Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
   
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Catalin Vasile, 2020-04-30
In noul context de business, companiile trebuie sa fie pregatite sa interactioneze cu clientii in mediul preferat de acestia atunci cand le este solicitat. Daca un client vrea sa discute prin video-call, ar trebui sa poti sustine o conversatie valoroasa pentru acesta si chiar sa creezi o experienta de nivel superior. Odata cu familiarizarea clientilor cu noile tehnologii, apare o mare oportunitate pentru multe companii de a accesa cu usurinta clienti din alte zone geografice. Pentru a face fata acestor provocari, echipele profesioniste de vanzatori dezvolta un model nou de interactiune cu clientul, model cunoscut ca INSIDE SALES.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-04-30
Pot sa intreb un angajat daca are sau nu Coronavirus? Pot sa trimit acasa un membru al echipei daca se simte rau si sa ii cer sa aduca o adeverinta medicala care sa arate ca este sanatos, inainte sa se intoarca la munca? Sunt doar cateva dintre intrebarile adresate de expertii HR din SUA, care au participat recent la o intalnire cu reprezentantii Centrului pentru Prevenirea și Controlul Bolilor. Expertii citati de Bloomberg au reiterat importanta pe care trebuie sa o acorde companiile in aceasta perioada pentru a avea o strategie clara de comunicare, sa ia masuri ferme pentru a asigura sanatatea angajatilor si sa usureze tranzitia catre munca de acasa, in sectoarele in care acest lucru este posibil. Iata cateva recomandari in acest sens, care se pot aplica si in firma ta.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-04-30
Rolul expertului in resurse umane de a fi omul care ajuta compania sa isi adapteze business-ul si care ghideaza angajatii intr-un moment care pune la incercare modul lor de lucru devine vital in noua realitate a pietei muncii. Iata cinci moduri in care criza sanitara va schimba activitatea departamentului de resurse umane.
Pus la dispozitie de Madalina Balan, 2020-04-30
Odata cu declararea starii de urgenta si implementarea recomandarilor de distantare sociala, multi dintre noi resimtim acut izolarea sociala. Si este normal, deoarece oamenii sunt, prin natura lor, fiinte sociale. Astfel, nu ne surprinde faptul ca reducerea conectarii sociale are un impact asupra echilibrului emotional si asupra sanatatii psihologice, impactand semnificativ eficienta la locul de munca. 
Pus la dispozitie de Wizrom, 2020-04-30
A schimbat pandemia de coronavirus pentru totdeauna modul in care lucram? In ultimii ani, s-a dezbatut intens subiectul muncii remote, cu sustinatori puternici si pro, si contra. Cu toate acestea, multe dintre piedicile considerate inainte insurmontabile s-au dovedit, in ultimele saptamani, relativ usor de de depasit, in conditiile in care milioane de angajati nu au avut alta solutie decat sa isi mute birourile acasa. 
Pus la dispozitie de Mihai Popa-Radu, 2020-04-30
Cineva spunea odata despre mindfulness ca este "...an eastern tool for western results". Pentru o lunga perioada de timp mindfulness a fost un concept privit cu destul de mult scepticism in vest. Dar astazi este practicata in nenumarate locuri, de la Parlamentul Britanic si Forumul de la Davos pana la companii de renume precum Google sau Intel. 
Pus la dispozitie de Indivizo, 2020-04-30
Desi avem multe motive sa simtim ca viata s-a oprit pur si simplu, de fapt doar si-a incetinit ritmul si s-a dat peste cap! Dar avem cele mai bune sanse sa supravietuim acestei schimbari enorme daca ne adaptam tuturor conditiilor - temporare sau permanente - cat mai curand posibil. Noi, la Indivizo, lucram de ani buni la digitalizarea procesului de angajare si la dezvoltarea instrumentelor online care fac recrutarea mai eficienta.
Pus la dispozitie de Creasoft, 2020-05-04
Situatia de criza cauzata de pandemia de COVID-19 ne-a obligat pe noi, angajatorii, sa gasim solutii pentru a ne continua activitatea si mai ales pentru a ne proteja angajatii. Cea mai populara masura, acolo unde a fost posibil, a fost sa ne desfasuram cu totii activitatea de acasa. Cum tinem evidenta timpului pentru munca de acasa al angajatilor?
 
Pus la dispozitie de IziDoc, 2020-05-04
Ups, iata-te in carantina, cu toata situatia asta cu Covid-19. Acum chiar ca nu mai poti sa mergi la dentist, s-au inchis toti. Insa maseaua aceea incepe sa te deranjeze din ce in ce mai des. Si ai fi vrut, daca tot era sa te fi dus, sa vorbesti si de un implant pentru maseaua lipsa. Intre timp insa, angajatorul ti-a redus 20% din salariu, ca deh, afacerile merg prost, acum lucrezi doar 4 zile din 5 pe saptamana. Cui ii mai arde de investitii dentare? Pot sa mai astepte.
Pus la dispozitie de Learning Architect, 2020-05-05
Colega noastra Malina Chirea, trainer si psiholog, ne impartaseste cateva sugestii practice despre cum putem gestiona anxietatea, una dintre emotiile puternice ale acestor zile. 
Studiu Dynamic HR: 99,7% dintre angajatii romani sunt stresati
Pus la dispozitie de Dynamic HR, 2017-06-22
Dynamic HR si Learning Network lanseaza rezultatele studiului "Stres National", desfasurat in prima parte a anului 2017! Studiul a urmarit relevarea nivelului de stres al angajatilor din Romania, dar si a modului de manifestare a acestuia.

Pentru ca stresul este unul dintre factorii care genereaza reactii incompatibile cu starea de bine si pentru ca pe noi, Dynamic HR, ne preocupa echilibrul dintre viata personala si cea profesionala a angajatilor am demarat acest studiu prin care dorim sa descoperim nivelul de stres al angajatilor din Romania, care sunt cauzele acestuia, dar si ce solutii putem aduce pentru reducerea stresului.

La acest chestionar au luat parte 804 angajati, majoritatea cu varste cuprinse intre 26 si 35 de ani, desfasurandu-si activitatea in departamente precum Resurse Umane sau Vanzari. In urma interpretarii rezultatelor studiului, se releva faptul ca 99,7% dintre angajatii din Romania sunt stresati, sufera de stari de epuizare sau oboseala, stari deprimante sau triste.

Stresul emotional ii afecteaza in proportie  de 99%, in timp ce stresul social afecteaza aproximativ 97% dintre angajati. 
Atat femeile, cat si barbatii, sufera in proportii egale de probleme legate de stres, acesta afectand sanatatea fizica si psihica a angajatilor din Romania.

Astfel, ne dorim sa continuam initiativele de a atrage atentia asupra efectelor negative ale stresului si de a imbunatati echilibrul dintre viata personala si cea profesionala a angajatilor, dar si a starii de sanatate fizica si mentala.
Simona Nicolaescu, Business Owner Dynamic HR,  afirma faptul ca “cel mai bun cadou pe care un manager il poate face angajatilor sai este acela de a le oferi cursuri specializate in management-ul stresului, tocmai pentru ca acestia sa invete sa se relaxeze atat la serviciu, cat si acasa”.

Recomandarile noastre sunt ca programele de well-being sa vizeze in principal o schimbare de atitudine a angajatilor fata de propria viata, sa devina un fel de a fi al oamenilor si atunci isi vor dori sa fie parte din acest program, ei insisi promotorii starii de bine in compania respectiva.
Cu o experienta de peste 13 ani in training, team-building, coaching si well-being, Dynamic HR incurajeaza si sustine programele care ajuta la pastrarea unui echilibru intre viata profesionala si viata personala a angajatilor organizand inca din anul 2011 Gala Work-Life Balance si deruland unul dintre primele programe de well-being din Romania, Saptamana Angajatului.

Puteti descarca rezultatele integrale ale studiului Stres National Survey de aici. Pentru alte detalii suplimentare, va rugam sa ne contactati la adresa office@dynamichr.ro sau la numarul de telefon 0724 088 400.

Vezi toate articolele scrise de Dynamic Human Resources

Alte articole

 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate