Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
   
 
 
 
 
Pus la dispozitie de IziDoc, 2020-05-26
Sanatatea generala buna este o conditie importanta a performantei angajatilor. Conform unui studiu, 77% din pierderile de performanta se datoreaza unei stari de sanatate precare. Iar sanatatea orala nu face exceptie.
Pus la dispozitie de Indivizo, 2020-05-29
In timp ce restrictiile incep sa se relaxeze, este un bun moment sa tragem cateva concluzii despre aceasta perioada si sa vedem ce este de pastrat si ce ar trebui sa revina la modul cum obisnuia sa fie. Noi, la Indivizo, suntem absolut coplesiti de raspunsul pozitiv si de cererea uriasa pe care am primit-o pentru Interviul Video Automatizat, asa ca am decis sa ducem angajarile online la urmatorul nivel – cu Centrele de Evaluare Online.
Pus la dispozitie de Learning Architect, 2020-05-29
Stim cu totii vorba aceea cum ca "timpul este relativ", practic fiecare poate sa il perceapa in moduri diferite. Ei bine, mai mult ca oricand, noi am inteles aceasta zicala in ultimele 2 luni, care pentru noi au cantarit cat o viata. 
Pus la dispozitie de HART Consulting, 2020-05-29
Care sunt diferentele dintre liderii romani de HR si cei din alte regiuni? Afla dintr-un studiu realizat de Hogan Assessments si Hart Consulting, bazat pe trei fatete ale personalitatii: valorile (driverii si ceea ce ne motiveaza), "partea luminoasa a personalitatii" (comportamentele uzuale) si "partea intunecata a personalitatii" (punctele forte utilizate in exces, "derapaje" care pot impacta in mod negativ performanta). 
Pus la dispozitie de Creasoft, 2020-05-29
Una dintre cele mai mari dileme ale antreprenorilor si a managerilor din companii este legata astazi de productivitatea angajatilor care lucreaza de acasa. Cine, cum si cat lucreaza sunt preocuparile liderilor care au prelungit politica muncii de acasa din cauza crizei coronavirusului. Alaturi de reducerea de costuri, optimizarea proceselor si cresterea productivitatii sunt obiectivele de business prioritare in aceasta perioada.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-05-29
Criza sanitara a afectat activitatea unor industrii, care au fost nevoite sa isi trimita angajatii in somaj tehnic sau, mai drastic, au recurs la concedieri colective. Chiar daca ofertele de recrutare in anumite domenii pot fi numarate pe degete, exista sectoare in care cererea de noi angajati a crescut in aceasta perioada. Sa vedem cum arata recrutarea “la distanta” in vreme de pandemie.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-05-29
Pandemia de coronavirus ne-a facut sa ne modificam anumite obiceiuri pe care inainte le consideram uzuale si ne-a determinat sa ne adaptam rapid la noile schimbari. Pe langa obiceiurile zilnice, trebuie sa acceptam ca si piata muncii, asa cum o stim, va suferi modificari pe termen lung, pe care este nevoie sa le intelegem din timp pentru a ne putea conforma cu ele.
Pus la dispozitie de Radu Manolescu, 2020-05-29
In aceasta editie iti propunem un articol in care abordam trei perspective diferite despre fericire, de altfel unul dintre cele mai / daca nu cel mai important aspect al vietii noastre. Speram ca in urma acestei lecturi, sa te gandesti la ce ne face cu adevarat fericiti pentru a investi energia in directiile corecte. 
Pus la dispozitie de Ioan Dumitrascu (partener), Cristina Tudoran (senior associate), Alexandru Moraru (associate), 2020-05-29
In ultimele zile au fost adoptate si au intrat in vigoare Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 70/2020, Legea nr. 55/2020, Hotararea Guvernului nr. 394/2020 privind declararea starii de alerta si masurile care se aplica pe durata acesteia pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID-19 („Hotararea Guvernului”), Ordinul nr. 3577/831/2020 pentru ocrotirea securitatii si sanatatii angajatilor la locul de munca, Ordinul nr. 1731/832/2020 privind masurile pentru prevenirea contaminarii cu noul coronavirus, precum si Ordinul nr. 874/81/2020 2020 privind instituirea obligativitatii purtarii mastii de protectie, a triajului epidemiologic si dezinfectarea obligatorie a mainilor pentru prevenirea contaminarii cu virusul SARS-CoV-2 pe durata starii de alerta. 
Pus la dispozitie de Medicover Romania, 2020-05-29
Pandemia de coronavirus poate fi extrem de stresanta pentru unii oameni. Frica si anxietatea pot fi coplesitoare atat in cazul adultilor, cat si al copiilor. Gestionarea stresului te va face atat pe tine, cat si pe cei din jur, sa treceti mai usor peste aceasta perioada. 
Pus la dispozitie de Adriana González Gil, 2020-05-29
Lumea s-a schimbat intr-o masura pe care inca nu o putem intelege pe deplin, iar emotiile sunt in centrul acestei schimbari. Situatiile normale, cum ar fi mersul la munca sau cumparaturile, pot fi acum declansatoare de stres, anxietate si ingrijorare. Acesta este motivul pentru care este mai important ca niciodata sa folosim toate instrumentele disponibile pentru a intelege aceste emotii, a le prezice si adapta business-urile la ele.
Pus la dispozitie de Smartree, 2020-05-29
Au trecut deja mai bine de 2 luni de cand companiile au fost nevoite sa adopte modul de lucru remote si in acest nou context comunicarea permanenta si eficienta cu angajatii in scopul mentinerii culturii organizationale si a sentimentului de apartenenta la echipa au devenit o prioritate. Astfel, modulele software dezvoltate de Smartree, MyStaff Notifier si MyStaff News pot usura considerabil munca managerilor de HR in ceea ce priveste comunicarea cu angajatii prin trimiterea de notificari automate si stiri in interiorul organizatiei.
Pus la dispozitie de Smartree, 2020-05-29
Efectele negative ale situatiei de pandemie SARS-CoV-2 in care ne aflam la momentul actual se resimt acut si pe piata fortei de munca. Raporturile de munca dintre angajati si angajatori s-au modificat semnificativ si schimbarile impuse de noua realitate au impact si in domeniul resurselor umane. Multe companii au fost fortate sa isi ajusteze din mers procesele interne, fie ca vorbim despre modalitatea de recrutare sau interactiunea cu partenerii.
Pus la dispozitie de Smartree, 2020-05-29
Starea de alerta intrata in vigoare a adus noutati legislative in domeniul muncii si noi obligatii pentru angajatorii din Romania. Chiar daca initial, angajatorii aveau obligatia organizarii activitatii astfel incat munca sa se desfasoare de la domiciliul angajatilor, acest paragraf de lege a fost abrogat, transformandu-se intr- alternativa recomandabila din partea autoritatilor. Am detaliat in articolul urmator ce obligatii au atat angajatorii cat si angajatii in conditiile reluarii activitatii in spatiile de birouri.
Pus la dispozitie de Letitia Lucescu, 2020-05-29
Rolurile si responsabilitatile managerilor s-au schimbat dramatic in ultimele saptamani. Pana acum managerii se concentrau mai ales pe incurajarea inovarii, motivatia angajatilor, managementul financiar si cresterea cotei de piata. Atentia celor mai multi cade insa astazi pe controlul costurilor si mentinerea lichiditatii. Ne confruntam cu blocaje si deficiente pe care nu le-am identificat ca riscuri, nu le-am evaluat impactul si nici nu ne-am facut rezerve ca sa le putem gestiona, dar care acum modifica drastic sfera rolurilor si a responsabilitatilor. 
Pus la dispozitie de Wizrom, 2020-05-29
In mediul de lucru tot mai provocator din prezent, in special in contextul schimbarilor dramatice si rapide din ultimele luni, departamentul de HR are potentialul sa contribuie semnificativ la succesul viitor al oricarei companii. Cu toate acestea, multi specialisti se simt sufocati de sarcini de admin sau alte activitati care consuma mult timp, dar ofera prea putina valoare. In acelasi timp, investitia intr-un software de management al resurselor umane reprezinta un pas mare. Cum stii cand este cel mai bun moment sa il faci? 
Pus la dispozitie de Wizrom, 2020-05-29
Ai analizat deja procesele din departament si ai decis ca cea mai buna cale de a mari eficienta operationala este un software de management al resurselor umane? Greul poate ca abia incepe. Adevarul este ca poate fi intimidant sa pornesti singur procesul de automatizare si digitalizare a operatiunilor tale de HR, in special daca nu ai experienta anterioara in coordonarea unor proiecte similare de implementare de software. 
Cursuri de formare pentru manageri si antreprenori performanti, prin Performeaza.ro
Pus la dispozitie de Performeaza.ro, 2018-11-16
Dinamica economica actuala face ca antreprenoriatul si managementul sa necesite o continua adaptare la nou. Pentru a supravietui, dar mai ales pentru a performa in acest domeniu, know-how-ul echipei de conducere a devenit un avantaj esential pentru orice organizatie. In acest context, Performeaza.ro propune programe de formare in management astfel incat avantajul pe piata sa fie unul evident si durabil.

Performeaza.ro ofera, prin intermediul specialistilor Soft Tehnica, programe de formare profesionala continua in management si resurse umane, dedicate antreprenorilor si managerilor si acreditate de ANC. Principalul scop al proiectului este de a ajuta angajatii IMM-urilor sa dobandeasca cunostintele necesare pentru a face fata provocarilor din contextul de business actual, atat la nivel national, cat mai ales in contextul european.
Programul de pregatire se desfasoara in trei etape, astfel incat la finalul acestora, managerii absolventi sa beneficieze de o formare complexa si completa, de un know-how aplicat problemelor specifice din business-ul pe care il conduc.

Etapa I – cursuri de formare
Competente antreprenoriale – un curs complet despre profilul antreprenorului de succes, competentele lui, strategii de marketing si plan financiar, dar si managementul resurselor umane si relationarea interpersonala.  
Manager de produs – cursul contine informatii complete, de la planificarea dezvoltarii acestuia, dezvoltarea sa efectiva, strategia de marketing, vanzarea sa, dar si interactiunea cu clientii si asigurarea feed-backului post-vanzare.
Manager Resurse Umane – un curs esential si in acelasi timp practic pentru orice manager de resurse umane, care contine informatii complexe de la designul organizatiei prin prisma structurii de personal, recrutarea si evaluarea angajatilor, managementul acestora, precum si modalitati de a stimula echipa sa performeze.

Etapa II – Instruire specializata
Aceasta etapa se adreseaza managerilor si antreprenorilor care au trecut de prima etapa si presupune sesiuni de tip coaching, care ii pregatesc pe acestia pentru provocarile de zi cu zi, ce depasesc zona teoriilor de business, cursuri de tip Mini MBA si PMP (Project Management Professional).

Etape III – Worksopuri tematice
In functie de directiile de management dorite, participantii la etapele anterioare pot dezvolta mai departe abilitati practice participand la workshopurile dedicate.
Mai multe detalii despre aceste cursuri se pot afla la conferintele speciale de informare, care vor avea loc in tara astfel:
  • 15 noiembrie, Hotel Ibis – Constanta 17:30 – 20:30
  • 20 noiembrie, Hotel Belfort - Brasov  17:30 – 20:30
Mai multe detalii despre proiect puteti gasi pe pagina proiectului www.performeaza.ro.
 
 
Despre organizator Soft-Tehnica
Misiunea Soft Tehnica o constituie investirea experientei si competentelor extensive in a aduce impact pozitiv in comunitate, oameni, business-uri.
Insufletim idei, nevoi si afaceri imbinand tehnologia cu experienta oamenilor si oportunitatile.
In prezent, portofoliul companiei include solutii pentru HoReCa&Retail, dezvoltate sub brandul Freya, software pentru managementul afacerilor.
 
Contact presa: Cristina Norocel, cristina@obiz.ro, 0741.30.10.82

Vezi toate articolele scrise de

Alte articole

 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate