Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
   
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Talentspotting, 2020-01-06
Talentspotting lanseaza a doua editie a survey-ului KPI Survey | Measure your recruitment success prin care masuram peste 7 KPI (Cost of Hire, Time To Hire, Quality of Hire, Offer Acceptance Rate, Hire Conversion, Hire To Goal, Attrition, etc) din recrutare si alte 10 variabile care definesc procesul de recrutare. 
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-01-07
Ioana este omul potrivit la locul potrivit. Simti asta de la prima interactiune cu ea. Nu ai nevoie de prea multe dovezi ca sa intelegi ca ai ajuns pe maini bune. Este mereu pregatita sa ofere ajutor, este eficienta atat cu timpul ei, cat si cu timpul celor din jur, ofera solutii, este deschisa la sugestii si este un om de echipa indispensabil. Si face toate astea avand mereu o atitudine pozitiva.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-01-07
Domeniul resurselor umane a devenit extrem de provocator, mai ales de cand specialistii HR au inteles ca trebuie sa se concentreze mai mult pe oameni si sa invete odata cu ei cum sa imbunatateasca productivitatea muncii (fara sa afecteze placerea de a lucra) si cum sa contribuie la dezvoltarea unor organizatii puternice. Pentru a fi in pas cu tendintele, HR-ii trebuie sa fie mereu curiosi si deschisi sa invete lucruri noi, iar cartile sunt cea mai buna sursa de inspiratie.
Pus la dispozitie de Stefania Antone, 2020-01-07
Avem cu totii dorinte, scopuri, obiective… astfel ca, de sarbatori, in (unele dintre) case s-au pregatit nu doar brazi de Craciun si cozonaci, ci si rezolutii pentru noul an. Daca brazii si cozonocii provoaca sigur un entuziasm nestavilit, oare ce sentimente genereaza, de fapt, aceste obiective setate la inceput de an?! 
Pus la dispozitie de BIA, 2020-01-07
Gig economy, egalitatea de sanse si globalizarea, inteligenta artificiala care se reflecta in viata de zi cu zi si automatizarea cu efecte directe asupra pietei muncii, toate tendintele HR global au ecou si in Romania. Si, mai mult ca oricand, in contextul depopularii cauzate de migratia fortei de munca, 2020 este anul imigrantilor. 
Pus la dispozitie de IziDoc, 2020-01-08
Oferirea unui abonament medical angajatilor tinde sa devina un beneficiu standard, ce dovedeste in primul rand grija angajatorilor pentru sanatatea acestora, dorinta de a le facilita accesul la clinici dotate modern, cu o abordare mai prietenoasa, posibilitatea beneficierii de unele analize si consultatii gratuite, precum si de reduceri la diverse proceduri. Un angajat sanatos este un angajat mai productiv la locul de munca, acesta fiind beneficiul final al angajatorului.
Pus la dispozitie de Radu Manolescu, 2020-01-08
Tot mai multi dintre noi incep sa priveasca diferit ce fac zi de zi la locul de munca. Am devenit mai atenti la noi insine. Privim dincolo de recompensele financiare si facem pasi pentru a ne imbunatati starea mintala. In acelasi timp si companiile realizeaza ca lucrurile nu mai pot functiona ca inainte. 
Pus la dispozitie de Medicover, 2020-01-09
Stiai ca Medicover este singurul furnizor cu dubla calitate – atat de asigurator, cat si de furnizor de servicii medicale – ce ofera companiilor din Romania beneficii medicale pentru angajati, fie sub forma de asigurare sau abonament de sanatate?
Pus la dispozitie de Indivizo, 2020-01-09
Sa sarim direct in noul an cu cea mai mare intrebare – exista o solutie care sa ajute la gasirea, angajarea si pastrarea celor mai bune talente? Noi credem ca exista si este deja disponibila! 
Pus la dispozitie de Loredana Voiculescu, 2020-01-11
Cat dureaza, motivele pentru care multe persone nu o respecta si ce beneficii are. Afla cum poti reimprospata creativitatea echipei tale, creste eficienta si capacitatea de concentrare la birou.
“Antrenarea” leadershipului executiv
Pus la dispozitie de Monica Vijeu, 2019-07-15
Antrenarea leadershipului este una dintre cele mai fascinante oportunitati ale coachingului persoanelor aflate in pozitii de conducere pentru ca succesul unei afaceri, al unei societati depinde de calitatea liderilor sai.

Stilul de conducere al fiecarui leader este diferit in functie de comportamentele sale dominante, comportamente care influenteaza actiunile si relatiile cu ceilalti, rezultatele pe termen lung. Modul in care simte si gandeste in diverse situatii determina aceste comportamente.

Leadershipul executiv se dezvolta continuu prin extinderea permanenta a autocunoasterii, a flexibilitatii, a initiativei, a creativitatii, a perspectivei, prin dezvoltarea echipei, prin dezvoltarea de noi deprinderi. Expunerea la situatii noi, generarea unor schimbari in baza unei gandiri diferite, largirea perspectivei, relationarea cu personalitati diferite, construirea echipei, politica interna, sunt cateva provocari ale caror rezultate reflecta calitatea leadershipului exercitat.    

Facilitarea dezvoltarii leadershipului executiv in cadrul unei organizatii presupune o abordare sistemica care implica cultura organizationala, procesele si oamenii.

Primul pas in acest proces este o evaluare onesta a abilitatilor existente de leadership in raport cu obiectivele emergente de leadership. Pentru aceasta persoana trebuie sa fie deschisa la examinarea modelului sau mental si comportamental.

Apoi un rol esential in dezvoltarea continua il au noile provocari si suportul primit din partea managerului direct, a HR-ului si a coach-ului pe termen de mediu si lung. Angajamentul si implicarea reala a fiecarei parti in dezvoltarea leadershipului persoanelor aflate in pozitii de conducere sunt esentiale pentru a obtine rezultate semnificative si a preveni esecul. 

Persoanele aflate in pozitii de conducere cu o performanta ridicata manifesta comportamente din sfera inteligentei emotionale. Dincolo de orientarea spre rezultate, gandirea strategica si conceptuala, acestea au competente emotionale din sfera personala precum integritatea, onestitatea, increderea in sine, angajamentul,  automotivatia, autocontrolul si din sfera sociala, precum empatia, influenta, colaborarea, comunicarea  care ii ajuta sa actioneze eficient si productiv, sa castige increderea echipei, a organizatiei.

In procesul de conducere, castigarea increderii este fundatia unui leadership de calitate.
 

Vezi toate articolele scrise de Vijeu Monica Aurelia PFA

Alte articole

 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate