Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
   
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Pro Management, 2018-02-26
Acest articol prezinta 12 pasi de urmat, asa incat organizatiile din care facem parte sa se poata alinia cu cerintele noului Regulament de Protectie a Datelor Personale (GDPR), care intra in vigoare la 25 mai 2018. Vedeti care sunt cei 12 pasi aici.
Pus la dispozitie de K.M.Trust & Partners, 2018-02-26
In vremuri in care oamenii foarte buni sunt suficient de rari, in care "VUCA" solicita un mindset foarte diferit pentru fiecare dintre noi, cred cu tarie ca unul dintre factorii principali ce ne vor ajuta la adaptare si dezvoltare e reprezentat de identificarea oamenilor potriviti, cu valorile morale potrivite, carora sa le oferim o experienta cat mai individualizata
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2018-02-28
Vremurile in care departamentul de HR se ocupa doar de publicarea anunturilor de angajare si de recrutarea noilor angajati au inceput sa treaca. In marile companii, departamentul de resurse umane indeplineste astazi o multitudine de alte functii, acesta fiind si motivul pentru care devine din ce in ce mai mare si mai important. Citeste restul articolului aici.
Pus la dispozitie de Amrop, 2018-02-28
Conform majoritatii ipotezelor din domeniu, un traseu profesional de succes ar trebui sa urmeze o traiectorie ascendenta neintrerupta. Un numar ridicat dintre companiile de recrutare sau executive search si chiar dintre candidatii de top prezinta acest tip de gandire "up or out" ("avansare sau retrogradare"). Totusi, din ce in ce mai multi directori de succes incep sa se intrebe ce va urma ("What`s Next") in cariera pentru ei?
Pus la dispozitie de Gabriela Badina – formator in programul AUTHENTIC LEADERSHIP, 2018-03-28
Intelegerea si adoptarea comportamentului potrivit rolului de manager este un demers de durata, iar printul cartii de vizita cu denumirea “manager” nu ofera si abilitatile necesare.

In formarea unui manager este nevoie de un proces de minim 9 luni, sustinut de obiective clare, de implicarea executivului care il coordoneaza in stabilirea rezultatelor asteptate. Managerul are nevoie sa dobandeasca intelesuri din sfera stilurilor de personalitate si sursa conflictelor interpersonale, implicatiei comportamentelor in productivitate, jocurilor manipularii, apararilor sociale, provocarilor conducerii la distanta, coaching-ului in management.
Pus la dispozitie de AcademiadeHR.ro, 2018-02-28
Desi in esenta managementul carierei este un proces pe care il asociem aspiratiilor individuale ale unei persoane, in contextul competitiei si globalizarii, el tinde sa devina un proces transversal functiunilor din activitatea de Resurse Umane a organizatiei. Rolul esential al acestui proces este sa identifice nevoile si aspiratiile de cariera ale angajatilor, bazandu-se pe abilitatile lor transferabile si specifice, astfel incat sa sustina evolutia dezvoltarii competentelor pe termen mediu si lung alaturi de organizatie.
Pus la dispozitie de Exploratist - HR Architects, 2018-03-23
Din ce in ce mai multe companii recurg, in ultima vreme, la Metodologia LEGO® SERIOUS PLAY®. Piesele LEGO® sunt o interfata ludica pentru un workshop care aduce la suprafata idei, propuneri si solutii pentru unele dintre cele mai complexe provocari ale organizatiei.
Pus la dispozitie de  Dr. Pendl & Dr. Piswanger Romania, 2018-03-27
Cresterea accelerata a productivitatii din secolul XX s-a datorat, in cea mai mare masura, progresului tehnologic, optimizarii si automatizarii proceselor de munca ale muncitorilor direct productivi. Ca rezultat direct al acestor evolutii, ponderea angajatilor din categoria white collars a devenit dominanta, in majoritatea organizatiilor.

 
Pus la dispozitie de Exploratist - HR Architects, 2018-03-27
Strategiile de employer branding sunt o solutie complexa, pe termen lung, la care companiile apeleaza, tot mai des in ultima vreme, pentru a atrage si pastra talentele, dar si pentru a se diferentia pe piata fortelor de munca.
Pus la dispozitie de KPMG Romania, 2018-03-28
Progresul tehnologic, schimbarile demografice, economice si sociale au dus la cresterea importantei unor competente care nu demult erau vazute doar ca "nice-to-have".  Incepand cu modul in care educam copiii in sistemul de invatamant, pana la competentele pe care le dezvoltam la angajatii nostri, pregatirea indivizilor pentru noua era a muncii este unul din subiectele care ar trebui să fie pe agenda tuturor guvernelor si organizatiilor, HR-ul avand un rol de architect in acest proces.
Pus la dispozitie de AcademiadeHR.ro, 2018-03-29
Identificarea angajatilor HIPO este una dintre masurile cu un imens impact pozitiv in organizatii: pe de o parte este o problema de productivitate - utilizarea eficienta a resurselor existente, pe de alta parte este o problema de HR ce tine de motivarea si engagementul celor in cauza.
Pus la dispozitie de Oana Radu, 2018-04-16
Fie ca ne place sau nu, tehnologia transforma lumea, schimband complet modul in care ne desfasuram business-ul, modul in care comunicam si interactionam. O noua realitate se contureaza in mod rapid chiar sub ochii nostri si este alimentata de ultimele tehnologii, care vine nu doar cu amenintari, ci si cu oportunitati. Vorbim despre o schimbare tehnologica majora, iar daca lucrezi intr-un domeniu focusat pe oameni, cum este HR-ul, prima reactie poate fi una de neintelegere, teama sau chiar respingere.
Home | Vorbitori | Detalii sesiuni


Detalii sesiuni



Beneficiile medicale pentru angajati
Asigurari de sanatate versus abonamente la clinici private

Beneficiile extra-salariale sunt importante in crearea unui pachet atractiv pentru orice companie. Ceea ce cauta companiile pentru angajatii lor, sunt metode prin care sa atraga si sa retina angajati de valoare. Astfel, unul dintre cele mai la indemana beneficii pentru angajati se refera la cele medicale. Angajatorii aleg sa protejeze sanatatea angajatilor fie prin asigurari private de sanatate, fie prin abonamente medicale.  Fiecare dintre ele are rolul de a completa asigurarea de sanatate publica pentru ca angajatii sa beneficieze de servicii medicale de calitate.

Desi exista deja de cativa ani pe piata, de multe ori se poate intampla sa apara confuzii intre ceea ce ofera un abonament medical si ceea ce ofera o asigurare privata de sanatate. Este important sa intelegem ca desi la baza, rolul lor este asemanator: servicii medicale de calitate pentru angajati, exista puncte unde cele doua se aseamana si puncte in care se diferentiaza. 

O paralela intre cele doua categorii de beneficii, din perspectiva istoricului, al obiectivului, acoperirilor, flexibilitatii si inclusiv al tratamentului fiscal aplicat pentru fiecare categorie in parte, reuseste sa clarifice pentru specialistii in resurse umane caracteristicile fiecareia, astfel incat sa se poata lua o alegere optima, in functie de strategia de resurse umane adoptata de fiecare companie in parte.



Revisal pe pilot automat

Avem timp sa ne informam asupra schimbarilor zilnice, stufoase de legislatie in domeniul dreptului muncii sau fiscal? Dar oare chiar mai e nevoie de informare si actualizare zilnica? Oare chiar avem nevoie sa pierdem atata timp si sa cheltuim atat efort si stres cu modificarile curente in materie legisativa? Oare tehnologia nu ne poate ajuta si aici? Chiar daca sistemele guvernamentale cu care lucram sunt perfectibile? 
Oare nu putem doar gandi si lucrurile sa se intample?

Se pare ca totusi mai avem o sansa, macar atunci cand e vb de REVISAL, kryiptonita HR-istilor si daca Superman avea o slabiciune, de ce n-am avea si noi. Revisalul pe pilot automat – solutia noastra kryptonitei voastre.

Aurelian Chitez iti va vorbi despre utilitatea unor astfel de solutii si, totodata, iti va aduce informatii si statistici utile. Te asiguram ca nu va lipsi nici macar un ingredient pentru ca aceasta dezbatere sa fie una excelenta si sa-ti aduca instrumente folositoare pentru activitatea ta de zi cu zi. Rezultatele vor fi: mai multa eficienta si, implicit, mai mult timp liber pentru a face lucruri cu valoare adaugata mai mare, dar, poate mai important, bani economisiti pentru firma la care lucrezi. In concluzie, participand la aceasta intalnire vei putea afla ultimele noutati in materie de solutii software, care iti pot eficientiza administrarea angajatilor si nu numai. Aceste solutii, in esenta lor, bine utilizate, reduc costurile, iti ofera acces rapid la informatii, ajutandu-te astfel la luarea rapida a unor decizii importante, imbunatesc comunicarea si, implicit, te conduc la performanta. 



Adevar sau Provocare. Studiu de caz interactiv despre raspundere, organizarea muncii, discriminare si procedura juridica aplicabila in relatii de munca 
 
 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate