Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
 
HR Partner  >  Furnizor
 
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Wellington, 2017-08-23
Angajatii companiei sunt orientati spre schimbare si isi asuma riscuri? Sunt permanent in cautare de idei noi? Sunt creativi, dinamici? Daca raspunsul la aceste intrebari este “nu”, atunci solutia poate fi un program de management al stresului. Managementul stresului reprezinta abilitatea individului de a face fata presiunilor de zi cu zi. 
Pus la dispozitie de KPMG Romania, 2017-08-28
Industria de outsourcing se confrunta, si ea, cu o serie de provocari in ceea ce priveste managementul HR, provocari generate atat de modelul de business, dar si de caracteristicile demografice ale fortei de munca. Cateva dintre solutiile folosite de organizatiile din aceasta industrie pot fi interesante si pentru alte sectoare de activitate.
Pus la dispozitie de MMM Consulting, 2017-08-30
In cazul in care HR-ul nu avea deja suficiente roluri (de la administrare la a fi vocea angajatilor, sustinatorul culturii organizationale, promotorul schimbarii si al performantei etc.), acum, pare ca si marketingul i s-a adaugat la fisa postului.” Un articol despre noi abilitati pentru oamenii din HR.
Pus la dispozitie de The Wisery , 2017-08-25
Mituri se nasc si mituri dispar. Este treaba noastra de a separa faptele de povesti.
Luna de luna, luam miturile la control pentru a vedea daca isi merita numele. 
De data aceasta, patrundem in misterioasa lume a creierului uman sa vedem pana unde se intind adevarurile stiintifice si de unde incep...miturile.
Pus la dispozitie de Romana Baia - Partner, Head of Research&Development, Trend, 2017-08-28
Suntem 28 de oameni din Trend înscriși la maratonul din 15 octombrie! Pentru o companie cu mii de angajați, nu e un număr mare. Pentru noi însă, 28 înseamnă 62% din firmă, iar înscrierile nu s-au încheiat încă...
Facem adesea lucruri împreună în timpul liber – ieșim la o terasă, facem un grătar, dansăm, un weekend la mare sau la munte etc. Ne distrăm, ne relaxăm, în general în grupuri mai mici: 2-3 dintre noi, plus familiile și prietenii. Înscrierea aceasta la maraton este, însă, ceva aparte: în primul rând grupul nu mai este deloc mic (28 participăm, iar ceilalți au promis că vin să ne susțină), iar în al doilea rând nu mai este despre distracție, ci despre efort susținut.
Pus la dispozitie de SmartDreamers, 2017-09-28
Pentru ca recrutarea candidatilor buni este si asa dificila, poti evita cateva greseli care iti afecteaza munca si abordarea unei angajari. Echipa SmartDreamers iti prezinta cele mai frecvente 10 greseli din industria recrutarii. Tu de cate te poti feri?
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2017-09-28
Inca de cand Carl Jung a definit oamenii dupa personalitatea fiecaruia, a existat o diviziune intre introvertiti si extrovertiti. Firi total opuse, am putea spune ca cele doua tipuri de oameni nu se pot tolera mai mult de jumatate de ora in aceeasi camera. Ce se intampla insa cand se intalnesc in acelasi birou si sunt nevoiti sa interactioneze mai bine de 8 ore pe zi? Cum ii integrezi in echipa si ii faci sa se inteleaga unul cu celalalt, ba mai mult, sa obtina si rezultate pozitive lucrand impreuna?
Pus la dispozitie de SmartDreamers, 2017-09-28
Daca esti recrutor, YouTube nu ar trebui sa lipseasca din arsenalul de canale pe care sa le folosesti in recrutare si employer branding. Hai sa ne uitam peste cifre: la nivel international, Youtube are peste un miliard de useri, iar in tara noastra cifra depaseste binisor pragul de 7 milioane.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2017-09-28
De luna trecuta, pontajul zilnic, care sa includa ora de incepere si ora de plecare a fiecarui angajat, este obligatoriu pentru fiecare angajator din Romania. In acest scop, un soft de pontaj este o solutie ideala pentru angajatori. In plus, implementarea unui program de pontaj vine cu o serie de beneficii imediate pentru companie, indiferent de numarul de angajati. Mai jos veti gasi zece dintre acestea.
Pus la dispozitie de SAP, 2017-09-28
Organizatiile care se bucura de succes in economia digitala sunt adesea acelea care au strategii inovatoare de HR. Pentru a deveni un lider, o companie trebuie sa isi regandeasca abordarile de gestionare si dezvoltare a talentelor, structura, cultura si leadershipul create in organizatie. Studiul publicat de Oxford Economics si sustinut de SAP are la baza rezultatele unui sondaj la care au participat 4100 de manageri si angajati din 21 de tari.
Pus la dispozitie de Signal Iduna, 2017-09-28
Beneficiile oferite angajatilor reprezinta un topic important la primul interviu pentru fiecare potential angajat. Abordarea in ceea ce priveste beneficiile acordate de catre angajator ocupa un loc important in felul in care o companie este perceputa.
Pus la dispozitie de Leonard RIZOIU, Managing Partner leoHR, 2017-09-28
Retentia angajatilor este cea mai mare provocare cu care se confrunta companiile din Romania in acest moment. Este greu sa investesti resurse in recrutarea unui nou angajat, in pregatirea lui, pentru ca apoi sa plece. Din acest motiv, departamentele de resurse umane trebuie sa stie in permanenta care este starea de spirit a angajatilor si sa lucreze indeaproape pentru imbunatatirea mediului general de lucru din companie.
Pus la dispozitie de HART Consulting, 2017-09-28
Doar 30% dintre angajatii cu potential ar putea prelua imediat un rol de leadership, iar cei mai multi dintre acestia, la randul lor, ar avea dificultati (conform studiilor Hogan Assessments Systems din ultimii 30 de ani, derulate in mai mult de 40 de tari din toate continentele). Multi manageri noi esueaza pentru ca le lipseste experienta de gestionare a unei echipe. Atunci cand un expert este promovat tinde sa se concentreze pe ceea ce stie sa faca mai bine: sa rezolve cat mai multe sarcini. Este un punct forte care l-a ajutat sa fie promovat, dar care, in noul rol, il impiedica sa delege si, in consecinta, sa motiveze si dezvolte echipa.
Pus la dispozitie de Lucia Pop, Managing Partner ALP Edu Pro  , 2017-09-28
La mai toate trainingurile de comunicare, de leadership, scot in evidenta importanta unei bune relatii de comunicare in cuplu/familie.
De ce?
Stresul de-acasa poate influenta relatiile de la locul de munca.
Devenim nervosi, si daca avem functie manageriala, uneori, fara sa constientizam, ridicam tonul la colaboratorii nostri.
Dar... poate fi si invers.
 
Pus la dispozitie de Wellington, 2017-09-28
Nenumarate studii au subliniat importanta dezvoltarii beneficiilor la locul de munca. Dincolo de metodele traditionale de recompensare a angajatilor, se simte nevoia, in departamentul de HR, de integrare a noi strategii de obtinere a engagementului si retentiei. In egala masura, angajatii simt nevoia de diversificare a beneficiilor, de recunoastere a meritelor si de sustinere a echilibrului intre ceea ce sunt ca profesionisti, la birou dar si in viata personala, acel "work-life blending" de care vorbesc americanii. Pentru ca echilibrul dintre viata personala si cea profesionala este pentru ei deja un termen invechit, avand in vedere ca cele doua nu se pot separa complet. Suntem aceeasi persoana in ambele conjuncturi, ne gandim la munca in timpul liber si invers.  
Pus la dispozitie de The KPI Institute, 2017-09-28
Power BI reprezinta solutia de Business Intelligence creata de Microsoft si utilizata in intreaga lume, de catre companii de toate dimensiunile, dintr-o varietate de industrii. Fie ca alegi versiunea gratuita Power BI, de altfel foarte capabila, sau versiunile platite, care vin cu anumite avantaje suplimentare, apeleaza la TKI Solutions.
Pus la dispozitie de The Wisery, 2017-09-28
 
Cati dintre noi nu pun un accent deosebit asupra atmosferei de la locul de munca? Intalnim o multitudine de tipologii de oameni aici. Si, evident, cu totii am vrea sa avem numai acei colegi, sefi sau subalterni cu care suntem compatibili si al caror comportament nu ne creeaza niciodata batai de cap. Cu toate acestea, se stie. Idealul este departe de a fi "inventat" si tot ceea ce ne ramane noua este sa facem ce putem pentru a imbunatati sau macar a evita problemele. (...) Iti oferim un exercitiu in care poti sa aplici tactici si solutii.
Prezentarea companiei | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente
Servicii: Solutii de tip Business-to-Business; Solutii Business-to-Public (solutii de tip eGovernment); Enterprise Application Suite; eLearning; eHealth; Customized Applications; eAgriculture; Enterprise Application Suite; eCustoms; Customized Applications; eNuclea
Adresa: Victoria Park, Soseaua Bucuresti-Ploiesti nr. 73-81, Cladirea C4,Sector 1, 013685 Bucuresti, Romania
E-mail: AeL.Cloud@siveco.romarketing@siveco.ro
Telefon: + 40 (21) 302 33 00 
Fax: + 40 (21) 302 33 91 
Prezentarea companiei
 
Despre SIVECO Romania

SIVECO Romania dezvolta si exporta solutii IT si proiecte de consultanta cu valoare adaugata ridicata catre tari din Comunitatea Europeana, Orientul Mijlociu, Africa de Nord si spatiul Comunitatii Statelor Independente.

Compania a fost infiintata in 1992 si are, la nivel international, peste 1.000 de angajati. 

SIVECO Romania este specializata in executia de proiecte informatice complexe si de mare amploare pentru educatie, sanatate, agricultura, institutii vamale, organizatii europene, firme private, institutii publice.

De-a lungul celor peste 23 de ani de existenta, compania a fost recompensata cu peste 200 de premii interne si internationale.

Mai multe informatii despre companie si produsele sale puteti obtine vizitand www.siveco.ro si www.linkedin.com/company/siveco-romania.
Servicii / Produse
 
Platforma eLearning AeL

AeL
realizeaza atat managementul cursurilor online, cat si al cursurilor desfasurate la sala.

In prezent, majoritatea organizatiilor folosesc mai multe instrumente pentru a putea gestiona procesul de instruire a angajatilor: platforme eLearning pentru instruirile interne sau online, aplicatii terte, fisiere de tip Excel, instrumente de raportare si generare grafice, aplicatii specifice pentru crearea de continut de instruire de la cele mai simple (de exemplu, MS PowerPoint), pana la cele mai avansate (cum ar fi Adobe Flash).

AeL rezolva aceste probleme:
  • Gestioneaza atat instruirile online cat si pe cele de la sala, indiferent daca sunt interne sau prin furnizori externi
  • Contine un motor puternic de raportare cu rapoarte predefinite 
  • Genereaza grafice sugestive si atragatoare
  • Include instrumente dedicate pentru crearea de continut de instruire: editor de lectii cu sabloane de activitati predefinite, editor de teste cu peste 10 tipuri de intrebari, editor de sondaje, editor HTML
Utilizarea AeL se poate realiza si in regim de Software as a Service (utilizarea sistemului fara sa fie nevoie de achizitionare de licente sau echipamente de tip server). Astfel, la finalul lunii se plateste a suma aferenta utilizarii sistemului, in functie de numarul de utilizatori care au accesat sistemul.

In acest mod se reduc semnificativ a costurile alocate instruirii angajatilor si costurile de capital se transforma in costuri operationale.

Cursuri digitale interactive

SIVECO Romania dezvolta cursuri digitale interactive care acopera necesarul de instruire al organizatiei intr-un mod eficient si care ofera rezultate masurabile. Cursurile sunt dezvoltate de expertii nostri in design instructional in armonie cu materialele existente, integrand asteptarile organizatiei si necesarul de instruire.

Cursurile digitale pot lua mai multe forme, de la prezentarea de informatii, pana la tutoriale video pentru utilizarea unor sisteme informatice sau aplicatii interactive pentru construirea de competente specifice la nivelul organizatiei. Astfel, cursurile pot integra animatii, obiecte 3D interactive, simulari ale unor medii de lucru, jocuri cu rol instructional, rezolvari de probleme si multe altele.

Cursurile sunt standardizate folosind cele mai noi specificatii, precum SCORM sau TinCan, oferind astfel un set complet de rapoarte care ofera organizatiei o masura a progresului cursantilor: timp petrecut, progres, scor si rezultate la activitati de testare.

Cursurile digitale ofera o serie de avantaje fata de predarea traditionala, cu cursant, prin natura adaptiva a materialelor, prin accesul facil la aceste resurse si prin costurile reduse semnificativ in timp pentru certificari li recertificari.
Recomandari
 
Recomandare Mega Image

Dorim sa recomandam compania SIVECO Romania SA pentru implementarea cu succes a activitatilor aferente proiectului Implementarea platformei eLearning AeL la Mega Image.

SIVECO Romania a furnizat catre Mega Image urmatoarele produse si servicii:
•    Furnizarea licentei de utilizare pentru platforma AeL
•    Analiza in vederea dezvoltarii si particularizarii platformei eLearning AeL
•    Parametrizarea platformei AeL
•    Instalarea si configurarea platformei eLearning AeL 
•    Dezvoltarea a 4 cursuri interactive
•    Instruirea utilizatorilor cheie
•    Asistenta tehnica la pornire
•    Suport tehnic si mentenanta pentru platforma AeL

Apreciem activitatea desfasurata de SIVECO Romania SA ca fiind de inalt nivel profesional si ii recomandam fara rezerve potentialilor clienti.

Detalii suplimentare pot fi obtinute de la Raluca Istrate, Project Manager – ristrate@mega-image.ro.

 




 
 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate