Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
 
HR Partner  >  Furnizor
 
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Radu Manolescu, 2018-06-27
Pe 23 mai am gazduit si co-livrat un program de devoltare executiva in Bucuresti, primul dintr-o serie de programe pe care intentionam sa le facem impreuna cu specialisti de la scoli de business renumite menite sa adreseze misiunea noastra: "Sprijinim companiile sa isi traiasca valorile". Cateva dintre lectiile cheie discutate in cadrul programului pot fi parcurse in articolul nostru.
Pus la dispozitie de HART Consulting, 2018-06-27
Exista putine lucruri mai deranjante decat atunci cand realizam ca un angajat in care am investit timp si resurse se dovedeste a fi nepotrivit. Odata cu necesitatea de a incepe din nou procesul de recrutare si de a gasi un inlocuitor, poate fi un cost dificil de recuperat. Desi aceasta suma variaza in functie de rol si industrie, studiile de-a lungul anilor estimeaza ca angajarea unei persoane gresite poate costa o afacere de 3 ori salariul anual al acelui angajat.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2018-06-27
Salarizarea este un proces foarte complicat, care da batai de cap specialistilor de HR din majoritatea companiilor, indiferent de dimensiunea lor. Schimbarile legislative, neconcordantele de pontaj sau orele suplimentare sunt doar cateva dintre problemele care ii determina pe profesionistii de la resurse umane sa consume mult timp si nervi luna de luna, pentru a rezolva aceasta activitate complexa.
Pus la dispozitie de Aron Emil TATARU, 2018-06-27
Un studiu publicat in noiembrie 2016, realizat de Accenture si BI Norwegian Business School, pe un esantion de 1770 de manageri din 14 tari, releva faptul ca managerii, de toate nivelurile, petrec 54% din timpul lor efectuand sarcini administrative cu valoare redusa: coordonarea programului subordonatilor, scrierea sau citirea de rapoarte de rutina.
Pus la dispozitie de AcademiadeHR.ro, 2018-06-27
Se spune despre managerul direct ca este una dintre cele mai importante cauze ale fluctuatiei de personal, si pe buna dreptate acest motiv apare sistematic in topul motivelor in studiile de specialitate: oamenii parasesc manageri. De ce?
Pus la dispozitie de Signal Iduna, 2018-06-27
Fiecare anotimp are propriile provocari in ceea ce priveste mentinerea unei stari de sanatate optime, iar starea de bine venita odata cu vremea calda si perioada de concediu contribuie la luarea deciziilor optime in favoarea sanatatii.
Pus la dispozitie de Mirela Tanase, 2018-06-28
Traim intr-o dinamica accentuata de provocarile economice si de viteza de propagare a informatiei prin intermediul tehnologiei, motiv pentru care adaptarea nu mai este de ceva vreme o conditie de supravietuire.
Pus la dispozitie de Ioan Dumitrascu & Andreea Cazacu, 2018-06-29
Posibilitatea compensarii zilelor de concediu neefectuate a aparut in dreptul intern in urma transpunerii Directivei 2003/88/CE privind anumite aspecte ale organizarii timpului de lucru ("Directiva") care stipuleaza la art. 7 alin. (2) faptul ca perioada minima de concediu anual platit poate fi înlocuita cu o indemnizatie financiara doar in cazul in care relatia de munca inceteaza.
Prezentarea companiei | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente
Servicii: Recrutare Pozitii de Top si Middle Management (Executive search), Evaluarea Leadership-ului in cadrul Organizatiei (leadership assessement), Servicii de Consultanta Specializate pentru Consiliile Directoare (board consulting)
Adresa: Str. Mr. Av. Stefan Sanatescu, nr 20, sector 1, Bucuresti
E-mail: office@amrop.ro
Telefon si/sau fax:
  • +(40) 31 103 2673
  • +(40) 21 222 13 06
  • +(40) 728 112 138
Prezentarea companiei
 
Amrop este unul din primii 10 jucatori la nivel mondial in executive search, cu 76 de birouri in 53 de tari ale lumii. Amrop ofera servicii de recrutare pentru pozitii de top si middle management de peste 40 de ani, intrand pe piata locala in 1996. Consultantii Amrop Romania au expertiza intr-o gama larga de industrii si contribuie zilnic prin activitatea lor la dezvoltarea pietei de talente din Romania.

Fiind printre primele trei firme de Executive Search din Romania, Amrop lucreaza indeaproape cu organizatiile locale si multinationale in identificarea talentelor de care acestea au nevoie pentru a-si atinge obiectivele. Intelegerea contextului clientului, identificarea si evaluarea riguroase a candidatilor precum si verificarea din cel putin cinci surse a istoricului fiecarui candidat ales ne fac sa adaugam valoarea pe care organizatiile o asteapta de la un partener strategic.

Pentru noi un proiect de recrutare este de succes atunci cand persoana pe care am plasat-o are o evolutie ascendenta in organizatia pentru care l-am recrutat. Aceasta este masura ultima a succesului. Un proiect de executive search nu se incheie in momentul in care s-a semnat oferta, ci merge dincolo de aceasta etapa.  Avem un proces de integrare in companie, pe care il urmarim atat cu clientul, cat si cu candidatul si ramanem in legatura in anul urmator plasarii.

Trei motive pentru care sa alegi Amrop Romania ca partenerul tau in executive search: o foarte buna cunoastere a PIETEI LOCALE, o echipa de CONSULTANTI SENIORI si accesul la o RETEA GLOBALA de experti.
Servicii / Produse
 
Executive Search – Recrutare Pozitii de Top si Middle Management

Abordarea noastra bazata pe intelegerea contextului si a expertizei specifice domeniului in care se desfasoara procesul de recrutare contribuie la gasirea si atragerea a ceea ce noi in Amrop numim ”Lideri pentru Viitor (Leaders for what's next)” – talente de top, profesionisti capabili sa lucreze la nivel transfrontalier pentru pietele din intreaga lume. Consultantii nostri sunt specializati in multiple industrii: tehnologie, IT, media, bunuri de larg-consum, retail, auto si industrie, servicii financiare, infrastructura, energie, vanzari, pharma etc. si isi iau angajamentul de a intervieva si a aduce in fata clientului toti acei candidati potriviti cerintelor specificate in brief.

Leadership Assessment  – Evaluarea Leadership-ului in cadrul Organizatiei

Instrumentele de evaluare a leadership-ului contribuie la consolidarea pozitionarii competitive a companiilor pe piata si ofera o viziune strategica asupra contextului intern - resurse, nevoile de dezvoltare si capacitatea de a aborda problemele strategice cheie.
Evaluarile de leadership sunt deosebit de utile in situatii legate de schimbari ale managementul superior, planificarea succesiunii, fuziuni sau achiziții, identificarea nevoilor de dezvoltare a mangementului superior, dar si pentru a evidentia punctele tari punctele slabe din cadrul companiei.

Amrop Romania utilizeaza in evaluarea si identificarea celor mai buni candidati atat instrumentele MBTI, de evaluare a comportamentului, cat si solutiile de evaluare SHL pe competente, pentru a obtine informatii obiective si relevante cu privire la profilul si gradul de potrivire a celor recrutati pe proiect. Consultantii Amrop au experienta in dezvoltarea de programe de achizitii de talente si de evaluare de personal, avand expertiza in leadership multicultural, managementul talentului sau management de proiect international.

Board Consulting – Servicii de Consultanta Specializate pentru Consiliile Directoare

Ne ajutam clientii sa identifice si sa numeasca in cadrul Consiliilor Directoare executivi independenti, potriviti cu profilul organizational al companiei. Ne asiguram in acest fel sa pastram echilibrul vizavi de ponderea membrilor cu atributii executive/non-executive, respectiv aptitudinile si experienta acestora versus notorietatea si puterea de reprezentare in exterior.        
Recomandari
 
 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate