Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
 
HR Partner  >  Furnizor
 
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Oana Niculae, 2024-04-23
A fost o intrebare pe care am adresat-o tacut in timpul unei conferinte recente la care am participat. S-a nascut din aprecierea eforturilor acestor specialisti de a gasi un echilibru si un fir rosu de integrare a noului stil lucrativ si a celor “80 de noi masuri legislative numai in 2024”.
Pus la dispozitie de Oana Niculae, 2024-04-23
Decizia profesionala de a deveni si suportul oamenilor de business, de a veni in sprijinul lor cu procese de reinvatare, implementare si dezvoltare prin coaching, a cuprins si-mi cuprinde in continuare cu incredere dorinta de a sustine liderul de astazi, si de astazi inainte, in a-si asuma, cu responsabilitate si transparenta, impactul si influenta pe care le aduce prin prezenta si contributia personala si profesionala.
Pus la dispozitie de HART Consulting, 2024-04-23
Robert Hogan, PhD, fondatorul si presendintele Hogan Assessments, afirma ca: ”Un leader smerit genereaza implicare”.  Asadar, este nevoie de o persoana smerita pentru a construi si mentine o echipa performanta.
Pus la dispozitie de Wellnessentially, 2024-04-23
Stim ca esti stresat la serviciu. Stim ca ai oameni in echipa care sunt stresati si stim ca stresul este de fapt cauza principala a multora dintre afectiunile de santate cu care ne confruntam cu totii in 2024.
Pus la dispozitie de BIA, 2023-04-25
Conform prevederilor Hotararii nr. 970/2023, companiile au avut termen pana la data de 17 aprilie 2024 sa implementeze metodologia privind prevenirea si combaterea hartuirii. Daca ai ratat insa acest termen, ar trebui sa faci toate demersurile necesare cat mai curand.
Pus la dispozitie de BIA, 2024-04-25
"Nu se potriveste culturii companiei si am decis sa intrerupem colaborarea!" E una dintre concluziile frecvente in evaluarea unui angajat dupa perioada de proba sau chiar mai devreme. Dar cum poti evita aceasta situatie, care este costisitoare din punct de vedere financiar, dar si ca timp si imagine pentru companie?
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2024-04-25
Pe langa atingerea obiectivelor, noi credem ca exista si alte aspecte ale performantei ce trebuie valorificate. Spre exemplu, evaluarea competentelor, care implica analiza abilitatilor, aptitudinilor, comportamentelor si capacitatilor angajatilor in contextul muncii lor.
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2024-04-25
Ai observat ca feedback-ul declanseaza in noi emotii puternice si sentimentul de a fi judecat? Este normal, pentru ca, de cele mai multe ori, vine din partea unei autoritati, iar acest lucru induce teama. Pentru a depasi aceasta bariera, iata cateva lucruri pe care le poti face, sa sporesti performanta angajatilor, prin feedback.
Pus la dispozitie de Smartree, 2024-04-26
Setarea prioritatilor reprezinta pentru liderii de HR un proces extrem de important, de care depinde atat succesul departamentului de HR, cat si al intregii organizatii. Un sondaj Gartner a venit in intampinarea provocarilor cu care se confrunta HR managerii si a realizat un top 5 actiuni de intreprins in 2024. 
Pus la dispozitie de Smartree, 2024-04-26
Bunastarea unei organizatii depinde in mare parte si de cat de eficient si bine pus la punct este procesul de salarizare. Externalizarea acestui proces vine la pachet cu o multime de beneficii precum economie de timp si resurse, expertiza, consultanta permanenta si o gestionare eficienta a resurselor umane.
Pus la dispozitie de Smartree, 2024-04-26
Respectarea reglementarilor in vigoare reprezinta una dintre conditiile esentiale pentru orice organizatie de succes, iar o modificare legislativa de impact este si cea referitoare la concediile medicale. Incepand cu luna aprilie, noi tipuri de concedii medicale figureaza pe lista exceptarilor de la plata contributiei la asigurarile sociale de sanatate (CASS).
Prezentarea companiei | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Social media
Servicii: Aplicatie web pentru managementul procesului de performanta si a fluxurilor de administrare a angajatilor
Adresa: Splaiul Unirii 165, Cladirea TNO2, Etajul 6, Sector 3, 030133 Bucuresti, Romania
E-mail: [email protected]
Telefon: (+40) 726.694.832 (mobile) | (+40) 31.710.01.14 (landline) | (+40)732.112.164 (business inquiries)
Prezentarea companiei
 
Mirro.io, o solutie de management al performantei creata de Zitec, ajuta companiile sa-si dezvolte o cultura care incurajeaza transparenta si performanta, contribuind astfel la cresterea retentiei angajatilor. Mai ales in aceste timpuri de distantare sociala si munca in sistem hibrid, Mirro mentine angajatii implicati si aliniati la obiectivele organizatiei, ei participand activ in viata companiei.

Fiind o platforma deosebit de sociala si usor de utilizat, Mirro.ro genereaza peste 5.000 de interactiuni lunare intre membrii unei echipe, prin recunoastere publica (kudos), stabilirea de obiective si rezultate, feedback continuu si conversatii semnificative.

In plus, Mirro automatizeaza si eficientizeaza procesele de administrare a resurselor umane - concedii, contracte, documente - ajutand companiile sa isi gestioneze mai eficient resursele interne.

Companii inovatoare, precum Tazz, Hochland, Transylvania College, 2Performant sau Accace folosesc Mirro.io pentru a-si sustine echipele si pentru a dezvolta relatii sanatoase si solide in cadrul locurilor de munca.

Descopera mai multe despre cum poate Mirro.io sa-ti ajute echipa accesand pagina web www.mirro.io.
Servicii / Produse
 
Mirro este o aplicatie web pentru managementul procesului de performanta si a fluxurilor de administrare a angajatilor. Aceasta include:
  • module pentru gestiune date si dosar al angajatilor, managementul concediilor / zilelor libere / delegatiilor si al sistemului de lucru hibrid, precum si managementul de documente si contracte de angajare
  • managementul performantei, un sistem bazat pe feedback continuu, apreciere publica si managementul obiectivelor in sistem OKR.
Aplicatia este, in acelasi timp, si un hub social intern al organizatiilor, in care se afiseaza in mod transparent liniile de management, organigrama si date despre colegi, precum zile de nastere, aniversari de munca, schimbari de rol si alte anunturi ale companiei.

Un punct forte al aplicatiei il reprezinta si graficele si rapoartele pentru management, care acopera indicatori de diversitate, retentie, echitate salariala, utilizarea concediilor si informatii despre cultura companiei.
Recomandari
 
OKRs, recunoastere sociala si resurse umane, toate intr-un singur produs. Iubesc Mirro pentru ca a redus birocratia cu ±30% si ne-a permis sa ne concentram din nou pe ceea ce trebuie: pe oameni. - Roxanne Blaine, Chief Human Officer, JobStart  
   

Mirro iti aduce tot ceea ce este legat de oameni intr-un singur loc, cum ar fi organigramele si cererile de concediu, iar mie imi place functia kudos, astfel incat contribuitorii pot fi celebrati de toata lumea. - Berna Hernandez, People & Culture Manager, noissue
 
Mirro este foarte util pentru chestiuni legate de resurse umane, avand toate informatiile intr-un singur loc. Il folosesc pentru comunicarea cu HR, trimiterea de documente, vizualizarea organigramei. - Stevanca Vieru, Senior Legal Advisor & Compliance Officer, Tazz                                                                                                                                                                                             
 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011-2023 HR Club. Toate Drepturile Rezervate