Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
   
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Trend Consult, 2018-10-31
Cel mai frecvent, clientii nostri vor sa le ofere angajatilor posibilitatea de a se vedea prin ochii altora, iar solutia de Feedback 360 apare ca proiect independent sau insoteste sistemul de management al performantei. TREND Portrait* este o metoda de evaluare a comportamentelor bazata pe feedback-ul din mai multe surse. Procesul de evaluare presupune identificarea si cuantificarea perceptiei respondentilor cu privire la comportamentelor zilnice ale participantilor, iar raportul se bazeaza exclusiv pe autoevaluarea participantului si raspunsurile celorlalti respondenti care contribuie la aceeasi evaluare: managerul direct, subordonatii si colegii.
Pus la dispozitie de BIA, 2018-10-31
Flexibilitatea cu privire la program si la locul de unde se presteaza activitatea reprezinta un beneficiu din ce in ce mai prezent pe piata muncii. Angajatorii care se adapteaza astfel cererii observa mai multe avantaje decat in cazul unor relatii de munca standard. Afla din acest articol beneficiile pentru ambele parti implicate in proces, dar si cele mai importante aspecte de care sa tii cont pentru ca telemunca sa functioneze.
Pus la dispozitie de Amrop, 2018-10-31
Pentru mult timp comportamentul inteligent a fost considerat ca fiind un atribut specific oamenilor. Dar, pe masura ce tehnologia informatica si retelele IT au progresat, inteligenta artificiala (AI) a luat avant fiind vazuta in prezent ca o tehnologie transformatoare pentru epoca in care traim. Incepand cu a patra revolutie industriala sau Industria 4.0 inteligenta umana si cea artificiala vor incepe sa concureze pe piata muncii, dar se vor si completa reciproc. Ce tip de lideri  si modele de management vor fi necesare in acest context?
Pus la dispozitie de AcademiadeHR.ro, 2018-10-31
Tot mai multe companii au dificultati majore in recrutarea angajatilor de care au nevoie, iar principalul "vinovat" este criza de personal. Explicatia este adevarata, dar nu surprinde totalitatea motivelor care fac recrutarea dificila, multe din acestea putand fi rezolvate cu rezultate notabile. Care sunt deci 7 dificultati in recrutare si cum le putem depasi pentru a atrage candidatii necesari, oamenii - cea mai importanta resursa a unei organizatii?
Pus la dispozitie de Edenred, 2018-11-12
Deseori auzim sloganul „pentru o viata sanatoasa, evitati excesul de sare, zahar si grasimi”. Dar chiar facem asta? Ne asiguram ca ii oferim organismului mese copiase, dar mai ales sanatoase? Sarbatorile vin si e momentul sa ne gandim la acest aspect pentru a gasi solutiile potrivite pentru noi, cei dragi, dar si echipa de la birou.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2018-11-15
Oportunitate unica! Pana pe 15 decembrie 2018 ai 50% reducere la orice aplicatie de HR din platforma colorful.hr!
Pus la dispozitie de Performeaza.ro, 2018-11-16
Dinamica economica actuala face ca antreprenoriatul si managementul sa necesite o continua adaptare la nou. Pentru a supravietui, dar mai ales pentru a performa in acest domeniu, know-how-ul echipei de conducere a devenit un avantaj esential pentru orice organizatie. In acest context, Performeaza.ro propune programe de formare in management astfel incat avantajul pe piata sa fie unul evident si durabil.
Pus la dispozitie de Up Romania, 2018-11-29
Stim, nu este usor sa oferi cadourile potrivite. Intotdeauna poate fi o provocare alegerea cadorilor de Sarbatori pentru angajati. Esti tentat sa alegi cosuri traditionale sau bani, dar parca nu si de data aceasta… Oferind tichete Up Cadou, vei avea siguranta ca fiecare primeste ceea ce isi doreste. Tichetele Up Cadou pot fi utilizate in peste 55.000 de magazine din intreaga tara, de unde fiecare isi poate alege cadoul mult visat: de la bijuterii, cosmetice, articole vestimentare si incaltaminte, carti, jucarii, obiecte de mobilier, decoratiuni, electronice si electrocasnice, pana la servicii de turism.
Pus la dispozitie de Signal Iduna, 2018-11-29
Anul acesta, Signal Iduna celebreaza 10 ani de activitate in Romania. In tot acest timp, eforturile Signal Iduna Romania au fost concentrate pe initiative care reflecta calitatea serviciilor si implicarea echipelor in performanta acestui tip de serviciu financiar.
Pus la dispozitie de K.M.Trust & Partners, 2018-11-29
Indiferent de rolul pe care il avem sau industria in care activam, stresul si anxietatea ocupa mult prea mult spatiu in viata noastra. Tocmai din acest motiv fitness-ul mental (pe langa cel fizic) a devenit critic in a ne mentine sanatatea. In acest articol vrem sa impartasim cu tine cateva din experientele noastre legate de stress management, precum si o serie de resurse care sa te ajute sa ai un stil de viata mai echilibrat.
Pus la dispozitie de BIA, 2018-11-29
Cultura de companie exista independent de eforturile organizatiei de a-i da forma. Totusi, atunci cand este creata in mod constient, poate fi folosita ca avantaj competitiv in recrutare si retentie si, implicit, pentru a-ti creste veniturile la nivel de business. Mai mult, o cultura constructiva este baza pentru angajati loiali, promotori ai brandului de angajator.
Pus la dispozitie de Anca Szilagyi, 2018-11-29
Astazi m-am "infiltrat", daca pot folosi acest cuvant, la una dintre Conferintele BookLand de la Bacau, in calitate de moderator. Am avut placerea sa il ascult pe Dragos, unul dintre cei trei speakeri ai zilei si sa imi dau seama - chiar daca stiam printre altele beneficiile voluntariatului sau a ce se mai intampla sa mai invat in timpul liber - ca eu si toti colegii mei de la diferitele asociatii de voluntariat avem mari plusuri in ceea ce priveste angajarea la un viitor loc de munca vacant.
GDPR: O noua provocare de complexitate procedurala si operationala pentru HR
Pus la dispozitie de Anca Bratu, Managing Partner Benefiq, 2018-04-23
Un set nou de cerinte de conformitate nu ar reprezenta neaparat un element de noutate pentru mediul de business romanesc, caracterizat de schimbari legislative frecvente, unele extrem de abrupte (vezi "revolutia fiscala" care a marcat inceputul de an 2018). Ce este diferit insa in cazul GDPR-ului este amploarea scopului vizat ce impune o analiza sistemica, fara precedent pentru multe companii.
 
Implementarea cerintelor GDPR va fi un maraton si pentru echipele de HR iar participarea nu va fi optionala. HR Manageri, Coordonatori, Recrutori, Specialisti in comunicare, Responsabili relatia cu angajatii, Specialisti Payroll si Admin, Analisti, HR Business Partners, Specialisti Training & Development, Specialisti Comp & Ben, impreuna, vom fi responsabili unitar de aplicarea, promovarea, demonstrarea bunelor practici de protectie a datelor cu caracter personal.
 
Pentru a face fata acestor noi provocari, intrebarile pentru care comunitatea de HR in general si echipele interne de HR in particular vor trebui sa formuleze raspunsuri valide din punct de vedere cerinte, a caror implementare sa fie fezabila, scalabila si flexibila din punct de vedere operational, nu sunt nici putine si nici simple:
•       Ce masuri de "protectie" concrete ar trebui aplicate in procesele HR si cum – astfel incat eficienta operationala si viteza de executie sa nu fie compromise?
•       Ce schimbari se impun in recrutare incepand cu 25.05.2018 si cum putem controla/ influenta impactul acestor schimbari?
•       Cum va fi afectata activitatea de zi cu zi a departamentelor de HR (task-uri si responsabilitati noi), cum modificam fluxurile si procedurile si ce competente suplimentare avem nevoie in echipa?
•       Cum ar trebui modificate/ re-gandite interactiunile cu diferitele tipuri de audiente/ beneficiari/ clienti (ex: candidati, manageri, angajati, fosti angajati etc.) astfel incat investitia in initiative si programe ARM (attract retain motivate) -  sa nu fie anulata sau compromisa?
•       Este GDPR un punct de inflexiune pentru decizia de (extra)automatizare a proceselor HR? Care este nivelul de risc pe care ni-l asumam prin implementarea unor masuri exclusiv procedurale?
•     Care sunt ingredientele cheie pentru parteneriate si colaborari de succes (ex. furnizori de servicii externalizate, dezvoltatori de tehnologie etc) – astfel incat efortul de implementare a cerintelor de conformitate sa fie minimizat, riscul sa fie controlat iar accesul la expertiza sa fie asigurat inclusiv in momentele de schimbare?
•       In ce masura implementarea cerintelor GDPR va crea si oportunitati pentru angajatori din punct de vedere brand?

Am ales sa organizam evenimentul HR GDPR DISTRACTIONS in data de 10 mai 2018, cu doar 2 saptamani inainte de intrarea in vigoare a Regulamentului de protectie a datelor, pentru ca ne dorim un dialog multidisciplinar aplicat despre optiuni si solutii concrete pentru implementarea cerintelor GDPR in HR.
 
In cadrul celor 5 sesiuni vom analiza diferite perspective si optiuni strategice, tactice si operationale, intr-o abordare consultativa si aplicata, constienti fiind ca planul de actiuni pe care fiecare organizatie il va formula si aplica in perioada urmatoare va tine cont de contextul sau specific (industrie, organizarea actuala a proceselor interne - internalizate sau externalizate -  bugete, competente interne, strategia pe termen mediu si lung).
 
Benefiq, Bestjobs, Biris Goran si Wizrom (fiecare relevant in domeniul sau de activitate si in acelasi timp complementari din punct de vedere al expertizei – HR Professional Services, Recrutare, Legal, IT) – va invita sa ne fiti alaturi pe 10 mai 2018, la Dialogue Social Bar in Bucuresti, pentru un dialog pragmatic despre GDPR aplicat in HR, intr-o formula inspirata de realitati si provocari operationale, cu scopul de a face diferenta intre ceea ce este obligatoriu si ceea ce este "nice-to have" si cu accent pe acele elemente care impun prioritar decizii si masuri.  
 
Va asteptam!
 
Pentru informatii suplimentare si inregistrare vizitati pagina evenimentului: www.benefiq.ro/eveniment.

Vezi toate articolele scrise de

Alte articole

 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate