Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
   
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Pro Management, 2018-02-26
Acest articol prezinta 12 pasi de urmat, asa incat organizatiile din care facem parte sa se poata alinia cu cerintele noului Regulament de Protectie a Datelor Personale (GDPR), care intra in vigoare la 25 mai 2018. Vedeti care sunt cei 12 pasi aici.
Pus la dispozitie de K.M.Trust & Partners, 2018-02-26
In vremuri in care oamenii foarte buni sunt suficient de rari, in care "VUCA" solicita un mindset foarte diferit pentru fiecare dintre noi, cred cu tarie ca unul dintre factorii principali ce ne vor ajuta la adaptare si dezvoltare e reprezentat de identificarea oamenilor potriviti, cu valorile morale potrivite, carora sa le oferim o experienta cat mai individualizata
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2018-02-28
Vremurile in care departamentul de HR se ocupa doar de publicarea anunturilor de angajare si de recrutarea noilor angajati au inceput sa treaca. In marile companii, departamentul de resurse umane indeplineste astazi o multitudine de alte functii, acesta fiind si motivul pentru care devine din ce in ce mai mare si mai important. Citeste restul articolului aici.
Pus la dispozitie de Amrop, 2018-02-28
Conform majoritatii ipotezelor din domeniu, un traseu profesional de succes ar trebui sa urmeze o traiectorie ascendenta neintrerupta. Un numar ridicat dintre companiile de recrutare sau executive search si chiar dintre candidatii de top prezinta acest tip de gandire "up or out" ("avansare sau retrogradare"). Totusi, din ce in ce mai multi directori de succes incep sa se intrebe ce va urma ("What`s Next") in cariera pentru ei?
Pus la dispozitie de Gabriela Badina – formator in programul AUTHENTIC LEADERSHIP, 2018-03-28
Intelegerea si adoptarea comportamentului potrivit rolului de manager este un demers de durata, iar printul cartii de vizita cu denumirea “manager” nu ofera si abilitatile necesare.

In formarea unui manager este nevoie de un proces de minim 9 luni, sustinut de obiective clare, de implicarea executivului care il coordoneaza in stabilirea rezultatelor asteptate. Managerul are nevoie sa dobandeasca intelesuri din sfera stilurilor de personalitate si sursa conflictelor interpersonale, implicatiei comportamentelor in productivitate, jocurilor manipularii, apararilor sociale, provocarilor conducerii la distanta, coaching-ului in management.
Pus la dispozitie de AcademiadeHR.ro, 2018-02-28
Desi in esenta managementul carierei este un proces pe care il asociem aspiratiilor individuale ale unei persoane, in contextul competitiei si globalizarii, el tinde sa devina un proces transversal functiunilor din activitatea de Resurse Umane a organizatiei. Rolul esential al acestui proces este sa identifice nevoile si aspiratiile de cariera ale angajatilor, bazandu-se pe abilitatile lor transferabile si specifice, astfel incat sa sustina evolutia dezvoltarii competentelor pe termen mediu si lung alaturi de organizatie.
Pus la dispozitie de Exploratist - HR Architects, 2018-03-23
Din ce in ce mai multe companii recurg, in ultima vreme, la Metodologia LEGO® SERIOUS PLAY®. Piesele LEGO® sunt o interfata ludica pentru un workshop care aduce la suprafata idei, propuneri si solutii pentru unele dintre cele mai complexe provocari ale organizatiei.
Pus la dispozitie de  Dr. Pendl & Dr. Piswanger Romania, 2018-03-27
Cresterea accelerata a productivitatii din secolul XX s-a datorat, in cea mai mare masura, progresului tehnologic, optimizarii si automatizarii proceselor de munca ale muncitorilor direct productivi. Ca rezultat direct al acestor evolutii, ponderea angajatilor din categoria white collars a devenit dominanta, in majoritatea organizatiilor.

 
Pus la dispozitie de Exploratist - HR Architects, 2018-03-27
Strategiile de employer branding sunt o solutie complexa, pe termen lung, la care companiile apeleaza, tot mai des in ultima vreme, pentru a atrage si pastra talentele, dar si pentru a se diferentia pe piata fortelor de munca.
Pus la dispozitie de KPMG Romania, 2018-03-28
Progresul tehnologic, schimbarile demografice, economice si sociale au dus la cresterea importantei unor competente care nu demult erau vazute doar ca "nice-to-have".  Incepand cu modul in care educam copiii in sistemul de invatamant, pana la competentele pe care le dezvoltam la angajatii nostri, pregatirea indivizilor pentru noua era a muncii este unul din subiectele care ar trebui să fie pe agenda tuturor guvernelor si organizatiilor, HR-ul avand un rol de architect in acest proces.
Pus la dispozitie de AcademiadeHR.ro, 2018-03-29
Identificarea angajatilor HIPO este una dintre masurile cu un imens impact pozitiv in organizatii: pe de o parte este o problema de productivitate - utilizarea eficienta a resurselor existente, pe de alta parte este o problema de HR ce tine de motivarea si engagementul celor in cauza.
Pus la dispozitie de Oana Radu, 2018-04-16
Fie ca ne place sau nu, tehnologia transforma lumea, schimband complet modul in care ne desfasuram business-ul, modul in care comunicam si interactionam. O noua realitate se contureaza in mod rapid chiar sub ochii nostri si este alimentata de ultimele tehnologii, care vine nu doar cu amenintari, ci si cu oportunitati. Vorbim despre o schimbare tehnologica majora, iar daca lucrezi intr-un domeniu focusat pe oameni, cum este HR-ul, prima reactie poate fi una de neintelegere, teama sau chiar respingere.
3 moduri in care educatia nutritionala mentine sanatatea companiei
Pus la dispozitie de Clinica Smart Nutrition, 2017-11-21
Smart NutritionEchipa Smart Nutrition sta alaturi de departamentele de resurse umane pentru stabilirea obiectivelor, bugetarea, construirea si implementarea programelor de sanatate pe teme de nutritie, deoarece petrecem la birou in medie 90.000 de ore din viata noastra. Cu toate acestea, rareori ne gandim cum putem sa imbunatatim calitatea acestui timp. Vorbim deseori despre diete si nutritie, dar nu realizam intotdeauna ca o alimentatie sanatoasa nu inseamna numai „meniul office” servit fugitiv in „pauza de masa”.

Ce mancam, cum alegem sa o facem si mai ales cum transformam usor aceasta preocupare de moment intr-o activitate constanta si benefica sunt cele trei lucruri pe care le urmarim in cadrul programelor de sanatate pe teme de nutritie implementate de Clinica Smart Nutrition. Educatia nutritionala are o influenta hotaratoare asupra modului in care ne putem echilibra pozitiv viata profesionala si asupra sanatatii companiei, deoarece in urma ei:
  • Suntem mai echilibrati si mai sanatosi
Cand ti-ai scris ultima oara pe “to do list” ca trebuie sa mananci sanatos azi? Suntem ceea ce mancam. O nutritie echilibrata ne poate reda vitalitatea si ajuta sa ne armonizam task-urile zilei cu un stil de viata sanatos. Mancam mai dezordonat si mai mult cand suntem stresati, iar acest lucru ne impiedica sa gestionam provocarile de la birou.     
  • Suntem mai creativi
Pentru multi dintre noi, masa de pranz inseamna o gustare fugitiva, de multe ori langa tastatura calculatorului. Aceasta rutina nutritionala o percepem frecvent ca pe o obligatie si nu ca pe un moment important al zilei. Ceea ce nu stim este ca modul in care mancam si mai ales ceea ce mancam ne poate relaxa si stimula creativitatea. Cand scoatem pranzul, mic-dejunul sau gustarile din zona de obisnuinta, si celelate activitati ale zilei se vor umple de viata.
  • Suntem mai organizati si mai productivi
Fiecare zi la birou are dinamica ei. Sa o abordam pe fiecare potrivit depinde nu doar de abilitatile si profesionalismul nostru, ci si de modul in care ne-am pregatit corpul pentru aceasta. O nutritie sanatoasa ne mentine nivelul de energie, increderea in sine si implicit relatiile productive si eficiente cu cei din jur.    

Prin programele noastre de consultanta nutritionala oferim companiilor, pe langa consultatii medicale de nutritie realizate de medici specialisti, si o paleta cuprinzatoare de activitati, prezentari, workshopuri si ateliere educative destinate exclusiv angajatilor. Obiectivul nostru este ca printr-o abordare holistica a nutritiei sa crestem productivitatea angajatilor, atasamentul fata de companie si nivelul de sanatate. 
 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate