Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
 
HR Partner  >  Furnizor
 
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Wellington, 2017-08-23
Angajatii companiei sunt orientati spre schimbare si isi asuma riscuri? Sunt permanent in cautare de idei noi? Sunt creativi, dinamici? Daca raspunsul la aceste intrebari este “nu”, atunci solutia poate fi un program de management al stresului. Managementul stresului reprezinta abilitatea individului de a face fata presiunilor de zi cu zi. 
Pus la dispozitie de KPMG Romania, 2017-08-28
Industria de outsourcing se confrunta, si ea, cu o serie de provocari in ceea ce priveste managementul HR, provocari generate atat de modelul de business, dar si de caracteristicile demografice ale fortei de munca. Cateva dintre solutiile folosite de organizatiile din aceasta industrie pot fi interesante si pentru alte sectoare de activitate.
Pus la dispozitie de MMM Consulting, 2017-08-30
In cazul in care HR-ul nu avea deja suficiente roluri (de la administrare la a fi vocea angajatilor, sustinatorul culturii organizationale, promotorul schimbarii si al performantei etc.), acum, pare ca si marketingul i s-a adaugat la fisa postului.” Un articol despre noi abilitati pentru oamenii din HR.
Pus la dispozitie de The Wisery , 2017-08-25
Mituri se nasc si mituri dispar. Este treaba noastra de a separa faptele de povesti.
Luna de luna, luam miturile la control pentru a vedea daca isi merita numele. 
De data aceasta, patrundem in misterioasa lume a creierului uman sa vedem pana unde se intind adevarurile stiintifice si de unde incep...miturile.
Pus la dispozitie de Romana Baia - Partner, Head of Research&Development, Trend, 2017-08-28
Suntem 28 de oameni din Trend înscriși la maratonul din 15 octombrie! Pentru o companie cu mii de angajați, nu e un număr mare. Pentru noi însă, 28 înseamnă 62% din firmă, iar înscrierile nu s-au încheiat încă...
Facem adesea lucruri împreună în timpul liber – ieșim la o terasă, facem un grătar, dansăm, un weekend la mare sau la munte etc. Ne distrăm, ne relaxăm, în general în grupuri mai mici: 2-3 dintre noi, plus familiile și prietenii. Înscrierea aceasta la maraton este, însă, ceva aparte: în primul rând grupul nu mai este deloc mic (28 participăm, iar ceilalți au promis că vin să ne susțină), iar în al doilea rând nu mai este despre distracție, ci despre efort susținut.
Pus la dispozitie de SmartDreamers, 2017-09-28
Pentru ca recrutarea candidatilor buni este si asa dificila, poti evita cateva greseli care iti afecteaza munca si abordarea unei angajari. Echipa SmartDreamers iti prezinta cele mai frecvente 10 greseli din industria recrutarii. Tu de cate te poti feri?
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2017-09-28
Inca de cand Carl Jung a definit oamenii dupa personalitatea fiecaruia, a existat o diviziune intre introvertiti si extrovertiti. Firi total opuse, am putea spune ca cele doua tipuri de oameni nu se pot tolera mai mult de jumatate de ora in aceeasi camera. Ce se intampla insa cand se intalnesc in acelasi birou si sunt nevoiti sa interactioneze mai bine de 8 ore pe zi? Cum ii integrezi in echipa si ii faci sa se inteleaga unul cu celalalt, ba mai mult, sa obtina si rezultate pozitive lucrand impreuna?
Pus la dispozitie de SmartDreamers, 2017-09-28
Daca esti recrutor, YouTube nu ar trebui sa lipseasca din arsenalul de canale pe care sa le folosesti in recrutare si employer branding. Hai sa ne uitam peste cifre: la nivel international, Youtube are peste un miliard de useri, iar in tara noastra cifra depaseste binisor pragul de 7 milioane.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2017-09-28
De luna trecuta, pontajul zilnic, care sa includa ora de incepere si ora de plecare a fiecarui angajat, este obligatoriu pentru fiecare angajator din Romania. In acest scop, un soft de pontaj este o solutie ideala pentru angajatori. In plus, implementarea unui program de pontaj vine cu o serie de beneficii imediate pentru companie, indiferent de numarul de angajati. Mai jos veti gasi zece dintre acestea.
Pus la dispozitie de SAP, 2017-09-28
Organizatiile care se bucura de succes in economia digitala sunt adesea acelea care au strategii inovatoare de HR. Pentru a deveni un lider, o companie trebuie sa isi regandeasca abordarile de gestionare si dezvoltare a talentelor, structura, cultura si leadershipul create in organizatie. Studiul publicat de Oxford Economics si sustinut de SAP are la baza rezultatele unui sondaj la care au participat 4100 de manageri si angajati din 21 de tari.
Pus la dispozitie de Signal Iduna, 2017-09-28
Beneficiile oferite angajatilor reprezinta un topic important la primul interviu pentru fiecare potential angajat. Abordarea in ceea ce priveste beneficiile acordate de catre angajator ocupa un loc important in felul in care o companie este perceputa.
Pus la dispozitie de Leonard RIZOIU, Managing Partner leoHR, 2017-09-28
Retentia angajatilor este cea mai mare provocare cu care se confrunta companiile din Romania in acest moment. Este greu sa investesti resurse in recrutarea unui nou angajat, in pregatirea lui, pentru ca apoi sa plece. Din acest motiv, departamentele de resurse umane trebuie sa stie in permanenta care este starea de spirit a angajatilor si sa lucreze indeaproape pentru imbunatatirea mediului general de lucru din companie.
Pus la dispozitie de HART Consulting, 2017-09-28
Doar 30% dintre angajatii cu potential ar putea prelua imediat un rol de leadership, iar cei mai multi dintre acestia, la randul lor, ar avea dificultati (conform studiilor Hogan Assessments Systems din ultimii 30 de ani, derulate in mai mult de 40 de tari din toate continentele). Multi manageri noi esueaza pentru ca le lipseste experienta de gestionare a unei echipe. Atunci cand un expert este promovat tinde sa se concentreze pe ceea ce stie sa faca mai bine: sa rezolve cat mai multe sarcini. Este un punct forte care l-a ajutat sa fie promovat, dar care, in noul rol, il impiedica sa delege si, in consecinta, sa motiveze si dezvolte echipa.
Pus la dispozitie de Lucia Pop, Managing Partner ALP Edu Pro  , 2017-09-28
La mai toate trainingurile de comunicare, de leadership, scot in evidenta importanta unei bune relatii de comunicare in cuplu/familie.
De ce?
Stresul de-acasa poate influenta relatiile de la locul de munca.
Devenim nervosi, si daca avem functie manageriala, uneori, fara sa constientizam, ridicam tonul la colaboratorii nostri.
Dar... poate fi si invers.
 
Pus la dispozitie de Wellington, 2017-09-28
Nenumarate studii au subliniat importanta dezvoltarii beneficiilor la locul de munca. Dincolo de metodele traditionale de recompensare a angajatilor, se simte nevoia, in departamentul de HR, de integrare a noi strategii de obtinere a engagementului si retentiei. In egala masura, angajatii simt nevoia de diversificare a beneficiilor, de recunoastere a meritelor si de sustinere a echilibrului intre ceea ce sunt ca profesionisti, la birou dar si in viata personala, acel "work-life blending" de care vorbesc americanii. Pentru ca echilibrul dintre viata personala si cea profesionala este pentru ei deja un termen invechit, avand in vedere ca cele doua nu se pot separa complet. Suntem aceeasi persoana in ambele conjuncturi, ne gandim la munca in timpul liber si invers.  
Pus la dispozitie de The KPI Institute, 2017-09-28
Power BI reprezinta solutia de Business Intelligence creata de Microsoft si utilizata in intreaga lume, de catre companii de toate dimensiunile, dintr-o varietate de industrii. Fie ca alegi versiunea gratuita Power BI, de altfel foarte capabila, sau versiunile platite, care vin cu anumite avantaje suplimentare, apeleaza la TKI Solutions.
Pus la dispozitie de The Wisery, 2017-09-28
 
Cati dintre noi nu pun un accent deosebit asupra atmosferei de la locul de munca? Intalnim o multitudine de tipologii de oameni aici. Si, evident, cu totii am vrea sa avem numai acei colegi, sefi sau subalterni cu care suntem compatibili si al caror comportament nu ne creeaza niciodata batai de cap. Cu toate acestea, se stie. Idealul este departe de a fi "inventat" si tot ceea ce ne ramane noua este sa facem ce putem pentru a imbunatati sau macar a evita problemele. (...) Iti oferim un exercitiu in care poti sa aplici tactici si solutii.
Prezentarea companiei | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente
Servicii: Programe formare și dezvoltare organizationala - team development, employee engagement, leadership, change management, mentorat; Feedback 360; Leadership effectiveness; Leadership Culture Survey; Coaching; Medierea conflictelor
Adresa: Str. Nicolae Titulescu, Nr. 1, Et. 11, Sector 1
E-mail: Corina.Bega@leadscipline.com  
Telefon: +40 723.225.999
Prezentarea companiei
 
LEADSCIPLINE a fost fondata in 2014 si ofera programe de evaluare si dezvoltare la nivel individual si de echipa, programe care ajuta organizatiile sa evolueze si sa obtina rezultate cu un cost mai mic. 

Suntem o echipă cu experiență de business și antreprenoriat în România, Elveția, Israel, Croația, UK, US, Albania și Serbia în general management, HR, marketing, vânzări, KA, customer service si antrenament sportiv. Suntem dedicați să aducem excelența în dezvoltarea leadership-ului prin programe experiențiale bazate pe evaluarea eficienței de leadership și orientate spre dezvoltarea competențelor care duc la performanța de vârf. Credem în puterea oamenilor de a-și depăși condiția curentă atunci când li se crează contextul în care să exceleze. 
Servicii / Produse
 
Competentele LEADSCIPLINE:
 
1. Evaluari feedback 360
Diagnoza de echipa
Diagnoza culturii organizationale
Diagnoza eficientei de leadership la nivel individual
 
2. Change Management
The Leadership Path - bazat pe survey on-line, in 5 module
Immunity to Change™ - harta organizationala cu remedii
 
3. Programe de dezvoltare
Team Development
First steps as a Manager
Leadership Development
Atelierul de Inteligenta Emotionala
De la Conflict la Cooperare
Feedback de Impact
Arta Negocierii
De la Obiectiv la Rezultate
Employee Engagement
Mentorat - oferim cadrul pentru procesul intern
 
4. Marketing Digital
Anatomia inovatiei
From Brick to Click in e-commerce
 
5. Coaching
Executive coaching
Coaching de echipa
 
6. Medierea conflictelor la locul de munca
 
Instrumentele LEADSCIPLINE:
 
1. Leadership Culture Survey™
2. Leadership Circle Profile™
3. 360 feedback
4. Immunity to Change™ Map
Recomandari
 
Director HR, Sartorom
”Lucram impreuna cu LEADSCIPLINE de 3 ani si de fiecare data au reusit sa ne surprinda prin tematica si dinamica cursurilor. Ne-au convins prin felul in care s-au implicat in rezolvarea problemelor, au reusit sa identifice punctele slabe si sa propuna solutii care sa ne ajute sa comunicam eficient, sa accesam resurse interioare latente pentru a imbunatati strategia de leadership, conform culturii organizationale caracteristice echipei Sartorom.

Programele lor au dus la rezultate bune cu echipa de vanzari si echipa de board. Fiecare curs/training a fost „construit” conform nevoilor noastre iar colegii care au participat au avut cuvinte de lauda la adresa trainerilor, a tematicii abordate si a locatiilor alese pentru sustinerea trainingurilor.
O relatie profesionala de exceptie!”

Manager, ARVAL BNP PARIBAS GROUP
“Printre putinele sesiuni de training memorabile.
Printre putinele sesiuni de training in urma carora am vrut cu adevarat sa imi dedic timp, sa ma gandesc, sa iau lucrurile in serios, sa scot cateva ganduri pe hartie.
Va multumesc pentru asta! Sunteti oameni faini.” (Atelierul de Inteligenta Emotionala)

Team Lider, UniCredit Bank
“E un plus de energie enorm si te prinde si esti acolo si esti parte din tot ce inseamna. Am inceput sa am mai multa rabdare in a asculta oamenii, am inceput sa fiu mult mai deschisa in a discuta cu ei, am inceput sa le spun mai des: te apreciez si stiu ca poti si mai mult pentru ca ai cu ce. Iar ceea ce ma multumeste cel mai mult este ca da rezultate! In urma acestui curs incepi sa faci niste schimbari ca sa duci mai departe ceea ce ti-ai propus.” (Atelierele de Leadership)
 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate