Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
   
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Monica Vijeu, 2019-07-15
Antrenarea leadershipului este una dintre cele mai fascinante oportunitati ale coachingului persoanelor aflate in pozitii de conducere pentru ca succesul unei afaceri, al unei societati depinde de calitatea liderilor sai. Stilul de conducere al fiecarui leader este diferit in functie de comportamentele sale dominante, comportamente care influenteaza actiunile si relatiile cu ceilalti, rezultatele pe termen lung. Modul in care simte si gandeste in diverse situatii determina aceste comportamente.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2019-07-29
Conform studiilor recente, piata globala a serviciilor externalizate de recrutare a depasit in 2017 pragul de 5 miliarde de dolari, iar expertii se asteapta sa creasca accelerat in anii urmatori. Asadar, tot mai multe companii din intreaga lume mizeaza pe externalizarea recrutarii pentru a gasi candidatii valorosi de care au nevoie pentru a-si sustine cresterea de business. Afla care sunt principalele argumente pro si contra pentru externalizarea recrutarii.
Pus la dispozitie de BIA, 2019-07-29
Activitatea unui consultant de payroll se afla la intersectia mai multor domenii din care isi extrage resursele necesare: HR, juridic, financiar-contabil, software. Ce vraji face un astfel de profesionist pentru salarii corecte si la timp si care este bagheta magica pe care se bazeaza? 
Pus la dispozitie de Amrop, 2019-07-30
​Raportul Amrop prezinta cinci mega trenduri cu impact la nivel de business in viitor si detaliaza modul in care leadership-ul trebuie sa inteleaga sa faca schimbarile necesare pentru a-si pastra relevanta. Directia data de management nu mai poate stagna in zona de inovare a ceea ce exista deja in cadrul organizatiei, fiind astfel necesara trecerea catre o etapa ulterioara.
Pus la dispozitie de Letitia Lucescu, 2019-08-01
Cati ani aveai cand te-ai contrazis prima oară cu cineva? Cand a fost ultima oara cand una ai vrut sa spui si alta s-a inteles? Din experientele pe care cei mai multi dintre noi le avem, se pare ca sursa multor neintelegeri, sau a problemelor de comunicare, o constituie diferenta dintre intentia pe care o avem cand spunem ceva si impactul sau. 
Employer Journey si gamificare. Cum mixezi cele doua concepte intr-o activare #disruptiveHR
Pus la dispozitie de Marcom Hub, 2019-03-29
Atragerea de angajati noi, potriviti cu obiectivele de dezvoltare ale companiei, este o provocare din ce in ce mai importanta pentru HR Manageri. Daca vorbim de atragerea generatiilor tinere lucrurile se complica si mai mult. Cum faci sa ii convingi ca a lucra in compania ta este o experienta care merita incercata?
 
Cand vorbim despre angajati tineri, Disruptive HR devine un concept cu care ar trebui sa te obisnuiesti repede. Acesta face referire la adaptarea domeniului Resurselor Umane la conditiile impuse de digitalizare prin utilizarea noilor tehnologii. Din gama trendurilor disruptive fac parte softurile care masoara ce ii motiveaza pe angajati sau care ii ajuta sa-si monitorizeze progresul si starea de bine.
 
Dar sa pornim de la nevoile si interesele tale de HR Manager. Vrei sa atragi atentia viitorilor angajati la evenimentele pe care le organizezi? Te intrebi cum sa procedezi astfel incat conceptul evenimentului, dar si brand-ul de angajator sa ramana intiparite in minte, in asa fel incat participantii sa rezoneze cu organizatia si sa considere posibilitatea de a lucra in cadrul acesteia? Pleaca de la premisa ca oamenii au nevoie de ceva in care sa poata avea incredere si care sa le ofere un sentiment placut. Prin urmare, ar fi recomandat sa le facilitezi o experienta pozitiva pe care sa o asocieze cu brandul.
 
Cum a folosit Banca Transilvania conceptul de gamificare intr-o activare Disruptive HR cu accent pe employer branding awareness
 
Un exemplu de event gamification care a functionat mai ales in cazul generatiei tinere, care are nevoie de interactivitate pentru a nu se plictisi, de noutate si de creativitate a fost o activare de tip Disruptive HR, desfasurata recent de Banca Transilvania. In cadrul activarii, studentii care au participat la eveniment au avut ocazia sa parcurga un Employee Journey in cadrul companiei, pornind de la interviul de angajare, la training, mentoring, coaching si dezvoltare personala pana la celebration & fun. Participantii au inteles parcursul carierei in BT cu ajutorul robotilor inclusi intr-o dinamica de joc adaptata la realitatea organizationala.
 
Ideea a luat nastere in cadrul unui workshop desfasurat la Marcom Hub, robotii fiind un instrument de gamificare utilizat in industria HR si una dintre tehnologiile care pot fi folosite in activari de tipul Experiential HR.
 
Cum faci din induction day o experienta memorabila
 
Gamificarea e de mare ajutor si cand vine vorba de intelegerea valorilor companiei. Imagineaza-ti cum ar fi ca in cursul unei induction day, cei mai noi angajati sa se familiarizeze cu organigrama si valorile organizatiei prin intermediul unui workshop in care creeaza chiar ei traseul mai multor roboti reusind astfel prin ghidajul lor sa inteleaga care sunt functiile in companie si care sunt asocierile valorilor…



De ce event gamification
 
Beneficiile nu sunt doar de partea celor carora le este destinat evenimentul, ci si de partea organizatorilor. Jane McGonigal, game designer premiat la nivel international, accentueaza faptul ca jocul creeaza dependenta tocmai pentru ca tinteste nevoi emotionale de baza. Mai simplu spus, intra in contact cu motivatorii intrinseci si extrinseci care actioneaza asupra unei persoane in viata de zi cu zi.
 
Alte avantaje care pot rezulta din acest tip de eveniment sunt: crearea unui context marcat de incredere si colaborare, a unei atmosfere mai relaxate in care ideile si feedback-ul din partea potentialilor angajati circula cu usurinta.
 
Creeaza-ti propria activare #disruptiveHR
 
Marcom Hub este un accelerator de idei pentru echipe creative din domeniul HR. Daca si compania ta are nevoie de o activare #disruptive, hai cu echipa la Marcom Hub sa dati frau liber imaginatiei. Dincolo de faptul ca puteti petrece cateva ore #outofoffice, plecati cu ideea de campanie gata de implementat… Esti la un e-mail distanta: geek@marcomhub.ro.

Vezi toate articolele scrise de Marcom Hub

Alte articole

 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate