Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
   
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Wellington, 2017-08-23
Angajatii companiei sunt orientati spre schimbare si isi asuma riscuri? Sunt permanent in cautare de idei noi? Sunt creativi, dinamici? Daca raspunsul la aceste intrebari este “nu”, atunci solutia poate fi un program de management al stresului. Managementul stresului reprezinta abilitatea individului de a face fata presiunilor de zi cu zi. 
Pus la dispozitie de KPMG Romania, 2017-08-28
Industria de outsourcing se confrunta, si ea, cu o serie de provocari in ceea ce priveste managementul HR, provocari generate atat de modelul de business, dar si de caracteristicile demografice ale fortei de munca. Cateva dintre solutiile folosite de organizatiile din aceasta industrie pot fi interesante si pentru alte sectoare de activitate.
Pus la dispozitie de MMM Consulting, 2017-08-30
In cazul in care HR-ul nu avea deja suficiente roluri (de la administrare la a fi vocea angajatilor, sustinatorul culturii organizationale, promotorul schimbarii si al performantei etc.), acum, pare ca si marketingul i s-a adaugat la fisa postului.” Un articol despre noi abilitati pentru oamenii din HR.
Pus la dispozitie de The Wisery , 2017-08-25
Mituri se nasc si mituri dispar. Este treaba noastra de a separa faptele de povesti.
Luna de luna, luam miturile la control pentru a vedea daca isi merita numele. 
De data aceasta, patrundem in misterioasa lume a creierului uman sa vedem pana unde se intind adevarurile stiintifice si de unde incep...miturile.
Pus la dispozitie de Romana Baia - Partner, Head of Research&Development, Trend, 2017-08-28
Suntem 28 de oameni din Trend înscriși la maratonul din 15 octombrie! Pentru o companie cu mii de angajați, nu e un număr mare. Pentru noi însă, 28 înseamnă 62% din firmă, iar înscrierile nu s-au încheiat încă...
Facem adesea lucruri împreună în timpul liber – ieșim la o terasă, facem un grătar, dansăm, un weekend la mare sau la munte etc. Ne distrăm, ne relaxăm, în general în grupuri mai mici: 2-3 dintre noi, plus familiile și prietenii. Înscrierea aceasta la maraton este, însă, ceva aparte: în primul rând grupul nu mai este deloc mic (28 participăm, iar ceilalți au promis că vin să ne susțină), iar în al doilea rând nu mai este despre distracție, ci despre efort susținut.
Pus la dispozitie de SmartDreamers, 2017-09-28
Pentru ca recrutarea candidatilor buni este si asa dificila, poti evita cateva greseli care iti afecteaza munca si abordarea unei angajari. Echipa SmartDreamers iti prezinta cele mai frecvente 10 greseli din industria recrutarii. Tu de cate te poti feri?
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2017-09-28
Inca de cand Carl Jung a definit oamenii dupa personalitatea fiecaruia, a existat o diviziune intre introvertiti si extrovertiti. Firi total opuse, am putea spune ca cele doua tipuri de oameni nu se pot tolera mai mult de jumatate de ora in aceeasi camera. Ce se intampla insa cand se intalnesc in acelasi birou si sunt nevoiti sa interactioneze mai bine de 8 ore pe zi? Cum ii integrezi in echipa si ii faci sa se inteleaga unul cu celalalt, ba mai mult, sa obtina si rezultate pozitive lucrand impreuna?
Pus la dispozitie de SmartDreamers, 2017-09-28
Daca esti recrutor, YouTube nu ar trebui sa lipseasca din arsenalul de canale pe care sa le folosesti in recrutare si employer branding. Hai sa ne uitam peste cifre: la nivel international, Youtube are peste un miliard de useri, iar in tara noastra cifra depaseste binisor pragul de 7 milioane.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2017-09-28
De luna trecuta, pontajul zilnic, care sa includa ora de incepere si ora de plecare a fiecarui angajat, este obligatoriu pentru fiecare angajator din Romania. In acest scop, un soft de pontaj este o solutie ideala pentru angajatori. In plus, implementarea unui program de pontaj vine cu o serie de beneficii imediate pentru companie, indiferent de numarul de angajati. Mai jos veti gasi zece dintre acestea.
Pus la dispozitie de SAP, 2017-09-28
Organizatiile care se bucura de succes in economia digitala sunt adesea acelea care au strategii inovatoare de HR. Pentru a deveni un lider, o companie trebuie sa isi regandeasca abordarile de gestionare si dezvoltare a talentelor, structura, cultura si leadershipul create in organizatie. Studiul publicat de Oxford Economics si sustinut de SAP are la baza rezultatele unui sondaj la care au participat 4100 de manageri si angajati din 21 de tari.
Pus la dispozitie de Signal Iduna, 2017-09-28
Beneficiile oferite angajatilor reprezinta un topic important la primul interviu pentru fiecare potential angajat. Abordarea in ceea ce priveste beneficiile acordate de catre angajator ocupa un loc important in felul in care o companie este perceputa.
Pus la dispozitie de Leonard RIZOIU, Managing Partner leoHR, 2017-09-28
Retentia angajatilor este cea mai mare provocare cu care se confrunta companiile din Romania in acest moment. Este greu sa investesti resurse in recrutarea unui nou angajat, in pregatirea lui, pentru ca apoi sa plece. Din acest motiv, departamentele de resurse umane trebuie sa stie in permanenta care este starea de spirit a angajatilor si sa lucreze indeaproape pentru imbunatatirea mediului general de lucru din companie.
Pus la dispozitie de HART Consulting, 2017-09-28
Doar 30% dintre angajatii cu potential ar putea prelua imediat un rol de leadership, iar cei mai multi dintre acestia, la randul lor, ar avea dificultati (conform studiilor Hogan Assessments Systems din ultimii 30 de ani, derulate in mai mult de 40 de tari din toate continentele). Multi manageri noi esueaza pentru ca le lipseste experienta de gestionare a unei echipe. Atunci cand un expert este promovat tinde sa se concentreze pe ceea ce stie sa faca mai bine: sa rezolve cat mai multe sarcini. Este un punct forte care l-a ajutat sa fie promovat, dar care, in noul rol, il impiedica sa delege si, in consecinta, sa motiveze si dezvolte echipa.
Pus la dispozitie de Lucia Pop, Managing Partner ALP Edu Pro  , 2017-09-28
La mai toate trainingurile de comunicare, de leadership, scot in evidenta importanta unei bune relatii de comunicare in cuplu/familie.
De ce?
Stresul de-acasa poate influenta relatiile de la locul de munca.
Devenim nervosi, si daca avem functie manageriala, uneori, fara sa constientizam, ridicam tonul la colaboratorii nostri.
Dar... poate fi si invers.
 
Pus la dispozitie de Wellington, 2017-09-28
Nenumarate studii au subliniat importanta dezvoltarii beneficiilor la locul de munca. Dincolo de metodele traditionale de recompensare a angajatilor, se simte nevoia, in departamentul de HR, de integrare a noi strategii de obtinere a engagementului si retentiei. In egala masura, angajatii simt nevoia de diversificare a beneficiilor, de recunoastere a meritelor si de sustinere a echilibrului intre ceea ce sunt ca profesionisti, la birou dar si in viata personala, acel "work-life blending" de care vorbesc americanii. Pentru ca echilibrul dintre viata personala si cea profesionala este pentru ei deja un termen invechit, avand in vedere ca cele doua nu se pot separa complet. Suntem aceeasi persoana in ambele conjuncturi, ne gandim la munca in timpul liber si invers.  
Pus la dispozitie de The KPI Institute, 2017-09-28
Power BI reprezinta solutia de Business Intelligence creata de Microsoft si utilizata in intreaga lume, de catre companii de toate dimensiunile, dintr-o varietate de industrii. Fie ca alegi versiunea gratuita Power BI, de altfel foarte capabila, sau versiunile platite, care vin cu anumite avantaje suplimentare, apeleaza la TKI Solutions.
Pus la dispozitie de The Wisery, 2017-09-28
 
Cati dintre noi nu pun un accent deosebit asupra atmosferei de la locul de munca? Intalnim o multitudine de tipologii de oameni aici. Si, evident, cu totii am vrea sa avem numai acei colegi, sefi sau subalterni cu care suntem compatibili si al caror comportament nu ne creeaza niciodata batai de cap. Cu toate acestea, se stie. Idealul este departe de a fi "inventat" si tot ceea ce ne ramane noua este sa facem ce putem pentru a imbunatati sau macar a evita problemele. (...) Iti oferim un exercitiu in care poti sa aplici tactici si solutii.
Pus la dispozitie de Evolutiv, 2017-10-23
M3 este prima simulare care ilustreaza atat vizual cat si tactil relatiile dintre diferitele discipline de management - managementul strategic, cel financiar si cel al resurselor umane.
Pus la dispozitie de Universum Events, 2017-10-23
Stii care este cea mai mare greseala pe care o faci in organizarea petrecerii de Craciun?
Alegerea tarzie a locatiei.
 
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2017-10-24
Pe o piata a muncii din ce in ce mai competitiva, tot mai multe companii scot la bataie posturi care nu ii mai „leaga” pe angajati de birouri. Mai precis, creeaza politici pentru aceia dintre noi care prefera sa lucreze in regim „remote”, in detrimentul unui job cu program fix.
Pus la dispozitie de Amrop, 2017-10-26
Provocarile etice, ecologice si sociale ale prezentului impun existenta unor directori care sa dea dovada nu doar de inteligenta si un palmares bogat de realizari, ci si de intelepciune. Liderii inteligenti isi demonstreaza intelepciunea atunci cand abordeaza si rezolva problemele existente in business-ul modern intr-un mod holistic.
Pus la dispozitie de TotalSoft, 2017-10-26
Vrei sa ai mai mult timp pentru managementul capitalului uman?
Te invitam sa analizezi beneficiile externalizarii serviciilor de calcul salarial si de administare personal la TotalSoft.
Pus la dispozitie de AcademiadeHR.ro, 2017-10-30
Candidatii isi aleg companiile astazi poate mai mult decat isi aleg companiile candidatii! NU (mai) este de ajuns sa postam anunturi de recrutare, trebuie sa iesim in intampinarea publicului tinta cu o Oferta de Valoare. Un Brand de Angajator puternic atrage candidati de valoare, reduce substantial timpul si costurile de recrutare, creste nivelul de satisfactie al propriilor angajati si scade fluctuatia de personal.
Pus la dispozitie de Signal Iduna, 2017-10-30
Prima asigurarii private de sanatate este calculata in functie de mai multi factori. Afla mai multe despre cum influenteaza structura grupului prima de asigurare.
Pus la dispozitie de Corporate Health & Wellness Association, 2017-10-30
Intram rapid in ultima parte a anului si, inevitabil, ne organizam pentru anul viitor. Regandim strategii, ne facem planuri noi, avem idei pe care ne dorim sa le punem in aplicare. Toate cu gandul la buget si, in egala masura, la rezultatele previzionate. Ce beneficii vei oferi angajatilor anul viitor? Te-ai gandit ca ai nevoie de un "refresh"? Ai informatii despre starea de sanatate a angajatilor tai? Dar despre starea lor de spirit?
Pus la dispozitie de Korn Ferry Hay Group, 2017-10-30
In epoca digitalizarii, companiile se confrunta cu probleme de adaptare la schimbarile pe care avansul tehnologic le presupune. Rapiditatea cu care companiile raspund la aceste schimbari face diferenta.
Motivatia la locul de munca si contributia ei la dezvoltarea companiei.
Pus la dispozitie de Persons Romania, 2017-01-31
Entuziasmul manifestat la locul de munca necesita energie. Cand rezervele de energie s-au terminat e timpul sa reevaluam strategia de motivare a angajatilor. In viata de zi cu zi avem nevoie de motivatie pentru a intreprinde diferite actiuni. De acelasi lucru tinem cont si la locul de munca. Fie ca vorbim de motivatie intrinseca, fie ca vorbim de cea extrinseca, avem nevoie de ea pentru a ne energiza comportamentul si a performa in sarcina. Indiferent de complexitatea activitatii de munca strategiile de motivare sunt indispensabile (politici salariale, bonusuri). Dorim sa motivam pentru a ajunge la performanta. Iar atunci cand discutam despre performanta, inevitabil discutam despre recompensa.

Investim in angajati 
Un plan strategic de motivare, care ajuta atat organizatia cat si angajatul, este dezvoltarea organizationala in sine. Preocuparea organizatiei pentru angajatii sai este un prim pas spre a motiva. Astfel sporirea satisfactiei profesionale incepe cu dorinta organizatiei de a oferi un mediu cat mai placut de lucru, mijloace cat mai eficiente de a ajuta angajatii sai sa rezolve sarcinile, programe de training si de dezvoltare personala si profesionala, de diminuare a stresului, de gestionare eficienta a problemelor, lucru in echipa, comunicare, etc. Și nu in ultimul rand, studiile recente pun accent pe interesul companiilor  de a respecta balanta dintre viata personala si cea profesionala a angajatilor sai. Desigur toate aceste elemente tin de o motivare intrinseca, oferind incurajare, respect si satisfactie profesionala pe termen lung la locul de munca.
Un angajat fericit este si un angajat productiv. Cu cat preocuparea companiei fata de starea de bine a angajatului este mai mare, cu atat si motivatia angajatului de a realiza si finaliza cu succes sarcinile creste.

Aprecierea performantelor angajatilor 
A atrage atentia prin indeplinirea unor standarde de performanta la locul de munca este laudabil. Pe langa satisfactia personala pe care o resimtim atunci cand avem succes, admiratia colegilor poate intretine starea de well-being. E o forma de motivatie intrinseca care ne incurajeaza sa perseveram un anumit comportament.
Angajatii constiinciosi vad in succes o rasplata. Un simplu ”good job” venit din partea superiorului sau o simpla felicitare din partea colegilor pot determina un angajat sa se centreze pe atingerea unor performante viitoare in activitatea pe care o intreprinde. Se va automotiva sa isi dovedeasca eficienta in randul grupului de lucru.

Recunoasterea performantelor angajatilor
Recompensa/ Motivarea extrinseca are rolul ei de a determina angajatul sa-si exercite meseria cat mai corect si sa atinga performanta, iar un rezultat vizibil al recunostintei companiei nu face decat sa intareasca un comportament productiv. De aceea, un sistem de bonusare este esential. Este cea mai veche si inca cea mai eficienta metoda de motivare. Una dintre strategiile de acest fel este acordarea unui bonus in bani- un anumit procent mai mult la salariu. Aceasta metoda conduce totodata  la competitie, astfel cei mai buni angajati se vor face remarcati. 
Aprecierea rezultatelor muncii, vazuta si in plan material nu poate decat sa creasca sentimentul de autoeficacitate al angajatului si sa-i mentina un optim motivational potrivit pentru a-si executa cu performanta activitatea.

Putem concluziona ca motivarea angajatilor in companii este un factor de impact asupra imaginii acesteia, imagine transpusa in renume, castig, performanta. A cunoaste strategii de motivare si a le implementa este elementul care reda cursul unei organizatii. A oferi apreciere angajatilor este una dintre cele mai accesibile forme de a mentine moralul resursei umane in contextul muncii. Invatam sau reinvatam sa muncim cu pasiune si sa ne indeplinim asteptarile cu succes!
 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate