Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
 
HR Partner  >  Furnizor  >  Stiri Furnizori
 
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Anca Covaciu, MMM Consulting, 2018-05-30
Coaching-ul este o metoda moderna de dezvoltare pe care angajatii au inceput sa o prefere din ce in ce mai mult. Este perfect adaptata nevoilor  individuale, iar timpul dedicat de Coach este 100% pentru persoana care se afla in programul de Coaching.
Pus la dispozitie de , 2018-05-30
Zona de Oferte Speciale, reprezentata de reducerile si ofertele corporate pe care, de cele mai multe ori, doar marii angajatori le pot obtine negociind cu furnizorii, este una dintre cele mai apreciate de angajatii din platforma BenefitOnline.ro.
Pus la dispozitie de Radu Manolescu, 2018-05-30
Intr-un mediu de business unde oamenii sunt din ce in ce mai conectati iar clientii companiilor nu mai sunt pasivi, rolul de HR trebuie sa faca tranzitia de la "human resources" la "Engagement & Adaptability (E&A)".
Pus la dispozitie de , 2018-05-30
Reducerea fluctuatiei reprezinta o provocare dar si o prioritate pentru multe companii avand in vedere ca angajatii sunt cea mai importanta resursa a acestora! Daca luam in calcul si costurile uriase de astazi cu recrutarea si formarea angajatilor, atunci plecarea unui angajat valoros inseamna potential mii de euro pierdute in van.
Pus la dispozitie de , 2018-05-31
Spre deosebire de metodele clasice de învățare, business simulation games aduc un plus in cel putin cateva zone, cum ar fi:  abilitatea participantilor de a lega invatarea cu situatiile intalnite in lumea reala creste, motivatia si gradul de implicare sunt mult mai puternice, ai libertatea de a experimenta noi comportamente si decizii intr-un mediu lipsit de riscuri, feedback-ul e mai rapid, iti imbunatatesti abilitatea de a exersa leadership-ul si munca in echipa.
Pus la dispozitie de Mirela Tanase, 2018-05-31
Programele de onboarding atrag din ce in ce mai mult atentia organizatiilor in ultima vreme, pe masura ce s-a constatat ca cea mai mare rata a plecarilor noilor angajati se consuma in primele 3 luni de la angajare.
Pus la dispozitie de Aron Emil Tataru, 2018-05-31
Exista o multitudine de mituri referitoare la productivitate si eficienta personala. Majoritatea dintre noi probabil am auzit, intr-un context sau altul, despre multitasking. Imi vine in minte celebrul exemplu al lui Napoleon Bonaparte din cartile istorice citite in copilarie care il descriau pe imparat ca adunand in jurul sau 10-12 secretari, pentru a le dicta acestora, in paralel, diverse scrisori si acte oficiale.
Prezentarea companiei | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente

aprilie 2018

BIA HR a organizat, pe 30 martie, un nou Power Breakfast, al treilea din seria de evenimente de acest tip, de data aceasta impreuna cu reprezentantii ITM Prahova. Editia de data aceasta a avut loc la Ploiesti, iar tematica abordata a fost aceeasi ca si in cazul celorlalte doua Power Breakfasturi organizate anterior de companie - relatiile de munca, cu o premiera si o completare benefica insa, si anume subiectul sanatatii si securitatii in munca. La eveniment au participat si reprezentanti ai corpului de control al ITM, specializati in relatii de munca, cat si in sanatate si securitate. De asemenea, printre participanti s-au numarat si manageri de resurse umane, directori financiari, proprietari de business si specialisti in HR. Detalii aici.

martie 2018

Un 8 martie altfel. Anul acesta, de 8 martie, cand femeile de pe intregul mapamond au fost celebrate, BIA HR a ales sa sarbatoreasca aceasta ocazie in mod diferit. Prin urmare, de Ziua Internationala a Femeii, membrii echipei au decis sa isi indrepte gandurile catre cele aflate in dificultate, dedicandu-le acestora timpul si atentia lor. Astfel, ei si-au propus sa le infrumuseteze ziua doamnelor de la un asezamant social din Bucuresti, care s-au bucurat nu doar de cadouri, ci si de o vorba buna la inceput de primavara. Detalii aici.

februarie 2018

La sfarsitul lunii trecute, BIA HR a venit in intampinarea clientilor sai cu un nou workshop interactiv pe tema "Selectie si Recrutare de Personal - Tips&Tricks", sustinut de Andreea-Cristina Dumitrescu - Manager Recrutare, ce activeaza in domeniul resurselor umane de peste 13 ani. Participantii au fost persoane ce ocupa pozitii precum consultant recrutare, generalist resurse umane sau specialist resurse umane in cadrul departamentelor de resurse umane din diverse companii. Gratie acestui curs, participantii au avut ocazia sa realizeze exercitii practice, cu exemple reale din proiecte de recrutare, beneficiind totodata si de un suport teoretic solid. Detalii aici.

octombrie 2017

BIA HR a organizat un nou Power Breakfast pe teme privind relatii de munca, ca urmare a succesului inregistrat de primul eveniment de acest gen, desfasurat in primavara acestui an. De data aceasta, specialistii BIA HR, impreuna cu reprezentanti ai Inspectoratul Teritorial de Munca Brasov, s-au adunat pe 6 octombrie, inca de la orele diminetii, in orasul de la poalele Tampei pentru a discuta despre relatiile de munca si despre noutatile legislative din domeniu. La eveniment au fost prezenti manageri de resurse umane si specialisti in domeniu din judetul Brasov, iar la final, inainte de inchiderea intalnirii, a avut loc si o sesiune de intrebari si raspunsuri. Detalii aici.

august 2017

Anul acesta BIA HR a reluat cursurile de resurse umane, un serviciu de succes din portofoliul companiei si care s-a dovedit a fi de mare ajutor pentru clienti. Primul dintre cursurile de anul acesta a fost legat de tehnicile de selectie si recrutare de personal. Cursurile au fost tinute de Andreea-Cristina Dumitrescu – Recruitment Manager in cadrul BIA HR, specialist avand 13 ani experienta in diverse arii ale resurselor umane. Colaborarea a inceput de la ideea de proiect pilot in Bucuresti, iar ca urmare a feedback-ului favorabil primit de la managerii prezenti la curs, clientul a solicitat extinderea colaborarii la nivel national. Cursurile au avut o componenta teoretica substantiala, dublata de jocuri de rol, al caror scop a fost sa recreeze situatii reale. Detalii aici.

iulie 2017


BIA HR, Power Breakfast pe teme privind relatii de munca. BIA HR a organizat vineri, 19 mai 2017, un Power Breakfast cu partenerii si clientii sai, eveniment la care am avut placerea sa o avem invitata pe doamna Maria Motantau, Sef Serviciu al Directiei Control si Relatii de Munca din Inspectia Muncii. In cadrul intalnirii s-au discutat aspecte privind relatiile de munca, precum si initiative legislative. Evenimentul s-a incheiat cu o sesiune de “Intrebari si Raspunsuri”, cand cei interesati au adus in discutie diverse spete de relatii de munca. Detalii aici.


noiembrie 2016

Un nou parteneriat pentru BIA HR. Asa cum v-am obisnuit deja, atunci cand incheiem un nou parteneriat, cand cineva alege sa acorde increderea sa, simtim nevoia sa impartasim aceasta bucurie. O facem pentru ca fiecare parteneriat este pentru noi un motiv de mandrie, pentru ca asta inseamna ca cel care a ales sa lucreze cu noi ne considera potriviti pentru a ne incredinta o parte din munca sa. De data aceasta, BIA HR anunta cu mandrie preluarea serviciilor de salarizare, administrare de pesonal si consultanta pe relatii de munca a Orlando’s, lideri de piata in domeniul fructelor uscate si unul dintre cei mai importanti operatori din domeniul semintelor si produselor oleaginoase. Detalii aici.

Pole to Win Romania, clientul de payroll si administrare de personal al BIA HR. Incepand cu luna noiembrie, inca o companie ne-a investit cu increderea sa si a decis sa externalizeze o parte din serviciile sale specialistilor de la BIA HR. Este vorba despre Pole to Win Romania, care au devenit clientii nostri de payroll si administrare de personal. Pole to Win (PTW) si-a inceput activitatea in 1994, in Japonia, iar astazi reprezinta solutia inovatoare in materie de servicii precum Quality Assurance in 31 de locuri din diverse colturi ale lumii. Detalii aici.

octombrie 2016

BIA HR are un nou partener cu care se mandreste. Preia serviciul de salarizare si Revisal al Operei Comice pentru Copii. Fiecare parteneriat inseamna un vot de incredere pe care un client il acorda companiei careia ii incredinteaza serviciile sale si careia alege sa lase in grija o parte din munca sa. BIA HR a preluat serviciul de salarizare si Revisal al Operei Comice pentru Copii, institutie care si-a inceput activitatea in 1998 si careia ii calca pragul in prezent, luna de luna, mii de copii si tineri talentati sau pasionati de arta. Astfel, lista celor peste 200 de companii din diverse arii de activitate, care au fost sau inca sunt alaturi de BIA HR se imbogateste cu inca un nume onorabil, de data aceasta din domeniul artei si culturii. Detalii aici.

iulie 2015

Echipa BIA Human Resource Management Services este onorata sa anunte realizarea unui nou parteneriat. Este vorba despre preluarea de catre BIA HR, incepand cu luna iunie, a serviciilor de salarizare si transmitere Revisal pentru un nou partener de seama, si anume Corul National de Camera Madrigal - Marin Constantin, unul dintre cele mai apreciate ansambluri corale ale muzicii romanesti si universale. Astfel, a fost adaugat inca un partener de onoare pe lista celor peste 200 de companii din diverse domenii de activitate, organizatii carora BIA HR le-a fost sau inca le mai este alaturi, oferindu-le beneficiile valorilor dupa care intreaga echipa se ghideaza de mai bine de doua decenii: profesionalism, pasiune si parteneriat.

mai 2015

BIA HR, Networking Partner la evenimentul "Dialoguri necesare: Dincolo de granitele imposturii, incompetentei si prostiei" cu Andrei Plesu. Este o adevarata provocare sa definim notiuni precum “incompetenta” sau “prostia”, la fel cum este o provocare si sa ne delimitam de ele, fiind vorba despre aspecte mai putin dezbatute, mai putin intalnite in discursuri sau in mediul de afaceri. Tocmai de aceea, este o provocare si pentru noi, cei de la BIA HR, dar totodata si o onoare sa putem sprijini acest demers, pe care il consideram necesar in contextul societatii actuale. Consideram ca este o dezbatere care ar trebui sa fie un precedent pentru multe altele de acest gen. Detalii aici

februarie 2015

BIA HR a preluat, incepand cu luna februarie 2015, procesul de salarizare al KONSALNET Security Romania S.A. Compania Konsalnet Security S.A. este prezenta pe piata de Cash In Tranzit in Romania din anul 2010 oferind cu succes servicii de procesare cash, servicii ATM si transport valori. Serviciile specifice furnizate de BIA HR sunt: activitati de calcul salarial, contributii sociale si declaratii; dosare de recuperare a sumelor din FNUASS; rapoarte specfice de HR pentru departamentul propriu si managementul companiei; consultanta pe relatii de munca. Viziteaza aici website-ul BIA HR. 

ianuarie 2015

Mariana Vaida, General Manager BIA-Human Resources Management Services, vorbeste intr-un interviu pentru Portalmanagement despre calitatile unui manager de succes, esecuri profesionale, leadership si etica necesara intr-un domeniu precum cel al resurselor umane. Prezentand aceeasi deschidere caracteristica blogului firmei BIA, interviul subliniaza necesitatea existentei unui echilibru, specific oricarei persoane: "cunoastere, bani, putere decizionala. In felul acesta vei putea sa te dezvolti armonios si vei putea sa fii obiectiv."  Mariana Vaida vorbeste despre cum se poate dezvolta o legatura stransa cu beneficiarii directi ai serviciilor, dar si despre provocarile muncii in echipa. Citeste interviul aici.

iulie 2014

BIA HR a fost declarata castigatoare in urma participarii la licitatia organizata de SNGN ROMGAZ SA pentru furnizarea de Servicii de recrutare si selectie personal. Incepand din Iunie 2014, consultantii BIA HR au derulat si finalizat cu succes primele procese de recrutare deschise pentru pozitii de specialisti si middle management in cadrul SNGN ROMGAZ SA - cel mai mare producator si principal furnizor de gaze naturale din Romania, istoria sa incepand acum mai bine de 100 de ani, in 1909. Compania este admisa la tranzactionare pe piata Bursei de Valori din Bucuresti si a Bursei din Londra si se dezvolta prin implementarea de tehnologii de ultima ora in domeniul explorarii geologice, productiei si inmagazinarii subterane a gazelor, finantate din surse proprii sau externe.

martie 2014

BIA HR a preluat in ultima perioada proiecte de recrutare pentru angajatori din domenii precum constructii, industrie, audit, productie. Pozitiile sunt locate in Constanta, Iasi, Cluj, Timisoara. Atentia pe care angajatorii incep sa o acorde dezvoltarii business-ului in provincie si calitatii oamenilor, este in crestere. Multi angajatori care pana acum recrutau in provincie prin metode traditionale, apeleaza acum la companii specializate. Cele mai importante pozitii deschise sunt: Director General, Country Manager, Manager Tehnic, Manager Mentenanta, Director Operational, Business Developer.

ianuarie 2014

BIA HR a preluat incepand cu luna ianuarie 2014 procesele de administrare de personal si calcul salarial al Clinicilor Anima - linia de servicii medicale a celui mai mare grup farmaceutic din Romania, A&D Pharma. Serviciile specifice furnizate de BIA HR sunt: activitati de administrarea personalului - inclusiv completarea de adeverinte si auditarea dosarelor de personal; actualizarea si transmiterea REVISAL; activitati de calcul salarial, contributii sociale si declaratii; raportari statistice; dosare de recuperare a sumelor din FNUASS; rapoarte specifice de HR; consultanta pe relatii de munca.

 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate