Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
   
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Avant Consulting, 2019-06-13
Avant Consulting lanseaza LiveHR, prima platforma de recrutare si formare profesionala care selecteaza automat candidatii potriviti nevoilor tale, calculand automat relevanta privind experienta prezentata in CV-urile colectate, in corelatie cu criteriile/ necesarul de recrutare.
Pus la dispozitie de L'Oreal Romania, 2019-05-31
Incepind cu data de 1 iunie pina la data de 15 iulie, La Roche-Posay va desfasura si anul acesta campania "Zilele Protectiei Solare", campanie initiata in 2011 si care are parte deja de o mare notorietate. Aceasta reprezinta o campanie de educare sociala, preventie si constientizare a riscului de expunere neprotejata la soare, mai exact a riscului de cancer de piele (melanom).
Pus la dispozitie de KPMG Romania, 2019-05-31
A 5-a editie a studiului KPMG Global CEO Outlook releva ca mai mult de jumatate dintre directorii executivi (CEO) intervievati sunt increzatori in succes, dar sunt realisti, 53% estimand o crestere moderata de 2% pentru urmatorii trei ani (in scadere de la 55% in 2018). Similar cu editia precedenta, liderii in afaceri mentin estimarea pozitiva pentru cresterea economiei globale in urmatorii trei ani, desi numarul acestora a scazut de la 67% la 62% in ultimele 12 luni. Increderea in viitor este intarita si de politicile de angajare, 36% dintre CEO estimand ca vor creste numarul angajatilor cu peste 6% in urmatorii trei ani.
Pus la dispozitie de Trend, 2019-05-31
​Invatarea este o calatorie interioara. De fiecare data exista un punct de pornire si o destinatie, dar si o intreaga lista de evenimente pe parcurs care te poarta dintr-un loc intr-altul. Nu este suficient sa faci un pas (sa mergi la un curs) si rareori te bucuri sa calatoresti singur (pentru ca ai nevoie de oameni care sa-ti fie alaturi in a-ti gestiona temerile si provocarile). Ai nevoie sa mergi in ritmul tau (nu-ti place nici sa fii grabit, dar nici sa astepti dupa altii) si sa treci prin diferitele experiente in ordinea in care tu alegi (pentru ca asa iti doresti ori pentru ca esti pregatit sa o faci doar in felul asta). Privind invatarea astfel si intelegand drumul din perspectiva calatorului, am proiectat TREND Journeys.
Pus la dispozitie de Learning Architect, 2019-05-31
Am fost invatati sa ne luptam cu nesiguranta noastra. Sa o alungam, hulim, uram si exilam. Dar, ce ar fi sa o ascultam? Si cum ne-am simti oare daca am sta de vorba cu ea? 
Pus la dispozitie de BIA, 2019-05-31
Tu cum iti ajuti angajatul sa depaseasca blocajul si sa isi mentina motivatia la locul de munca? Ce cuvinte devin adevarate carlige care sa il agate pentru scopul comun? Puterea secreta a discursului se bazeaza pe cativa termeni pe care orice lider bun ii foloseste. 
Pus la dispozitie de Dan Pricop, 2019-06-03
Indicatorul de combustibil ce-ti spune? Mai ai benzină pentru inca 500 de Km. Reviziile tehnice sunt la zi? Salariile le-ai platit la termen? E bine sa stai bine cu banii si in firma. Cunostinte solide de management financiar sunt esentiale pentru un conducator: a sti ce sa faci si cand sa faci cu banii tai. Sau cand si daca este nevoie de un imprumut.
Employer Journey si gamificare. Cum mixezi cele doua concepte intr-o activare #disruptiveHR
Pus la dispozitie de Marcom Hub, 2019-03-29
Atragerea de angajati noi, potriviti cu obiectivele de dezvoltare ale companiei, este o provocare din ce in ce mai importanta pentru HR Manageri. Daca vorbim de atragerea generatiilor tinere lucrurile se complica si mai mult. Cum faci sa ii convingi ca a lucra in compania ta este o experienta care merita incercata?
 
Cand vorbim despre angajati tineri, Disruptive HR devine un concept cu care ar trebui sa te obisnuiesti repede. Acesta face referire la adaptarea domeniului Resurselor Umane la conditiile impuse de digitalizare prin utilizarea noilor tehnologii. Din gama trendurilor disruptive fac parte softurile care masoara ce ii motiveaza pe angajati sau care ii ajuta sa-si monitorizeze progresul si starea de bine.
 
Dar sa pornim de la nevoile si interesele tale de HR Manager. Vrei sa atragi atentia viitorilor angajati la evenimentele pe care le organizezi? Te intrebi cum sa procedezi astfel incat conceptul evenimentului, dar si brand-ul de angajator sa ramana intiparite in minte, in asa fel incat participantii sa rezoneze cu organizatia si sa considere posibilitatea de a lucra in cadrul acesteia? Pleaca de la premisa ca oamenii au nevoie de ceva in care sa poata avea incredere si care sa le ofere un sentiment placut. Prin urmare, ar fi recomandat sa le facilitezi o experienta pozitiva pe care sa o asocieze cu brandul.
 
Cum a folosit Banca Transilvania conceptul de gamificare intr-o activare Disruptive HR cu accent pe employer branding awareness
 
Un exemplu de event gamification care a functionat mai ales in cazul generatiei tinere, care are nevoie de interactivitate pentru a nu se plictisi, de noutate si de creativitate a fost o activare de tip Disruptive HR, desfasurata recent de Banca Transilvania. In cadrul activarii, studentii care au participat la eveniment au avut ocazia sa parcurga un Employee Journey in cadrul companiei, pornind de la interviul de angajare, la training, mentoring, coaching si dezvoltare personala pana la celebration & fun. Participantii au inteles parcursul carierei in BT cu ajutorul robotilor inclusi intr-o dinamica de joc adaptata la realitatea organizationala.
 
Ideea a luat nastere in cadrul unui workshop desfasurat la Marcom Hub, robotii fiind un instrument de gamificare utilizat in industria HR si una dintre tehnologiile care pot fi folosite in activari de tipul Experiential HR.
 
Cum faci din induction day o experienta memorabila
 
Gamificarea e de mare ajutor si cand vine vorba de intelegerea valorilor companiei. Imagineaza-ti cum ar fi ca in cursul unei induction day, cei mai noi angajati sa se familiarizeze cu organigrama si valorile organizatiei prin intermediul unui workshop in care creeaza chiar ei traseul mai multor roboti reusind astfel prin ghidajul lor sa inteleaga care sunt functiile in companie si care sunt asocierile valorilor…



De ce event gamification
 
Beneficiile nu sunt doar de partea celor carora le este destinat evenimentul, ci si de partea organizatorilor. Jane McGonigal, game designer premiat la nivel international, accentueaza faptul ca jocul creeaza dependenta tocmai pentru ca tinteste nevoi emotionale de baza. Mai simplu spus, intra in contact cu motivatorii intrinseci si extrinseci care actioneaza asupra unei persoane in viata de zi cu zi.
 
Alte avantaje care pot rezulta din acest tip de eveniment sunt: crearea unui context marcat de incredere si colaborare, a unei atmosfere mai relaxate in care ideile si feedback-ul din partea potentialilor angajati circula cu usurinta.
 
Creeaza-ti propria activare #disruptiveHR
 
Marcom Hub este un accelerator de idei pentru echipe creative din domeniul HR. Daca si compania ta are nevoie de o activare #disruptive, hai cu echipa la Marcom Hub sa dati frau liber imaginatiei. Dincolo de faptul ca puteti petrece cateva ore #outofoffice, plecati cu ideea de campanie gata de implementat… Esti la un e-mail distanta: geek@marcomhub.ro.

Vezi toate articolele scrise de Marcom Hub

Alte articole

 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate