Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
   
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Catalin Vasile, 2020-04-30
In noul context de business, companiile trebuie sa fie pregatite sa interactioneze cu clientii in mediul preferat de acestia atunci cand le este solicitat. Daca un client vrea sa discute prin video-call, ar trebui sa poti sustine o conversatie valoroasa pentru acesta si chiar sa creezi o experienta de nivel superior. Odata cu familiarizarea clientilor cu noile tehnologii, apare o mare oportunitate pentru multe companii de a accesa cu usurinta clienti din alte zone geografice. Pentru a face fata acestor provocari, echipele profesioniste de vanzatori dezvolta un model nou de interactiune cu clientul, model cunoscut ca INSIDE SALES.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-04-30
Pot sa intreb un angajat daca are sau nu Coronavirus? Pot sa trimit acasa un membru al echipei daca se simte rau si sa ii cer sa aduca o adeverinta medicala care sa arate ca este sanatos, inainte sa se intoarca la munca? Sunt doar cateva dintre intrebarile adresate de expertii HR din SUA, care au participat recent la o intalnire cu reprezentantii Centrului pentru Prevenirea și Controlul Bolilor. Expertii citati de Bloomberg au reiterat importanta pe care trebuie sa o acorde companiile in aceasta perioada pentru a avea o strategie clara de comunicare, sa ia masuri ferme pentru a asigura sanatatea angajatilor si sa usureze tranzitia catre munca de acasa, in sectoarele in care acest lucru este posibil. Iata cateva recomandari in acest sens, care se pot aplica si in firma ta.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-04-30
Rolul expertului in resurse umane de a fi omul care ajuta compania sa isi adapteze business-ul si care ghideaza angajatii intr-un moment care pune la incercare modul lor de lucru devine vital in noua realitate a pietei muncii. Iata cinci moduri in care criza sanitara va schimba activitatea departamentului de resurse umane.
Pus la dispozitie de Madalina Balan, 2020-04-30
Odata cu declararea starii de urgenta si implementarea recomandarilor de distantare sociala, multi dintre noi resimtim acut izolarea sociala. Si este normal, deoarece oamenii sunt, prin natura lor, fiinte sociale. Astfel, nu ne surprinde faptul ca reducerea conectarii sociale are un impact asupra echilibrului emotional si asupra sanatatii psihologice, impactand semnificativ eficienta la locul de munca. 
Pus la dispozitie de Wizrom, 2020-04-30
A schimbat pandemia de coronavirus pentru totdeauna modul in care lucram? In ultimii ani, s-a dezbatut intens subiectul muncii remote, cu sustinatori puternici si pro, si contra. Cu toate acestea, multe dintre piedicile considerate inainte insurmontabile s-au dovedit, in ultimele saptamani, relativ usor de de depasit, in conditiile in care milioane de angajati nu au avut alta solutie decat sa isi mute birourile acasa. 
Pus la dispozitie de Mihai Popa-Radu, 2020-04-30
Cineva spunea odata despre mindfulness ca este "...an eastern tool for western results". Pentru o lunga perioada de timp mindfulness a fost un concept privit cu destul de mult scepticism in vest. Dar astazi este practicata in nenumarate locuri, de la Parlamentul Britanic si Forumul de la Davos pana la companii de renume precum Google sau Intel. 
Pus la dispozitie de Indivizo, 2020-04-30
Desi avem multe motive sa simtim ca viata s-a oprit pur si simplu, de fapt doar si-a incetinit ritmul si s-a dat peste cap! Dar avem cele mai bune sanse sa supravietuim acestei schimbari enorme daca ne adaptam tuturor conditiilor - temporare sau permanente - cat mai curand posibil. Noi, la Indivizo, lucram de ani buni la digitalizarea procesului de angajare si la dezvoltarea instrumentelor online care fac recrutarea mai eficienta.
Pus la dispozitie de Creasoft, 2020-05-04
Situatia de criza cauzata de pandemia de COVID-19 ne-a obligat pe noi, angajatorii, sa gasim solutii pentru a ne continua activitatea si mai ales pentru a ne proteja angajatii. Cea mai populara masura, acolo unde a fost posibil, a fost sa ne desfasuram cu totii activitatea de acasa. Cum tinem evidenta timpului pentru munca de acasa al angajatilor?
 
Pus la dispozitie de IziDoc, 2020-05-04
Ups, iata-te in carantina, cu toata situatia asta cu Covid-19. Acum chiar ca nu mai poti sa mergi la dentist, s-au inchis toti. Insa maseaua aceea incepe sa te deranjeze din ce in ce mai des. Si ai fi vrut, daca tot era sa te fi dus, sa vorbesti si de un implant pentru maseaua lipsa. Intre timp insa, angajatorul ti-a redus 20% din salariu, ca deh, afacerile merg prost, acum lucrezi doar 4 zile din 5 pe saptamana. Cui ii mai arde de investitii dentare? Pot sa mai astepte.
Pus la dispozitie de Learning Architect, 2020-05-05
Colega noastra Malina Chirea, trainer si psiholog, ne impartaseste cateva sugestii practice despre cum putem gestiona anxietatea, una dintre emotiile puternice ale acestor zile. 
Studiu AFI Europe Romania: 1 din 2 persoane din Bucuresti prefera apartamentele cu doua dormitoare si doua bai
Pus la dispozitie de AFI City, 2018-09-28
AFI Europe Romania a realizat un studiu privind optiunile rezidentiale si de stil de viata ale bucurestenilor, iar tendintele arata ca aproximativ 50% dintre respondenti ar opta pentru o locuinta intr-un complex rezidential datorita spatiilor verzi, sigurantei sporite si a facilitatilor oferite. Concluziile studiului arata ca apartamentele cu doua dormitoare se afla in topul preferintelor bucurestenilor, 1 din 2 persoane dorind sa achizitioneze o astfel de locuinta in viitorul apropiat. Printre criteriile de selectie a unui apartament se regasesc spatiile luminoase si aerisite, dar si prezenta ferestrelor atat in bucatarie, cat si in baie.

In luna iunie, AFI Europe Romania a demarat prima etapa a complexului „AFI City” (www.aficity.ro), primul proiect rezidential al companiei în Romania, de amploare, cu o investitie de 16 milioane de euro. Prima faza a proiectului va livra 2 cladiri care vor cumula 190 de locuinte, deservite de 228 de locuri de parcare supraterana.  Această  etapa a constructiei „AFI City” va fi incheiata, conform estimarilor, in vara anului 2019. Odata finalizate toate etapele, proiectul rezidential va include o comunitate privata, inconjurata de zone verzi, facilitati pentru activitati sportive si spatii de joaca. In plus, „AFI City”  se bucura de un avantaj important, proximitatea fata de statia de metrou Laminorului, situata chiar in fata proiectului rezidential.

Concluziile principale ale studiului arata ca „AFI City” este conceput si dezvoltat in concordanta cu nevoile in continua schimbare ale consumatorilor si cu preferintele lor in ceea ce priveste tipurile de locuinte, localizarea si facilitatile oferite in cadrul comunitatii.



Ce vizeaza bucurestenii atunci cand isi cumpara o casa?
Un fapt interesant relevat de studiu este ca aproximativ 50% dintre respondenti ar prefera sa detina un apartament intr-un complex rezidential, in principal datorita facilitatilor oferite, precum spatiile verzi, proximitatea fata de diferite tipuri de magazine si centre de wellness, existenta unor zone de relaxare, nivelul ridicat de siguranta sau calitatea vietii in cadrul complexului.

Pentru a aborda o gama cat mai variata de locuinte, „AFI City” (www.aficity.ro) ofera spre vanzare studiouri, apartamente cu 1 dormitor si 2 dormitoare, intr-o comunitate care pune la dispozitie o multitudine de facilitati, cum ar fi spatii verzi, gradinite si centre comerciale, precum si zone de agrement in cadrul complexului. 

In ceea ce priveste regimul de inaltime, bucurestenii prefera cladirile cu maximum 6 sau 10 etaje, iar 4 din 5 persoane ar prefera sa detina un apartament situat intre primul si al saselea etaj. Mai mult, 73% dintre cei intervievati au declarat ca ar prefera un apartament cu sistem de incalzire propriu, iar 60% opteaza pentru apartamente cu sisteme de climatizare.

„AFI City” ofera locuintelor sisteme proprii de incalzire si sistemul pregatitor pentru amplasarea celor de climatizare, ajustandu-se astfel nevoilor si preferințelor consumatorilor.

Surse de informare in achizitionarea unei locuinte
Conform studiului, consumatorii tind să colecteze informații dintr-o multitudine de surse atunci cand iau in considerare cumpararea unui apartament. Astfel, principalele surse consultate sunt cele oficiale, precum agentiile imobiliare (62%) si site-urile specializate (60%). In plan secundar se pozitioneaza recomandarilor prietenilor si rudelor (57%).

Statisticile AFI Europe Romania cu privire la tendintele de consum in mediul online ale persoanelor interesate de achizitionarea unei locuinte arata ca barbatii si femeile cu varste cuprinse intre 25 si 44 de ani sunt in mod egal activi in cautarea unui apartament. De asemenea, 4 din 5 persoane care cauta o locuinta folosesc dispozitivele mobile si sunt preponderent interesate de apartamentele cu unul si doua dormitoare, dar si de amplasarea complexurilor rezidentiale in oras sau in vecinatatea acestuia.

Studiul a fost realizat de AFI Europe Romania, in parteneriat cu Unlock Research, pe un esantion de 500 de respondenți din randul locuitorilor Bucurestiului, cu varsta cuprinsa intre 25 si 55 de ani. AFI Europe Romania a implementat cerintele potentialilor cumparatori in design-ul apartamentelor din proiectul rezidential „AFI City”  (www.aficity.ro).
 

Showroom:                                                                      Contact:

SALES OFFICE                                                                   0756.038.361
Bd. Bucurestii Noi 166B                                                  sales@aficity.ro                                                                       
Bucuresti, Romania                                                                     

Social:


Vezi toate articolele scrise de AFI Europe Romania

Alte articole

 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate