Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
   
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Pro Management, 2018-02-26
Acest articol prezinta 12 pasi de urmat, asa incat organizatiile din care facem parte sa se poata alinia cu cerintele noului Regulament de Protectie a Datelor Personale (GDPR), care intra in vigoare la 25 mai 2018. Vedeti care sunt cei 12 pasi aici.
Pus la dispozitie de K.M.Trust & Partners, 2018-02-26
In vremuri in care oamenii foarte buni sunt suficient de rari, in care "VUCA" solicita un mindset foarte diferit pentru fiecare dintre noi, cred cu tarie ca unul dintre factorii principali ce ne vor ajuta la adaptare si dezvoltare e reprezentat de identificarea oamenilor potriviti, cu valorile morale potrivite, carora sa le oferim o experienta cat mai individualizata
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2018-02-28
Vremurile in care departamentul de HR se ocupa doar de publicarea anunturilor de angajare si de recrutarea noilor angajati au inceput sa treaca. In marile companii, departamentul de resurse umane indeplineste astazi o multitudine de alte functii, acesta fiind si motivul pentru care devine din ce in ce mai mare si mai important. Citeste restul articolului aici.
Pus la dispozitie de Amrop, 2018-02-28
Conform majoritatii ipotezelor din domeniu, un traseu profesional de succes ar trebui sa urmeze o traiectorie ascendenta neintrerupta. Un numar ridicat dintre companiile de recrutare sau executive search si chiar dintre candidatii de top prezinta acest tip de gandire "up or out" ("avansare sau retrogradare"). Totusi, din ce in ce mai multi directori de succes incep sa se intrebe ce va urma ("What`s Next") in cariera pentru ei?
Pus la dispozitie de Gabriela Badina – formator in programul AUTHENTIC LEADERSHIP, 2018-03-28
Intelegerea si adoptarea comportamentului potrivit rolului de manager este un demers de durata, iar printul cartii de vizita cu denumirea “manager” nu ofera si abilitatile necesare.

In formarea unui manager este nevoie de un proces de minim 9 luni, sustinut de obiective clare, de implicarea executivului care il coordoneaza in stabilirea rezultatelor asteptate. Managerul are nevoie sa dobandeasca intelesuri din sfera stilurilor de personalitate si sursa conflictelor interpersonale, implicatiei comportamentelor in productivitate, jocurilor manipularii, apararilor sociale, provocarilor conducerii la distanta, coaching-ului in management.
Pus la dispozitie de AcademiadeHR.ro, 2018-02-28
Desi in esenta managementul carierei este un proces pe care il asociem aspiratiilor individuale ale unei persoane, in contextul competitiei si globalizarii, el tinde sa devina un proces transversal functiunilor din activitatea de Resurse Umane a organizatiei. Rolul esential al acestui proces este sa identifice nevoile si aspiratiile de cariera ale angajatilor, bazandu-se pe abilitatile lor transferabile si specifice, astfel incat sa sustina evolutia dezvoltarii competentelor pe termen mediu si lung alaturi de organizatie.
Pus la dispozitie de Exploratist - HR Architects, 2018-03-23
Din ce in ce mai multe companii recurg, in ultima vreme, la Metodologia LEGO® SERIOUS PLAY®. Piesele LEGO® sunt o interfata ludica pentru un workshop care aduce la suprafata idei, propuneri si solutii pentru unele dintre cele mai complexe provocari ale organizatiei.
Pus la dispozitie de  Dr. Pendl & Dr. Piswanger Romania, 2018-03-27
Cresterea accelerata a productivitatii din secolul XX s-a datorat, in cea mai mare masura, progresului tehnologic, optimizarii si automatizarii proceselor de munca ale muncitorilor direct productivi. Ca rezultat direct al acestor evolutii, ponderea angajatilor din categoria white collars a devenit dominanta, in majoritatea organizatiilor.

 
Pus la dispozitie de Exploratist - HR Architects, 2018-03-27
Strategiile de employer branding sunt o solutie complexa, pe termen lung, la care companiile apeleaza, tot mai des in ultima vreme, pentru a atrage si pastra talentele, dar si pentru a se diferentia pe piata fortelor de munca.
Pus la dispozitie de KPMG Romania, 2018-03-28
Progresul tehnologic, schimbarile demografice, economice si sociale au dus la cresterea importantei unor competente care nu demult erau vazute doar ca "nice-to-have".  Incepand cu modul in care educam copiii in sistemul de invatamant, pana la competentele pe care le dezvoltam la angajatii nostri, pregatirea indivizilor pentru noua era a muncii este unul din subiectele care ar trebui să fie pe agenda tuturor guvernelor si organizatiilor, HR-ul avand un rol de architect in acest proces.
Pus la dispozitie de AcademiadeHR.ro, 2018-03-29
Identificarea angajatilor HIPO este una dintre masurile cu un imens impact pozitiv in organizatii: pe de o parte este o problema de productivitate - utilizarea eficienta a resurselor existente, pe de alta parte este o problema de HR ce tine de motivarea si engagementul celor in cauza.
Pus la dispozitie de Oana Radu, 2018-04-16
Fie ca ne place sau nu, tehnologia transforma lumea, schimband complet modul in care ne desfasuram business-ul, modul in care comunicam si interactionam. O noua realitate se contureaza in mod rapid chiar sub ochii nostri si este alimentata de ultimele tehnologii, care vine nu doar cu amenintari, ci si cu oportunitati. Vorbim despre o schimbare tehnologica majora, iar daca lucrezi intr-un domeniu focusat pe oameni, cum este HR-ul, prima reactie poate fi una de neintelegere, teama sau chiar respingere.
Motivatia la locul de munca si contributia ei la dezvoltarea companiei.
Pus la dispozitie de Persons Romania, 2017-01-31
Entuziasmul manifestat la locul de munca necesita energie. Cand rezervele de energie s-au terminat e timpul sa reevaluam strategia de motivare a angajatilor. In viata de zi cu zi avem nevoie de motivatie pentru a intreprinde diferite actiuni. De acelasi lucru tinem cont si la locul de munca. Fie ca vorbim de motivatie intrinseca, fie ca vorbim de cea extrinseca, avem nevoie de ea pentru a ne energiza comportamentul si a performa in sarcina. Indiferent de complexitatea activitatii de munca strategiile de motivare sunt indispensabile (politici salariale, bonusuri). Dorim sa motivam pentru a ajunge la performanta. Iar atunci cand discutam despre performanta, inevitabil discutam despre recompensa.

Investim in angajati 
Un plan strategic de motivare, care ajuta atat organizatia cat si angajatul, este dezvoltarea organizationala in sine. Preocuparea organizatiei pentru angajatii sai este un prim pas spre a motiva. Astfel sporirea satisfactiei profesionale incepe cu dorinta organizatiei de a oferi un mediu cat mai placut de lucru, mijloace cat mai eficiente de a ajuta angajatii sai sa rezolve sarcinile, programe de training si de dezvoltare personala si profesionala, de diminuare a stresului, de gestionare eficienta a problemelor, lucru in echipa, comunicare, etc. Și nu in ultimul rand, studiile recente pun accent pe interesul companiilor  de a respecta balanta dintre viata personala si cea profesionala a angajatilor sai. Desigur toate aceste elemente tin de o motivare intrinseca, oferind incurajare, respect si satisfactie profesionala pe termen lung la locul de munca.
Un angajat fericit este si un angajat productiv. Cu cat preocuparea companiei fata de starea de bine a angajatului este mai mare, cu atat si motivatia angajatului de a realiza si finaliza cu succes sarcinile creste.

Aprecierea performantelor angajatilor 
A atrage atentia prin indeplinirea unor standarde de performanta la locul de munca este laudabil. Pe langa satisfactia personala pe care o resimtim atunci cand avem succes, admiratia colegilor poate intretine starea de well-being. E o forma de motivatie intrinseca care ne incurajeaza sa perseveram un anumit comportament.
Angajatii constiinciosi vad in succes o rasplata. Un simplu ”good job” venit din partea superiorului sau o simpla felicitare din partea colegilor pot determina un angajat sa se centreze pe atingerea unor performante viitoare in activitatea pe care o intreprinde. Se va automotiva sa isi dovedeasca eficienta in randul grupului de lucru.

Recunoasterea performantelor angajatilor
Recompensa/ Motivarea extrinseca are rolul ei de a determina angajatul sa-si exercite meseria cat mai corect si sa atinga performanta, iar un rezultat vizibil al recunostintei companiei nu face decat sa intareasca un comportament productiv. De aceea, un sistem de bonusare este esential. Este cea mai veche si inca cea mai eficienta metoda de motivare. Una dintre strategiile de acest fel este acordarea unui bonus in bani- un anumit procent mai mult la salariu. Aceasta metoda conduce totodata  la competitie, astfel cei mai buni angajati se vor face remarcati. 
Aprecierea rezultatelor muncii, vazuta si in plan material nu poate decat sa creasca sentimentul de autoeficacitate al angajatului si sa-i mentina un optim motivational potrivit pentru a-si executa cu performanta activitatea.

Putem concluziona ca motivarea angajatilor in companii este un factor de impact asupra imaginii acesteia, imagine transpusa in renume, castig, performanta. A cunoaste strategii de motivare si a le implementa este elementul care reda cursul unei organizatii. A oferi apreciere angajatilor este una dintre cele mai accesibile forme de a mentine moralul resursei umane in contextul muncii. Invatam sau reinvatam sa muncim cu pasiune si sa ne indeplinim asteptarile cu succes!
 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate