Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
   
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Creasoft, 2020-09-22
Cine, cum si cat de eficient lucreaza de acasa? Aceasta este una dintre cele mai apasatoare intrebari ale liderilor din business, care, de jumatate de an, au majoritatea angajatilor de acasa. Sunt circa 500 de mii de angajati din birouri care inca lucreaza remote, iar monitorizarea muncii lor a devenit o problema critica pentru companii, mai ales ca programul de lucru nu mai este unul clasic.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-09-23
De doi ani, Maria lucreaza ca business analyst intr-o multinationala. A inceput sa lucreze pe acest post in aprilie 2020, la scurt timp de la declansarea pandemiei de coronavirus. Cu foarte putine exceptii, Maria a lucrat doar de acasa, dupa ce angajatorul a decis sa prelungeasca pe termen nelimitat munca remote. In ultima perioada, Maria simte ca nu mai da randament, isi gaseste greu motivatia, a limitat discutiile cu colegii doar la chestiuni legate de munca. Situatia se acutizeaza si nu vrea sa lasa lucrurile asa. Intra in dialog cu chatbot-ul coach.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-09-23
Tehnologia schimba radical modul in care oamenii lucreaza, interactioneaza si gestioneaza proiectele, la birou ori remote. Aceasta duce la eficientizarea activitatii, la scurtarea timpilor de evaluare a performantei si apoi ajuta la imbunatatirea business-ului, pentru ca defectele sunt reparate din mers cu ajutorul soft-urilor. Si acestea sunt doar cateva exemple ale modului in care digitalizarea schimba in mai bine locul de munca. Sa le luam pe rand.
Pus la dispozitie de Sandra Rosu, 2020-09-23
Cum te pozitionezi pe piata muncii globale? Primul pas este optimizarea profilului tau de LinkedIn, pe baza acestui ghid detaliat prezentat de Sandra Rosu, Talent Adviser & Marketing Lead al Amrop Romania. 
Pus la dispozitie de Radu Manolescu, 2020-09-25
Modul in care masuram, in ziua de azi, succesul si performanta companiei ia prea putin sau deloc in considerare impactul acesteia asupra mediului, sanatatii si bunastarii angajatilor sau asupra societatii per ansamblu. Daca vrem sa vedem schimbari reale, in bine, in jurul nostru, credem ca este necesar sa incurajam si sa dezvoltam un alt set de metrici care sa fie adaugate la cele existente si pe baza carora sa evaluam succesul. 
Pus la dispozitie de Learning Architect, 2020-09-30
In aceste luni am fost parteneri cu oameni speciali de L&D: oameni care au indraznit sa continue cu mult curaj, compasiune si creativitate investitia in colegi; care ne-au arat ca invatarea continua mai ales in momente grele pentru ca... la vremuri noi, skilluri noi. Asa ca am lansat o serie de dialoguri cu bune practici, esecuri utile, cu dileme, emotii, actiuni concrete, cu tot ce ne-am luat bun si provocator din lunile anterioare, din rolul de L&D. 
Pus la dispozitie de Learning Architect, 2020-09-30
„The OmniLearning Experience” este, de fapt, modul in care invata oamenii in mod natural in 2020 iar acum poate deveni modul in care invata organizatiile. Learning Architect a creat, pe baza acestui insight, o categorie inovativa de programe de invatare multichannel.
Pus la dispozitie de Stefania Antone, 2020-09-30
Stefania Antone, Managing Partner Learning Architect, povesteste in acest articol despre secretul invatarii digitale si ofera cateva sugestii practice de self-management, testate cu aproximativ o mie de oameni in ultimele sase luni, care genereaza momente constiente de invatare si obiceiuri sanatoase pentru dezvoltarea individuala.
Pus la dispozitie de IziDoc, 2020-09-30
In noul mod de lucru, angajatii lucreaza mai mult de acasa. Ne-am obisnuit deja si stim ca va dura, din motive de protectie a sanatatii in primul rand. Ceea ce mai aduce nou insa aceasta situatie, este cresterea nevoii de retentie a angajatilor. Piata muncii devine una internationala pentru angajatii cu activitate exclusiv online – computer, mail, telefon, ei putand sa inlocuiasca angajatul local.
Pus la dispozitie de Wizrom, 2020-09-30
Cele mai multe companii stiu deja ca solutiile potrivite de software le pot ajuta sa isi gestioneze mai bine resursele, sa isi consolideze performanta interna si sa isi controleze finantele. Cu toate acestea, mult mai putine companii sunt constiente de faptul ca un soft poate fi raspunsul la problemele de eficienta a muncii in echipa sau la imbunatatirea productivitatii si capabilitatilor echipei de HR.
Pus la dispozitie de Smartree, 2020-09-30
S-au publicat normele care stabilesc modalitatea de acordare a sprijinului financiar in valoare de 2.500 de lei, companiilor, pentru fiecare angajat care a lucrat in regim de telemunca in perioada starii de urgenta pentru cel putin 15 zile lucratoare. 
Pus la dispozitie de HART Consulting, 2020-10-01
Oamenii sunt creaturi ale obisnuintei – ne bazam pe rutine pentru a ne gestiona programul, a ramane productivi si a ne mentine sanatosi. Cand rutina se schimba, trebuie sa ne adaptam, sa cream noi strategii sau sa riscam sa fim ineficienti, neproductivi sau chiar nealiniati. Criza COVID-19 a avut un impact semnificativ asupra functionarii echipelor care se confrunta cu provocari comune.
Chatbotii in HR, noii super-eroi din compania ta
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-06-24
Automatizarea proceselor de resurse umane si folosirea chatbotilor in HR sunt decizii care pot spori semnificativ productivitatea angajatilor din departamentele de resurse umane, in timp ce datele sunt stranse si analizate mai rapid si eficient. Mai mult, interactiunea cu salariatii din companie este mai usoara si se face in timp real, la orice ora, indiferent de tara sau de continentul unde se afla membrii echipei tale. Chatbotii in HR ajuta organizatiile sa faca economii semnificative de costuri per angajat si sa-si imbunatateasca fluxurile de personal, astfel incat specialistii HR sa se poata ocupa de lucrurile cu adevarat importante.
 
Pe masura ce interesul pentru noile tehnologii creste, iar costurile se reduc, se schimba fundamentul modul in care firmele isi conduc afacerile si isi sporesc numarul de clienti. Chatbotii au un impact semnificativ tocmai pentru ca reduc erorile manuale, economisesc timp si activitatea se concentreaza doar pe procesele care aduc cu adevarat valoare adaugata.

Sa vedem cum pot chatbotii in HR sa creasca eficienta firmei tale:
  • Recrutare in doi pasi
Inainte de izbucnirea pandemiei de coronavirus, somajul era la minime istorice peste tot in lume. Acum, desi unele activitati sunt inca blocate, altele sunt in plina expansiune. De la domeniul medical si pana la cel educational sau de IT, specialistii HR cauta cei mai buni candidati pentru posturile scoase la concurs. Principala problema cu care se confrunta? Un proces prea lung de recrutare si care incarca peste masura sarcinile zilnice de HR, fara sa aduca prea multa valoare adaugata. In aceasta situatie, “botii” pot prelua din sarcinile administrative, cum ar fi coordonarea interviurilor si filtrarea candidatilor.
  • Pachet de bun-venit in companie
Fiecare departament de HR are pregatit un pachet de politici de resurse umane pentru noii angajati, un fel de “pachet de bun-venit”, pentru ca acestia sa fie la curent cu practicile interne din companie si regulile de GDPR. Dar cum ar fi ca in loc de intalniri lungi, un chatbot sa puna toate aceste documente intr-o prezentare interactiva? Simplu, nu? Chatbotii sunt surprinzator de usor de implementat si pot furniza instant raspunsuri tuturor utilizatorilor.
  • Asistentul de HR care nu oboseste niciodata
“Botii” pot fi folositi pentru a evalua rezultatele testelor date de angajati, pentru a scana si face rapoarte referitoare la performantele lor anuale, trimestriale, lunare sau cum ai tu nevoie sa ii setezi. De asemenea, chatbotii sunt de un real ajutor si in implementarea strategiilor de training.
Datorita tehnologiilor avansate, chatbotii vor fi antrenati nu doar sa replice, in timp real, simple seturi de intrebari si conversatii, ci chiar sa anticipeze intrebarile sau reactiile oamenilor. Un raport Deloitte din 2017 arata ca doar 17% din manageri erau pregatiti sa imbratiseze noua tehnologie, dar in 2020 numarul acestora pare ca a crescut semnificativ, in actualul context pandemic si economic. 
  • Confidentul virtual
In orice companie exista lucruri ce pot fi imbunatatite, fie ca vorbim despre procese ce pot fi optimizate ori de colegi care pot fi mai implicati in proiectele de dezvoltare a organizatiei. Dar nu toti angajatii se simt confortabil atunci cand trebuie sa isi exprime public parerile ori ideile. Si in acest caz, tot un chatbot poate fi o solutie buna care sa ajute departamentul de HR sa stranga feedback onest de la angajati.
Evolutia digitala aduce noi oportunitati pentru fimele care se lupta sa tina pasul cu schimbarea. Chatbotii in HR vor tine loc de un interviu fata in fata cu potentialii candidati, vor putea interactiona usor cu angajatii care au nevoie de o adeverinta rapid si vor putea face recomandari pentru sesiunile de training ale angajatilor. Suna ”cool”, nu?

Vezi toate articolele scrise de Romanian Software

Alte articole

 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate