Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
   
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Catalin Vasile, 2020-04-30
In noul context de business, companiile trebuie sa fie pregatite sa interactioneze cu clientii in mediul preferat de acestia atunci cand le este solicitat. Daca un client vrea sa discute prin video-call, ar trebui sa poti sustine o conversatie valoroasa pentru acesta si chiar sa creezi o experienta de nivel superior. Odata cu familiarizarea clientilor cu noile tehnologii, apare o mare oportunitate pentru multe companii de a accesa cu usurinta clienti din alte zone geografice. Pentru a face fata acestor provocari, echipele profesioniste de vanzatori dezvolta un model nou de interactiune cu clientul, model cunoscut ca INSIDE SALES.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-04-30
Pot sa intreb un angajat daca are sau nu Coronavirus? Pot sa trimit acasa un membru al echipei daca se simte rau si sa ii cer sa aduca o adeverinta medicala care sa arate ca este sanatos, inainte sa se intoarca la munca? Sunt doar cateva dintre intrebarile adresate de expertii HR din SUA, care au participat recent la o intalnire cu reprezentantii Centrului pentru Prevenirea și Controlul Bolilor. Expertii citati de Bloomberg au reiterat importanta pe care trebuie sa o acorde companiile in aceasta perioada pentru a avea o strategie clara de comunicare, sa ia masuri ferme pentru a asigura sanatatea angajatilor si sa usureze tranzitia catre munca de acasa, in sectoarele in care acest lucru este posibil. Iata cateva recomandari in acest sens, care se pot aplica si in firma ta.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-04-30
Rolul expertului in resurse umane de a fi omul care ajuta compania sa isi adapteze business-ul si care ghideaza angajatii intr-un moment care pune la incercare modul lor de lucru devine vital in noua realitate a pietei muncii. Iata cinci moduri in care criza sanitara va schimba activitatea departamentului de resurse umane.
Pus la dispozitie de Madalina Balan, 2020-04-30
Odata cu declararea starii de urgenta si implementarea recomandarilor de distantare sociala, multi dintre noi resimtim acut izolarea sociala. Si este normal, deoarece oamenii sunt, prin natura lor, fiinte sociale. Astfel, nu ne surprinde faptul ca reducerea conectarii sociale are un impact asupra echilibrului emotional si asupra sanatatii psihologice, impactand semnificativ eficienta la locul de munca. 
Pus la dispozitie de Wizrom, 2020-04-30
A schimbat pandemia de coronavirus pentru totdeauna modul in care lucram? In ultimii ani, s-a dezbatut intens subiectul muncii remote, cu sustinatori puternici si pro, si contra. Cu toate acestea, multe dintre piedicile considerate inainte insurmontabile s-au dovedit, in ultimele saptamani, relativ usor de de depasit, in conditiile in care milioane de angajati nu au avut alta solutie decat sa isi mute birourile acasa. 
Pus la dispozitie de Mihai Popa-Radu, 2020-04-30
Cineva spunea odata despre mindfulness ca este "...an eastern tool for western results". Pentru o lunga perioada de timp mindfulness a fost un concept privit cu destul de mult scepticism in vest. Dar astazi este practicata in nenumarate locuri, de la Parlamentul Britanic si Forumul de la Davos pana la companii de renume precum Google sau Intel. 
Pus la dispozitie de Indivizo, 2020-04-30
Desi avem multe motive sa simtim ca viata s-a oprit pur si simplu, de fapt doar si-a incetinit ritmul si s-a dat peste cap! Dar avem cele mai bune sanse sa supravietuim acestei schimbari enorme daca ne adaptam tuturor conditiilor - temporare sau permanente - cat mai curand posibil. Noi, la Indivizo, lucram de ani buni la digitalizarea procesului de angajare si la dezvoltarea instrumentelor online care fac recrutarea mai eficienta.
Pus la dispozitie de Creasoft, 2020-05-04
Situatia de criza cauzata de pandemia de COVID-19 ne-a obligat pe noi, angajatorii, sa gasim solutii pentru a ne continua activitatea si mai ales pentru a ne proteja angajatii. Cea mai populara masura, acolo unde a fost posibil, a fost sa ne desfasuram cu totii activitatea de acasa. Cum tinem evidenta timpului pentru munca de acasa al angajatilor?
 
Pus la dispozitie de IziDoc, 2020-05-04
Ups, iata-te in carantina, cu toata situatia asta cu Covid-19. Acum chiar ca nu mai poti sa mergi la dentist, s-au inchis toti. Insa maseaua aceea incepe sa te deranjeze din ce in ce mai des. Si ai fi vrut, daca tot era sa te fi dus, sa vorbesti si de un implant pentru maseaua lipsa. Intre timp insa, angajatorul ti-a redus 20% din salariu, ca deh, afacerile merg prost, acum lucrezi doar 4 zile din 5 pe saptamana. Cui ii mai arde de investitii dentare? Pot sa mai astepte.
Pus la dispozitie de Learning Architect, 2020-05-05
Colega noastra Malina Chirea, trainer si psiholog, ne impartaseste cateva sugestii practice despre cum putem gestiona anxietatea, una dintre emotiile puternice ale acestor zile. 
Pus la dispozitie de IziDoc, 2020-05-26
Sanatatea generala buna este o conditie importanta a performantei angajatilor. Conform unui studiu, 77% din pierderile de performanta se datoreaza unei stari de sanatate precare. Iar sanatatea orala nu face exceptie.
3 moduri in care educatia nutritionala mentine sanatatea companiei
Pus la dispozitie de Clinica Smart Nutrition, 2017-11-21
Smart NutritionEchipa Smart Nutrition sta alaturi de departamentele de resurse umane pentru stabilirea obiectivelor, bugetarea, construirea si implementarea programelor de sanatate pe teme de nutritie, deoarece petrecem la birou in medie 90.000 de ore din viata noastra. Cu toate acestea, rareori ne gandim cum putem sa imbunatatim calitatea acestui timp. Vorbim deseori despre diete si nutritie, dar nu realizam intotdeauna ca o alimentatie sanatoasa nu inseamna numai „meniul office” servit fugitiv in „pauza de masa”.

Ce mancam, cum alegem sa o facem si mai ales cum transformam usor aceasta preocupare de moment intr-o activitate constanta si benefica sunt cele trei lucruri pe care le urmarim in cadrul programelor de sanatate pe teme de nutritie implementate de Clinica Smart Nutrition. Educatia nutritionala are o influenta hotaratoare asupra modului in care ne putem echilibra pozitiv viata profesionala si asupra sanatatii companiei, deoarece in urma ei:
  • Suntem mai echilibrati si mai sanatosi
Cand ti-ai scris ultima oara pe “to do list” ca trebuie sa mananci sanatos azi? Suntem ceea ce mancam. O nutritie echilibrata ne poate reda vitalitatea si ajuta sa ne armonizam task-urile zilei cu un stil de viata sanatos. Mancam mai dezordonat si mai mult cand suntem stresati, iar acest lucru ne impiedica sa gestionam provocarile de la birou.     
  • Suntem mai creativi
Pentru multi dintre noi, masa de pranz inseamna o gustare fugitiva, de multe ori langa tastatura calculatorului. Aceasta rutina nutritionala o percepem frecvent ca pe o obligatie si nu ca pe un moment important al zilei. Ceea ce nu stim este ca modul in care mancam si mai ales ceea ce mancam ne poate relaxa si stimula creativitatea. Cand scoatem pranzul, mic-dejunul sau gustarile din zona de obisnuinta, si celelate activitati ale zilei se vor umple de viata.
  • Suntem mai organizati si mai productivi
Fiecare zi la birou are dinamica ei. Sa o abordam pe fiecare potrivit depinde nu doar de abilitatile si profesionalismul nostru, ci si de modul in care ne-am pregatit corpul pentru aceasta. O nutritie sanatoasa ne mentine nivelul de energie, increderea in sine si implicit relatiile productive si eficiente cu cei din jur.    

Prin programele noastre de consultanta nutritionala oferim companiilor, pe langa consultatii medicale de nutritie realizate de medici specialisti, si o paleta cuprinzatoare de activitati, prezentari, workshopuri si ateliere educative destinate exclusiv angajatilor. Obiectivul nostru este ca printr-o abordare holistica a nutritiei sa crestem productivitatea angajatilor, atasamentul fata de companie si nivelul de sanatate. 

Vezi toate articolele scrise de

Alte articole

 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate