Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
 
HR Partner  >  Furnizor
 
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Pro Management, 2018-02-26
Acest articol prezinta 12 pasi de urmat, asa incat organizatiile din care facem parte sa se poata alinia cu cerintele noului Regulament de Protectie a Datelor Personale (GDPR), care intra in vigoare la 25 mai 2018. Vedeti care sunt cei 12 pasi aici.
Pus la dispozitie de K.M.Trust & Partners, 2018-02-26
In vremuri in care oamenii foarte buni sunt suficient de rari, in care "VUCA" solicita un mindset foarte diferit pentru fiecare dintre noi, cred cu tarie ca unul dintre factorii principali ce ne vor ajuta la adaptare si dezvoltare e reprezentat de identificarea oamenilor potriviti, cu valorile morale potrivite, carora sa le oferim o experienta cat mai individualizata
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2018-02-28
Vremurile in care departamentul de HR se ocupa doar de publicarea anunturilor de angajare si de recrutarea noilor angajati au inceput sa treaca. In marile companii, departamentul de resurse umane indeplineste astazi o multitudine de alte functii, acesta fiind si motivul pentru care devine din ce in ce mai mare si mai important. Citeste restul articolului aici.
Pus la dispozitie de Amrop, 2018-02-28
Conform majoritatii ipotezelor din domeniu, un traseu profesional de succes ar trebui sa urmeze o traiectorie ascendenta neintrerupta. Un numar ridicat dintre companiile de recrutare sau executive search si chiar dintre candidatii de top prezinta acest tip de gandire "up or out" ("avansare sau retrogradare"). Totusi, din ce in ce mai multi directori de succes incep sa se intrebe ce va urma ("What`s Next") in cariera pentru ei?
Pus la dispozitie de Gabriela Badina – formator in programul AUTHENTIC LEADERSHIP, 2018-03-28
Intelegerea si adoptarea comportamentului potrivit rolului de manager este un demers de durata, iar printul cartii de vizita cu denumirea “manager” nu ofera si abilitatile necesare.

In formarea unui manager este nevoie de un proces de minim 9 luni, sustinut de obiective clare, de implicarea executivului care il coordoneaza in stabilirea rezultatelor asteptate. Managerul are nevoie sa dobandeasca intelesuri din sfera stilurilor de personalitate si sursa conflictelor interpersonale, implicatiei comportamentelor in productivitate, jocurilor manipularii, apararilor sociale, provocarilor conducerii la distanta, coaching-ului in management.
Pus la dispozitie de AcademiadeHR.ro, 2018-02-28
Desi in esenta managementul carierei este un proces pe care il asociem aspiratiilor individuale ale unei persoane, in contextul competitiei si globalizarii, el tinde sa devina un proces transversal functiunilor din activitatea de Resurse Umane a organizatiei. Rolul esential al acestui proces este sa identifice nevoile si aspiratiile de cariera ale angajatilor, bazandu-se pe abilitatile lor transferabile si specifice, astfel incat sa sustina evolutia dezvoltarii competentelor pe termen mediu si lung alaturi de organizatie.
Pus la dispozitie de Exploratist - HR Architects, 2018-03-23
Din ce in ce mai multe companii recurg, in ultima vreme, la Metodologia LEGO® SERIOUS PLAY®. Piesele LEGO® sunt o interfata ludica pentru un workshop care aduce la suprafata idei, propuneri si solutii pentru unele dintre cele mai complexe provocari ale organizatiei.
Pus la dispozitie de  Dr. Pendl & Dr. Piswanger Romania, 2018-03-27
Cresterea accelerata a productivitatii din secolul XX s-a datorat, in cea mai mare masura, progresului tehnologic, optimizarii si automatizarii proceselor de munca ale muncitorilor direct productivi. Ca rezultat direct al acestor evolutii, ponderea angajatilor din categoria white collars a devenit dominanta, in majoritatea organizatiilor.

 
Pus la dispozitie de Exploratist - HR Architects, 2018-03-27
Strategiile de employer branding sunt o solutie complexa, pe termen lung, la care companiile apeleaza, tot mai des in ultima vreme, pentru a atrage si pastra talentele, dar si pentru a se diferentia pe piata fortelor de munca.
Pus la dispozitie de KPMG Romania, 2018-03-28
Progresul tehnologic, schimbarile demografice, economice si sociale au dus la cresterea importantei unor competente care nu demult erau vazute doar ca "nice-to-have".  Incepand cu modul in care educam copiii in sistemul de invatamant, pana la competentele pe care le dezvoltam la angajatii nostri, pregatirea indivizilor pentru noua era a muncii este unul din subiectele care ar trebui să fie pe agenda tuturor guvernelor si organizatiilor, HR-ul avand un rol de architect in acest proces.
Pus la dispozitie de AcademiadeHR.ro, 2018-03-29
Identificarea angajatilor HIPO este una dintre masurile cu un imens impact pozitiv in organizatii: pe de o parte este o problema de productivitate - utilizarea eficienta a resurselor existente, pe de alta parte este o problema de HR ce tine de motivarea si engagementul celor in cauza.
Pus la dispozitie de Oana Radu, 2018-04-16
Fie ca ne place sau nu, tehnologia transforma lumea, schimband complet modul in care ne desfasuram business-ul, modul in care comunicam si interactionam. O noua realitate se contureaza in mod rapid chiar sub ochii nostri si este alimentata de ultimele tehnologii, care vine nu doar cu amenintari, ci si cu oportunitati. Vorbim despre o schimbare tehnologica majora, iar daca lucrezi intr-un domeniu focusat pe oameni, cum este HR-ul, prima reactie poate fi una de neintelegere, teama sau chiar respingere.
Prezentarea companiei | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente
Servicii: Recrutare si Selectie, Leasing de Personal, Munca Temporara, Executive Search, Evaluare de Personal, Assessment Center, Staffing, Salarizare, Administrare de Personal, Training
Adresa: Bd. Alexandru Ioan Cuza, nr. 4, Sector 1, Bucuresti
E-mail: office@professional.com.ro
Tel: 021-314.69.30; 0372.738.825; 0744.388.855, fax 021-310.20.25
Prezentarea companiei
 
Professional furnizeaza servicii de resurse umane din 1995. Viziunea noastra consta in faptul ca solutiile furnizate sunt diferite pentru fiecare organizatie in parte si au la baza o buna intelegere a nevoilor si elaborarea unor abordari customizate fiecarui partener.
Inca de la inceput obiectivul nostru a fost acela a veni in sprijinul partenerilor nostri atat din punct de vedere teritorial, prin deschiderea mai multor reprezentante regionale, cat si din punct de vedere al serviciilor prestate, optimizandu-ne constant rezultatele.

Dupa mai mult de 15 ani de experienta in domeniul resurselor umane, Professional isi mentine standardele de calitate si, alaturi de partenerii sai, acorda atentie optimizarii serviciilor prestate.

Misiunea noastra este aceea de a contribui la succesul clientilor nostri, a le oferi suport in evolutia afacerii furnizandu-le solutii conforme intereselor proprii si ale angajatilor lor.

Avem capacitatea de a dezvolta proiecte la nivel national prin intermediul sediului central din Bucuresti si a celor 8 birouri regionale (Ploiesti, Brasov, Iasi, Cluj-Napoca, Timisoara, Craiova, Tg. Mures, Braila), dar si proiecte regionale datorita celor 3 reprezentante internationale – Sofia, Chisinau, Belgrad.

Media de experienta a consultantilor alaturi de echipa Professional este de peste 5 ani. Consultantii Professional au participat la proiecte variate de recrutare si selectie, exectuive search, evaluare de personal, leasing de personal si outplacement. Am dezvoltat proiecte si detinem expertiza in industrii variate, precum FMCG, Productie, Industria Petroliera si Energetica, Inginerie, Industria Farmaceutica, Marketing, IT&C, Juridic, Logistica, Financiar-Contabil etc.
Servicii / Produse
 
Serviciile pe care le furnizam in prezent sunt incadrate in trei categorii: Solutii Complete de Staffing, Executive Search, Training si Dezvoltare Organizationala.


1. Solutii Complete de Staffing
 
a. Recrutare si selectie
  • Professional utilizeaza metode si proceduri specifice de identificare a candidatilor. Aceste metode, precum si confidentialitatea procesului atat fata de compania client, cat si fata de candidat, asigura finalizarea cu succes a proiectelor.
  • Demararea proiectelor consta in intelegerea aprofundata a nevoilor partenerilor nostri în privinta proceselor staffing. Ulterior incepem derularea proiectelor, prin intermediul corelarii aspectelor esentiale privind necesarul de personal cu informatiile importante referitoare la compania client.
  • Rezultatul consta in definirea unei “scheme” comprehensive si eficiente care va asigura consolidarea pozitiei prezente si a evolutiei acesteia in concordanta cu obiectivele propuse.
  • Din momentul elaborarii proiectului perfect raportat la nevoile existente in organizatia client, il implementam utilizand tehnici si metode de selectie si intervievare special definite pentru proiect.
b. Leasing de personal
  • Serviciul de Leasing de Personal a fost elaborat ca un rezultat natural al necesitatii clientilor nostri de a avea angajati temporari pentru anumite proiecte specifice.
  • Cunoscut si ca Munca Temporara, serviciul de Leasing de Personal isi dovedeste utilitatea si eficienta maxima in momentul in care clientul are un proiect cu durata limitata pentru care este necesar sa isi creasca numarul de angajati sau in cazul in care apar perioade foarte aglomerate care necesita suplimentarea fortei de munca.
  • Abordarea dezvoltata de catre Professional si-a dovedit eficienta prin acoperirea nevoilor clientilor si prin oferirea raspunsului corect la nevoile existente in organizatiile client, nevoi pentru personal dedicat, personal temporar si administrarea personalului existent.
c. Assessment Center si evaluare de personal
Obiective
  • Evaluarea gradului de dezvoltare al competentelor targetate
  • Estimarea potentialului si nivelului de performanta ce ar putea fi atins de participanti
  • Definirea punctelor forte si a posibilitatilor de evolutie pentru fiecare participant
  • Identificarea potentialului individual si a planurilor de dezvoltare in cadrul echipei
Metodologie
  • Utilizam metodologii de evaluare bazate pe diferite scenarii care simuleaza situatiile reale cu care participantul ar putea sa se confrunte in activitatea cotidiana, deoarece consideram aceasta metoda ca fiind o modalitate eficienta de predictie a comportamentului unui participant intr-un anumit context profesional.
  • In functie de necesitatile clientilor si a nivelului de complexitate al posturilor, exercitiile si testele de care dispunem pot fi adaptate unor cerinte diverse.

d. Administrare de personal si salarizare

e. Outplacement
Serviciile de Outplacement presupun:
  • Consultanta in identificarea persoanelor care pot fi incluse in lista de disponibilizari, cu efecte minime asupra performantei organizatiei;
  • Consultanta privind motivarea si reorganizarea resurselor umane dupa momentul disponibilizarii;
  • Consilierea persoanelor disponibilizate in identificarea unui nou loc de munca;
  • Orientarea profesionala a persoanelor disponibilizate.

2. Executive Search

a. Top Executives Search & Selection
Indiferent daca sunt vizati profesionisti din alte state cu expunere adecvata proceselor organizationale si de afaceri sau manageri cu experienta in atingerea obiectivelor si în asigurarea dezvoltarii companiei.

b. Succession planning
In cazul in care unul dintre membri echipei de management are un mandat limitat care se apropie de final, apare nevoia identificarii unui inlocuitor corespunzator si a evaluarii potentialului sau de a prelua functia.

c. Consultanta in selectia membrilor consiliului de conducere
Identificarea membrilor corespunzatori pentru Consiliul de Conducere al companiei este o activitate provocatoare care necesita acuratete si care corespunde experientei si reputatiei noastre.


3. Training si Dezvoltare Organizationala:
a. Training
b. Audit organizational
Recomandari
 

 

-

 

 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate