Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
   
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Oana Niculae, 2024-04-23
A fost o intrebare pe care am adresat-o tacut in timpul unei conferinte recente la care am participat. S-a nascut din aprecierea eforturilor acestor specialisti de a gasi un echilibru si un fir rosu de integrare a noului stil lucrativ si a celor “80 de noi masuri legislative numai in 2024”.
Pus la dispozitie de Oana Niculae, 2024-04-23
Decizia profesionala de a deveni si suportul oamenilor de business, de a veni in sprijinul lor cu procese de reinvatare, implementare si dezvoltare prin coaching, a cuprins si-mi cuprinde in continuare cu incredere dorinta de a sustine liderul de astazi, si de astazi inainte, in a-si asuma, cu responsabilitate si transparenta, impactul si influenta pe care le aduce prin prezenta si contributia personala si profesionala.
Pus la dispozitie de HART Consulting, 2024-04-23
Robert Hogan, PhD, fondatorul si presendintele Hogan Assessments, afirma ca: ”Un leader smerit genereaza implicare”.  Asadar, este nevoie de o persoana smerita pentru a construi si mentine o echipa performanta.
Pus la dispozitie de Wellnessentially, 2024-04-23
Stim ca esti stresat la serviciu. Stim ca ai oameni in echipa care sunt stresati si stim ca stresul este de fapt cauza principala a multora dintre afectiunile de santate cu care ne confruntam cu totii in 2024.
Pus la dispozitie de BIA, 2023-04-25
Conform prevederilor Hotararii nr. 970/2023, companiile au avut termen pana la data de 17 aprilie 2024 sa implementeze metodologia privind prevenirea si combaterea hartuirii. Daca ai ratat insa acest termen, ar trebui sa faci toate demersurile necesare cat mai curand.
Pus la dispozitie de BIA, 2024-04-25
"Nu se potriveste culturii companiei si am decis sa intrerupem colaborarea!" E una dintre concluziile frecvente in evaluarea unui angajat dupa perioada de proba sau chiar mai devreme. Dar cum poti evita aceasta situatie, care este costisitoare din punct de vedere financiar, dar si ca timp si imagine pentru companie?
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2024-04-25
Pe langa atingerea obiectivelor, noi credem ca exista si alte aspecte ale performantei ce trebuie valorificate. Spre exemplu, evaluarea competentelor, care implica analiza abilitatilor, aptitudinilor, comportamentelor si capacitatilor angajatilor in contextul muncii lor.
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2024-04-25
Ai observat ca feedback-ul declanseaza in noi emotii puternice si sentimentul de a fi judecat? Este normal, pentru ca, de cele mai multe ori, vine din partea unei autoritati, iar acest lucru induce teama. Pentru a depasi aceasta bariera, iata cateva lucruri pe care le poti face, sa sporesti performanta angajatilor, prin feedback.
Cum poti sa te bucuri de experienta muncii la birou cand lucrezi de la distanta?
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2021-09-28
Munca intr-un birou are avantaje de necontestat. De la intalnirile productive fata in fata, la comunicarea directa si socializarea la prima cafea a diminetii, toate sunt benefice angajatilor si organizatiei. Pandemia a dus, insa, la crearea de modele mai flexible de munca, modele hibrid, in care unii angajati lucreaza numai de la distanta sau la orele la care se simt mai productivi, asa ca poate parea ca avantajele prezentei la birou 100% au fost pierdute.

Dar este oare asa? Nu este cumva posibil sa recreezi experienta mersului la birou cu ajutorul tehnologiei?

Potrivit unui studiu realizat de Cisco, angajatii care muncesc de la birou si cei de acasa isi doresc o experienta de munca mai buna. 94% dintre ei sustin ca experienta work from home lasa loc de imbunatatire, iar 89% sunt frustrati de experienta de la birou.
 
Ce inseamna pentru cei intervievati o experienta de lucru la distanta mai buna? 59% sustin ca dispozitivele si instrumentele de colaborare online mai bune i-ar ajuta sa aiba o experienta mai placuta.

Organizatiile care incep sa intocmeasca planuri de munca pe termen mai lung se vad nevoite sa ia in considerare starea de spirit a angajatilor si dorintele lor fata de felul in care isi desfasoara activitatea. Oamenii care muncesc de acasa trebuie sa isi pastreze motivatia si productivitatea, iar dorintele lor privind flexibilitatea si asteptarile cu privire la experienta de munca trebuie sa isi gaseasca o solutionare adecvata, pentru a preveni un exod al celor care nu se mai regasesc in modul de lucru al companiei.

Iata trei idei simplu de implementat in orice organizatie, care pot imbunatati retentia si motivatia angajatilor care lucreaza de acasa:

1. Mersul la birou este asociat cu cartela de acces. Oricat ar parea de desuet, gestul de a inregistra intrarea si iesirea din cladire, prin apropierea cartelei de senzorul usii, le lipseste angajatilor (sau, cel putin, unora dintre ei). O tehnologie care poate sa suplineasca senzatia ca viata personala si cea de munca se intrepatrund este programul automatizat de pontaj, precum cel din platforma colorful.hr. Angajatii care lucreaza de la disntanta, dar si cei on-site, isi pot introduce singuri datele in aplicatia de pontaj. Pe langa pontaj, ei isi pot adauga orele suplimentare, invoirile, concediul de odihna, concediul medical.
 
2. Angajatii depind foarte mult de ajutorul colegilor de la departamentul de Resurse Umane, fie pentru a solicita o adeverinta de munca, un fluturas de salariu sau pentru a-si depune acte in dosarul personal. Exista insa o alternativa mai comoda de a face rost de acte si adeverinte, care nu implica nicio deplasare de acasa la birou. Prin Employee Self-service, angajatii pot solicita oricand si de oriunde, cererile de care au nevoie. Dupa ce isi initiaza cererile in sistem, vor primi un raspuns tot in aplicatie, fara a fi nevoiti sa astepte pana cand seful direct sau colegul de la HR semneaza fizic cererea.

3. Unora le lipseste cel mai mult discutia fata in fata cu colegii, fie la cafeaua de dimineata, fie la masa de pranz. Cu un soft de comunicare ce faciliteaza intalnirile intre angajati, e ca si cand ai sta la vorbe cu colegii de birou. Aplicatia Enterprise Social Network, spre exemplu, are functionalitati de Chat si Colaborare, care permit comunicarea intre angajati, schimbul de documente si utilizarea in comun a datelor din sistem.
 

Vezi toate articolele scrise de Romanian Software

Alte articole

 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011-2023 HR Club. Toate Drepturile Rezervate