Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
 
HR Partner  >  Furnizor
 
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Wellington, 2017-08-23
Angajatii companiei sunt orientati spre schimbare si isi asuma riscuri? Sunt permanent in cautare de idei noi? Sunt creativi, dinamici? Daca raspunsul la aceste intrebari este “nu”, atunci solutia poate fi un program de management al stresului. Managementul stresului reprezinta abilitatea individului de a face fata presiunilor de zi cu zi. 
Pus la dispozitie de KPMG Romania, 2017-08-28
Industria de outsourcing se confrunta, si ea, cu o serie de provocari in ceea ce priveste managementul HR, provocari generate atat de modelul de business, dar si de caracteristicile demografice ale fortei de munca. Cateva dintre solutiile folosite de organizatiile din aceasta industrie pot fi interesante si pentru alte sectoare de activitate.
Pus la dispozitie de MMM Consulting, 2017-08-30
In cazul in care HR-ul nu avea deja suficiente roluri (de la administrare la a fi vocea angajatilor, sustinatorul culturii organizationale, promotorul schimbarii si al performantei etc.), acum, pare ca si marketingul i s-a adaugat la fisa postului.” Un articol despre noi abilitati pentru oamenii din HR.
Pus la dispozitie de The Wisery , 2017-08-25
Mituri se nasc si mituri dispar. Este treaba noastra de a separa faptele de povesti.
Luna de luna, luam miturile la control pentru a vedea daca isi merita numele. 
De data aceasta, patrundem in misterioasa lume a creierului uman sa vedem pana unde se intind adevarurile stiintifice si de unde incep...miturile.
Pus la dispozitie de Romana Baia - Partner, Head of Research&Development, Trend, 2017-08-28
Suntem 28 de oameni din Trend înscriși la maratonul din 15 octombrie! Pentru o companie cu mii de angajați, nu e un număr mare. Pentru noi însă, 28 înseamnă 62% din firmă, iar înscrierile nu s-au încheiat încă...
Facem adesea lucruri împreună în timpul liber – ieșim la o terasă, facem un grătar, dansăm, un weekend la mare sau la munte etc. Ne distrăm, ne relaxăm, în general în grupuri mai mici: 2-3 dintre noi, plus familiile și prietenii. Înscrierea aceasta la maraton este, însă, ceva aparte: în primul rând grupul nu mai este deloc mic (28 participăm, iar ceilalți au promis că vin să ne susțină), iar în al doilea rând nu mai este despre distracție, ci despre efort susținut.
Prezentarea companiei | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente
Servicii: Cursuri management & leadership, executive search, coaching, evaluare personal
Adresa: Bucuresti, str Visarion 13, ap.7 sector 1
E-mail: Gabriela.badina@peopleinvestment.ro
Telefon si/sau fax: 0740308501
Prezentarea companiei
 
Fondata in 2006, Enco MANAGEMENT Grup reunește specialiști în schimbarea de comportament durabilă, cu abilitati si experienta in livrarea de rezulte măsurabile pentru companii. Susținem companiile în procesul de creștere al echipelor, personalităților și culturii din spatele strategiilor de afaceri.
 
Cu peste 15 ani de experienta manageriala, cu studii aprofundate in psihologie si peste 8 ani de lucru in coaching cu manageri, antreprenori, studenti, profesori, echipa ENCO a lucrat cu peste 2000 de manageri la nivel national in training si coaching. 
 
OMUL este in centrul atentiei noastre, cu personalitatea, abilitățile și talentele sale, cu propriile motivații. Respectul pentru om este elementul principal pe care construim. 
 
In procesele de dezvoltare si formare oferite acordam atentie valorilor si provocarilor culturii romanesti si impactul lor in performanta, lucram cu realitatile zilnice din viata participantilor, fara clisee sau teorii sterile, si masuram impreuna cu clientii rezultatele.
 
Cei mai multi participanti provin din domeniul tehnic: inginerie, IT, urmati de antreprenori si freelanceri, turism, domeniul farmaceutic.
Servicii / Produse
 
In special punem accent pe programele de lunga durata in care putem masura alaturi de companii rezultatele obtinute.

Procesele de dezvoltare personala si de echipa sunt programe de lunga durata si au ca obiectiv schimbarea de atitudine si comportament :
  • AUTHENTIC LEADERSHIP – Program deschis de management & leadership-derulat pe o perioada de 10 luni cu 5 ore/luna dedicat celor care conduc oameni, cu accent pe 3 componente: tehnici de management, intelegerea proceselor psihologice ale personalitatilor si abilitati de coaching in cresterea oamenilor 
  • LEADERSHIP IN HR – proces de 6 sesiuni derulat pe o perioada de 3 luni dedicate managerilor HR, specialistilor care contribuie la dezvolatrea strategiilor si succesului companiei, celor care isi doresc sa avanseze in pozitie manageriala in HR.
  • ENGAGE&GROW – in special dedicat echipelor unde lipsa de implicare se reflecta in perfomanta companiei, procesul se lucreaza cu intreaga echipa, timp de 3 luni in 12 sesiuni, cu obiective bine clarificate si masurate in timpul derularii. 

Coaching:
  • pentru executivi – un proces de 6-9 luni – “Marshall Goldsmith Stakeholder Coaching” 
  • de cariera  - adresat celor care isi doresc sa schimbe pozitia in cadrul companiei, domeniul de lucru,  job-ul
  • pentru antreprenori – clarificarea directiilor de dezvoltare, identificarea reala a aproblemelor, noi solutii in business, etc
  • pentru echipe – cresterea performantei echipei

Programe de scurta durata proiectate pentru implinirea unor nevoi specifice:
  • IMAGINEA DE SINE A ANGAJATULUI – implicatii in productivitate
  • RECRUTEAZA CU ATITUDINE
  • IN CAUTAREA RESPONSABILITATII in companie
  • CUM FUNCTIONAM IN ECHIPA- Dinamici disfunctionale, joc individual si pe echipa
  • CUI II ESTE FRICA DE FEEDBACK ?
  • COMUNICARE CU SENS
Evaluari:
  • Management & leadership
  • Gradului de implicare in companie
Recomandari
 
„ Parcurgerea programului cu intreaga echipa a dus la coeziunea echipei, o mare deschidrere in rezolvarea problemelor dintre noi, lucru care nu a existat inainte, la gasirea unor solutii comune si schimbarea dialogului cu top managementul. A condus la cresterea profesionala si realizarea unei adevarate echipe. Personal am realizat diferenta de gandire dintre manageri si patronat, iar in viata privata am schimbat din discursul cu fiul meu expresii care nu erau potrivite. Schimbarile in interactiunea cu el sunt vizibile.” Bogdan I.Brasov – manager IT- feb 2017

„ Am intrat in program cu marea provocare „lipsa timpului” , lucram 12 ore/zi. Azi am agenda, imi programez si prioritizez, deleg și, surpriză,  „ am timp”. Am lucrat mult pe ascultare si descoperirea capacitatilor oamenilor mei. Unde performeaza fiecare mai bine. Timpul castigat l-am dat familiei mele si, pot spune cu mana pe inima ca m-am linistit in plan personal. A crescut si calitatea timpului petrecut in familie si constientizez ca sunt un model pentru baietii mei, ceea ce ma face sa fiu atent la micile detalii.Comunicarea este mai buna si este vizibil acum. Multumesc.”
Liviu M. – inginer manager echipa-  Sep 2016 

 
 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate