Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
   
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Radu Manolescu, 2018-06-27
Pe 23 mai am gazduit si co-livrat un program de devoltare executiva in Bucuresti, primul dintr-o serie de programe pe care intentionam sa le facem impreuna cu specialisti de la scoli de business renumite menite sa adreseze misiunea noastra: "Sprijinim companiile sa isi traiasca valorile". Cateva dintre lectiile cheie discutate in cadrul programului pot fi parcurse in articolul nostru.
Pus la dispozitie de HART Consulting, 2018-06-27
Exista putine lucruri mai deranjante decat atunci cand realizam ca un angajat in care am investit timp si resurse se dovedeste a fi nepotrivit. Odata cu necesitatea de a incepe din nou procesul de recrutare si de a gasi un inlocuitor, poate fi un cost dificil de recuperat. Desi aceasta suma variaza in functie de rol si industrie, studiile de-a lungul anilor estimeaza ca angajarea unei persoane gresite poate costa o afacere de 3 ori salariul anual al acelui angajat.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2018-06-27
Salarizarea este un proces foarte complicat, care da batai de cap specialistilor de HR din majoritatea companiilor, indiferent de dimensiunea lor. Schimbarile legislative, neconcordantele de pontaj sau orele suplimentare sunt doar cateva dintre problemele care ii determina pe profesionistii de la resurse umane sa consume mult timp si nervi luna de luna, pentru a rezolva aceasta activitate complexa.
Pus la dispozitie de Aron Emil TATARU, 2018-06-27
Un studiu publicat in noiembrie 2016, realizat de Accenture si BI Norwegian Business School, pe un esantion de 1770 de manageri din 14 tari, releva faptul ca managerii, de toate nivelurile, petrec 54% din timpul lor efectuand sarcini administrative cu valoare redusa: coordonarea programului subordonatilor, scrierea sau citirea de rapoarte de rutina.
Pus la dispozitie de AcademiadeHR.ro, 2018-06-27
Se spune despre managerul direct ca este una dintre cele mai importante cauze ale fluctuatiei de personal, si pe buna dreptate acest motiv apare sistematic in topul motivelor in studiile de specialitate: oamenii parasesc manageri. De ce?
Pus la dispozitie de Signal Iduna, 2018-06-27
Fiecare anotimp are propriile provocari in ceea ce priveste mentinerea unei stari de sanatate optime, iar starea de bine venita odata cu vremea calda si perioada de concediu contribuie la luarea deciziilor optime in favoarea sanatatii.
Pus la dispozitie de Mirela Tanase, 2018-06-28
Traim intr-o dinamica accentuata de provocarile economice si de viteza de propagare a informatiei prin intermediul tehnologiei, motiv pentru care adaptarea nu mai este de ceva vreme o conditie de supravietuire.
Pus la dispozitie de Ioan Dumitrascu & Andreea Cazacu, 2018-06-29
Posibilitatea compensarii zilelor de concediu neefectuate a aparut in dreptul intern in urma transpunerii Directivei 2003/88/CE privind anumite aspecte ale organizarii timpului de lucru ("Directiva") care stipuleaza la art. 7 alin. (2) faptul ca perioada minima de concediu anual platit poate fi înlocuita cu o indemnizatie financiara doar in cazul in care relatia de munca inceteaza.
Timpul petrecut in trafic, de acasa si pana la birou de catre angajati, o decizie care influenteaza alegerea unei cladiri de birouri
Pus la dispozitie de AFI Europe Romania, 2018-04-26
In momentul in care companiile aleg sa isi relocheze activitatea intr-o cladire de birouri, noile zone in curs de dezvoltare, mai aproape de centrul orasului, devin relevante. Potrivit unui raport calitativ de evaluare a dezvoltarii imobiliare, elaborat de compania de cercetare de piata Unlock Research Market pentru AFI Europe Romania, se remarca o noua tendinta prin care companiile isi indreapta atentia, din nou, catre oras. In acest context, AFI Tech Park, dezvoltat de AFI Europe Romania, reprezinta un proiect vizionar, creativ si inspirator, dezvoltat intr-o noua zona de business, mai aproape de centrul orasului.
 
Acest studiu calitativ realizat in ultimul trimestru al anului 2017 a aratat ca o cladire de birouri nu reprezinta doar o locatie, ci este un simbol al fortei si al caracterului unei companii. Reprezinta imaginea si valorile companiei atat in randul angajatilor, cat si in randul clientilor externi. Atunci cand aleg un loc pentru a-si reloca afacerea, directorii executivi analizeaza caracteristicile cladirii nu numai din punct de vedere tehnic, ci si tinand seama de nevoile si valorile companiei si ale angajatilor sai.
 
„Incurajam companiile sa se relocheze in AFI Tech Park pentru ca angajatii acestora sa nu isi mai iroseasca o mare parte din viata in trafic. AFI Tech Park, ale carui lucrari de constructie pentru prima cladire vor fi finalizate in luna mai a acestui an, ofera cele mai bune conditii la o valoare justa pentru companiile mari ce au un numar considerabil de angajati care traiesc in sectoarele 4, 5 si 6. AFI Tech Park 1 are deja o rata de ocupare de aproape 40%. Cladirea de birouri este situata intr-o zona mai putin aglomerata, aproape de centrul orasului si de alte zone centrale precum Izvor, J.W. Marriott, Piata Unirii sau Centrul Vechi. Locatia beneficiaza de mai multe mijloace de transport public in vecinatate, usor accesibile publicului, indiferent de zona in care locuieste, dar si de o gama larga de facilitati: magazine, restaurante, farmacii, sali de sport si centre comerciale”, a declarat Tal Roma, Business Development Manager al AFI Europe Romania.
 
Potrivit studiului, cele mai importante tendinte care influenteaza decizia relocarii intr-o cladire de birouri sunt urmatoarele:
  • Viitorul este urban. Noile zone in curs de dezvoltare, mai aproape de centrul orasului, devin relevante, in timp ce platformele situate la distanta de inima orasului incep sa isi piarda din stralucire. Motivul se datoreaza faptului ca angajatii petrec mai putin timp in trafic;.
  • Incorporarea amenajarii peisagistice in „cladire", ceea ce presupune ca fiecare cladire de birouri ar trebui sa beneficieze de spatii verzi unde oamenii pot evada si lua o pauza de la termene limita si tehnologie; 
  • Locatii accesibile din punctul de vedere al localizarii, situate in zone cat mai indepartate de aglomeratie si blocajele din trafic si mai aproape de zonele unde locuiesc angajatii. 
In ceea ce priveste procesul de luare a deciziilor, se pot remarca trei tipologii de companii cand vine vorba despre relocarea intr-o cladire noua:
  1. Cultura VIP corporativa: companii multinationale cu valori corporative puternice, principii si proceduri bine definite. In mediul de afaceri corporativ, procesul decizional este centralizat, standardizat, cu reguli clare, flexibilitate mica, foarte conventional. 
  2. Cultura organizationala promovata de CEO: reprezinta afaceri dezvoltate la nivel local, de obicei de catre persoane care au lucrat anterior in mediul corporativ. CEO-ul incearca, de regula, sa reproduca mediul corporativ ca pe o modalitate prin care compania castiga credibilitate si prestigiu. Decizia este rezultatul unui proces autocratic, foarte personal, in functie de dorinta CEO-ului. 
  3. Cultura antreprenoriala: pot fi atat companii mari, recunoscute, infiintate la nivel local, cat si companii care fac parte din mediul de afaceri international, dar cu traditie. Antreprenorii sunt de obicei deschisi si au o atitudine flexibila fata de business si procedurile corporative. In acest mediu, procesul decizional este deschis, democratic, flexibil si orientat catre evolutie si noi proiecte de pionierat. 
Detalii despre proiectul de birouri AFI Tech Park sunt disponibile pe site-ul oficial: www.afitechpark.ro.
 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate