Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
   
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Trend Consult, 2018-10-31
Cel mai frecvent, clientii nostri vor sa le ofere angajatilor posibilitatea de a se vedea prin ochii altora, iar solutia de Feedback 360 apare ca proiect independent sau insoteste sistemul de management al performantei. TREND Portrait* este o metoda de evaluare a comportamentelor bazata pe feedback-ul din mai multe surse. Procesul de evaluare presupune identificarea si cuantificarea perceptiei respondentilor cu privire la comportamentelor zilnice ale participantilor, iar raportul se bazeaza exclusiv pe autoevaluarea participantului si raspunsurile celorlalti respondenti care contribuie la aceeasi evaluare: managerul direct, subordonatii si colegii.
Pus la dispozitie de BIA, 2018-10-31
Flexibilitatea cu privire la program si la locul de unde se presteaza activitatea reprezinta un beneficiu din ce in ce mai prezent pe piata muncii. Angajatorii care se adapteaza astfel cererii observa mai multe avantaje decat in cazul unor relatii de munca standard. Afla din acest articol beneficiile pentru ambele parti implicate in proces, dar si cele mai importante aspecte de care sa tii cont pentru ca telemunca sa functioneze.
Pus la dispozitie de Amrop, 2018-10-31
Pentru mult timp comportamentul inteligent a fost considerat ca fiind un atribut specific oamenilor. Dar, pe masura ce tehnologia informatica si retelele IT au progresat, inteligenta artificiala (AI) a luat avant fiind vazuta in prezent ca o tehnologie transformatoare pentru epoca in care traim. Incepand cu a patra revolutie industriala sau Industria 4.0 inteligenta umana si cea artificiala vor incepe sa concureze pe piata muncii, dar se vor si completa reciproc. Ce tip de lideri  si modele de management vor fi necesare in acest context?
Pus la dispozitie de AcademiadeHR.ro, 2018-10-31
Tot mai multe companii au dificultati majore in recrutarea angajatilor de care au nevoie, iar principalul "vinovat" este criza de personal. Explicatia este adevarata, dar nu surprinde totalitatea motivelor care fac recrutarea dificila, multe din acestea putand fi rezolvate cu rezultate notabile. Care sunt deci 7 dificultati in recrutare si cum le putem depasi pentru a atrage candidatii necesari, oamenii - cea mai importanta resursa a unei organizatii?
Pus la dispozitie de Edenred, 2018-11-12
Deseori auzim sloganul „pentru o viata sanatoasa, evitati excesul de sare, zahar si grasimi”. Dar chiar facem asta? Ne asiguram ca ii oferim organismului mese copiase, dar mai ales sanatoase? Sarbatorile vin si e momentul sa ne gandim la acest aspect pentru a gasi solutiile potrivite pentru noi, cei dragi, dar si echipa de la birou.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2018-11-15
Oportunitate unica! Pana pe 15 decembrie 2018 ai 50% reducere la orice aplicatie de HR din platforma colorful.hr!
Pus la dispozitie de Performeaza.ro, 2018-11-16
Dinamica economica actuala face ca antreprenoriatul si managementul sa necesite o continua adaptare la nou. Pentru a supravietui, dar mai ales pentru a performa in acest domeniu, know-how-ul echipei de conducere a devenit un avantaj esential pentru orice organizatie. In acest context, Performeaza.ro propune programe de formare in management astfel incat avantajul pe piata sa fie unul evident si durabil.
Pus la dispozitie de Up Romania, 2018-11-29
Stim, nu este usor sa oferi cadourile potrivite. Intotdeauna poate fi o provocare alegerea cadorilor de Sarbatori pentru angajati. Esti tentat sa alegi cosuri traditionale sau bani, dar parca nu si de data aceasta… Oferind tichete Up Cadou, vei avea siguranta ca fiecare primeste ceea ce isi doreste. Tichetele Up Cadou pot fi utilizate in peste 55.000 de magazine din intreaga tara, de unde fiecare isi poate alege cadoul mult visat: de la bijuterii, cosmetice, articole vestimentare si incaltaminte, carti, jucarii, obiecte de mobilier, decoratiuni, electronice si electrocasnice, pana la servicii de turism.
Pus la dispozitie de Signal Iduna, 2018-11-29
Anul acesta, Signal Iduna celebreaza 10 ani de activitate in Romania. In tot acest timp, eforturile Signal Iduna Romania au fost concentrate pe initiative care reflecta calitatea serviciilor si implicarea echipelor in performanta acestui tip de serviciu financiar.
Pus la dispozitie de K.M.Trust & Partners, 2018-11-29
Indiferent de rolul pe care il avem sau industria in care activam, stresul si anxietatea ocupa mult prea mult spatiu in viata noastra. Tocmai din acest motiv fitness-ul mental (pe langa cel fizic) a devenit critic in a ne mentine sanatatea. In acest articol vrem sa impartasim cu tine cateva din experientele noastre legate de stress management, precum si o serie de resurse care sa te ajute sa ai un stil de viata mai echilibrat.
Pus la dispozitie de BIA, 2018-11-29
Cultura de companie exista independent de eforturile organizatiei de a-i da forma. Totusi, atunci cand este creata in mod constient, poate fi folosita ca avantaj competitiv in recrutare si retentie si, implicit, pentru a-ti creste veniturile la nivel de business. Mai mult, o cultura constructiva este baza pentru angajati loiali, promotori ai brandului de angajator.
Pus la dispozitie de Anca Szilagyi, 2018-11-29
Astazi m-am "infiltrat", daca pot folosi acest cuvant, la una dintre Conferintele BookLand de la Bacau, in calitate de moderator. Am avut placerea sa il ascult pe Dragos, unul dintre cei trei speakeri ai zilei si sa imi dau seama - chiar daca stiam printre altele beneficiile voluntariatului sau a ce se mai intampla sa mai invat in timpul liber - ca eu si toti colegii mei de la diferitele asociatii de voluntariat avem mari plusuri in ceea ce priveste angajarea la un viitor loc de munca vacant.
Afla 4 dintre cele mai importante beneficii pe care ti le poate aduce programul de WU Executive MBA! 
Pus la dispozitie de Vienna University of Economics and Business, 2017-06-07
Competitivitatea ridicata si provocarile din mediul modern de business determina tot mai multi manageri sa se perfectioneze in cadrul unui program de MBA. Cu toate ca decizia de a urma un astfel de curs nu este una usoara, avand in vedere costurile si programul solicitant, avantajele sunt pe masura efortului depus.
 
Iata care sunt 4 dintre cele mai importante beneficii pe care programul MBA le aduce managerilor:
  1. Cresterea competitivitatii profesionale
Intr-o piata din ce in ce mai competitiva, perfectionarea continua este esentiala pentru a tine pasul cu noile trenduri si cereri. Absolvirea unui MBA recunoscut in intreaga lume reprezinta un avantaj considerabil asupra competitorilor, deoarece iti confirma calitatea de profesionist, dedicarea pentru obtinerea excelentei in afaceri si dorinta de a evolua permanent.
  1. Networking cu lideri de top din diverse domenii
Datorita caracteristicii sale de internationalitate, un MBA ofera o ocazie unica de a interactiona cu manageri de top din domenii si culturi diferite, de a face schimb de know-how si de a intelege diferite abordari si perceptii. Crearea unor conexiuni cu alti lideri de business din lume este privita ca unul dintre cele mai valoroase beneficii ale unui MBA, de aceea multi manageri aleg sa urmeze un astfel de program pentru avantajul sau de networking.
  1. Dezvoltarea aptitudinilor de leadership
Un MBA nu ofera doar cunostinte aprofundate de educatie manageriala, ci si dezvoltarea unui set cuprinzator de aptitudini necesare pentru a-ti maximize potențialul de a deveni lider la nivel international. In cadrul programului, managerii invata cum sa lucreze in echipe eterogene, sa faca fata termenelor – limita stranse si sa iasa din zona de confort, asumandu-si riscuri in mod strategic.
  1. O noua perspectiva
Uneori este nevoie doar de o schimbare de perspectiva pentru a descoperi noi oportunitati profesionale, iar acesta este unul dintre lucrurile pentru care managerii doresc sa-l obtina de la un MBA. Acest tip de curs dezvolta simtul oportunitatii, te invata sa gandesti din perspectiva globala si ofera aptitudinile si increderea necesare pentru a accepta provocari la un nivel din ce in ce mai inalt.
 
“Din perspectiva unui specialist in HR, un program de MBA a devenit mai mult decat util in ultimii ani, ca urmare a trendului care transforma domeniul resurselor umane dintr-unul mai degraba de suport intr-unul de business, aflat in centrul preocuparilor oricarei companii. Deficitul de talente cu care se confrunta organizatiile, in Romania si peste tot in lume, faptul ca astazi, un singur om poate schimba o industrie prin inovatii disruptive, precum si transformarile profunde prin care trece munca in sine, sunt toate semne ale schimbarilor radicale prin care trece HR-ul si, evident, si specialistii care lucreaza in acest domeniu. Astazi este nevoie de oameni de HR care deopotriva sa inteleaga si sa vorbeasca limbajul de business si sa fie in masura sa demonstreze modul in care propria contributie nu reprezinta doar valoare adaugata, ci impacteaza direct profitul si uneori chiar existenta companiei. Cred ca un program de MBA reprezinta o experienta personala de maturizare si evolutie, si nu in ultimul rand, din punct de vedere profesional, un pas inainte in transformarea HR-ului spre rolul de Business Partner si mai sus, de Strategic Partner.“ Sorin Faur, Coordonator Academia de HR, absolvent WU Executive MBA Bucharest.
 
 
Unul dintre cele mai apreciate MBA-uri de pe piata este programul WU Executive MBA Bucharest, situat in top 15 al celor mai bune programe de EMBA din Europa si singurul din Romania triplu acreditat (EQUIS, AACSB si AMBA). Programul se adreseaza managerilor cu o experienta de minim 5 ani si care au inregistrat un progres solid in cariera. Acesta include 14 module, desfasurate pe parcursul a 14 luni, in regim part-time, cursantii avand astfel posibilitatea de a-si continua activitatea profesionala.
WU Executive MBA se distinge atat prin reputatia profesorilor, care predau la unele dintre cele mai prestigioase universitati internationale, cat si prin cele doua rezidentiate internationale, desfasurate in Austria si USA. Acestor beneficii li se adauga structura speciala a cursurilor, axata in proportie de peste 80% pe studiile de caz internationale exclusive, aplicate pe situatiile actuale ale companiilor, tehnica de curs care permite si incurajeaza interactiunea studentilor intre ei si cu alumni, prin organizarea de guest lectures si, de asemenea, calitatea sesiunilor de e-learning, suportul tehnic pus la dispozitia cursantilor si accesul on-line la biblioteca Universitatii de Economie si Afaceri din Viena.
Pentru mai multe informatii despre program si inscrieri, accesati: https://executiveacademy.at/en/programs/mba/executive-mba/executive-mba-bucharest/#utm_source=hr-club&utm_medium=email&utm_campaign=emba-buc&utm_content=news

Vezi toate articolele scrise de

Alte articole

 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate