Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
   
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Monica Vijeu, 2019-07-15
Antrenarea leadershipului este una dintre cele mai fascinante oportunitati ale coachingului persoanelor aflate in pozitii de conducere pentru ca succesul unei afaceri, al unei societati depinde de calitatea liderilor sai. Stilul de conducere al fiecarui leader este diferit in functie de comportamentele sale dominante, comportamente care influenteaza actiunile si relatiile cu ceilalti, rezultatele pe termen lung. Modul in care simte si gandeste in diverse situatii determina aceste comportamente.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2019-07-29
Conform studiilor recente, piata globala a serviciilor externalizate de recrutare a depasit in 2017 pragul de 5 miliarde de dolari, iar expertii se asteapta sa creasca accelerat in anii urmatori. Asadar, tot mai multe companii din intreaga lume mizeaza pe externalizarea recrutarii pentru a gasi candidatii valorosi de care au nevoie pentru a-si sustine cresterea de business. Afla care sunt principalele argumente pro si contra pentru externalizarea recrutarii.
Pus la dispozitie de BIA, 2019-07-29
Activitatea unui consultant de payroll se afla la intersectia mai multor domenii din care isi extrage resursele necesare: HR, juridic, financiar-contabil, software. Ce vraji face un astfel de profesionist pentru salarii corecte si la timp si care este bagheta magica pe care se bazeaza? 
Pus la dispozitie de Amrop, 2019-07-30
​Raportul Amrop prezinta cinci mega trenduri cu impact la nivel de business in viitor si detaliaza modul in care leadership-ul trebuie sa inteleaga sa faca schimbarile necesare pentru a-si pastra relevanta. Directia data de management nu mai poate stagna in zona de inovare a ceea ce exista deja in cadrul organizatiei, fiind astfel necesara trecerea catre o etapa ulterioara.
Pus la dispozitie de Letitia Lucescu, 2019-08-01
Cati ani aveai cand te-ai contrazis prima oară cu cineva? Cand a fost ultima oara cand una ai vrut sa spui si alta s-a inteles? Din experientele pe care cei mai multi dintre noi le avem, se pare ca sursa multor neintelegeri, sau a problemelor de comunicare, o constituie diferenta dintre intentia pe care o avem cand spunem ceva si impactul sau. 
Despre leadership - Robert Hogan
Pus la dispozitie de Robert Hogan, PhD, profesor I/O psychology, 2018-04-26
Leadershipul este un subiect care ma obsedeaza. Organizatiile au nevoie de lideri pentru a lua decizii cheie, a anticipa si a gestiona schimbarea tendintelor pietei si a stabili o viziune strategica. Cand predomina leadershipul competent, oamenii si companiile prospera. Leadershipul necorespunzator genereaza aproape intotdeauna angajati neimplicati, eventual, esecul in afaceri.

Problema cu majoritatea modelelor de competente de leadership este ca nu reusesc sa faca distinctia intre manageri de succes - oameni care sunt promovati rapid in organizatiile lor si manageri eficienti - oameni ai caror subordonati sunt angajati si ale caror departamente functioneaza bine. Daca facem distinctia intre aceste grupuri si revizuim literatura de leadership din perspectiva eficacitatii echipei, gasim sase generalizari utile.

Una din ele se refera la caracteristicile pe care oamenii doresc sa le vada in conducatorii lor. Kouzes si Posner (2010) au conceput o paradigma simpla pentru a studia acest lucru: cereti oamenilor sa descrie cei mai buni si cei mai rai manageri pe care i-au avut vreodata folosind un format standardizat. Aceasta cercetare arata ca oamenii evalueaza liderii in termeni de patru mari categorii:

1. Integritate - oamenii vor sa stie ca persoanele responsabile nu vor profita de pozitiile lor - nu vor minti, nu vor fura, nu vor avea favoriti sau nu-si vor trada subordonatii.

2. Deciziile - succesul sau esecul organizatiilor depinde de luarea deciziilor. Unii lideri iau decizii mai bune decat altii.

3. Competenta - Liderii buni par sa stie despre ce vorbesc, au competenta in activitatea echipei. Subordonatii vad liderii care nu dispun de cunostinte de afaceri ca niste costume goale si nu doresc sa le urmeze.

4. Viziune - Liderii buni pot explica modul in care misiunea lor se incadreaza in schema mai larga a lucrurilor. Aceasta viziune clarifica rolurile, obiectivele si calea de urmat, facilitand astfel performanta echipei.

Aceste patru teme apar in ordine descrescatoare - integritatea este cel mai important atribut si viziunea este cea mai putin importanta - dar toate cele patru sunt componente cruciale ale reputatiei liderilor. Deopotriva, conducatorii care nu au integritate, judecata, competenta si viziune bune vor da gres.

Vezi toate articolele scrise de HART Consulting

Alte articole

 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate