Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
   
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Amrop Romania, 2018-01-29
Oana  Ciornei, Managing Partner Amrop Romania, a acordat un interviu in cadrul revistei Unica, in care a prezentat cititorilor informatii cu privire la modul in care se lucreaza in executive search si cum ar putea acestia sa isi construiasca in avans relatia cu un headhunter.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2018-01-30
Intarzie destul de des la serviciu. Nu se implica decat de suprafata. Sta in pauza de masa cel putin o ora si jumatate, nu termina aproape niciodata un proiect la timp, ceea ce nu il impiedica sa plece mai devreme. Sa nu mai vorbim si de zilele in care se invoieste, pentru ca apare cate o problema personala.
Pus la dispozitie de UNIVERSUM Events, 2018-01-30
Piata a inteles ca un teambuilding inseamna ceva mai mult decat un team-drinking night. Dar cum facem sa indeplinim obiectivele echipei dar sa mentinem si componenta de FUN?
Pus la dispozitie de AcademiadeHR.ro, 2018-01-30
Intr-o economie mereu in deficit de talente, lista motivelor pentru care oamenii decid sa plece s-a amplificat exponential, iar intelegerea cauzelor care determina fluctuatie intr-o companie, desi nu usoara, este primul pas ce trebuie intreprins pentru corectarea eventualelor probleme de acest tip. Tratamentul nu poate incepe in lipsa unui diagnostic corect.   
Pus la dispozitie de Trend, 2018-01-31
Un an Nou, un nou TU cu Trend Consult.
In 2018 am lansat programul "Trend Leadership Journey" bazat pe sase principii care stau la baza oricarei organizatii in care oamenii se simt liberi si actioneaza independent, interconectat, pentru a o duce in directia potrivita: meaning, autonomy, care, integrity, courage & aspiration to excellence.
Raport Customer Experience 2017 - Retail
Pus la dispozitie de Amrop, 2017-03-31
Raportul Amrop realizat pe un grup de 118 executivi din 25 de tari ale lumii, reprezentativi pentru segmentul Retail, surprinde decalajul major ce exista intre intelegerea importantei strategice vizavi de optimizarea experientei clientului si responsabilitatea implementarii unei schimbari in aceasta directie. Desi 78% dintre respondenti afirma ca la nivelul companiei lor Customer Experience este o prioritate strategica, doar 4% dintre acestia confirma si existenta unui rol dedicat acestei componente in cadrul organizatiei lor.
 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate