Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
   
 
 
 
 
Pus la dispozitie de BIA, 2019-03-26
Ca lider de business, iei sute de hotarari in fiecare an, insa doar cateva sunt esentiale pentru profitabilitatea afacerii tale. Uneori, o singura decizie poate impacta compania cat sa faca diferenta intre reusita si esec. Tu ai luat cea mai importanta hotarare din acest an? 
Pus la dispozitie de SHL, 2019-03-29
Cum toti vrem sa atragem si sa pastram talentele, SHL lanseaza Verify G+ - un nou instrument de masurare a capacitatii de rezolvare de probleme si rationament critic, menita sa creasca eficienta si eficacitatea procesului de evaluare.
Pus la dispozitie de Marcom Hub, 2019-03-29
Atragerea de angajati noi, potriviti cu obiectivele de dezvoltare ale companiei, este o provocare din ce in ce mai importanta pentru HR Manageri. Daca vorbim de atragerea generatiilor tinere lucrurile se complica si mai mult. Cum faci sa ii convingi ca a lucra in compania ta este o experienta care merita incercata? Citeste continuarea acestui articol pentru a afla cum a folosit Banca Transilvania conceptul de gamificare intr-o activare Disruptive HR cu accent pe employer branding awareness.
Pus la dispozitie de Monica Vijeu, 2019-04-04
Pe parcursul intregii vieti facem parte din diverse echipe: familie, prieteni, colegi de scoala, colegi de serviciu. In cadrul acestor echipe ne formam permanent in baza talentelor personale, a influentei si relationarii cu ceilalti, a deciziilor pe care le luam, experimentand medii ale caror provocari ne ajuta sa fim mai mult sau mai putin din ceea ce suntem cu adevarat. Astfel in timp, mai devreme sau mai tarziu rezultatele noastre, satisfactia personala, confirma sau nu daca talentele noastre s-au transformat in adevarate atuuri personale in cadrul oricareia dintre aceste echipe.
Pus la dispozitie de Human Invest, 2019-04-17
Human Invest organizeaza in data de 29 mai 2019, in Bucuresti, conferinta “The next challenges: Leading better. Leading differently.” Evenimentul, care marcheaza aniversarea de 20 de ani a companiei de consultanta pe piata locala, reuneste CEO si HR Directori din companii de top din România, speakeri internationali si consultanti locali Human Invest.
Studiu AFI Europe Romania: 1 din 2 persoane din Bucuresti prefera apartamentele cu doua dormitoare si doua bai
Pus la dispozitie de AFI City, 2018-09-28
AFI Europe Romania a realizat un studiu privind optiunile rezidentiale si de stil de viata ale bucurestenilor, iar tendintele arata ca aproximativ 50% dintre respondenti ar opta pentru o locuinta intr-un complex rezidential datorita spatiilor verzi, sigurantei sporite si a facilitatilor oferite. Concluziile studiului arata ca apartamentele cu doua dormitoare se afla in topul preferintelor bucurestenilor, 1 din 2 persoane dorind sa achizitioneze o astfel de locuinta in viitorul apropiat. Printre criteriile de selectie a unui apartament se regasesc spatiile luminoase si aerisite, dar si prezenta ferestrelor atat in bucatarie, cat si in baie.

In luna iunie, AFI Europe Romania a demarat prima etapa a complexului „AFI City” (www.aficity.ro), primul proiect rezidential al companiei în Romania, de amploare, cu o investitie de 16 milioane de euro. Prima faza a proiectului va livra 2 cladiri care vor cumula 190 de locuinte, deservite de 228 de locuri de parcare supraterana.  Această  etapa a constructiei „AFI City” va fi incheiata, conform estimarilor, in vara anului 2019. Odata finalizate toate etapele, proiectul rezidential va include o comunitate privata, inconjurata de zone verzi, facilitati pentru activitati sportive si spatii de joaca. In plus, „AFI City”  se bucura de un avantaj important, proximitatea fata de statia de metrou Laminorului, situata chiar in fata proiectului rezidential.

Concluziile principale ale studiului arata ca „AFI City” este conceput si dezvoltat in concordanta cu nevoile in continua schimbare ale consumatorilor si cu preferintele lor in ceea ce priveste tipurile de locuinte, localizarea si facilitatile oferite in cadrul comunitatii.



Ce vizeaza bucurestenii atunci cand isi cumpara o casa?
Un fapt interesant relevat de studiu este ca aproximativ 50% dintre respondenti ar prefera sa detina un apartament intr-un complex rezidential, in principal datorita facilitatilor oferite, precum spatiile verzi, proximitatea fata de diferite tipuri de magazine si centre de wellness, existenta unor zone de relaxare, nivelul ridicat de siguranta sau calitatea vietii in cadrul complexului.

Pentru a aborda o gama cat mai variata de locuinte, „AFI City” (www.aficity.ro) ofera spre vanzare studiouri, apartamente cu 1 dormitor si 2 dormitoare, intr-o comunitate care pune la dispozitie o multitudine de facilitati, cum ar fi spatii verzi, gradinite si centre comerciale, precum si zone de agrement in cadrul complexului. 

In ceea ce priveste regimul de inaltime, bucurestenii prefera cladirile cu maximum 6 sau 10 etaje, iar 4 din 5 persoane ar prefera sa detina un apartament situat intre primul si al saselea etaj. Mai mult, 73% dintre cei intervievati au declarat ca ar prefera un apartament cu sistem de incalzire propriu, iar 60% opteaza pentru apartamente cu sisteme de climatizare.

„AFI City” ofera locuintelor sisteme proprii de incalzire si sistemul pregatitor pentru amplasarea celor de climatizare, ajustandu-se astfel nevoilor si preferințelor consumatorilor.

Surse de informare in achizitionarea unei locuinte
Conform studiului, consumatorii tind să colecteze informații dintr-o multitudine de surse atunci cand iau in considerare cumpararea unui apartament. Astfel, principalele surse consultate sunt cele oficiale, precum agentiile imobiliare (62%) si site-urile specializate (60%). In plan secundar se pozitioneaza recomandarilor prietenilor si rudelor (57%).

Statisticile AFI Europe Romania cu privire la tendintele de consum in mediul online ale persoanelor interesate de achizitionarea unei locuinte arata ca barbatii si femeile cu varste cuprinse intre 25 si 44 de ani sunt in mod egal activi in cautarea unui apartament. De asemenea, 4 din 5 persoane care cauta o locuinta folosesc dispozitivele mobile si sunt preponderent interesate de apartamentele cu unul si doua dormitoare, dar si de amplasarea complexurilor rezidentiale in oras sau in vecinatatea acestuia.

Studiul a fost realizat de AFI Europe Romania, in parteneriat cu Unlock Research, pe un esantion de 500 de respondenți din randul locuitorilor Bucurestiului, cu varsta cuprinsa intre 25 si 55 de ani. AFI Europe Romania a implementat cerintele potentialilor cumparatori in design-ul apartamentelor din proiectul rezidential „AFI City”  (www.aficity.ro).
 

Showroom:                                                                      Contact:

SALES OFFICE                                                                   0756.038.361
Bd. Bucurestii Noi 166B                                                  sales@aficity.ro                                                                       
Bucuresti, Romania                                                                     

Social:


Vezi toate articolele scrise de AFI Europe Romania

Alte articole

 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate