Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
   
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Atelierul de Idei, 2024-07-30
PHIX.WORK, o solutie inovatoare dezvoltata in colaborare cu EIT Manufacturing si Digital Innovation Zone. PHIX nu este doar un alt instrument de evaluare, ci o platforma complexa destinata sa revolutioneze modul in care abordam riscurile psihosociale. 
Pus la dispozitie de ParentED Fest, 2024-08-19
​Prima editie a ParentED Fest aduce in premiera la Bucuresti experti recunoscuti la nivel global, precum celebra Dr. Shefali Tsabary, New York Times best-selling author, recomandata de vedeta de televiziune americana Oprah drept cel mai bun specialist in materie de cresterea copiilor.
Pus la dispozitie de Smartree, 2024-08-22
Pentru numerosi specialisti in resurse umane, procesul de salarizare este unul dificil, consumator de timp, repetitiv si predispus la erori. Cum poti sa faci ca procesul de salarizare sa aduca satisfactie si oamenilor de HR? Prin externalizare!
Pus la dispozitie de Smartree, 2024-08-22
Majoritatea tinerilor din generatia Z au in comun un vis de indeplinit: sa isi obtina dream jobul in urmatorii 10 ani. In Romania, conform celui mai recent studiu Smartree, descoperim receptivitatea pozitiva a pietei muncii in ansamblu fata de generatia Z. In schimb, alte studii din sfera HR ne arata cum tinerii angajati nu au un drum tocmai usor spre jobul visat.
Pus la dispozitie de Smartree, 2024-08-22
Pauza la locul de munca este benefica atat fizic, cat si psihic, si nu in ultimul rand, este un drept al angajatului. Pe langa cele 48 de ore consecutive obligatorii de repaus, salariatii au dreptul la pauza de masa si la alte pauze, in conditiile stabilite prin contractul colectiv de munca aplicabil sau prin regulamentul intern, numai daca orele de lucru depasesc numarul de 6.
Pus la dispozitie de Mirro, 2024-08-22
Cauti modalitati pentru imbunatatirea experientei angajatilor la locul de munca? Conform ultimelor studii, angajatii care simt ca apartin locului de munca sunt de 3 ori mai nerabdatori sa vina la serviciu. 
Pus la dispozitie de Mirro, 2024-08-22
De ce este managementul performantei important pentru organizatii? Aceasta este o intrebare pe care multi lideri si-o pun. Managementul performantei nu ar trebui tratat ca o sarcina administrativa de rutina, ci ca un proces critic si indispensabil pentru succesul unei organizatii. 
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2024-08-22
In ultimii patru ani, munca flexibila a trecut de la a fi un beneficiu optional la o cerinta esentiala pentru multi candidati, chiar si in cadrul categoriilor de angajati blue collar sau grey collar. De ce flexibilitatea este mai importanta pentru femei? 
Pus la dispozitie de Clinica Aproape, 2024-08-22
Compararea locului in care ne aflam in relatie cu alti oameni este adanc incorporata in biologia noastra. Ne simtim in mod constant inferiori si descurajati – sau superiori si auto-suficienti – pentru ca ne masuram aspectul, abilitatile, realizarile impotriva altor oameni? 
Pus la dispozitie de HART Consulting, 2024-08-22
Succesul in cariera este presarat cu inegalitati. Nu incepem si nici nu ajungem cu totii in acelasi loc. In timp ce unii urca pe scara corporativa si obtin remuneratii semnificative, altii se confrunta cu dificultati in a-si acoperi cheltuielile din salarii aproape imposibil de trait.
Pus la dispozitie de Pharma Nord, 2024-08-22
Recent, o analiza de sange efectuata unui atlet scandinav a relevat un nivel foarte scazut de magneziu. Sportivul a reactionat prompt si a inceput sa suplimenteze dieta cu magneziu. 
Pus la dispozitie de CTeam, 2024-08-22
O realitate: in 2023, in ciuda progreselor, femeile din UE castigau in continuare cu 14% mai putin decat barbatii. Desi un salariu egal pentru munca egala este unul dintre principiile fundamentale ale Uniunii Europene, practica ne arata ca implementarea sa a fost adesea dificila.
Pus la dispozitie de Wizrom Software, 2024-08-23
O evaluare corecta a performantei angajatilor este esentiala pentru dezvoltarea atat a angajatilor, cat si a companiei. Totusi, departamentele HR se confrunta adesea cu provocari ce pot compromite acuratetea si corectitudinea procesului.
Pus la dispozitie de Centrul de Limbi Straine A_BEST, 2024-08-23
Vrei sa iti maximizezi prezenta pe LinkedIn si sa iti extinzi reteaua profesionala? Articolul nostru recent este aici pentru a te ajuta! 
Pus la dispozitie de B-APPS, 2024-08-23
HR-ul se transforma rapid, influentat de progresele tehnologice. Worktelligent sustine si participa la aceasta schimbare prin colectarea si analiza feedback-ului in timp real, contribuind la imbunatatirea performantei angajatilor. 
Pus la dispozitie de BIA, 2024-08-23
Prevederile din legislatia muncii si legislatia financiara se schimba frecvent si, din pozitia de manager al unei companii sau director HR, activitatea de payroll si administrare personal poate fi coplesitoare.
Pus la dispozitie de BIA, 2024-08-23
Cat la suta din decizia finala in recrutare a fost influentata de preconceptiile sau partinirile tale? Iti este poate dificil sa estimezi, dar prin natura umana suntem predispusi la forme de partinire sau discriminare, avem poate tendinta de a favoriza oamenii poate pe baza caracterului lor sau a unor similitudini si de a-i defavoriza pe cei care nu ne seamana. Atunci cand partinirea influenteaza deciziile de angajare, risti sa alegi candidatul gresit, sa intampini probleme legale de discriminare, sa subminezi e initiativele companiei de diversitate si egalitate. Afla aici cum eviti partinirea si discriminarea la interviu!
Pus la dispozitie de Thomas International , 2024-08-26
Auto-cunoasterea este fundamentala pentru un leadership eficient si pentru construirea unor echipe puternice si colaborative. O mai buna intelegere a propriilor comportamente si declansatori emotionali poate ajuta liderii sa gestioneze echipele cu empatie si claritate, sa reduca conflictele si sa motiveze angajatii. 
 
Pus la dispozitie de Thomas International, 2024-08-26
Interviurile bazate pe competente sunt concepute pentru a testa una sau mai multe competente, punand accentul pe comportamente si abilitati concrete ale candidatului. Spre deosebire de interviurile traditionale care pot analiza experienta anterioara sau nivelul de educatie, acest tip de interviu se concentreaza pe comportamente care prezic performanta viitoare. 
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2024-08-28
Vacanta a luat sfarsit si angajatii au nevoie de un boost pentru a-si reintra in ritm. Unii se simt coplesiti sau stresati din cauza volumului de munca acumulat in absenta lor, altii au in continuare „creier de vacantă” si recupereaza greu sarcinile intarziate. Toate aceste lucruri pot face dificila reconectarea la atmosfera de lucru.
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2024-08-28
După vacanta, ne intoarcem mereu cu forțe proaspete si hotarati sa performam. Dar, uneori, obsesia performantei duce la arderea unor etape importante ale procesului de performance management si la ignorarea progresului, creand frustrari deopotriva printre angajati, care simt că evolutia lor nu este apreciata si printre manageri, care se simt neputinciosi in a-si ajuta subalternii.
Cum poate tehnologia ai sa sustina dezvoltarea potentialului uman? O incursiune in experientele imersive
Pus la dispozitie de Marco Polo CEE, 2023-05-09
Desi avem senzatia ca tehnologia AI este un produs recent, ea este prezenta in vietile noastre inca din prima parte a secolului trecut. De la conceptualizarea sa in 1935 de catre Allan Turing si scrierea primului program de tip AI in 1951 de catre Christopher Strachey pana in ziua de azi cand este folosit deja in diagnosticarea unei game largi de boli, aceasta tehnologie a starnit interes si teama in proportii egale. 
 
De ce discutam insa despre AI intr-un domeniu cum este cel de Formare & Dezvoltare care este caracterizat de experiente profund personale, in care vorbim despre conexiune human-to-human, si care se afla sub o palarie mult mai larga, numita mai mult decat simbolic, “Human Resources”?
 
Ca sa raspundem la aceasta intrebare, haideti sa luam cateva exemple din zona de vanzari si cea de management.

STIM CU TOTII CA IN VANZARI, UN PROCES DE VANZARE FORMALIZAT ESTE UNUL DINTRE INGREDIENTELE SUCCESULUI. 

La fel, stim si ca reprezentantii unei forte de vanzari numeroase si extinse ar trebui sa fie aliniati pana la suprapunere in ceea ce priveste elementele esentiale ale unei interactiuni cu un client. Ca fazele precum investigarea unei oportunitati de vanzare sau demonstrarea capabilitatilor trebuie sa fie parcurse dupa acelasi cadru, indiferent daca reprezentantul este un junior sales cu 6 luni de experienta din Iasi sau un senior sales la Oradea. Sau ca tratarea celebrei obiectii din vanzari, “este scump”, ar trebui sa fie facuta la fel, de fiecare data intreband: “Scump in comparatie cu ce?”
 
Daca lasam deoparte vanzarea si ne indreptam spre management, nu ne-am dori oare ca feedback-ul referitor la un comportament mai putin productiv, sa se desfasoare de fiecare data dupa acelasi cadru? Indiferent in ce departament il intalnim, indiferent cine este managerul care ofera feedback-ul sau angajatul care il primeste?
 
Cum putem sa ne asiguram ca aceste comportamente esentiale sunt folosite unitar, de catre toti angajatii, in munca de zi cu zi?

CEA MAI AVANSATA SOLUTIE LA ACEASTA PROVOCARE POARTA NUMELE PITCHBOY, SI ESTE UN SIMULATOR DE CONVERSATIE CE OFERA EXPERIENTE IMERSIVE MENITE SA SUSTINA FORMAREA PROFESIONALA.

Asa cum sportivii se antreneaza prin diverse exercitii pentru a-si forma memoria musculara, simulatorul Pitchboy ii ajuta pe angajati sa-si dezvolte acele automatisme esentiale pe care ar trebui sa le foloseasca pe parcursul unei conversatii. 
 
Asa cum simulatorul de zbor ii ajuta pe piloti sa se antreneze in conditii reale, si Pitchboy este un simulator de zbor pentru o diversitate mare de roluri din companii si care are misiunea de transforma cunostintele in competente prin replicarea unor conversatii reale din munca de zi cu zi.

CUM FACE ASTA?! CU AJUTORUL REALITATII VIRTUALE SI AL INTELIGENTEI ARTIFICIALE.

Realitatea virtuala ne ajuta sa simulam mediul in care se desfasoara conversatia (birou, magazin) iar cu ajutorul IA construim personajul cu care utilizatorul va dialoga, in conditii foarte apropiate de realitate. Odata dezvoltat, role play-ul poate fi jucat de oriunde, de pe orice echipament si de ori cate ori este nevoie.
 
Pentru simulari se pot dezvolta formate audio pentru conversatii telefonice (conversatii cu Clienti in Telesales) sau scenarii video. Acestea pot fi 2D (pentru un role play care are loc la un birou) sau 360° pentru role play-uri care se desfasoara in medii complexe (camere de triaj in sectiile de urgenta ale unui spital). De asemenea putem folosi tehnologia deep fake video pentru a crea avatarul clientului si mediul in care se desfasoara interactiunea.
 
Conversatia cu persoana care este in formare este purtata pe baza unui proces predefinit, a unui arbore decizional si a recunoasterii unor cuvinte cheie pe care interlocutorul uman trebuie sa le foloseasca.
 
Role play-ul va fi inregistrat ceea ce inseamna ca utilizatorul il poate revedea si intelege cum a pus in practica cunostintele. Dupa fiecare role play Pitchboy ii va oferi feedback utilizatorului si va pastra punctajul obtinut in baza de date. Astfel dezvoltarea unei competente pe parcursul mai multor role-play-uri va putea fi usor observata atat de catre utilizator cat si de catre manager.
 
Un alt beneficiu al folosirii simulatorului este faptul ca se va desfasura de fiecare data la fel astfel ca angajatii vor putea sa deprinda exact aceleasi rutine esentiale din cadrul unui proces (de vanzare, de oferire a feedback-ului, etc.).
 
Pitchboy poate sa testeze cunostintele prin simple quizz-uri sau poate sa dezvolte role play-uri in care utilizatorul este ghidat in timpul interactiunii astfel incat acesta sa continue sa invete si sa exerseze, concomitent. In final putem crea simulari chiar si in conditii dificile, in care nu exista plasa de siguranta, (exact ca intr-un joc video) astfel incat competentele sa fie atat de bine dezvoltate incat interactiunea ulterioara cu un client real sa i se para angajatului foarte facila.
 
In concluzie, tehnologia AI poate fi utilizata in directia augmentarii potentialului uman fiind un sprijin al practicienilor in resurse umane. 

Vezi toate articolele scrise de

Alte articole

 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011-2023 HR Club. Toate Drepturile Rezervate