Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
 
HR Partner  >  Furnizor
 
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Amrop Romania, 2018-01-29
Oana  Ciornei, Managing Partner Amrop Romania, a acordat un interviu in cadrul revistei Unica, in care a prezentat cititorilor informatii cu privire la modul in care se lucreaza in executive search si cum ar putea acestia sa isi construiasca in avans relatia cu un headhunter.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2018-01-30
Intarzie destul de des la serviciu. Nu se implica decat de suprafata. Sta in pauza de masa cel putin o ora si jumatate, nu termina aproape niciodata un proiect la timp, ceea ce nu il impiedica sa plece mai devreme. Sa nu mai vorbim si de zilele in care se invoieste, pentru ca apare cate o problema personala.
Pus la dispozitie de UNIVERSUM Events, 2018-01-30
Piata a inteles ca un teambuilding inseamna ceva mai mult decat un team-drinking night. Dar cum facem sa indeplinim obiectivele echipei dar sa mentinem si componenta de FUN?
Pus la dispozitie de AcademiadeHR.ro, 2018-01-30
Intr-o economie mereu in deficit de talente, lista motivelor pentru care oamenii decid sa plece s-a amplificat exponential, iar intelegerea cauzelor care determina fluctuatie intr-o companie, desi nu usoara, este primul pas ce trebuie intreprins pentru corectarea eventualelor probleme de acest tip. Tratamentul nu poate incepe in lipsa unui diagnostic corect.   
Pus la dispozitie de Trend, 2018-01-31
Un an Nou, un nou TU cu Trend Consult.
In 2018 am lansat programul "Trend Leadership Journey" bazat pe sase principii care stau la baza oricarei organizatii in care oamenii se simt liberi si actioneaza independent, interconectat, pentru a o duce in directia potrivita: meaning, autonomy, care, integrity, courage & aspiration to excellence.
Prezentarea companiei | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente
Servicii: executive search, assessment center, recrutare si selectie, salarizare si administrare de personal, munca temporara, managementul performantei, training si dezvoltare, consiliere in cariera, software as a service, comunicare interna.

Adresa: str. Clucerului nr.82 B, sector 1,  Bucuresti
E-mail: office@apt.ro; sorina.donisa@apt.ro; mirela.marinescu@apt.ro
Telefon/ fax:+4021.222.13.03; +40727.799.799 / +4021.222.13.04

Prezentarea companiei
 

APT Group

  • Joint venture Romano – American
  • Fondat in 1994
  • Grupul APT este format din 5 companii
  • APT este certificat ISO9001 pentru activitatile de recrutare si evaluare de personal

Avand o echipa de 47 de consultanti, peste 1200 de angajati in proiecte de munca temporara si outsourcing, APT a avut o cifra de afaceri de  peste  12 milioane Euro in  2009, plasandu-se pe locul 3 in topul companiilor de resurse umane din Romania. 

In decursul celor peste 15 ani de functionare, Grupul APT s-a dezvoltat organic bazandu-se pe o strategie de crestere in doua directii: (1) personalizarea serviciilor astfel incat sa raspunda celor mai variate cereri ale clientilor si (2) eficientizarea operatiunilor prin folosirea instrumentelor de lucru moderne si a aplicatiilor software create de propria echipa.

Servicii / Produse
 

Grupul de companii APT este o concentrare de forte repartizate armonios pe diferite specializari in domeniul resurselor umane si al comunicarii. Activitatea se circumscrie in jurul urmatoarelor nuclee care functioneaza sub brandul APT: (a) Recrutare, Selectie & Executive search, (b) Payroll & Administrare, (c) BPO&Munca temporara, (d) Managementul performantei, Training&Programe de Dezvoltare, Consiliere in cariera, (e) Dezvoltarea si implementarea de solutii software pentru resurse umane si (f) Comunicare organizationala & PR.

Una dintre valorile fundamentale ale culturii APT este orientarea catre satisfacerea cerintelor clientilor (majoritatea fiind subsidiare ale unor companii multinationale in Romania), si se reflecta in preocuparea pentru implementarea sistemului de management al calitatii in cele mai importante domenii de activitate si, implicit certificarea ISO 9001 a acestor servicii.

Noi stim ca in resurse umane nu exista solutii prefabricate si ca fiecare client este unic, asa cum fiecare om este unic. Aceasta este perspectiva din care abordam fiecare proiect, implicandu-ne pana la finalizare intr-un real parteneriat cu clientul nostru, constienti fiind ca aceasta este cea mai eficienta strategie de marketing.

Recomandari
 

Corina Sisca, Director Resurse Umane, Volksbank Leasing Romania
De la an la an am observat dezvoltarea companiei APT, adaptarea la noile nevoi de afaceri si, nu in ultimul rand, flexibilitatea tuturor specialistilor cu care am colaborat. Desi dezvoltarea ne duce de multe ori cu gandul ca avand multi clienti este posibil ca timpul de asteptare a unui raspuns poate suferi modificari, acest lucru nu este valabil in cazul APT. Au raspuns cu aceeasi promtitudine si profesionalism de fiecare data cand am apelat la ei.”

Erich Vulliez, Customer Operations Director at HP
“Please accept this gesture as a sign of recognition for your contribution to our common objectives between HP and APT. Thanks to your excellent work, your dedication your initiative and creativity the HUB has been growing extremely fast and is now on the Worldwide map. What make you apart is a "can do" attitude, and a human touch in the way you approach various challenges.”

Cosmin Ancuta, Service Delivery Manager at HP
„After more than five years working together with APT, I just wanted to share with you the fact that I am very pleased with the quality of the services provided by the APT recruitment team.  The candidates profile, their skills and high potential to grow in HP have proven that APT has excellent recruiters, able to understand in depth our company short and long term needs. I find these APT people very easy to work with and extremely flexible. All in one, I recommend APT as a trustful partner which can provide a lot of value added to your business.”

 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate