Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
   
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Oana Niculae, 2024-03-28
Schimbarea este singura constanta in viata - stim asta, suntem de acord, aprobam si dam din cap, insa, atunci cand apare, de cele mai multe ori omitem sa o aducem ca proces de tranzitie! Care sunt momentele de schimbare ce au nevoie sa fie adresate punctual si in mod dedicat in dinamica de viata a unei organizatii, indiferent de marimea ei? 
Pus la dispozitie de Oana Niculae, 2024-03-28
“O imagine face cat 1000 de cuvinte!” suntem familiari cu acest concept si asta este un as in maneca pe care avem nevoie sa-l aduce in interventiile de invatare si crestere! La acest moment, suportul proiectiv al imaginilor este suficient de cunoscut profesionistilor si este adus in spatiul intalnirilor de lucru, atat in cele individuale cat si in cele de grup si echipa.
Pus la dispozitie de Mirro, 2024-03-28
Stii cat de implicati sunt angajatii tai? Pentru a te ajuta sa raspunzi la aceasta intrebare, echipa Mirro a adunat date si cifre intr-un infografic despre implicarea angajatilor la locul de munca. 
Pus la dispozitie de Mirro, 2024-03-28
Crearea unui profil al angajatului ajuta atat in procesul de recrutare, cat si la pastrarea celor mai buni oameni. Companiile le pot folosi pentru o abordare mai sistematica si mai transparenta a angajarilor, pentru a imbunatati calitatea managementului si pentru a facilita colaborarea in echipa.
Pus la dispozitie de Smartree, 2024-03-28
Gestionarea eficienta a procesului de salarizare consta in realizarea unui calcul salarial corect si a repectarii termenelor limita. Acest lucru poate fi realizat prin externalizarea calculului salarial catre un furnizor cu experienta, decizie care vine cu beneficii care pot contribui la succesul intregului business.
Pus la dispozitie de Smartree, 2024-03-28
Colaborarea dintre Wolters Kluwer si Smartree reprezinta un exemplu de succes in optimizarea proceselor esentiale de salarizare si administrare de personal, asigurand, in acelasi timp, adaptabilitatea la evolutiile legislative. 
Pus la dispozitie de Smartree, 2024-03-28
Securitatea si sanatatea in munca reprezinta doua aspecte extrem de importante atat pentru angajatori, cat si pentru angajati. O abordare prudenta a acestui aspect, de catre ambele parti, contribuie la crearea unui mediu de lucru mai sigur, mai sanatos si mai productiv. 
Pus la dispozitie de EUCOM, 2024-03-28
Ai auzit vreodata o statistica care sa te faca sa te opresti din scrollat pe telefon? Ei bine, aici vine una: mai mult de 40% dintre limbile vorbite pe aceasta planeta sunt intr-o lupta serioasa pentru supravietuire. 
Pus la dispozitie de EUCOM, 2024-03-28
Aveti vreodata acele momente cand o mica piatra in pantof se transforma intr-o adevarata odisee? Ei bine, in lumea vasta si adesea amuzanta a proverbelor romanesti, exista o expresie care imbratiseaza acest sentiment si il ridica la nivelul urmator: „Buturuga mica rastoarna carul mare”.
Pus la dispozitie de HART Consulting, 2024-03-28
Mediul psihologic sigur este un element esential intr-o echipa - ii ajuta pe oameni sa se simta liberi si sa fie ei insisi, sa isi asume riscuri si sa-si exprime opinii fara teama de consecinte negative. Tu stii daca esti un lider care creeaza siguranta psihologica in cadrul echipei?
Pus la dispozitie de Olivia Podobea, 2024-03-28
Fie ca privesti lucrurile ca lider sau ca angajat un lucru e cert din orice perspectiva ai fi iti doresti sa evoluezi, sa te dezvolti astfel incat sa ajungi acolo unde iti visezi. Dar de cele mai multe ori drumul pe care il parcurgi poate fi atat de intens incat uiti sa te bucuri de experienta.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2024-03-29
Un manager are, in medie, cu 51% mai multe responsabilitati decat poate gestiona in mod eficient, iar 29% dintre angajati demisioneaza curand dupa promovari. Cum ajutam in mod real managerii sa treaca printr-o perioada de tranzitie care sa le contureze roluri care li se potrivesc? 
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2024-03-29
De ce angajatii tineri manifesta o reticenta din ce in ce mai pronuntata in ceea ce priveste dedicarea catre sarcinile lor? Statisticile arata o tendinta descendenta in randul angajatilor sub 30 de ani, cu o rata de implicare care scade de la an la an. Ce putem face?
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2024-03-29
Comunicarea interna este unul dintre cei mai importanti piloni organizationali, care tine laolalta intreaga companie, iar tehnologia poate juca un rol crucial in operationalizarea unor procese esentiale pentru o comunicare autentica. Aducem in atentia ta un proiect de succes, premiat recent pentru cea mai buna utilizare a tehnologiei in comunicarea interna.
Pus la dispozitie de BIA Human Capital Solutions, 2024-03-29
In 2024 au ales sa-si mareasca echipele angajatorii care au nevoie de specialisti in vanzari, in domeniul financiar, in arhitectura și logistica, prin urmare si solicitarile catre echipa de recrutare BIA Human Capital Solutions au crescut in primul trimestru. 
Pus la dispozitie de BIA Human Capital Solutions, 2024-03-29
O recrutare gresita te-ar putea costa 30% din salariul anual al unui angajat, arata datele din 2023 ale Departamentului Muncii din SUA. Iar un proces de recrutare are costuri vizibile si mai putin vizibile, pe care uneori cu greu la anticipezi. Acestea cresc atunci cand atragi candidati nepotriviti. 
Pus la dispozitie de Clinica Aproape, 2024-03-29
Curiozitatea a fost recunoscuta in mod constant ca un motiv critic care influenteaza comportamentul uman atat in mod pozitiv, cat si negativ, in toate etapele ciclului de viata. Curiozitatea este considerata ca fiind cea mai nobila dintre impulsurile umane si totodata este adesea denigrata ca fiind periculoasa (ca in expresia "curiozitatea a ucis pisica").
Pus la dispozitie de Decebal Marin, 2024-03-29
Cand este vorba despre risc si siguranta in munca, exista trei predictori puternici: inteligenta riscului, inteligenta cognitive si inteligenta emotionala. Daca vrei sa afli mai multe despre rolul fiecaruia dintre ei si despre coeficientii care ii masoara – IQ, EQ si ICue, te invitam sa citesti acest articol.
Pus la dispozitie de Thomas International Romania, 2024-03-29
HR fara tehnologie e deja de neconceput in 2024! Dar cum ramane cu relatia si interactiunea directa cu candidatii? Un interviu Thomas Int., realizat cu partenerii nostrii de la Workable (platforma de recrutare), despre provocarile si tendintele care redefinesc recrutarea. 
Pus la dispozitie de Oana Niculae, 2024-04-23
A fost o intrebare pe care am adresat-o tacut in timpul unei conferinte recente la care am participat. S-a nascut din aprecierea eforturilor acestor specialisti de a gasi un echilibru si un fir rosu de integrare a noului stil lucrativ si a celor “80 de noi masuri legislative numai in 2024”.
Pus la dispozitie de Oana Niculae, 2024-04-23
Decizia profesionala de a deveni si suportul oamenilor de business, de a veni in sprijinul lor cu procese de reinvatare, implementare si dezvoltare prin coaching, a cuprins si-mi cuprinde in continuare cu incredere dorinta de a sustine liderul de astazi, si de astazi inainte, in a-si asuma, cu responsabilitate si transparenta, impactul si influenta pe care le aduce prin prezenta si contributia personala si profesionala.
Pus la dispozitie de HART Consulting, 2024-04-23
Robert Hogan, PhD, fondatorul si presendintele Hogan Assessments, afirma ca: ”Un leader smerit genereaza implicare”.  Asadar, este nevoie de o persoana smerita pentru a construi si mentine o echipa performanta.
Pus la dispozitie de Wellnessentially, 2024-04-23
Stim ca esti stresat la serviciu. Stim ca ai oameni in echipa care sunt stresati si stim ca stresul este de fapt cauza principala a multora dintre afectiunile de santate cu care ne confruntam cu totii in 2024.
​HR CONNECT: Future is NOW | Conceptul de wellbeing al angajatilor se transforma. Ce solutii au companiile pentru wellbeing integrat
Pus la dispozitie de NN Romania, 2022-06-30
Conceptul de wellbeing al angajatilor a devenit o prioritate tot mai importanta pe agenda companiilor in ultimii ani, amplificata de noile provocari din societate, din economie si din piata muncii. Transformarea wellbeing-ului si mindset-ul de schimbare al organizatiilor pentru o abordare holistica a wellbeing-ului echipei au fost principalele teme de discutie ale celui de-al doilea eveniment din seria HR Connect: Future is NOW organizat de NN Romania si HR Club, cu obiectivul de a identifica solutiile pe care le pot aborda departamentele de HR pentru wellbeing integrat.
 
„Starea de bine a angajatilor nu se mai refera astazi doar la componenta sanatatii fizice, ci trebuie privita din mai multe perspective cheie care contribuie impreuna la wellbeing-ul angajatilor intr-un mod integrat si care, neadresate corect, pot avea efecte asupra vietii lor personale si profesionale”, explica Madalina Pasca, Senior Manager la PwC Romania. Concret, stresul si efectele lipsei de wellbeing pe toate palierele relevante pentru angajati poate afecta sanatatea mintala (34%), somnul (33%), stima de sine (30%), sanatatea fizica (23%), relatiile cu cei de acasa (21%) sau productivitatea la job (18%), arata un studiu despre wellbeing  desfasurat de PwC. „Mai departe, stresul resimtit de angajati poate avea efecte si asupra angajatorului. Pe de-o parte, productivitatea poate sa scada, iar pe de alta parte angajatii stresati au tendinta sa caute un nou loc de munca”, spune Madalina Pasca.
 
Desi preocuparea companiilor pentru wellbeing-ul angajatilor este inca noua in Romania comparativ cu tendintele din alte tari, provocarile ultimilor ani si efectele acestora asupra oamenilor confirma importanta unei strategii de wellbeing integrat, cu impact asupra motivarii, retentiei si loializarii echipei. „2020 a fost inceputul abordarii holistice a bunastarii angajatilor si in 2022 vedem deja ca wellbeing-ul se muta tot mai mult dinspre sanatatea fizica inspre sanatate emotionala, financiara, profesionala si sociala”, spune Alexandra Zorica Popescu, Chief Growth Officer la Atlas.
 
Fiecare componenta are un rol extrem de important in viata angajatilor si, implicit, in viata organizatiei. „Educatia financiara, spre exemplu, ajuta angajatii sa-si gestioneze mai bine bugetul, contribuie la reducerea stresului si, implicit, are impact asupra capacitatii de concentrare si a performantelor la job”, spune Corneliu Ionescu, Presedintele Asociatiei Educatie pentru Viata Reala (AEVR), care se implica in proiectul de responsabilitate sociala Banometru. De altfel, studiul PwC confirma ca 55% dintre angajatii stresati de situatia lor financiara petrec 3 ore pe saptamana la job ocupandu-se de finantele lor.
 
Pentru a contribui la wellbeing-ul integrat al angajatilor, „organizatiile trebuie sa creeze o strategie integrata, cu un pachet regandit de beneficii extra salariale si continut educational din zonele importante pentru angajati, si sa se preocupe continuu de imbunatatirea wellbeing-ului echipei”, explica Bogdan Carpa-Veche, Senior Manager la PwC Romania.
 
In ultimii ani, beneficiile extra salariale cu impact financiar au castigat tot mai mult teren in pachetele de compensatii si beneficii acordate de companii. Pe langa abonamentele la clinici medicale private si discount-uri la produsele companiei, aflate in top potrivit studiului Pay Well realizat de PwC, organizatiile au inceput sa acorde si beneficii precum asigurari de viata sau de sanatate, pensii private, overdraft-uri sau carduri de credit, vouchere cadou sau de vacanta si inclusiv sesiuni de terapie, activitati pentru wellness si asistenta pentru copiii angajatilor.
 
Beneficiile pornesc de la nevoile angajatilor, nevoi care se manifesta in mod diferit si la intensitati diferite si care necesita abordari personalizate „Vedem ca angajatorii sunt tot mai atenti la nevoile de sanatate fizica, emotionala, financiara si sociala a angajatilor si integreaza tot mai mult aceste dimensiuni in pachete flexibile de beneficii pentru echipa, create dintr-o suita integrata de optiuni cu avantaje fiscale. Tendintele si studiile confirma ca exista diferentieri clare in nevoile angajatilor - de exemplu, angajatii tineri vor beneficii imediate, cei din generatia baby boomers vor bunastare pe termen lung. Prin urmare, un pachet standard de beneficii nu mai este astazi suficient, iar platforma de beneficii flexibile Benefit vine tocmai in intampinarea acestor nevoi prin varietatea si flexibilitatea pe care le ofera”, completeaza Alex Raduta, Business Development Manager la Benefit by Edenred.
 
Schimbarea de paradigma in randul companiilor din Romania si transformarea conceptului de wellbeing intr-o solutie integrata care contribuie si la  motivarea, retentia, loializarea angajatilor,  consolidarea brandului de angajator construiesc o abordare sustenabila pentru viitor. „Intelegerea nevoilor si asteptarilor angajatilor, educarea in ariile relevante pentru ei si sustinerea lor prin beneficii si programe care acopera toate ariile vietii ( fizica, sociala, emotionala, financiara) sunt pasi foarte importanti in crearea unei culturi de wellbeing integrat”, concluzioneaza Anca Moldoveanu, Corporate Manager la NN Romania si facilitatorul evenimentului din seria HR Connect: Future is NOW organizat de NN Romania si HR Club.

Vezi toate articolele scrise de

Alte articole

 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011-2023 HR Club. Toate Drepturile Rezervate