Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
   
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Wizrom, 2021-11-29
Potrivit unui studiu realizat de Sapiens, companiile resimt nevoia unor programe capabile sa ofere analize (cantitative si calitative) usor de interpretat. La randul sau, Wizrom a efectuat o serie de analize proprii si a constatat ca aproape jumatate (43%) din timpul departamentelor de resurse umane a fost pierdut culegand informatii din baze de date necesare pentru raportare.
Pus la dispozitie de Salarium, 2021-11-23
​Stiai ca 70% dintre angajatii romani raman fara bani de la un salariu la altul? Acum poti sa-ti ajuti angajatii sa se elibereze de grija banilor, cu impact direct in cresterea motivatiei, a ratei de retentie si a randamentului companiei. Salarium este aplicatia usor de instalat si de utilizat, prin care angajatii tai au posibilitatea de a solicita si retrage oricand avansul salarial dorit, fara formalitati si fara impact asupra fluxului financiar al companiei.
Pus la dispozitie de SanoPass, 2021-11-29
Ne bucuram de fiecare data cand aflam despre o initiativa care usureaza munca echipelor de HR si aduce valoare managementului si angajatilor. Un astfel de instrument este Calculatorul de Retentie, lansat de SanoPass, liderul pietei de medtech din Romania.
Pus la dispozitie de Oraroo, 2021-11-29
Odata cu cresterea afacerii vine si nevoia de a unifica modul in care proiectele sunt gestionate in companie: operatiuni, aspecte comerciale sau de resurse umane. Crowe Romania va atinge acest obiectiv folosind o singura platforma: Oraroo, simplificand si automatizand procesele operationale consumatoare de timp. 
Pus la dispozitie de Oraoo, 2021-11-29
Pentru mentinerea echilibrului intre viata profesionala si personala, cat si incadrarea in bugete, efectuarea de ore suplimentare reprezinta o solutie de exceptie. Oraroo te ajuta sa gestionezi explicit si transparent fluxul de ore suplimentare.
Pus la dispozitie de Oraroo, 2021-11-29
Dosarul angajatului contine toate informatiile legate de viata profesionala a acestuia in firma ta. In dosarul fizic e mai greu sa gasesti datele de care ai nevoie. In schimb, in format electronic poti oricand sa faci o cautare si sa ai rezultatul imediat. 
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2021-11-29
Pe masura ce numarul si complexitatea documentelor creste, specialistul HR are din ce in ce mai putin timp la dispozitie pentru a se concentra pe activitati care aduc valoare echipelor si companiei. Sarcinile ii sunt simplificate semnificativ de adoptarea unui sistem pentru managementul online al documentelor.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2021-11-29
In spatele oricarei afaceri de succes se afla o echipa dedicata si cu viziunea de a duce compania cat mai departe. De aceea, retentia angajatilor valorosi a devenit o prioritate pentru companii, mai ales in contextul unei piete a muncii extrem de dinamice si ofertante pentru specialisti.  
Pus la dispozitie de Thomas International Romania, 2021-11-29
Pe masura ce anul 2021 se apropie de final, liderii din HR sunt obligati sa raspunda proactiv situatiei numite "The Great Resignation". Descopera ghidul practic despre retentie ca sa obtii: instrumente care te pot sustine in gestionarea deficitului de personal; informatii si perspective noi despre cauzele fluctuatiei de personal; principalii factori care pot conduce la epuizare si cum pot fi evitati.
Pus la dispozitie de BIA HR  , 2021-11-29
Sa iei o decizie de recrutare pe baza informatiilor personale si a imaginilor pe care un candidat le posteaza pe retelele de socializare poate constitui o forma de discriminare. Cum procedezi in aceasta situatie? 
Pus la dispozitie de BIA HR, 2021-11-29
Lucreaza in cadrul BIA HR de peste patru ani, iar in consultanta resurse umane de peste 10 ani, aceasta fiind traiectoria pe care a ales-o dupa absolvirea Facultatii de Inginerie Matematica. Afla cum a inceput povestea Cristinei Lixandru in BIA HR, dar si ce ar trebui sa stii despre jobul sau daca iti doresti consultanta in payroll.
Pus la dispozitie de HR Sincron, 2021-11-29
La fel ca orice alt domeniu, HR-ul a început in ultimii ani să isi simplifice semnificativ modul de lucru, operand cu sisteme care sa reduca volumul de munca, sa evite greselile si sa sintetizeze mai bine informatiile angajatilor.
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2021-11-29
Descopera cum poti stimula implicarea angajatilor in perioada sarbatorilor. Am pregatit un material care sa vina in sprijinul acelor lideri pentru care pilonul employee engagement este unul important in arhitectonica organizatiei. 
Pus la dispozitie de Editura DPH, 2021-12-06
Editura DPH propune o serie de colectii menita sa sprijine companiile intr-un mod integrat in eforturile lor de a sustine atat o dezvoltare continua a abilitatilor si cunostintelor angajatilor, cat si nevoile emotionale ale acestora. Cartile, editate intr-un stil prietenos, pe suport de hartie de calitate, bucura cititorul de la prima atingere.
Creasoft lanseaza un Planificator de Munca/ Telemunca cu posibilitatea de autoplanificare online
Pus la dispozitie de Creasoft IT, 2021-10-27

CREASOFT lanseaza un nou modul software gratuit atasat de solutia de pontaj electronic si anume un Planificator de program de Munca / Telemunca - cu posibilitatea de autoplanificare de catre angajat, in limita unor restrictii configurabile de catre departamentul HR.

In continuare,  va exista un mix intre munca de la birou si telemunca! 

Solutia Creasoft ajuta atat angajatii, cat si angajatorii sa planifice zilele în care lucreaza de acasa in Telemunca sau de la birou în urmatoarea perioada, pentru o organizare mai eficienta si pentru respectarea noilor reguli impuse de pandemie.
 
“Nu se va renunta complet la munca de la sediul firmei, oamenii au nevoie sa socializeze si vor vrea sa mearga la birou una, doua, trei zile pe saptamâna. Office-urile care au ramas au trebuit rearanjate, pentru a respecta distantarea. Din aceasta cauza e util un planificator, la care sa aiba acces toti angajatii si unde sa isi autoprogrameze, zilele in care aleg sa munceasca de la birou, sau sa li se solicite asta de catre angajator. Sunt departamente in care managerul poate avea nevoie zilnic de un numar minim de salariati la sediul firmei, caz in care solicita angajatilor acest lucru. Planificatorul Creasoft ii ajuta sa se organizeze mult mai eficient”, spune Adrian DINU- CEO Creasoft.
 
In multe cazuri, spatiile de birouri restranse de companii in perioada de pandemie sau recompartimentate astfel incat sa permita distantare reala inclusiv prin micsorarea numarului de birouri si scaune, nu mai dau posibilitatea sa vina la birou toti angajatii. In acest caz, planificatorul este un instrument aproape obligatoriu prin care sa se limiteze numarul angajatilor care pot veni la birou.
 
Planificatorul de munca este integrat in solutia de pontaj electronic CREASOFT – o solutie de pontaj completa ce costa doar 1,5 euro/luna/angajat. Detalii pe www.creasoft.ro
 
Bine de stiut!
Poti implementa gratuit sistemul de Pontaj Electronic Creasoft impreuna cu modulul software de planificare a muncii pentru institutia ta, printr-o colaborare cu Creasoft Time Management SRL, companie ce este Unitate Autorizata Protejata (UAP).
 
Alege sa transformi in investitie Taxa pentru Persoane cu Handicap datorata statului. Daca ai mai mult 50 de salariati, este posibil, in mod obiectiv, sa nu atingi numarul de salariati cu dizabilitati, obligatoriu legal. In aceasta situatie, vei datora statului o taxa care poate deveni impovaratoare. Transforma macar o parte din acest cost, intr-un avantaj pentru institutia ta.
 
Conform legislatiei: Ministerul Muncii si Protectiei Sociale- LEGEA nr. 193 din 21 august 2020, pentru modificarea si completarea Legii nr. 448/2006 privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu dizabilitati a modificat definitia unitatilor protejate si a reintrodus in lege posibilitatea ca jumatate din valoarea varsamintelor de la persoane juridice pentru persoanele cu handicap neincadrate sa fie utilizata pentru achizitii de bunuri si servicii de la unitati protejate.
 
Potrivit art. 78 alin. (3) lit. b) din Legea 448/2006 - persoanele jurid­ice cu cel putin 50 de angajati, dar care nu angajeaza persoane cu handicap, in proportie de minimum 4% din numarul total de angajati, pot opta pentru achizitionarea de produse sau servicii realizate prin propria activitate a persoanelor cu handicap angajate in unitatile protejate.

Vezi toate articolele scrise de Creasoft IT

Alte articole

 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate