Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
   
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Atelierul de Idei, 2024-07-30
PHIX.WORK, o solutie inovatoare dezvoltata in colaborare cu EIT Manufacturing si Digital Innovation Zone. PHIX nu este doar un alt instrument de evaluare, ci o platforma complexa destinata sa revolutioneze modul in care abordam riscurile psihosociale. 
Pus la dispozitie de ParentED Fest, 2024-08-19
​Prima editie a ParentED Fest aduce in premiera la Bucuresti experti recunoscuti la nivel global, precum celebra Dr. Shefali Tsabary, New York Times best-selling author, recomandata de vedeta de televiziune americana Oprah drept cel mai bun specialist in materie de cresterea copiilor.
Pus la dispozitie de Smartree, 2024-08-22
Pentru numerosi specialisti in resurse umane, procesul de salarizare este unul dificil, consumator de timp, repetitiv si predispus la erori. Cum poti sa faci ca procesul de salarizare sa aduca satisfactie si oamenilor de HR? Prin externalizare!
Pus la dispozitie de Smartree, 2024-08-22
Majoritatea tinerilor din generatia Z au in comun un vis de indeplinit: sa isi obtina dream jobul in urmatorii 10 ani. In Romania, conform celui mai recent studiu Smartree, descoperim receptivitatea pozitiva a pietei muncii in ansamblu fata de generatia Z. In schimb, alte studii din sfera HR ne arata cum tinerii angajati nu au un drum tocmai usor spre jobul visat.
Pus la dispozitie de Smartree, 2024-08-22
Pauza la locul de munca este benefica atat fizic, cat si psihic, si nu in ultimul rand, este un drept al angajatului. Pe langa cele 48 de ore consecutive obligatorii de repaus, salariatii au dreptul la pauza de masa si la alte pauze, in conditiile stabilite prin contractul colectiv de munca aplicabil sau prin regulamentul intern, numai daca orele de lucru depasesc numarul de 6.
Pus la dispozitie de Mirro, 2024-08-22
Cauti modalitati pentru imbunatatirea experientei angajatilor la locul de munca? Conform ultimelor studii, angajatii care simt ca apartin locului de munca sunt de 3 ori mai nerabdatori sa vina la serviciu. 
Pus la dispozitie de Mirro, 2024-08-22
De ce este managementul performantei important pentru organizatii? Aceasta este o intrebare pe care multi lideri si-o pun. Managementul performantei nu ar trebui tratat ca o sarcina administrativa de rutina, ci ca un proces critic si indispensabil pentru succesul unei organizatii. 
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2024-08-22
In ultimii patru ani, munca flexibila a trecut de la a fi un beneficiu optional la o cerinta esentiala pentru multi candidati, chiar si in cadrul categoriilor de angajati blue collar sau grey collar. De ce flexibilitatea este mai importanta pentru femei? 
Pus la dispozitie de Clinica Aproape, 2024-08-22
Compararea locului in care ne aflam in relatie cu alti oameni este adanc incorporata in biologia noastra. Ne simtim in mod constant inferiori si descurajati – sau superiori si auto-suficienti – pentru ca ne masuram aspectul, abilitatile, realizarile impotriva altor oameni? 
Pus la dispozitie de HART Consulting, 2024-08-22
Succesul in cariera este presarat cu inegalitati. Nu incepem si nici nu ajungem cu totii in acelasi loc. In timp ce unii urca pe scara corporativa si obtin remuneratii semnificative, altii se confrunta cu dificultati in a-si acoperi cheltuielile din salarii aproape imposibil de trait.
Pus la dispozitie de Pharma Nord, 2024-08-22
Recent, o analiza de sange efectuata unui atlet scandinav a relevat un nivel foarte scazut de magneziu. Sportivul a reactionat prompt si a inceput sa suplimenteze dieta cu magneziu. 
Pus la dispozitie de CTeam, 2024-08-22
O realitate: in 2023, in ciuda progreselor, femeile din UE castigau in continuare cu 14% mai putin decat barbatii. Desi un salariu egal pentru munca egala este unul dintre principiile fundamentale ale Uniunii Europene, practica ne arata ca implementarea sa a fost adesea dificila.
Pus la dispozitie de Wizrom Software, 2024-08-23
O evaluare corecta a performantei angajatilor este esentiala pentru dezvoltarea atat a angajatilor, cat si a companiei. Totusi, departamentele HR se confrunta adesea cu provocari ce pot compromite acuratetea si corectitudinea procesului.
Pus la dispozitie de Centrul de Limbi Straine A_BEST, 2024-08-23
Vrei sa iti maximizezi prezenta pe LinkedIn si sa iti extinzi reteaua profesionala? Articolul nostru recent este aici pentru a te ajuta! 
Pus la dispozitie de B-APPS, 2024-08-23
HR-ul se transforma rapid, influentat de progresele tehnologice. Worktelligent sustine si participa la aceasta schimbare prin colectarea si analiza feedback-ului in timp real, contribuind la imbunatatirea performantei angajatilor. 
Pus la dispozitie de BIA, 2024-08-23
Prevederile din legislatia muncii si legislatia financiara se schimba frecvent si, din pozitia de manager al unei companii sau director HR, activitatea de payroll si administrare personal poate fi coplesitoare.
Pus la dispozitie de BIA, 2024-08-23
Cat la suta din decizia finala in recrutare a fost influentata de preconceptiile sau partinirile tale? Iti este poate dificil sa estimezi, dar prin natura umana suntem predispusi la forme de partinire sau discriminare, avem poate tendinta de a favoriza oamenii poate pe baza caracterului lor sau a unor similitudini si de a-i defavoriza pe cei care nu ne seamana. Atunci cand partinirea influenteaza deciziile de angajare, risti sa alegi candidatul gresit, sa intampini probleme legale de discriminare, sa subminezi e initiativele companiei de diversitate si egalitate. Afla aici cum eviti partinirea si discriminarea la interviu!
Pus la dispozitie de Thomas International , 2024-08-26
Auto-cunoasterea este fundamentala pentru un leadership eficient si pentru construirea unor echipe puternice si colaborative. O mai buna intelegere a propriilor comportamente si declansatori emotionali poate ajuta liderii sa gestioneze echipele cu empatie si claritate, sa reduca conflictele si sa motiveze angajatii. 
 
Pus la dispozitie de Thomas International, 2024-08-26
Interviurile bazate pe competente sunt concepute pentru a testa una sau mai multe competente, punand accentul pe comportamente si abilitati concrete ale candidatului. Spre deosebire de interviurile traditionale care pot analiza experienta anterioara sau nivelul de educatie, acest tip de interviu se concentreaza pe comportamente care prezic performanta viitoare. 
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2024-08-28
Vacanta a luat sfarsit si angajatii au nevoie de un boost pentru a-si reintra in ritm. Unii se simt coplesiti sau stresati din cauza volumului de munca acumulat in absenta lor, altii au in continuare „creier de vacantă” si recupereaza greu sarcinile intarziate. Toate aceste lucruri pot face dificila reconectarea la atmosfera de lucru.
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2024-08-28
După vacanta, ne intoarcem mereu cu forțe proaspete si hotarati sa performam. Dar, uneori, obsesia performantei duce la arderea unor etape importante ale procesului de performance management si la ignorarea progresului, creand frustrari deopotriva printre angajati, care simt că evolutia lor nu este apreciata si printre manageri, care se simt neputinciosi in a-si ajuta subalternii.
​Inca un pas spre digitalizare alaturi de CREASOFT: semnatura electronica aplicata direct de pe telefon
Pus la dispozitie de Creasoft IT, 2022-09-27
  • Contractele de munca se pot semna electronic in Romania abia din iulie 2021, in timp ce in Estonia, semnatura electronica e acceptata din 2002.
  • Nevoia de digitalizare a condus la crearea unei solutii care scapa liderii de povara teancurilor de hartii, cu ajutorul smartphone-ului.
 
Contractele de munca, fisele de post, regulamentele de ordine interioara, declaratiile GDPR, fisa de protectie a muncii sau declaratiile necesare in cazul contractelor part-time sunt acte care genereaza, de obicei, munti de hartii in institutiile publice si private din Romania.
 
Din iulie 2021 insa, Ministerul Muncii permite organizatiilor sa semneze electronic aceste documente, iar cererea de solutii de digitalizare in zona actelor de munca a devenit din ce in ce mai mare.
 
Este un cosmar logistic pentru organizatiile care au sedii in diferite locuri sa trimita si sa primeasca inapoi documentele semnate de angajati, prin posta sau prin curier. Acest lucru se intampla de cateva ori pe an, pentru ca, de exemplu,  fisa de protectie a muncii trebuie realizata in fiecare an. De aceea, am dezvoltat o solutie software care permite semnarea de catre angajati a documentelor, intr-un mod foarte simplu, direct de pe telefon”, spune Adrian Dinu, CEO al CREASOFT, producator roman de solutii software si hardware.
 
Semnatura electronica dezvoltata de CREASOFT, certificata de partenerii de la CertSIGN, permite angajatilor sa se autentifice prin mijloace simple – un numar de telefon personal si o adresa de e-mail personala. Angajatii primesc un link de la angajator, il acceseaza, iar pentru a se autentifica vor primi cate un cod pe telefon si pe e-mail. Dupa ce citesc documentul respectiv, il semneaza (sau nu, daca nu sunt de acord) prin apasarea unui buton.
 
Faptul ca Ministerul Muncii a permis digitalizarea actelor de munca si a permis semnarea lor cu semnatura electronica avansata a deschis portile pentru evitarea birocratiei excesive.  Chiar la contractele part-time, pe noua legislatie, pot fi folosite aceste semnaturi, mai ales ca exista acele declaratii pe care angajatul trebuie sa le semneze in fiecare luna”, a mai spus Adrian Dinu.

Prin semnatura electronica a actelor de munca, Romania face un pas inainte spre digitalizare si urmeaza cele mai bune practici utilizate la nivel global. Chiar daca masura a fost adoptata destul de tardiv (in timp ce in Estonia, cea mai avansata societate digitala din lume, semnatura electronica e acceptata din 2002), efectele debirocratizarii se vor vedea in urmatorii ani.

Dincolo de faptul ca angajatii semneaza mai usor acte, iar angajatorii scapa de problemele logistice, am implementat si semnatura de tip <bulk> pentru angajatori. Adica, de exemplu, o data ce fisele de protectie a muncii sunt semnate electronic de catre angajati, angajatorul poate sa le selecteze si sa le semneze pe toate in acelasi timp, ca in cazul unei plati multiple facute prin online banking. In plus, toate informatiile sunt stocate si in cloud-ul CREASOFT, ceea ce inseamna ca le putem pune la dispozitie angajatorilor aceste informatii, in cazul in care, din greseala, cineva le-a sters din arhiva organizatiei”, a mai spus Adrian Dinu.
 
 
Detalii companie:
CREASOFT IT
Domeniu de activitate si expertiza:
Producator si dezvoltator romanesc de sisteme electronice & solutii software
Date de contact:
[email protected]
[email protected]
+0749 500 400
creasoft.ro
 

Vezi toate articolele scrise de Creasoft IT

Alte articole

 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011-2023 HR Club. Toate Drepturile Rezervate