|
|
|
|
Pus la dispozitie de Oana Niculae, 2024-11-27
Stii cum se spune ca “o imagine face cat 1000 de cuvinte”? Acele 1000 de cuvinte sunt unice pentru fiecare dintre noi, ne atrage atentia doar ceea ce este important pentru noi in acel moment.
|
Pus la dispozitie de Aura Icodin, 2024-11-28
A_BEST in presa: Aura ICODIN, Fondatoarea si CEO-ul Centrul de Limbi Straine A_BEST, despre cum iti poate transforma viata invatarea unei limbi straine, intr-un articol publicat de Antena 3 CNN.
|
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2024-11-29
Training-urile sunt esentiale pentru dezvoltare profesionala, dar o treime dintre angajatii romani considera ca acestea nu sunt de ajutor in activitatea lor curenta, conform unui studiu EY. Totusi, intr-o piata a muncii unde rata somajului ramane ridicata, recalificarea si programele de formare orientate catre competente reale sunt mai importante ca oricand.
|
Pus la dispozitie de Oana Niculae, 2025-01-09
Team Retreat este o investitie pe care organizatia, managerul sau business owner-ul au nevoie sa o faca atunci cand disfunctiile impacteaza calitatea relatiilor in cadrul echipei, calitatea relatiilor echipei cu mediul ei extern (clienti, colaboratori, alte departamente, stakeholders etc.) si calitatea rezultatelor.
|
Pus la dispozitie de Marco Polo CEE, 2024-10-01
O dimineata de miercuri obisnuita in biroul unei companii multinationale. Board-ul s-a reunit pentru a discuta implementarea unei strategii de recastigare a cotei de piata care se erodase treptat in ultimele 3 trimestre. Atmosfera era tensionata – fiecare avea opinii diferite, iar discutiile pareau sa se transforme intr-un conflict.
|
Pus la dispozitie de TIMEOFF GURU, 2024-10-11
TIMEOFF GURU, o solutie software avansata pentru managementul electronic al timpului liber in companii, si-a anuntat lansarea in Romania. Platforma ofera companiilor un sistem electronic eficient, transparent si usor de utilizat pentru a eficientiza managementul concediilor si zilelor libere ale angajatilor.
|
Pus la dispozitie de Centrul de Limbi Straine A_BEST, 2024-10-29
Vrei sa valorifici la maximum potentialul echipei tale la nivel global? Liderii/ Training Managerii de succes stiu ca depasirea barierelor lingvistice este esentiala pentru a stimula colaborarea, inovatia si productivitatea. Descopera in cel mai recent articol al nostru din HR MANAGER cele mai eficiente startegii pentru a-ti ajuta echipa sa comunice eficient dincolo de granite.
|
Pus la dispozitie de Schouten Romania, 2024-10-29
In acest articol, va impartasim care sunt caile prin care se desfasoara procesul de customizare al trainingurilor: de la definirea scopului la evaluarea competentelor; de la recomandari la proiectarea programului; si de la evaluarea finala la directii pentru viitor.
|
Pus la dispozitie de Mirro, 2024-10-29
Evaluarile anuale prezinta o imagine incompleta a performantei angajatilor. Datorita schimbarilor rapide ale locurilor de munca moderne, angajatii isi doresc discutii perioadice si bidirectionale cu managerii lor. Daca in organizatia ta nu exista un sistem de management al performantei sau daca exista, insa rezultatele nu sunt conform asteptarilor, este momentul sa iei masuri.
|
Pus la dispozitie de Mirro, 2024-10-29
Conform ultimelor studii, angajatii care simt ca apartin unui grup la locul de munca sunt de 5x mai dornici sa ramana in companie pentru o perioada lunga de timp. Daca in trecut locul de munca era vazut pur tranzactional, acum oamenii cauta lucruri mai profunde in viata lor profesionala.
|
Pus la dispozitie de Oana Niculae, 2024-10-29
Stilul de management autoritar, in care inca domneste controlul e ca o buruiana care sufoca tot ce-i in jur. Creste incet, dar sigur, si cand iti dai seama, a acaparat tot. Si nu doar ca face rau, dar iti transforma gradina in ceva toxic, unde nimeni nu mai vrea sa fie.
|
Pus la dispozitie de Oana Niculae, 2024-10-29
Imi propun astazi o scurta interventie despre potential si capacitatea acestuia de a servi drept instrument de leadership pentru antreprenori si manageri – o sa ofer in curand un framework experiential, mult mai generos decat reflectia oferita acum, despre generarea si gestionarea potentialului personal, de business si potentialul ecosistemului de business.
|
Pus la dispozitie de Wizrom Software, 2024-10-29
O structura clar definita este esentiala pentru succesul unei companii, iar modulul Organigrama al WizOne HR ofera o perspectiva noua asupra ierarhiei organizationale. Vizualizarea clara a fiecarei pozitii si monitorizarea in timp real a posturilor ocupate si vacante ajuta echipele HR si conducerea sa inteleaga mai bine structurile echipelor si sa dezvolte o perspectiva mai larga asupra acestora. Citeste materialul Wizrom pentru a afla mai multe despre modulul Organigrama.
https://wizonehr.ro//
|
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2024-10-29
Lipsa de performanta a angajatilor este o problema semnificativa, ale carei efecte nu se resimt doar la nivel individual, ci, mai profund, la nivelul intregii companii, afectand rezultatele financiare, moralul echipei si chiar reputatia organizatiei.
|
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2024-10-29
Departe de a fi doar o formalitate bifata la final de an, evaluarea este un moment de bilant si de ajustare a directiilor strategice. Dar, conform unui studiu Gallup, doar 14% dintre angajati considera ca evaluarile traditionale le imbunatatesc performantele.
|
Pus la dispozitie de Clinica Aproape, 2024-10-30
Viata personala nu poate fi tinuta separata de viata profesionala. Este himeric sa avem o astfel de asteptare. Ceea ce insa putem face, este sa mentinem aceste doua talere intr-un cat mai bun echilibru. Acest echilibru evaziv munca-viata este dificil de atins, mai ales atunci cand munca ajunge un scop in sine pentru multi dintre noi.
|
Pus la dispozitie de CODECS, 2024-10-30
Intr-un mediu profesional caracterizat de schimbari rapide si provocari constante, organizatiile nu se mai limiteaza la evaluarea angajatilor doar pe baza competentelor tehnice. Succesul pe termen lung depinde intr-o masura semnificativa de competentele soft pe care le dezvolta angajatii.
|
Pus la dispozitie de BIA, 2024-10-30
75% dintre angajatorii la nivel global raporteaza ca au dificultati in ocuparea unor roluri. Conform unui studiu recent al LinkedIn, peste 70% dintre specialistii de resurse umane au raportat ca numarul de pozitii deschise care necesita competente avansate va depasi oferta de candidati disponibili, cu o crestere estimata de 15%, in comparatie cu 2020.
|
Pus la dispozitie de BIA, 2024-10-30
Finalul de an inseamna bucurie, dar si oboseala, precum si o scadere a moralului, mai ales dupa o perioada lunga de munca intensa. De aceea, este important sa implementezi strategii care sa creasca motivatia colegilor, sa intareasca relatiile de colaborare și să optimzieze rezultatele.
|
Pus la dispozitie de Thomas International Romania, 2024-10-30
Cresterea increderii, atat in cadrul echipelor, cat si cu clientii, este cruciala pentru succesul pe termen lung. Insa, in mediile de lucru hibride sau remote, poate parea o provocare sa stabilim conexiuni autentice. In acest articol vei descoperi strategii dovedite pentru construirea unor relatii de incredere pe termen lung si pentru depasirea provocarilor de comunicare, cu sprijinul evaluarilor Thomas.
|
Pus la dispozitie de B-APPS, 2024-10-30
Intr-un mediu profesional aflat intr-o continua schimbare, retentia si satisfactia angajatilor au devenit obiective prioritare pentru companii. Worktelligent automatizeaza procesele HR si personalizeaza experienta de lucru, oferind feedback continuu si transparenta.
|
Pus la dispozitie de B-APPS, 2024-10-30
Tehnologia transforma rapid domeniul resurselor umane, iar companiile care integreaza inovatii precum inteligența artificiala (AI), automatizarea proceselor si analiza predictiva vor avea un avantaj competitiv. Aceste solutii eficiente contribuie la anticiparea nevoilor angajatilor, personalizarea experientei si reducerea riscurilor de burnout.
|
Pus la dispozitie de Marco Polo CEE, 2024-10-31
In contextul aniversarii a 10 ani pe piata din Romania, compania Marco Polo CEE a realizat o cercetare de piata cu sprijinul echipei MKOR, privind evolutia solutiilor de dezvoltare personal-profesionala in piata corporate din Romania, in ultimii 20 de ani.
|
Pus la dispozitie de Ioan Dumitrascu (partner), Diana Gavra (senior associate), Christiana Bouleanu (associate) - Filip & Company, 2024-11-20
Regulamentul UE privind inteligenta artificiala (Regulamentul AI) stabileste un cadru normativ obligatoriu pentru operatorii economici implicati in furnizarea, implementarea, importul si distributia sistemelor de AI. Desi acesta a intrat in vigoare inca de la 1 august 2024, majoritatea prevederilor vor deveni aplicabile incepand cu data de 2 august 2026 (anumite aspecte urmand a fi deja aplicabile din 2025).
|
Pus la dispozitie de HART Consulting, 2024-11-29
Stresul nu este ceea ce ni se intampla, ci raspunsul nostru la o situatie anume. Dar, din fericire, raspunsul este alegerea noastra. Intrebarea este CUM? Autoconstientizarea strategica este un concept crucial in confruntarea cu nesiguranta. Cu ajutorul instrumentelor Hogan, avem trei modalitati prin care putem gestiona mai bine stresul.
|
Pus la dispozitie de Mirro, 2024-11-29
Stii cat de implicati sunt angajatii tai? Pentru a te ajuta sa raspunzi la aceasta intrebare, echipa Mirro a adunat date si cifre intr-un infografic despre implicarea angajatilor la locul de munca. Descarca acest infografic pentru a accesa sfaturi practice pentru crearea unei experiente pozitive pentru angajatii tai.
|
Pus la dispozitie de Mirro, 2024-11-29
Crearea unui profil al angajatului ajuta atat in procesul de recrutare, cat si la pastrarea celor mai buni oameni. Companiile le pot folosi pentru o abordare mai sistematica si mai transparenta a angajarilor, pentru a imbunatati calitatea managementului si pentru a facilita colaborarea in echipa.
|
Pus la dispozitie de BIA, 2024-11-29
Te confrunti cu o piata a muncii din ce in ce mai competitiva, cu un deficit de candidati si de specialisti, precum si cu asteptarile tot mai mari ale acestora. Studiile arata ca aproape 70% dintre angajatori raporteaza dificultati in a gasi candidati calificati, iar 60% dintre profesionistii din resurse umane spun ca nu pot tine pasul cu schimbarile tehnologice. In acest context, cum va arata 2025 in recrutare?
|
Pus la dispozitie de BIA, 2024-11-29
La final de an ai planificat poate si discutii 1:1 cu ai tai colegi pentru a evalua activitatea din 2024 si pentru a oferi bonusuri sau mariri de salariu. Insa astfel de evaluari sunt deseori percepute ca stresante si inutile, atat de angajati, cat si de manageri. Conform unui studiu realizat de Gallup, doar 14% dintre angajati considera ca evaluarile lor ii motiveaza sa isi imbunatateasca performanta.
|
Pus la dispozitie de B-APPS, 2024-11-29
Digitalizarea transforma resursele umane, aducand eficienta si inovatie in procesele organizationale. Lavinia Lazar, Director HR al SanoVita, discuta despre impactul tehnologiilor moderne precum inteligenta artificiala si Machine Learning in automatizarea proceselor HR. Solutii digitale precum Worktelligent simplifica gestionarea prezentei, reduc erorile si economisesc timp.
|
Pus la dispozitie de B-APPS, 2024-11-29
Generatia Z, prima generatie digitala nativa, redefineste piata muncii din IT, punand accent pe flexibilitate, dezvoltare profesionala si impact social. In contextul economic actual, tinerii profesionisti se confrunta cu provocari in gasirea unui loc de munca, desi aduc o perspectiva inovatoare si adaptabilitate rapida la noile tehnologii.
|
Pus la dispozitie de Wizrom, 2024-11-29
Gestionarea salarizarii reprezinta o adevarata provocare pentru departamentele HR, deoarece implica un echilibru delicat intre acuratete, respectarea legislatiei si eficienta operationala. Totusi, un software HR bine implementat poate simplifica semnificativ acest proces, ajutand la reducerea erorilor si economisirea de timp pretios pentru echipa.
|
Pus la dispozitie de Clinica Aproape, 2024-11-29
Pentru fiecare dintre noi, ideea de a fi pedepsiti sau de a pedepsi pe cei din jur se contureaza sub anumite comportamente sau actiuni. Avem un trecut, avem un context familial, un context social, un context relational care ne-a invatat totul despre a pedepsi sau a fi pedepsiti. Multi dintre noi am fost crescuti de parinti autoritari, impozitori si care puneau semnul egal intre a ne educa si a ne pedepsi.
|
Pus la dispozitie de Hilio, 2024-11-29
Pentru multi dintre noi, perioada pe care o traversam acum reprezinta si o mare sursa de stres in ceea ce priveste finantele. Daca ne planificam din timp bugetul, insa, si aplicam cateva metode simple de economisire, ne putem face viata mai usoara si castiga mai multa independenta si libertate. Afla cum iti poti recapata echilibrul financiar si chiar economisi.
|
Pus la dispozitie de MMM Consulting Int'l, 2025-01-08
IDONEO este o solutie super eficienta pentru liderii din HR si din business. Este un model care ajuta la identificarea potentialului fiecarui angajat pe baza abilitatilor esentiale de INFLUENTA, DECIZIE, EFICIENTA, AGILITATE si COLABORARE (IDEAC ©). Se foloseste usor in recrutare, evaluari, programe de dezvoltare a talentelor sau planuri de succesiune.
|
Pus la dispozitie de KPMG , 2025-01-08
Studiul de evaluare a mobilitatii globale realizat de catre KPMG, „Cartografierea viitorului – mobilitate strategica pentru forta de munca de maine” releva ca provocarile economice si geopolitice actuale sunt factorul cheie ce determina organizatiile globale sa-si reevalueze strategiile. Noile reglementari legislative sau modificarile suferite de cele existente creeaza transformari fundamentale in peisajul conformarii, aducand noi obligatii pentru companii si impunand cerinte suplimentare echipelor de mobilitate globala cu rol esential in echilibrarea diverselor provocari.
|
Pus la dispozitie de KPMG, 2025-01-08
2024 a fost al treilea an in care companiile listate la Bursa de Valori Bucuresti au avut obligatia de a publica detalii in legatura cu remuneratiile conducatorilor. Studiul KPMG a vizat o analiza a pachetelor acordate de companiile listate membrilor consiliilor de administratie, precum si directorilor executivi, in cazul sistemului unitar de administrare, respectiv membrilor consiliilor de supraveghere, precum si directoratului, in cazul sistemului dualist de administrare, analizand toate componentele pachetului de remunerare conform rapoartelor publicate in anul 2024, pentru remuneratia acordata in 2023.
|
Pus la dispozitie de BIA, 2025-01-08
Care este strategia ta pentru a raspunde planurilor pe care candidatii le au in cariera pentru 2025? Aproape jumatate dintre angajatii romani au in plan ca in 2025 sa-si schimbe jobul actual, 22,6% sa obtina un salariu mai mare, 11,5% sa poata lucra remote si 4,3% sa inceapa un curs de reconversie profesionala, arata un studiu realizat in noiembrie 2024 de una dintre cele mai mari platforme de joburi din Romania. Primul pas in atragerea talentelor este transformarea anunturilor de angajare in mesaje convingatoare, la fel de bine elaborate ca un pitch de vanzari.
|
Pus la dispozitie de BIA, 2025-01-08
Anul 2024 a adus modificari esentiale in legislatia muncii si fiscalitate, ce vor influenta in 2025 modul in care sunt gestionate salariile, drepturile angajatilor si obligatiile angajatorilor. Printre cele mai importante schimbari se numara reglementarile privind salariul minim brut, beneficiile pentru angajati in caz de accidente de munca, dar si masurile de protectie pentru persoanele cu dizabilitati sau modificarile fiscale pentru diverse domenii. Daca esti angajator sau angajat, este esential sa intelegi prevederile legale, care sunt drepturile si obligatiile tale.
|
Pus la dispozitie de Schouten Romania, 2025-01-09
In colaborare cu Ministerul Afacerilor Sociale si Ocuparii Fortei de Munca din Olanda, colegii nostri din grupul Schouten & Nelissen au ajutat 20 de organizatii sa combata absenta cauzata de bolile legate de stres. Echipele de proiect au colaborat cu angajatii pentru a implementa actiuni practice care imbunatatesc mediul de lucru, imputernicind oamenii sa gaseasca solutii la problemele care-i preseaza.
|
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2025-01-09
Transparentei i-a venit randul sa straluceasca – sau sa puna lupa pe toate detaliile mai mult sau mai putin placute. Salarii, echitate, diversitate, corectitudine. Pentru ca angajatii nu mai accepta opacitatea. Vor claritate si echitate, iar angajatorii sunt pusi fata in fata cu asteptari pe care nu le mai pot ignora. Cat de bine stau organizatiile la capitolul deschidere si echitate?
|
Pus la dispozitie de Co-Factor Performance Management, 2025-01-09
Planificarea obiectivelor pentru un nou an este o etapa esentiala, care da directia intregii companii. Dar cum putem face ca planurile ambitioase de inceput de an sa se transforme in rezultate tangibile?
|
Pus la dispozitie de Co-Factor Performance Management, 2025-01-09
HR-ul este coloana vertebrala a oricarei organizatii, iar calitatea instrumentelor folosite in gestionarea resurselor umane poate influenta semnificativ performantele generale. Software-ul de HR dezvoltatat de Co-Factor integreaza, impreuna sau separat, cele mai importante procese organizationale si abordeaza eficient principalele provocari ale profesionistilor din HR.
|
Pus la dispozitie de B-APPS, 2025-01-09
Worktelligent este o solutie digitala esentiala pentru companiile ce adopta munca hibrida, oferind un management eficient al prezentei angajatilor, indiferent de locatia acestora. Aplicatia automatizeaza procesele de raportare, asigurand acces in timp real la datele angajatilor, ceea ce sporeste eficienta operatiunilor HR. Cu functii complexe, personalizate si integrate cu alte sisteme,
|
Pus la dispozitie de Autism Voice, 2025-01-09
Publicarea in Monitorul Oficial a OUG nr. 127/2024 aduce modificari importante la Legea 448/2006 privind integrarea persoanelor cu dizabilitati pe piata muncii. Aceste schimbari urmaresc cresterea incluziunii si asigurarea accesului echitabil la locurile de munca pentru persoanele cu dizabilitati, in acord cu reglementarile europene si internationale in domeniu.
|
Pus la dispozitie de HART Consulting, 2025-01-09
In afaceri, comportamentele disfunctionale ale liderilor pot avea impact semnificativ asupra organizatiilor pe care le conduc. Fie ca vorbim despre micromanagement, impulsivitate sau comportamente manipulatoare, aceste trasaturi pot afecta nu doar echipa, ci si performanta pe termen lung a organizatiei.
|
Pus la dispozitie de Wizrom Software, 2025-01-09
Pe masura ce afacerea ta se extinde, provocarile legate de gestionarea resurselor umane devin din ce in ce mai complexe. Procesele de gestionare a angajatilor si sarcinile administrative care vin la pachet cu acestea pot ajunge sa consume prea multe resurse. Daca te confrunti cu dificultati in gestionarea acestor aspecte sau observi o scadere a eficientei, este un semn ca ar trebui sa alegi un software HR.
|
Pus la dispozitie de Clinica Aproape, 2025-01-09
Introspectia este o parte fundamentala a vietii noastre mentale. Cu toate acestea, fiabilitatea sa si "arhitectura" sa cognitiva au fost larg contestate. Introspectia este ca un felinar - s-ar putea sa ne ofere lumina, dar nu ne va garanta vederea. "Lumina" poate sa cada doar pe lucrurile pe care credem noi ca sunt importante si pune "ceata" sau intuneric pe toate celelalte aspecte.
|
|
|
|
Cinci moduri in care criza sanitara va schimba departamentul HR
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-04-30
|
Rolul expertului in resurse umane de a fi omul care ajuta compania sa isi adapteze business-ul si care ghideaza angajatii intr-un moment care pune la incercare modul lor de lucru devine vital in noua realitate a pietei muncii. Iata cinci moduri in care criza sanitara va schimba activitatea departamentului de resurse umane.
Plan de contingenta ”la zi” si masuri clare pentru lucrul de acasa
Pandemii precum este cea provocata de noul coronavirus dau masura companiilor care au stiut intotdeauna sa aiba pus la punct un plan de contingenta – plan care acum trebuie adaptat lucrului de acasa. Firmele trebuie sa stabileasca, de exemplu, orele de lucru, sa adapteze procesele zilnice si sa se asigure ca fluxul obisnuit nu este impactat, iar termenii din contractele cu clientii sunt respectati. Noua situatie inseamna si metode inovative pentru evaluarea starii de bine a membrilor echipei si pentru gestionarea sedintelor comune de lucru.
De asemenea, poate insemna si utilizarea unor platforme in cloud pentru tot ceea ce inseamna salarizarea si administrarea personalului, asa cum este colorful.hr. Apoi, este important si cum este securizata comunicarea in aceasta perioada. De la folosirea unor retele VPN si pana la utilizarea de aplicatii criptate, pentru ca nicio informatie confidentiala din contracte ori din procesele interne sa nu fie in pericol.
Acum, este o ocazie buna pentru departamentele HR sa isi actualizeze procedurile legate de situatiile de criza si pandemie, privind deplasarile de serviciu ori personale in tari cu risc epidemiologic, precum si obligatia angajatilor de a le declara. Urmeaza, a doua pe lista, actualizarea politicii privind absenta unor angajati pe caz de boala transmisibila si asigurarea fluxului normal in situatia in care departamente intregi nu pot lucra.
Supra-comunicarea este cheia
Supra-comunicarea devine cu atat mai importanta in contextul actual. Managerii, dar si oamenii de HR pot impartasi din programul lor de lucru personal cu echipa, pot da exemple de metode si “mici” trucuri care ii ajuta pe ei sa isi termine task-urile zilnice si sa fie la curent cu toate procesele si procedurile interne. Cu totii putem invata unii de la altii cum sa gestionam mai bine relatiile cu semenii si sa ne adaptam benefic acestei noi situatii. De asemenea, daca este nevoie pot fi contractati experti in munca de acasa ori folosite informatiile gratuite pe acest subiect, care abunda in aceste zile pe internet pentru intocmirea unor ghiduri.
Chiar si dupa ce va trece aceasta perioada, deprinderile invatate ne vor ajuta sa eficientizam si pe viitor relatia departamentului HR cu echipa de management si apoi cu angajatii. Supra-comunicarea nu inseamna ca angajatii trebuie sa le raporteze sefilor fiecare miscare pe care o fac si fiecare decizie pusa in practica, ci doar sa isi eficientize comunicarea, iar daca intampina probleme legate de anxietate sau au alte dificultati, sa le comunice departamentului de resurse pentru a le rezolva impreuna.
Mai mult, angajatii departamentului HR pot fi proactivi si sa-si sune colegii sa vada cum se simt in aceste zile si cum pot fi sustinuti ca sa le fie mai bine. Lectiile invatate acum, intr-o situatie de restrictie si cand angajatii nu pot merge la birou, pot fi incluse apoi in practica obisnuita. Mai departe, multe companii isi pot folosi retelele sociale interne, asa cum este cea dezvoltata de Romanian Software, care vin la pachet cu o multitudine de notificari: angajatii nu vor uita nicio sarcina si nu vor rata niciun eveniment, fie el si virtual.
Tool-urile video vor fi incorporate in munca de zi cu zi
Discutiile fata in fata nu dispar, doar se transforma, iar acum este momentul oportun pentru a testa acest lucru. Aplicatiile video securizate, atat de populare si care au inlocuit intalnirile uzuale de lucru pot fi incorporate in practica curenta dupa trecerea crizei. Poate ca multi angajati se adresau in scris departamentului de HR ori programau o intalnire. Insa discutiile fata in fata sunt cele mai eficiente. Apoi, trebuie gasit un punct de echilibru intre teama managementului ca angajatii ar putea sa nu munceasca atat cat trebuie si modul in care managementul poate avea o siguranta ca task-urile sunt rezolvate in termenele stabilite. Aceasta este o situatie in care pot fi folosite cu succes astfel de programe video.
Mai multa atentie acordata spatiului de lucru si echipamentelor sanitare
Procedurile vor fi mult mai stricte, iar practicile de igiena vor deveni o regula in toate companiile. Inseamna, de exemplu, ca persoanele care nu se simt bine vor putea sa nu vina la serviciu de la primele simptome de gripa, iar angajatii vor invata sa se dezinfecteze constant pe maini si să dezinfecteze, de asemenea, spatiul de lucru. Companiile vor trebui, asadar, sa creasca bugetele alocate materialelor sanitare.
Regandirea metodelor de lucru
Tot mai multi angajatori isi vor da seama ca o parte din salariati pot lucra de acasa. De exemplu, un raport al Global Workplace Analytics arata ca, in SUA, 56% din populatie are un job care este compatibil cu lucrul de acasa. In Romania, multe dintre firmele de IT ori oursourcing testeaza deja cu succes metoda. Astfel, este de asteptat ca practica sa se extinda in mai multe domenii. Expertii HR au acum timpul necesar sa vada cate din procesele actuale pot fi realizate atunci cand angajatii lucreaza de acasa si sa faca scenarii de bugetare pe centre de cost.
Este o perioada foarte dificila, ca niciuna pana acum, cand sunt puse la grea incercare practicile de lucru si slujbele multor angajati. Vor avea de castigat doar companiile care invata rapid sa navigheze prin furtuna adusa de Coronavirus si apoi vor pune in practica deprinderile invatate in perioada in care au trebuit sa isi regandeasca complet strategia de business.
|
Vezi toate articolele scrise de Romanian Software
|
Alte articole
|
|
|