Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
   
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Vienna University of Economics and Business, 2017-06-07
Competitivitatea ridicata si provocarile din mediul modern de business determina tot mai multi manageri sa se perfectioneze in cadrul unui program de MBA. Cu toate ca decizia de a urma un astfel de curs nu este una usoara, avand in vedere costurile si programul solicitant, avantajele sunt pe masura efortului depus.
Pus la dispozitie de Hotel Melodia, 2017-05-26
In aceasta luna, Complex Melodia 4* promoveaza oferte foarte atractive, atat pentru sejururi, dar si pentru segmentul business si corporate, cu tarife incepand de la 270 lei/pers, 2 zile, pensiune completa si acces la centrul de conferinte.
Pus la dispozitie de Tiffin University, 2017-05-22
Programul de Executive MBA oferit de Tiffin University,US  in parteneriat cu Universitatea din Bucuresti aniverseaza 15 ani de activitate pe piata din Romania.

Peste 350 de studenti si absolventi ai scolii de afaceri americane au beneficiat de pregatirea exceptionala a corpului academic, structura practica a cursurilor, dezvoltarea abilitatilor de lider, de munca in echipa si de eficientizare in luarea deciziilor, avand la baza analiza studiilor de caz.
Pus la dispozitie de The Wisery, 2017-05-31
Ai auzit vreodata indemnul ”motiveaza-ti oamenii”? Mda, si eu…si multa vreme m-a scos din sarite rau de tot ideea “managerului-vrajitor” care-si petrece o buna parte din viata chinuindu-si creierul sa gaseasca noi si noi ambalaje pentru ”zaharelul” motivational. Cam ca Sisif, impingand piatra la deal, stiind ca o sa o ia in scurt timp de la capat….Sa exploram deci o alternativa care are o mare calitate.
Raport Customer Experience 2017 - Retail
Pus la dispozitie de Amrop, 2017-03-31
Raportul Amrop realizat pe un grup de 118 executivi din 25 de tari ale lumii, reprezentativi pentru segmentul Retail, surprinde decalajul major ce exista intre intelegerea importantei strategice vizavi de optimizarea experientei clientului si responsabilitatea implementarii unei schimbari in aceasta directie. Desi 78% dintre respondenti afirma ca la nivelul companiei lor Customer Experience este o prioritate strategica, doar 4% dintre acestia confirma si existenta unui rol dedicat acestei componente in cadrul organizatiei lor.
 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate