Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
   
 
 
 
 
Pus la dispozitie de BIA, 2019-03-26
Ca lider de business, iei sute de hotarari in fiecare an, insa doar cateva sunt esentiale pentru profitabilitatea afacerii tale. Uneori, o singura decizie poate impacta compania cat sa faca diferenta intre reusita si esec. Tu ai luat cea mai importanta hotarare din acest an? 
Pus la dispozitie de SHL, 2019-03-29
Cum toti vrem sa atragem si sa pastram talentele, SHL lanseaza Verify G+ - un nou instrument de masurare a capacitatii de rezolvare de probleme si rationament critic, menita sa creasca eficienta si eficacitatea procesului de evaluare.
Pus la dispozitie de Marcom Hub, 2019-03-29
Atragerea de angajati noi, potriviti cu obiectivele de dezvoltare ale companiei, este o provocare din ce in ce mai importanta pentru HR Manageri. Daca vorbim de atragerea generatiilor tinere lucrurile se complica si mai mult. Cum faci sa ii convingi ca a lucra in compania ta este o experienta care merita incercata? Citeste continuarea acestui articol pentru a afla cum a folosit Banca Transilvania conceptul de gamificare intr-o activare Disruptive HR cu accent pe employer branding awareness.
Pus la dispozitie de Monica Vijeu, 2019-04-04
Pe parcursul intregii vieti facem parte din diverse echipe: familie, prieteni, colegi de scoala, colegi de serviciu. In cadrul acestor echipe ne formam permanent in baza talentelor personale, a influentei si relationarii cu ceilalti, a deciziilor pe care le luam, experimentand medii ale caror provocari ne ajuta sa fim mai mult sau mai putin din ceea ce suntem cu adevarat. Astfel in timp, mai devreme sau mai tarziu rezultatele noastre, satisfactia personala, confirma sau nu daca talentele noastre s-au transformat in adevarate atuuri personale in cadrul oricareia dintre aceste echipe.
Pus la dispozitie de Human Invest, 2019-04-17
Human Invest organizeaza in data de 29 mai 2019, in Bucuresti, conferinta “The next challenges: Leading better. Leading differently.” Evenimentul, care marcheaza aniversarea de 20 de ani a companiei de consultanta pe piata locala, reuneste CEO si HR Directori din companii de top din România, speakeri internationali si consultanti locali Human Invest.
Pus la dispozitie de Hotel Melodia, 2019-04-22
Eficienta, efortul, grupul, barierele, imbunatatirea relatiilor, atingerea obiectivelor sau rezolvarea problemelor sunt doar cateva dintre elementele definitorii pentru termenul de team building. Principiul unor astfel de evenimente corporative este relationarea, iar ideea de “Fun” vine sa completeze reusita evenimentelor prin oferirea unor activitati de entertainment, petreceri tematice si activitati atractive  intr-un cadru modern si relaxant de 4*, pe litoral, cu tarife incepand de la 299 lei/persoana.
Employer Journey si gamificare. Cum mixezi cele doua concepte intr-o activare #disruptiveHR
Pus la dispozitie de Marcom Hub, 2019-03-29
Atragerea de angajati noi, potriviti cu obiectivele de dezvoltare ale companiei, este o provocare din ce in ce mai importanta pentru HR Manageri. Daca vorbim de atragerea generatiilor tinere lucrurile se complica si mai mult. Cum faci sa ii convingi ca a lucra in compania ta este o experienta care merita incercata?
 
Cand vorbim despre angajati tineri, Disruptive HR devine un concept cu care ar trebui sa te obisnuiesti repede. Acesta face referire la adaptarea domeniului Resurselor Umane la conditiile impuse de digitalizare prin utilizarea noilor tehnologii. Din gama trendurilor disruptive fac parte softurile care masoara ce ii motiveaza pe angajati sau care ii ajuta sa-si monitorizeze progresul si starea de bine.
 
Dar sa pornim de la nevoile si interesele tale de HR Manager. Vrei sa atragi atentia viitorilor angajati la evenimentele pe care le organizezi? Te intrebi cum sa procedezi astfel incat conceptul evenimentului, dar si brand-ul de angajator sa ramana intiparite in minte, in asa fel incat participantii sa rezoneze cu organizatia si sa considere posibilitatea de a lucra in cadrul acesteia? Pleaca de la premisa ca oamenii au nevoie de ceva in care sa poata avea incredere si care sa le ofere un sentiment placut. Prin urmare, ar fi recomandat sa le facilitezi o experienta pozitiva pe care sa o asocieze cu brandul.
 
Cum a folosit Banca Transilvania conceptul de gamificare intr-o activare Disruptive HR cu accent pe employer branding awareness
 
Un exemplu de event gamification care a functionat mai ales in cazul generatiei tinere, care are nevoie de interactivitate pentru a nu se plictisi, de noutate si de creativitate a fost o activare de tip Disruptive HR, desfasurata recent de Banca Transilvania. In cadrul activarii, studentii care au participat la eveniment au avut ocazia sa parcurga un Employee Journey in cadrul companiei, pornind de la interviul de angajare, la training, mentoring, coaching si dezvoltare personala pana la celebration & fun. Participantii au inteles parcursul carierei in BT cu ajutorul robotilor inclusi intr-o dinamica de joc adaptata la realitatea organizationala.
 
Ideea a luat nastere in cadrul unui workshop desfasurat la Marcom Hub, robotii fiind un instrument de gamificare utilizat in industria HR si una dintre tehnologiile care pot fi folosite in activari de tipul Experiential HR.
 
Cum faci din induction day o experienta memorabila
 
Gamificarea e de mare ajutor si cand vine vorba de intelegerea valorilor companiei. Imagineaza-ti cum ar fi ca in cursul unei induction day, cei mai noi angajati sa se familiarizeze cu organigrama si valorile organizatiei prin intermediul unui workshop in care creeaza chiar ei traseul mai multor roboti reusind astfel prin ghidajul lor sa inteleaga care sunt functiile in companie si care sunt asocierile valorilor…



De ce event gamification
 
Beneficiile nu sunt doar de partea celor carora le este destinat evenimentul, ci si de partea organizatorilor. Jane McGonigal, game designer premiat la nivel international, accentueaza faptul ca jocul creeaza dependenta tocmai pentru ca tinteste nevoi emotionale de baza. Mai simplu spus, intra in contact cu motivatorii intrinseci si extrinseci care actioneaza asupra unei persoane in viata de zi cu zi.
 
Alte avantaje care pot rezulta din acest tip de eveniment sunt: crearea unui context marcat de incredere si colaborare, a unei atmosfere mai relaxate in care ideile si feedback-ul din partea potentialilor angajati circula cu usurinta.
 
Creeaza-ti propria activare #disruptiveHR
 
Marcom Hub este un accelerator de idei pentru echipe creative din domeniul HR. Daca si compania ta are nevoie de o activare #disruptive, hai cu echipa la Marcom Hub sa dati frau liber imaginatiei. Dincolo de faptul ca puteti petrece cateva ore #outofoffice, plecati cu ideea de campanie gata de implementat… Esti la un e-mail distanta: geek@marcomhub.ro.

Vezi toate articolele scrise de Marcom Hub

Alte articole

 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate