Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
 
HR Partner  >  Furnizor
 
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Wellington, 2017-08-23
Angajatii companiei sunt orientati spre schimbare si isi asuma riscuri? Sunt permanent in cautare de idei noi? Sunt creativi, dinamici? Daca raspunsul la aceste intrebari este “nu”, atunci solutia poate fi un program de management al stresului. Managementul stresului reprezinta abilitatea individului de a face fata presiunilor de zi cu zi. 
Pus la dispozitie de KPMG Romania, 2017-08-28
Industria de outsourcing se confrunta, si ea, cu o serie de provocari in ceea ce priveste managementul HR, provocari generate atat de modelul de business, dar si de caracteristicile demografice ale fortei de munca. Cateva dintre solutiile folosite de organizatiile din aceasta industrie pot fi interesante si pentru alte sectoare de activitate.
Pus la dispozitie de MMM Consulting, 2017-08-30
In cazul in care HR-ul nu avea deja suficiente roluri (de la administrare la a fi vocea angajatilor, sustinatorul culturii organizationale, promotorul schimbarii si al performantei etc.), acum, pare ca si marketingul i s-a adaugat la fisa postului.” Un articol despre noi abilitati pentru oamenii din HR.
Pus la dispozitie de The Wisery , 2017-08-25
Mituri se nasc si mituri dispar. Este treaba noastra de a separa faptele de povesti.
Luna de luna, luam miturile la control pentru a vedea daca isi merita numele. 
De data aceasta, patrundem in misterioasa lume a creierului uman sa vedem pana unde se intind adevarurile stiintifice si de unde incep...miturile.
Pus la dispozitie de Romana Baia - Partner, Head of Research&Development, Trend, 2017-08-28
Suntem 28 de oameni din Trend înscriși la maratonul din 15 octombrie! Pentru o companie cu mii de angajați, nu e un număr mare. Pentru noi însă, 28 înseamnă 62% din firmă, iar înscrierile nu s-au încheiat încă...
Facem adesea lucruri împreună în timpul liber – ieșim la o terasă, facem un grătar, dansăm, un weekend la mare sau la munte etc. Ne distrăm, ne relaxăm, în general în grupuri mai mici: 2-3 dintre noi, plus familiile și prietenii. Înscrierea aceasta la maraton este, însă, ceva aparte: în primul rând grupul nu mai este deloc mic (28 participăm, iar ceilalți au promis că vin să ne susțină), iar în al doilea rând nu mai este despre distracție, ci despre efort susținut.
Prezentarea companiei | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente
Servicii: Program personalizat de beneficii flexibile; Motivarea angajatilor; Reducerea/controlul costului cu beneficiile; Facilitati fiscale; Beneficii voluntare
Adresa: Piata Charles de Gaulle Nr. 15, etaj 3, Sector 1, Bucuresti (http://benefitonline.ro/contact.html)
E-mail: office@benefitonline.ro
Telefon si/sau fax: +40.371.399.917
Prezentarea companiei
 
BenefitOnline.ro aduce in piata romaneasca o solutie unica prin care ofera posibilitatea tuturor angajatilor sa aiba acces doar la beneficiile relevante pentru ei, permitandu-le sa si le gestioneze singuri direct online. Benefit faciliteaza astfel folosirea eficienta a bugetului de beneficii, asigurandu-se ca fiecare cheltuiala a companiei este relevanta pentru angajat.     

Platforma pentru angajati functioneaza ca un „magazin on-line" in care fiecare angajat are acces la o gama variata de beneficii flexibile, in limita bugetului oferit de angajator. Angajatul poate alege, dupa plac, dintr-o varietate de categorii, de la beneficiile „clasice” cum ar fi training-uri, cursuri de limbi straine, bonuri de masa, contributii la planurile de pensii private, vacante in Romania, transport sau asigurari de viata pana la contributii pentru o serie de beneficii voluntare la peste 100 parteneri precum: activitati sportive, wellness, cultura, sanatate, hobby, fashion, educatie si multe altele.
Servicii / Produse
 
Angajatul, prin intermediul unui cont individual de pe platforma, alege personal cum sa isi gestioneze bugetul lunar oferit de companie, banii fiind vizualizati sub forma de puncte. Acesta isi poate alege lunar unul sau mai multe beneficii, in functie de limita de puncte, dar exista si posibilitatea de co-plata in cazul in care bugetul este insuficient iar valoarea serviciilor dorite de angajat este mai mare.    

Ce primeste angajatorul?  Prin solutia oferita de Benefit, angajatorul externalizeaza un serviciu care altfel ar fi consumat resursele interne ale companiei atat de timp, umane cat si financiare: 
  • Departamentele de resurse umane sunt scutite de timpul si eforturile necesare dezvoltarii, implementarii si gestionarii unui sistem de management pentru beneficiile angajatilor;
  • Departamentele  financiare sunt scutite de timpul necesar sa negocieze, calculeze si sa plateasca costurile aferente fiecarui beneficiu oferit angajatilor;
  • Angajatorul are avantaje fiscale prin faptul ca majoritatea beneficiilor se bucura fie de scutirea impozitului pe venit, fie sunt exceptate de la plata contributiilor sociale;
  • In plus, angajatorul face direct vizibil catre angajat  intreg efortul financiar depus, facilitand astfel conceptul de „total reward”.    
​Angajatorul, externalizand astfel administrarea beneficiilor, are imediat acces la o platforma moderna, sigura si cu cele mai multe beneficii din piata, maximizand impactul bugetului de beneficii cu un efort administrativ minim.    
Recomandari
 
 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate