Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
   
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Wellington, 2017-08-23
Angajatii companiei sunt orientati spre schimbare si isi asuma riscuri? Sunt permanent in cautare de idei noi? Sunt creativi, dinamici? Daca raspunsul la aceste intrebari este “nu”, atunci solutia poate fi un program de management al stresului. Managementul stresului reprezinta abilitatea individului de a face fata presiunilor de zi cu zi. 
Pus la dispozitie de KPMG Romania, 2017-08-28
Industria de outsourcing se confrunta, si ea, cu o serie de provocari in ceea ce priveste managementul HR, provocari generate atat de modelul de business, dar si de caracteristicile demografice ale fortei de munca. Cateva dintre solutiile folosite de organizatiile din aceasta industrie pot fi interesante si pentru alte sectoare de activitate.
Pus la dispozitie de MMM Consulting, 2017-08-30
In cazul in care HR-ul nu avea deja suficiente roluri (de la administrare la a fi vocea angajatilor, sustinatorul culturii organizationale, promotorul schimbarii si al performantei etc.), acum, pare ca si marketingul i s-a adaugat la fisa postului.” Un articol despre noi abilitati pentru oamenii din HR.
Pus la dispozitie de The Wisery , 2017-08-25
Mituri se nasc si mituri dispar. Este treaba noastra de a separa faptele de povesti.
Luna de luna, luam miturile la control pentru a vedea daca isi merita numele. 
De data aceasta, patrundem in misterioasa lume a creierului uman sa vedem pana unde se intind adevarurile stiintifice si de unde incep...miturile.
Pus la dispozitie de Romana Baia - Partner, Head of Research&Development, Trend, 2017-08-28
Suntem 28 de oameni din Trend înscriși la maratonul din 15 octombrie! Pentru o companie cu mii de angajați, nu e un număr mare. Pentru noi însă, 28 înseamnă 62% din firmă, iar înscrierile nu s-au încheiat încă...
Facem adesea lucruri împreună în timpul liber – ieșim la o terasă, facem un grătar, dansăm, un weekend la mare sau la munte etc. Ne distrăm, ne relaxăm, în general în grupuri mai mici: 2-3 dintre noi, plus familiile și prietenii. Înscrierea aceasta la maraton este, însă, ceva aparte: în primul rând grupul nu mai este deloc mic (28 participăm, iar ceilalți au promis că vin să ne susțină), iar în al doilea rând nu mai este despre distracție, ci despre efort susținut.
Pus la dispozitie de SmartDreamers, 2017-09-28
Pentru ca recrutarea candidatilor buni este si asa dificila, poti evita cateva greseli care iti afecteaza munca si abordarea unei angajari. Echipa SmartDreamers iti prezinta cele mai frecvente 10 greseli din industria recrutarii. Tu de cate te poti feri?
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2017-09-28
Inca de cand Carl Jung a definit oamenii dupa personalitatea fiecaruia, a existat o diviziune intre introvertiti si extrovertiti. Firi total opuse, am putea spune ca cele doua tipuri de oameni nu se pot tolera mai mult de jumatate de ora in aceeasi camera. Ce se intampla insa cand se intalnesc in acelasi birou si sunt nevoiti sa interactioneze mai bine de 8 ore pe zi? Cum ii integrezi in echipa si ii faci sa se inteleaga unul cu celalalt, ba mai mult, sa obtina si rezultate pozitive lucrand impreuna?
Pus la dispozitie de SmartDreamers, 2017-09-28
Daca esti recrutor, YouTube nu ar trebui sa lipseasca din arsenalul de canale pe care sa le folosesti in recrutare si employer branding. Hai sa ne uitam peste cifre: la nivel international, Youtube are peste un miliard de useri, iar in tara noastra cifra depaseste binisor pragul de 7 milioane.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2017-09-28
De luna trecuta, pontajul zilnic, care sa includa ora de incepere si ora de plecare a fiecarui angajat, este obligatoriu pentru fiecare angajator din Romania. In acest scop, un soft de pontaj este o solutie ideala pentru angajatori. In plus, implementarea unui program de pontaj vine cu o serie de beneficii imediate pentru companie, indiferent de numarul de angajati. Mai jos veti gasi zece dintre acestea.
Pus la dispozitie de SAP, 2017-09-28
Organizatiile care se bucura de succes in economia digitala sunt adesea acelea care au strategii inovatoare de HR. Pentru a deveni un lider, o companie trebuie sa isi regandeasca abordarile de gestionare si dezvoltare a talentelor, structura, cultura si leadershipul create in organizatie. Studiul publicat de Oxford Economics si sustinut de SAP are la baza rezultatele unui sondaj la care au participat 4100 de manageri si angajati din 21 de tari.
Pus la dispozitie de Signal Iduna, 2017-09-28
Beneficiile oferite angajatilor reprezinta un topic important la primul interviu pentru fiecare potential angajat. Abordarea in ceea ce priveste beneficiile acordate de catre angajator ocupa un loc important in felul in care o companie este perceputa.
Pus la dispozitie de Leonard RIZOIU, Managing Partner leoHR, 2017-09-28
Retentia angajatilor este cea mai mare provocare cu care se confrunta companiile din Romania in acest moment. Este greu sa investesti resurse in recrutarea unui nou angajat, in pregatirea lui, pentru ca apoi sa plece. Din acest motiv, departamentele de resurse umane trebuie sa stie in permanenta care este starea de spirit a angajatilor si sa lucreze indeaproape pentru imbunatatirea mediului general de lucru din companie.
Pus la dispozitie de HART Consulting, 2017-09-28
Doar 30% dintre angajatii cu potential ar putea prelua imediat un rol de leadership, iar cei mai multi dintre acestia, la randul lor, ar avea dificultati (conform studiilor Hogan Assessments Systems din ultimii 30 de ani, derulate in mai mult de 40 de tari din toate continentele). Multi manageri noi esueaza pentru ca le lipseste experienta de gestionare a unei echipe. Atunci cand un expert este promovat tinde sa se concentreze pe ceea ce stie sa faca mai bine: sa rezolve cat mai multe sarcini. Este un punct forte care l-a ajutat sa fie promovat, dar care, in noul rol, il impiedica sa delege si, in consecinta, sa motiveze si dezvolte echipa.
Pus la dispozitie de Lucia Pop, Managing Partner ALP Edu Pro  , 2017-09-28
La mai toate trainingurile de comunicare, de leadership, scot in evidenta importanta unei bune relatii de comunicare in cuplu/familie.
De ce?
Stresul de-acasa poate influenta relatiile de la locul de munca.
Devenim nervosi, si daca avem functie manageriala, uneori, fara sa constientizam, ridicam tonul la colaboratorii nostri.
Dar... poate fi si invers.
 
Pus la dispozitie de Wellington, 2017-09-28
Nenumarate studii au subliniat importanta dezvoltarii beneficiilor la locul de munca. Dincolo de metodele traditionale de recompensare a angajatilor, se simte nevoia, in departamentul de HR, de integrare a noi strategii de obtinere a engagementului si retentiei. In egala masura, angajatii simt nevoia de diversificare a beneficiilor, de recunoastere a meritelor si de sustinere a echilibrului intre ceea ce sunt ca profesionisti, la birou dar si in viata personala, acel "work-life blending" de care vorbesc americanii. Pentru ca echilibrul dintre viata personala si cea profesionala este pentru ei deja un termen invechit, avand in vedere ca cele doua nu se pot separa complet. Suntem aceeasi persoana in ambele conjuncturi, ne gandim la munca in timpul liber si invers.  
Pus la dispozitie de The KPI Institute, 2017-09-28
Power BI reprezinta solutia de Business Intelligence creata de Microsoft si utilizata in intreaga lume, de catre companii de toate dimensiunile, dintr-o varietate de industrii. Fie ca alegi versiunea gratuita Power BI, de altfel foarte capabila, sau versiunile platite, care vin cu anumite avantaje suplimentare, apeleaza la TKI Solutions.
Pus la dispozitie de The Wisery, 2017-09-28
 
Cati dintre noi nu pun un accent deosebit asupra atmosferei de la locul de munca? Intalnim o multitudine de tipologii de oameni aici. Si, evident, cu totii am vrea sa avem numai acei colegi, sefi sau subalterni cu care suntem compatibili si al caror comportament nu ne creeaza niciodata batai de cap. Cu toate acestea, se stie. Idealul este departe de a fi "inventat" si tot ceea ce ne ramane noua este sa facem ce putem pentru a imbunatati sau macar a evita problemele. (...) Iti oferim un exercitiu in care poti sa aplici tactici si solutii.
Pus la dispozitie de Evolutiv, 2017-10-23
M3 este prima simulare care ilustreaza atat vizual cat si tactil relatiile dintre diferitele discipline de management - managementul strategic, cel financiar si cel al resurselor umane.
Pus la dispozitie de Universum Events, 2017-10-23
Stii care este cea mai mare greseala pe care o faci in organizarea petrecerii de Craciun?
Alegerea tarzie a locatiei.
 
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2017-10-24
Pe o piata a muncii din ce in ce mai competitiva, tot mai multe companii scot la bataie posturi care nu ii mai „leaga” pe angajati de birouri. Mai precis, creeaza politici pentru aceia dintre noi care prefera sa lucreze in regim „remote”, in detrimentul unui job cu program fix.
Pus la dispozitie de Amrop, 2017-10-26
Provocarile etice, ecologice si sociale ale prezentului impun existenta unor directori care sa dea dovada nu doar de inteligenta si un palmares bogat de realizari, ci si de intelepciune. Liderii inteligenti isi demonstreaza intelepciunea atunci cand abordeaza si rezolva problemele existente in business-ul modern intr-un mod holistic.
Pus la dispozitie de TotalSoft, 2017-10-26
Vrei sa ai mai mult timp pentru managementul capitalului uman?
Te invitam sa analizezi beneficiile externalizarii serviciilor de calcul salarial si de administare personal la TotalSoft.
Pus la dispozitie de AcademiadeHR.ro, 2017-10-30
Candidatii isi aleg companiile astazi poate mai mult decat isi aleg companiile candidatii! NU (mai) este de ajuns sa postam anunturi de recrutare, trebuie sa iesim in intampinarea publicului tinta cu o Oferta de Valoare. Un Brand de Angajator puternic atrage candidati de valoare, reduce substantial timpul si costurile de recrutare, creste nivelul de satisfactie al propriilor angajati si scade fluctuatia de personal.
Pus la dispozitie de Signal Iduna, 2017-10-30
Prima asigurarii private de sanatate este calculata in functie de mai multi factori. Afla mai multe despre cum influenteaza structura grupului prima de asigurare.
Pus la dispozitie de Corporate Health & Wellness Association, 2017-10-30
Intram rapid in ultima parte a anului si, inevitabil, ne organizam pentru anul viitor. Regandim strategii, ne facem planuri noi, avem idei pe care ne dorim sa le punem in aplicare. Toate cu gandul la buget si, in egala masura, la rezultatele previzionate. Ce beneficii vei oferi angajatilor anul viitor? Te-ai gandit ca ai nevoie de un "refresh"? Ai informatii despre starea de sanatate a angajatilor tai? Dar despre starea lor de spirit?
Pus la dispozitie de Korn Ferry Hay Group, 2017-10-30
In epoca digitalizarii, companiile se confrunta cu probleme de adaptare la schimbarile pe care avansul tehnologic le presupune. Rapiditatea cu care companiile raspund la aceste schimbari face diferenta.
Studiu Dynamic HR: 99,7% dintre angajatii romani sunt stresati
Pus la dispozitie de Dynamic HR, 2017-06-22
Dynamic HR si Learning Network lanseaza rezultatele studiului "Stres National", desfasurat in prima parte a anului 2017! Studiul a urmarit relevarea nivelului de stres al angajatilor din Romania, dar si a modului de manifestare a acestuia.

Pentru ca stresul este unul dintre factorii care genereaza reactii incompatibile cu starea de bine si pentru ca pe noi, Dynamic HR, ne preocupa echilibrul dintre viata personala si cea profesionala a angajatilor am demarat acest studiu prin care dorim sa descoperim nivelul de stres al angajatilor din Romania, care sunt cauzele acestuia, dar si ce solutii putem aduce pentru reducerea stresului.

La acest chestionar au luat parte 804 angajati, majoritatea cu varste cuprinse intre 26 si 35 de ani, desfasurandu-si activitatea in departamente precum Resurse Umane sau Vanzari. In urma interpretarii rezultatelor studiului, se releva faptul ca 99,7% dintre angajatii din Romania sunt stresati, sufera de stari de epuizare sau oboseala, stari deprimante sau triste.

Stresul emotional ii afecteaza in proportie  de 99%, in timp ce stresul social afecteaza aproximativ 97% dintre angajati. 
Atat femeile, cat si barbatii, sufera in proportii egale de probleme legate de stres, acesta afectand sanatatea fizica si psihica a angajatilor din Romania.

Astfel, ne dorim sa continuam initiativele de a atrage atentia asupra efectelor negative ale stresului si de a imbunatati echilibrul dintre viata personala si cea profesionala a angajatilor, dar si a starii de sanatate fizica si mentala.
Simona Nicolaescu, Business Owner Dynamic HR,  afirma faptul ca “cel mai bun cadou pe care un manager il poate face angajatilor sai este acela de a le oferi cursuri specializate in management-ul stresului, tocmai pentru ca acestia sa invete sa se relaxeze atat la serviciu, cat si acasa”.

Recomandarile noastre sunt ca programele de well-being sa vizeze in principal o schimbare de atitudine a angajatilor fata de propria viata, sa devina un fel de a fi al oamenilor si atunci isi vor dori sa fie parte din acest program, ei insisi promotorii starii de bine in compania respectiva.
Cu o experienta de peste 13 ani in training, team-building, coaching si well-being, Dynamic HR incurajeaza si sustine programele care ajuta la pastrarea unui echilibru intre viata profesionala si viata personala a angajatilor organizand inca din anul 2011 Gala Work-Life Balance si deruland unul dintre primele programe de well-being din Romania, Saptamana Angajatului.

Puteti descarca rezultatele integrale ale studiului Stres National Survey de aici. Pentru alte detalii suplimentare, va rugam sa ne contactati la adresa office@dynamichr.ro sau la numarul de telefon 0724 088 400.
 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate