Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
   
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Avant Consulting, 2019-06-13
Avant Consulting lanseaza LiveHR, prima platforma de recrutare si formare profesionala care selecteaza automat candidatii potriviti nevoilor tale, calculand automat relevanta privind experienta prezentata in CV-urile colectate, in corelatie cu criteriile/ necesarul de recrutare.
Pus la dispozitie de L'Oreal Romania, 2019-05-31
Incepind cu data de 1 iunie pina la data de 15 iulie, La Roche-Posay va desfasura si anul acesta campania "Zilele Protectiei Solare", campanie initiata in 2011 si care are parte deja de o mare notorietate. Aceasta reprezinta o campanie de educare sociala, preventie si constientizare a riscului de expunere neprotejata la soare, mai exact a riscului de cancer de piele (melanom).
Pus la dispozitie de KPMG Romania, 2019-05-31
A 5-a editie a studiului KPMG Global CEO Outlook releva ca mai mult de jumatate dintre directorii executivi (CEO) intervievati sunt increzatori in succes, dar sunt realisti, 53% estimand o crestere moderata de 2% pentru urmatorii trei ani (in scadere de la 55% in 2018). Similar cu editia precedenta, liderii in afaceri mentin estimarea pozitiva pentru cresterea economiei globale in urmatorii trei ani, desi numarul acestora a scazut de la 67% la 62% in ultimele 12 luni. Increderea in viitor este intarita si de politicile de angajare, 36% dintre CEO estimand ca vor creste numarul angajatilor cu peste 6% in urmatorii trei ani.
Pus la dispozitie de Trend, 2019-05-31
​Invatarea este o calatorie interioara. De fiecare data exista un punct de pornire si o destinatie, dar si o intreaga lista de evenimente pe parcurs care te poarta dintr-un loc intr-altul. Nu este suficient sa faci un pas (sa mergi la un curs) si rareori te bucuri sa calatoresti singur (pentru ca ai nevoie de oameni care sa-ti fie alaturi in a-ti gestiona temerile si provocarile). Ai nevoie sa mergi in ritmul tau (nu-ti place nici sa fii grabit, dar nici sa astepti dupa altii) si sa treci prin diferitele experiente in ordinea in care tu alegi (pentru ca asa iti doresti ori pentru ca esti pregatit sa o faci doar in felul asta). Privind invatarea astfel si intelegand drumul din perspectiva calatorului, am proiectat TREND Journeys.
Pus la dispozitie de Learning Architect, 2019-05-31
Am fost invatati sa ne luptam cu nesiguranta noastra. Sa o alungam, hulim, uram si exilam. Dar, ce ar fi sa o ascultam? Si cum ne-am simti oare daca am sta de vorba cu ea? 
Pus la dispozitie de BIA, 2019-05-31
Tu cum iti ajuti angajatul sa depaseasca blocajul si sa isi mentina motivatia la locul de munca? Ce cuvinte devin adevarate carlige care sa il agate pentru scopul comun? Puterea secreta a discursului se bazeaza pe cativa termeni pe care orice lider bun ii foloseste. 
Pus la dispozitie de Dan Pricop, 2019-06-03
Indicatorul de combustibil ce-ti spune? Mai ai benzină pentru inca 500 de Km. Reviziile tehnice sunt la zi? Salariile le-ai platit la termen? E bine sa stai bine cu banii si in firma. Cunostinte solide de management financiar sunt esentiale pentru un conducator: a sti ce sa faci si cand sa faci cu banii tai. Sau cand si daca este nevoie de un imprumut.
Cursuri de formare pentru manageri si antreprenori performanti, prin Performeaza.ro
Pus la dispozitie de Performeaza.ro, 2018-11-16
Dinamica economica actuala face ca antreprenoriatul si managementul sa necesite o continua adaptare la nou. Pentru a supravietui, dar mai ales pentru a performa in acest domeniu, know-how-ul echipei de conducere a devenit un avantaj esential pentru orice organizatie. In acest context, Performeaza.ro propune programe de formare in management astfel incat avantajul pe piata sa fie unul evident si durabil.

Performeaza.ro ofera, prin intermediul specialistilor Soft Tehnica, programe de formare profesionala continua in management si resurse umane, dedicate antreprenorilor si managerilor si acreditate de ANC. Principalul scop al proiectului este de a ajuta angajatii IMM-urilor sa dobandeasca cunostintele necesare pentru a face fata provocarilor din contextul de business actual, atat la nivel national, cat mai ales in contextul european.
Programul de pregatire se desfasoara in trei etape, astfel incat la finalul acestora, managerii absolventi sa beneficieze de o formare complexa si completa, de un know-how aplicat problemelor specifice din business-ul pe care il conduc.

Etapa I – cursuri de formare
Competente antreprenoriale – un curs complet despre profilul antreprenorului de succes, competentele lui, strategii de marketing si plan financiar, dar si managementul resurselor umane si relationarea interpersonala.  
Manager de produs – cursul contine informatii complete, de la planificarea dezvoltarii acestuia, dezvoltarea sa efectiva, strategia de marketing, vanzarea sa, dar si interactiunea cu clientii si asigurarea feed-backului post-vanzare.
Manager Resurse Umane – un curs esential si in acelasi timp practic pentru orice manager de resurse umane, care contine informatii complexe de la designul organizatiei prin prisma structurii de personal, recrutarea si evaluarea angajatilor, managementul acestora, precum si modalitati de a stimula echipa sa performeze.

Etapa II – Instruire specializata
Aceasta etapa se adreseaza managerilor si antreprenorilor care au trecut de prima etapa si presupune sesiuni de tip coaching, care ii pregatesc pe acestia pentru provocarile de zi cu zi, ce depasesc zona teoriilor de business, cursuri de tip Mini MBA si PMP (Project Management Professional).

Etape III – Worksopuri tematice
In functie de directiile de management dorite, participantii la etapele anterioare pot dezvolta mai departe abilitati practice participand la workshopurile dedicate.
Mai multe detalii despre aceste cursuri se pot afla la conferintele speciale de informare, care vor avea loc in tara astfel:
  • 15 noiembrie, Hotel Ibis – Constanta 17:30 – 20:30
  • 20 noiembrie, Hotel Belfort - Brasov  17:30 – 20:30
Mai multe detalii despre proiect puteti gasi pe pagina proiectului www.performeaza.ro.
 
 
Despre organizator Soft-Tehnica
Misiunea Soft Tehnica o constituie investirea experientei si competentelor extensive in a aduce impact pozitiv in comunitate, oameni, business-uri.
Insufletim idei, nevoi si afaceri imbinand tehnologia cu experienta oamenilor si oportunitatile.
In prezent, portofoliul companiei include solutii pentru HoReCa&Retail, dezvoltate sub brandul Freya, software pentru managementul afacerilor.
 
Contact presa: Cristina Norocel, cristina@obiz.ro, 0741.30.10.82

Vezi toate articolele scrise de

Alte articole

 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate