Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
   
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Wizrom, 2020-07-29
In mediul de lucru tot mai provocator din prezent, in special in contextul schimbarilor dramatice si rapide din ultimele luni, departamentul de HR are potentialul sa contribuie semnificativ la succesul viitor al oricarei companii. Cu toate acestea, multi specialisti se simt sufocati de sarcini de admin sau alte activitati care consuma mult timp, dar ofera prea putina valoare. In acelasi timp, investitia intr-un software de management al resurselor umane reprezinta un pas mare. Cum stii cand este cel mai bun moment sa il faci? 
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-07-23
La inceputul lunii iunie 2020 a avut loc o importanta conferinta de HR, unde speakerii - directori de HR, specialisti in resurse umane, traineri in programe de leadership, experti in Inteligenta Artifciala - au dezbatut teme de interes legate de cum a afectat pandemia de COVID-19 piata muncii si industria HR, cum se vor schimba strategiile de HR, ce tendinte in HR ar putea sa apara dupa ce criza va trece, cum arata profilul noilor lideri si cum ar trebui sa comunice acestia in vremuri incerte.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-07-23
Orice sarcina HR care implica o activitate manuala si repetitiva are potential sa devina una eficienta cu ajutorul automatizarii. Identificarea si eficientizarea proceselor fara valoare adaugata ii ajuta pe specialistii HR sa se concentreze pe activitati holistice, precum planificarea strategica, atragerea si managementul talentelor si, bineinteles, sa aiba si mai multa grija de membrii echipei si de dezvoltarea lor profesionala. Mai departe, implementarea unor strategii integrate de automatizare a sistemelor de salarizare, administrare personal si pontaj, inseamna economie de costuri pentru companie si un pas inainte in atingerea obiectivelor de business. Iata ce procese pot fi automatizate atunci cand echipa ta lucreaza de acasa.
Pus la dispozitie de Cristina Matei, 2020-07-23
Bate vant de schimbare? Cristina Matei, Leadership Adviser al Amrop Romania, scrie despre (aproape) toate gandurile care ne trec prin cap atunci cand ne apropiem de o rascruce in cariera, in acest articol publicat in Business Review.
Pus la dispozitie de Florin Popa, 2020-07-24
Unul dintre cele mai importante lucruri pe care o organizatie sau un lider trebuie sa il faca este sa isi sprijine oamenii sa se dezvolte si sa creasca. Nu doar ca ajuta la imbunatatirea rezultatelor companiei, ci are si un impact pozitiv asupra comunitatii din care fac parte, deoarece ii responsabilizeaza si ii incurajeaza sa contribuie la randul lor la bunastarea acesteia. In articolul nostru din aceasta luna am povestit mai multe despre acest subiect.
Pus la dispozitie de HART Consulting, 2020-07-28
Desfasurarea activitatii de acasa nu este o experienta noua, insa am vazut recent ca pandemia a fortat multi angajati si organizatii sa faca trecerea, in mod oficial, la un mediul de lucru virtual. Cu toate acestea, este important sa nu neglijam comportamentele care devin necesare pentru ca oamenii sa poata lucra eficient de acasa. Situatia actuala ne ofera ocazia de a revizui ceea ce stim despre competentele necesare la locul de munca. Care sunt cele care conteaza? 
Pus la dispozitie de Medicover, 2020-07-29
Consilierea psihopedagogica este un proces complex de acordare a asistentei psihopedagogice persoanelor normale, care parcurg diverse experiente de invatare, in scopul formarii si dezvoltarii propriei personalitati.
Pus la dispozitie de Medicover, 2020-07-29
Zosterul este o afectiune cutanata, de obicei dureroasa, produsa prin reactivarea virusului care produce varicela sau varsatul de vant, virusul varicelozosterian. Acesta face parte din familia virusurilor herpetice.
Pus la dispozitie de Smartree Romania, 2020-07-30
Avand in vedere schimbarile recente provocate de pandemia COVID-19, multe organizatii au fost nevoite sa isi adapteze modul de lucru la sistemul remote working. Existenta unui soft de pontaj in care se pot gestiona automat evenimentele de timp precum cel de tip “work from home” sau cererile de absenta ale angajatilor este cu atat mai necesara in contextul actual in care majoritatea activitatilor si task-urilor trebuiesc realizate de la distanta.
Pus la dispozitie de Mariana Cosenco, 2020-07-30
Confruntati cu o societate tulburata de evenimente care ne depaseste capacitatea de ordine si control, oamenii raspund la provocarile complexe regresand la comportamente arhaice de adaptare sociala. Ceea ce caracterizeaza aceasta „adaptare sociala” este o conditie de singuratate, cea mai neajutorata si solitara forma de fragmentare sociala. 
“Antrenarea” leadershipului executiv
Pus la dispozitie de Monica Vijeu, 2019-07-15
Antrenarea leadershipului este una dintre cele mai fascinante oportunitati ale coachingului persoanelor aflate in pozitii de conducere pentru ca succesul unei afaceri, al unei societati depinde de calitatea liderilor sai.

Stilul de conducere al fiecarui leader este diferit in functie de comportamentele sale dominante, comportamente care influenteaza actiunile si relatiile cu ceilalti, rezultatele pe termen lung. Modul in care simte si gandeste in diverse situatii determina aceste comportamente.

Leadershipul executiv se dezvolta continuu prin extinderea permanenta a autocunoasterii, a flexibilitatii, a initiativei, a creativitatii, a perspectivei, prin dezvoltarea echipei, prin dezvoltarea de noi deprinderi. Expunerea la situatii noi, generarea unor schimbari in baza unei gandiri diferite, largirea perspectivei, relationarea cu personalitati diferite, construirea echipei, politica interna, sunt cateva provocari ale caror rezultate reflecta calitatea leadershipului exercitat.    

Facilitarea dezvoltarii leadershipului executiv in cadrul unei organizatii presupune o abordare sistemica care implica cultura organizationala, procesele si oamenii.

Primul pas in acest proces este o evaluare onesta a abilitatilor existente de leadership in raport cu obiectivele emergente de leadership. Pentru aceasta persoana trebuie sa fie deschisa la examinarea modelului sau mental si comportamental.

Apoi un rol esential in dezvoltarea continua il au noile provocari si suportul primit din partea managerului direct, a HR-ului si a coach-ului pe termen de mediu si lung. Angajamentul si implicarea reala a fiecarei parti in dezvoltarea leadershipului persoanelor aflate in pozitii de conducere sunt esentiale pentru a obtine rezultate semnificative si a preveni esecul. 

Persoanele aflate in pozitii de conducere cu o performanta ridicata manifesta comportamente din sfera inteligentei emotionale. Dincolo de orientarea spre rezultate, gandirea strategica si conceptuala, acestea au competente emotionale din sfera personala precum integritatea, onestitatea, increderea in sine, angajamentul,  automotivatia, autocontrolul si din sfera sociala, precum empatia, influenta, colaborarea, comunicarea  care ii ajuta sa actioneze eficient si productiv, sa castige increderea echipei, a organizatiei.

In procesul de conducere, castigarea increderii este fundatia unui leadership de calitate.
 

Vezi toate articolele scrise de Vijeu Monica Aurelia PFA

Alte articole

 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate