Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
 
HR Partner  >  Furnizor
 
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Wellington, 2017-08-23
Angajatii companiei sunt orientati spre schimbare si isi asuma riscuri? Sunt permanent in cautare de idei noi? Sunt creativi, dinamici? Daca raspunsul la aceste intrebari este “nu”, atunci solutia poate fi un program de management al stresului. Managementul stresului reprezinta abilitatea individului de a face fata presiunilor de zi cu zi. 
Pus la dispozitie de KPMG Romania, 2017-08-28
Industria de outsourcing se confrunta, si ea, cu o serie de provocari in ceea ce priveste managementul HR, provocari generate atat de modelul de business, dar si de caracteristicile demografice ale fortei de munca. Cateva dintre solutiile folosite de organizatiile din aceasta industrie pot fi interesante si pentru alte sectoare de activitate.
Pus la dispozitie de MMM Consulting, 2017-08-30
In cazul in care HR-ul nu avea deja suficiente roluri (de la administrare la a fi vocea angajatilor, sustinatorul culturii organizationale, promotorul schimbarii si al performantei etc.), acum, pare ca si marketingul i s-a adaugat la fisa postului.” Un articol despre noi abilitati pentru oamenii din HR.
Pus la dispozitie de The Wisery , 2017-08-25
Mituri se nasc si mituri dispar. Este treaba noastra de a separa faptele de povesti.
Luna de luna, luam miturile la control pentru a vedea daca isi merita numele. 
De data aceasta, patrundem in misterioasa lume a creierului uman sa vedem pana unde se intind adevarurile stiintifice si de unde incep...miturile.
Pus la dispozitie de Romana Baia - Partner, Head of Research&Development, Trend, 2017-08-28
Suntem 28 de oameni din Trend înscriși la maratonul din 15 octombrie! Pentru o companie cu mii de angajați, nu e un număr mare. Pentru noi însă, 28 înseamnă 62% din firmă, iar înscrierile nu s-au încheiat încă...
Facem adesea lucruri împreună în timpul liber – ieșim la o terasă, facem un grătar, dansăm, un weekend la mare sau la munte etc. Ne distrăm, ne relaxăm, în general în grupuri mai mici: 2-3 dintre noi, plus familiile și prietenii. Înscrierea aceasta la maraton este, însă, ceva aparte: în primul rând grupul nu mai este deloc mic (28 participăm, iar ceilalți au promis că vin să ne susțină), iar în al doilea rând nu mai este despre distracție, ci despre efort susținut.
Pus la dispozitie de SmartDreamers, 2017-09-28
Pentru ca recrutarea candidatilor buni este si asa dificila, poti evita cateva greseli care iti afecteaza munca si abordarea unei angajari. Echipa SmartDreamers iti prezinta cele mai frecvente 10 greseli din industria recrutarii. Tu de cate te poti feri?
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2017-09-28
Inca de cand Carl Jung a definit oamenii dupa personalitatea fiecaruia, a existat o diviziune intre introvertiti si extrovertiti. Firi total opuse, am putea spune ca cele doua tipuri de oameni nu se pot tolera mai mult de jumatate de ora in aceeasi camera. Ce se intampla insa cand se intalnesc in acelasi birou si sunt nevoiti sa interactioneze mai bine de 8 ore pe zi? Cum ii integrezi in echipa si ii faci sa se inteleaga unul cu celalalt, ba mai mult, sa obtina si rezultate pozitive lucrand impreuna?
Pus la dispozitie de SmartDreamers, 2017-09-28
Daca esti recrutor, YouTube nu ar trebui sa lipseasca din arsenalul de canale pe care sa le folosesti in recrutare si employer branding. Hai sa ne uitam peste cifre: la nivel international, Youtube are peste un miliard de useri, iar in tara noastra cifra depaseste binisor pragul de 7 milioane.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2017-09-28
De luna trecuta, pontajul zilnic, care sa includa ora de incepere si ora de plecare a fiecarui angajat, este obligatoriu pentru fiecare angajator din Romania. In acest scop, un soft de pontaj este o solutie ideala pentru angajatori. In plus, implementarea unui program de pontaj vine cu o serie de beneficii imediate pentru companie, indiferent de numarul de angajati. Mai jos veti gasi zece dintre acestea.
Pus la dispozitie de SAP, 2017-09-28
Organizatiile care se bucura de succes in economia digitala sunt adesea acelea care au strategii inovatoare de HR. Pentru a deveni un lider, o companie trebuie sa isi regandeasca abordarile de gestionare si dezvoltare a talentelor, structura, cultura si leadershipul create in organizatie. Studiul publicat de Oxford Economics si sustinut de SAP are la baza rezultatele unui sondaj la care au participat 4100 de manageri si angajati din 21 de tari.
Pus la dispozitie de Signal Iduna, 2017-09-28
Beneficiile oferite angajatilor reprezinta un topic important la primul interviu pentru fiecare potential angajat. Abordarea in ceea ce priveste beneficiile acordate de catre angajator ocupa un loc important in felul in care o companie este perceputa.
Pus la dispozitie de Leonard RIZOIU, Managing Partner leoHR, 2017-09-28
Retentia angajatilor este cea mai mare provocare cu care se confrunta companiile din Romania in acest moment. Este greu sa investesti resurse in recrutarea unui nou angajat, in pregatirea lui, pentru ca apoi sa plece. Din acest motiv, departamentele de resurse umane trebuie sa stie in permanenta care este starea de spirit a angajatilor si sa lucreze indeaproape pentru imbunatatirea mediului general de lucru din companie.
Pus la dispozitie de HART Consulting, 2017-09-28
Doar 30% dintre angajatii cu potential ar putea prelua imediat un rol de leadership, iar cei mai multi dintre acestia, la randul lor, ar avea dificultati (conform studiilor Hogan Assessments Systems din ultimii 30 de ani, derulate in mai mult de 40 de tari din toate continentele). Multi manageri noi esueaza pentru ca le lipseste experienta de gestionare a unei echipe. Atunci cand un expert este promovat tinde sa se concentreze pe ceea ce stie sa faca mai bine: sa rezolve cat mai multe sarcini. Este un punct forte care l-a ajutat sa fie promovat, dar care, in noul rol, il impiedica sa delege si, in consecinta, sa motiveze si dezvolte echipa.
Pus la dispozitie de Lucia Pop, Managing Partner ALP Edu Pro  , 2017-09-28
La mai toate trainingurile de comunicare, de leadership, scot in evidenta importanta unei bune relatii de comunicare in cuplu/familie.
De ce?
Stresul de-acasa poate influenta relatiile de la locul de munca.
Devenim nervosi, si daca avem functie manageriala, uneori, fara sa constientizam, ridicam tonul la colaboratorii nostri.
Dar... poate fi si invers.
 
Pus la dispozitie de Wellington, 2017-09-28
Nenumarate studii au subliniat importanta dezvoltarii beneficiilor la locul de munca. Dincolo de metodele traditionale de recompensare a angajatilor, se simte nevoia, in departamentul de HR, de integrare a noi strategii de obtinere a engagementului si retentiei. In egala masura, angajatii simt nevoia de diversificare a beneficiilor, de recunoastere a meritelor si de sustinere a echilibrului intre ceea ce sunt ca profesionisti, la birou dar si in viata personala, acel "work-life blending" de care vorbesc americanii. Pentru ca echilibrul dintre viata personala si cea profesionala este pentru ei deja un termen invechit, avand in vedere ca cele doua nu se pot separa complet. Suntem aceeasi persoana in ambele conjuncturi, ne gandim la munca in timpul liber si invers.  
Pus la dispozitie de The KPI Institute, 2017-09-28
Power BI reprezinta solutia de Business Intelligence creata de Microsoft si utilizata in intreaga lume, de catre companii de toate dimensiunile, dintr-o varietate de industrii. Fie ca alegi versiunea gratuita Power BI, de altfel foarte capabila, sau versiunile platite, care vin cu anumite avantaje suplimentare, apeleaza la TKI Solutions.
Pus la dispozitie de The Wisery, 2017-09-28
 
Cati dintre noi nu pun un accent deosebit asupra atmosferei de la locul de munca? Intalnim o multitudine de tipologii de oameni aici. Si, evident, cu totii am vrea sa avem numai acei colegi, sefi sau subalterni cu care suntem compatibili si al caror comportament nu ne creeaza niciodata batai de cap. Cu toate acestea, se stie. Idealul este departe de a fi "inventat" si tot ceea ce ne ramane noua este sa facem ce putem pentru a imbunatati sau macar a evita problemele. (...) Iti oferim un exercitiu in care poti sa aplici tactici si solutii.
Prezentarea companiei | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente
Servicii: Recrutare, executive search, training, sales training, coaching, munca temporara, formare, resurse umane, consultanta
Adresa: Global City Business Park, Soseaua Bucuresti Nord nr. 10, Cladirea O21, etaj 4, Voluntari, Ilfov
E-mail: pschilizzi@icap.ro
Telefon si/sau fax: 021 206 24 60 / 0760 670 949
Prezentarea companiei
 
Departamentul Executive Search ICAP este specializat in evaluarea si recrutarea candidatilor pentru pozitii de middle si top management, precum si a profesionistilor cu competente rare. Obiectivul departamentului este de a identifica acei angajati care pot crea un avantaj competitiv sustenabil si care pot adauga valoare clientilor ICAP.

Ca parte a grupului ICAP – cea mai importanta companie de servicii pentru afaceri din Sud-Estul Europei, istoricul nostru se intrepatrunde cu dezvoltarea afacerilor din regiune. Mare parte din succesul nostru provine din contributia pe care am avut-o la atingerea scopurilor de catre companiile de top din zona. Serviciile noastre se concentreaza pe cresterea valorii adaugate si a sigurantei deciziilor legate de angajati.

ICAP angajeaza profesionisti locali pentru fiecare piata unde activeaza, deoarece avem incredere ca imbinarea dintre perspectiva regionala si informatiile locale serveste cel mai bine intereselor clientilor nostri, indiferent unde s-ar afla. Reteaua ICAP se intinde de la Atena si Salonic, in Grecia, pana la Sofia, Belgrad si Bucuresti.

Echipa ICAP Romania Executive Search
Echipa ICAP Romania are peste zece ani de experienta in selectia personalului pe piata din Romania. Departamentul este format dintr-o echipa experimentata de consultanti care s-au alaturat grupului ICAP.

Pentru ICAP Romania, angajatii sunt o resursa cheie, iar in contextul actual al pietei de recrutare unde gasirea candidatului potrivit pentru un post a devenit o reala provocare, calitatea echipei de consultanti a devenit un factor important de success. Cu o experienta solida in gasirea personalului managerial si specializat, echipa noastra este capabila sa identifice, in termene limita stranse, candidatii potriviti pentru pozitiile deschise de compania-angajator.

Valoarea noastra principala : clientul este pe primul loc. In structura noastra, consultantii nostri sunt organizati intr-un singur centru simplu de profit, indiferent de industria sau tara in care opereaza. Acest mod de organizare a fost creat pentru a elimina competitia interna si pentru a ne concentra pe servirea clientilor, fie ca este vorba despre un start-up ambitios, despre o afacere de familie ajunsa la un nivel superior de dezvoltare, sau de biroul local al unei companii multinationale.

ICAP Training Solutions este Partener exclusiv al Huthwaite International pentru regiunea de Sud Est a Europei, oferind o serie de programe de training destinate sa creasca eficacitatea echipei de vanzari si implicit a intregii organizatii. De peste 30 de ani, Huthwaite International este lider global pentru educatia vocationala cu specializarea in vanzari.

Cele mai importante Programe de Training oferite de ICAP, includ:
  • SPIN® Selling Skills
  • SPIN® Coaching
  • Negotiation Skills
  • Persuasive Sales Presentations
  • Communication & Influencing Skills
  • Debt Collection
Angajamentul nostru
ICAP Training Solutions se angajeaza sa ofere solutii de dezvoltare reale, masurabile in toate etapele procesului: inainte,in timpul si dupa terminarea seminariilor. Cunostintele si experienta de analiza in profunzime provenind din mii de studii de caz acumulate au puterea de a transforma efectiv vanzatorii in garanti de rezultate pozitive ai companiei dumneavoastra.
Servicii / Produse
 
Servicii
  • Recrutare
  • Proiecte de Selectie si Executive Search
  • Programe de Formare
  • Solutii de munca tenporara
  • Servicii de plasare de personal
  • Servicii de consultanta in domeniul resurselor umane
Recomandari
 
„Unul dintre cele mai interesante programe de formare la care am participat in ultimii ani. Focusat pe conditii actuale, clienti reali si cu o metoda si structura specifica aplicabila in orice situatie. Formatorii ICAP au fost experimentati, bine pregatiti, plini de energie si cu multa rabdare pentru toate intrebarile noastre. Dupa finalizarea training-ului, intreaga echipa a fost de acord ca activitatea de vanzari poate fi invatata si ca acest proiect a contribuit la cresterea calitatii muncii noastre in zona de vanzari”.

Antonis Pothitos, Sales Manager, Schneider Electric
 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate