Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
 
HR Partner  >  Furnizor
 
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Radu Manolescu, 2018-06-27
Pe 23 mai am gazduit si co-livrat un program de devoltare executiva in Bucuresti, primul dintr-o serie de programe pe care intentionam sa le facem impreuna cu specialisti de la scoli de business renumite menite sa adreseze misiunea noastra: "Sprijinim companiile sa isi traiasca valorile". Cateva dintre lectiile cheie discutate in cadrul programului pot fi parcurse in articolul nostru.
Pus la dispozitie de HART Consulting, 2018-06-27
Exista putine lucruri mai deranjante decat atunci cand realizam ca un angajat in care am investit timp si resurse se dovedeste a fi nepotrivit. Odata cu necesitatea de a incepe din nou procesul de recrutare si de a gasi un inlocuitor, poate fi un cost dificil de recuperat. Desi aceasta suma variaza in functie de rol si industrie, studiile de-a lungul anilor estimeaza ca angajarea unei persoane gresite poate costa o afacere de 3 ori salariul anual al acelui angajat.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2018-06-27
Salarizarea este un proces foarte complicat, care da batai de cap specialistilor de HR din majoritatea companiilor, indiferent de dimensiunea lor. Schimbarile legislative, neconcordantele de pontaj sau orele suplimentare sunt doar cateva dintre problemele care ii determina pe profesionistii de la resurse umane sa consume mult timp si nervi luna de luna, pentru a rezolva aceasta activitate complexa.
Pus la dispozitie de Aron Emil TATARU, 2018-06-27
Un studiu publicat in noiembrie 2016, realizat de Accenture si BI Norwegian Business School, pe un esantion de 1770 de manageri din 14 tari, releva faptul ca managerii, de toate nivelurile, petrec 54% din timpul lor efectuand sarcini administrative cu valoare redusa: coordonarea programului subordonatilor, scrierea sau citirea de rapoarte de rutina.
Pus la dispozitie de AcademiadeHR.ro, 2018-06-27
Se spune despre managerul direct ca este una dintre cele mai importante cauze ale fluctuatiei de personal, si pe buna dreptate acest motiv apare sistematic in topul motivelor in studiile de specialitate: oamenii parasesc manageri. De ce?
Pus la dispozitie de Signal Iduna, 2018-06-27
Fiecare anotimp are propriile provocari in ceea ce priveste mentinerea unei stari de sanatate optime, iar starea de bine venita odata cu vremea calda si perioada de concediu contribuie la luarea deciziilor optime in favoarea sanatatii.
Pus la dispozitie de Mirela Tanase, 2018-06-28
Traim intr-o dinamica accentuata de provocarile economice si de viteza de propagare a informatiei prin intermediul tehnologiei, motiv pentru care adaptarea nu mai este de ceva vreme o conditie de supravietuire.
Pus la dispozitie de Ioan Dumitrascu & Andreea Cazacu, 2018-06-29
Posibilitatea compensarii zilelor de concediu neefectuate a aparut in dreptul intern in urma transpunerii Directivei 2003/88/CE privind anumite aspecte ale organizarii timpului de lucru ("Directiva") care stipuleaza la art. 7 alin. (2) faptul ca perioada minima de concediu anual platit poate fi înlocuita cu o indemnizatie financiara doar in cazul in care relatia de munca inceteaza.
Prezentarea companiei | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente
Servicii: Dreptul muncii, Restructurari si Insolventa, Drept societar /Fuziuni si achizitii, Drepturile reale, Achizitii publice, Tranzactii si Concurenta, Drept financiar, Piete de capital si Drept bancar, IT si Telecomunicatii, Energie, Proiecte si Litigii
Adresa: Floreasca Business Park, str. Calea Floreasca 169A, corp B, etaj 5, sector 1, 014459, Bucuresti
E-mail: Office@pelifilip.com
Telefon: +40 21 527 2000
Fax: +40 21 527 2001
Prezentarea companiei
 
Peli Filip este una dintre societatile de avocatura de top din Romania care ofera servicii de consultanta atat clientilor din Romania, cat si investitorilor straini, echipa noastra reunind cunostinte atat din mediul de afaceri intern cat si international, lucru demonstrat de portofoliul nostru de clienti.

Echipa PeliFilip reuneste avocati cu cunostinte profesionale exceptionale si o experienta vasta, atentia noastra fiind concentrata asupra asigurarii de servicii juridice la timp si de o calitate ireprosabila.

Ne recomanda mai ales proactivitatea, un simt practic si de afaceri dezvoltat si intelegerea deplina a afacerilor si intereselor clientilor. Ne concentram pe modelarea si implementarea solutiei celei mai potrivite pentru fiecare client. Avem convingerea ca prin aplicarea cu pricepere a legii se pot atinge obiectivele economice si de relatii de munca ale clientilor.
Servicii / Produse
 
Cand vorbim de dreptul muncii, angajatorii au nevoie de preventie eficienta si protectie solida. Suntem specializati in oferirea de solutii pragmatice clientilor corporativi. Membrii echipei noastre sunt confruntati zilnic cu ultimele tendinte, practica sau jurisprudenta cea mai recenta si dezvolta solutii personalizate pentru atingerea obiectivelor clientilor nostri.

In dreptul muncii, avocatii nostri au o bogata experienta in proiecte variate precum:
  • Concedieri din motive economice, concedieri disciplinare, restructurari, discriminare, activitati sindicale si sindicate, plati salariale, precum si alte aspecte legate de salariati, sindicate si manageri;
  • Litigii si aspecte pre-litigioase in dreptul muncii;
  • Negocierea de contracte colective de munca si gestionarea relatiilor cu sindicatele si/sau reprezentantii salariatilor;
  • Dezvoltarea si implementarea de politici privind angajatii, regulamente interne, norme si instructiuni in toate domeniile referitoare la organizarea activitatii angajatorilor, inclusiv sanatate si securitate in munca, evaluare profesionala, proceduri disciplinare, etc.
  • Transfer de intreprindere (TUPE), structurare si implementare de strategii si actiuni presupuse de tranzactii de acest tip in sfera dreptului muncii;
  • Implementarea de scheme de stimulente pentru management;
  • Due diligence si compliance in dreptul muncii implicate in tranzactii comerciale si restructurari;
  • Clauze de neconcurenta, pregatire profesionala sau confidentialitate si propunerea de solutii de imbunatatire;
  • Asistenta in fata autoritatilor de specialitate in caz de inspectii sau control, inclusiv prin acordarea de linii directoare pentru astfel de situatii.
Recomandari
 
"Avocati de mare calibru" – Legal 500, 2009
"Meniti sa devina o importanta forta pe piata" – Legal 500, 2010
"o echipa foarte dedicata si muncitoare de tineri avocati entuziasti" - Legal500, 2013
"Peli Filip impresioneaza in mod constant cu abordarea inovativa si orientata spre afaceri, de un inalt profesionalism" - Legal500, 2012
"Echipa extraordinara a Peli Filip asigura servicii ireprosabile" - Legal500, 2012
"Echipa extrem de profesionista si receptiva, cu care este o placere sa lucrezi" - Legal500, 2013
 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate