Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
 
HR Partner  >  Furnizor
 
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Radu Manolescu, 2018-06-27
Pe 23 mai am gazduit si co-livrat un program de devoltare executiva in Bucuresti, primul dintr-o serie de programe pe care intentionam sa le facem impreuna cu specialisti de la scoli de business renumite menite sa adreseze misiunea noastra: "Sprijinim companiile sa isi traiasca valorile". Cateva dintre lectiile cheie discutate in cadrul programului pot fi parcurse in articolul nostru.
Pus la dispozitie de HART Consulting, 2018-06-27
Exista putine lucruri mai deranjante decat atunci cand realizam ca un angajat in care am investit timp si resurse se dovedeste a fi nepotrivit. Odata cu necesitatea de a incepe din nou procesul de recrutare si de a gasi un inlocuitor, poate fi un cost dificil de recuperat. Desi aceasta suma variaza in functie de rol si industrie, studiile de-a lungul anilor estimeaza ca angajarea unei persoane gresite poate costa o afacere de 3 ori salariul anual al acelui angajat.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2018-06-27
Salarizarea este un proces foarte complicat, care da batai de cap specialistilor de HR din majoritatea companiilor, indiferent de dimensiunea lor. Schimbarile legislative, neconcordantele de pontaj sau orele suplimentare sunt doar cateva dintre problemele care ii determina pe profesionistii de la resurse umane sa consume mult timp si nervi luna de luna, pentru a rezolva aceasta activitate complexa.
Pus la dispozitie de Aron Emil TATARU, 2018-06-27
Un studiu publicat in noiembrie 2016, realizat de Accenture si BI Norwegian Business School, pe un esantion de 1770 de manageri din 14 tari, releva faptul ca managerii, de toate nivelurile, petrec 54% din timpul lor efectuand sarcini administrative cu valoare redusa: coordonarea programului subordonatilor, scrierea sau citirea de rapoarte de rutina.
Pus la dispozitie de AcademiadeHR.ro, 2018-06-27
Se spune despre managerul direct ca este una dintre cele mai importante cauze ale fluctuatiei de personal, si pe buna dreptate acest motiv apare sistematic in topul motivelor in studiile de specialitate: oamenii parasesc manageri. De ce?
Pus la dispozitie de Signal Iduna, 2018-06-27
Fiecare anotimp are propriile provocari in ceea ce priveste mentinerea unei stari de sanatate optime, iar starea de bine venita odata cu vremea calda si perioada de concediu contribuie la luarea deciziilor optime in favoarea sanatatii.
Pus la dispozitie de Mirela Tanase, 2018-06-28
Traim intr-o dinamica accentuata de provocarile economice si de viteza de propagare a informatiei prin intermediul tehnologiei, motiv pentru care adaptarea nu mai este de ceva vreme o conditie de supravietuire.
Pus la dispozitie de Ioan Dumitrascu & Andreea Cazacu, 2018-06-29
Posibilitatea compensarii zilelor de concediu neefectuate a aparut in dreptul intern in urma transpunerii Directivei 2003/88/CE privind anumite aspecte ale organizarii timpului de lucru ("Directiva") care stipuleaza la art. 7 alin. (2) faptul ca perioada minima de concediu anual platit poate fi înlocuita cu o indemnizatie financiara doar in cazul in care relatia de munca inceteaza.
Prezentarea companiei | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente
Servicii: Program personalizat de beneficii flexibile; Motivarea angajatilor; Reducerea/controlul costului cu beneficiile; Facilitati fiscale; Beneficii voluntare
Adresa: Piata Charles de Gaulle Nr. 15, etaj 3, Sector 1, Bucuresti (http://benefitonline.ro/contact.html)
E-mail: office@benefitonline.ro
Telefon si/sau fax: +40.371.399.917
Prezentarea companiei
 
BenefitOnline.ro aduce in piata romaneasca o solutie unica prin care ofera posibilitatea tuturor angajatilor sa aiba acces doar la beneficiile relevante pentru ei, permitandu-le sa si le gestioneze singuri direct online. Benefit faciliteaza astfel folosirea eficienta a bugetului de beneficii, asigurandu-se ca fiecare cheltuiala a companiei este relevanta pentru angajat.     

Platforma pentru angajati functioneaza ca un „magazin on-line" in care fiecare angajat are acces la o gama variata de beneficii flexibile, in limita bugetului oferit de angajator. Angajatul poate alege, dupa plac, dintr-o varietate de categorii, de la beneficiile „clasice” cum ar fi training-uri, cursuri de limbi straine, bonuri de masa, contributii la planurile de pensii private, vacante in Romania, transport sau asigurari de viata pana la contributii pentru o serie de beneficii voluntare la peste 100 parteneri precum: activitati sportive, wellness, cultura, sanatate, hobby, fashion, educatie si multe altele.
Servicii / Produse
 
Angajatul, prin intermediul unui cont individual de pe platforma, alege personal cum sa isi gestioneze bugetul lunar oferit de companie, banii fiind vizualizati sub forma de puncte. Acesta isi poate alege lunar unul sau mai multe beneficii, in functie de limita de puncte, dar exista si posibilitatea de co-plata in cazul in care bugetul este insuficient iar valoarea serviciilor dorite de angajat este mai mare.    

Ce primeste angajatorul?  Prin solutia oferita de Benefit, angajatorul externalizeaza un serviciu care altfel ar fi consumat resursele interne ale companiei atat de timp, umane cat si financiare: 
  • Departamentele de resurse umane sunt scutite de timpul si eforturile necesare dezvoltarii, implementarii si gestionarii unui sistem de management pentru beneficiile angajatilor;
  • Departamentele  financiare sunt scutite de timpul necesar sa negocieze, calculeze si sa plateasca costurile aferente fiecarui beneficiu oferit angajatilor;
  • Angajatorul are avantaje fiscale prin faptul ca majoritatea beneficiilor se bucura fie de scutirea impozitului pe venit, fie sunt exceptate de la plata contributiilor sociale;
  • In plus, angajatorul face direct vizibil catre angajat  intreg efortul financiar depus, facilitand astfel conceptul de „total reward”.    
​Angajatorul, externalizand astfel administrarea beneficiilor, are imediat acces la o platforma moderna, sigura si cu cele mai multe beneficii din piata, maximizand impactul bugetului de beneficii cu un efort administrativ minim.    
Recomandari
 
 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate