Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
   
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Catalin Vasile, 2020-04-30
In noul context de business, companiile trebuie sa fie pregatite sa interactioneze cu clientii in mediul preferat de acestia atunci cand le este solicitat. Daca un client vrea sa discute prin video-call, ar trebui sa poti sustine o conversatie valoroasa pentru acesta si chiar sa creezi o experienta de nivel superior. Odata cu familiarizarea clientilor cu noile tehnologii, apare o mare oportunitate pentru multe companii de a accesa cu usurinta clienti din alte zone geografice. Pentru a face fata acestor provocari, echipele profesioniste de vanzatori dezvolta un model nou de interactiune cu clientul, model cunoscut ca INSIDE SALES.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-04-30
Pot sa intreb un angajat daca are sau nu Coronavirus? Pot sa trimit acasa un membru al echipei daca se simte rau si sa ii cer sa aduca o adeverinta medicala care sa arate ca este sanatos, inainte sa se intoarca la munca? Sunt doar cateva dintre intrebarile adresate de expertii HR din SUA, care au participat recent la o intalnire cu reprezentantii Centrului pentru Prevenirea și Controlul Bolilor. Expertii citati de Bloomberg au reiterat importanta pe care trebuie sa o acorde companiile in aceasta perioada pentru a avea o strategie clara de comunicare, sa ia masuri ferme pentru a asigura sanatatea angajatilor si sa usureze tranzitia catre munca de acasa, in sectoarele in care acest lucru este posibil. Iata cateva recomandari in acest sens, care se pot aplica si in firma ta.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-04-30
Rolul expertului in resurse umane de a fi omul care ajuta compania sa isi adapteze business-ul si care ghideaza angajatii intr-un moment care pune la incercare modul lor de lucru devine vital in noua realitate a pietei muncii. Iata cinci moduri in care criza sanitara va schimba activitatea departamentului de resurse umane.
Pus la dispozitie de Madalina Balan, 2020-04-30
Odata cu declararea starii de urgenta si implementarea recomandarilor de distantare sociala, multi dintre noi resimtim acut izolarea sociala. Si este normal, deoarece oamenii sunt, prin natura lor, fiinte sociale. Astfel, nu ne surprinde faptul ca reducerea conectarii sociale are un impact asupra echilibrului emotional si asupra sanatatii psihologice, impactand semnificativ eficienta la locul de munca. 
Pus la dispozitie de Wizrom, 2020-04-30
A schimbat pandemia de coronavirus pentru totdeauna modul in care lucram? In ultimii ani, s-a dezbatut intens subiectul muncii remote, cu sustinatori puternici si pro, si contra. Cu toate acestea, multe dintre piedicile considerate inainte insurmontabile s-au dovedit, in ultimele saptamani, relativ usor de de depasit, in conditiile in care milioane de angajati nu au avut alta solutie decat sa isi mute birourile acasa. 
Pus la dispozitie de Mihai Popa-Radu, 2020-04-30
Cineva spunea odata despre mindfulness ca este "...an eastern tool for western results". Pentru o lunga perioada de timp mindfulness a fost un concept privit cu destul de mult scepticism in vest. Dar astazi este practicata in nenumarate locuri, de la Parlamentul Britanic si Forumul de la Davos pana la companii de renume precum Google sau Intel. 
Pus la dispozitie de Indivizo, 2020-04-30
Desi avem multe motive sa simtim ca viata s-a oprit pur si simplu, de fapt doar si-a incetinit ritmul si s-a dat peste cap! Dar avem cele mai bune sanse sa supravietuim acestei schimbari enorme daca ne adaptam tuturor conditiilor - temporare sau permanente - cat mai curand posibil. Noi, la Indivizo, lucram de ani buni la digitalizarea procesului de angajare si la dezvoltarea instrumentelor online care fac recrutarea mai eficienta.
Pus la dispozitie de Creasoft, 2020-05-04
Situatia de criza cauzata de pandemia de COVID-19 ne-a obligat pe noi, angajatorii, sa gasim solutii pentru a ne continua activitatea si mai ales pentru a ne proteja angajatii. Cea mai populara masura, acolo unde a fost posibil, a fost sa ne desfasuram cu totii activitatea de acasa. Cum tinem evidenta timpului pentru munca de acasa al angajatilor?
 
Pus la dispozitie de IziDoc, 2020-05-04
Ups, iata-te in carantina, cu toata situatia asta cu Covid-19. Acum chiar ca nu mai poti sa mergi la dentist, s-au inchis toti. Insa maseaua aceea incepe sa te deranjeze din ce in ce mai des. Si ai fi vrut, daca tot era sa te fi dus, sa vorbesti si de un implant pentru maseaua lipsa. Intre timp insa, angajatorul ti-a redus 20% din salariu, ca deh, afacerile merg prost, acum lucrezi doar 4 zile din 5 pe saptamana. Cui ii mai arde de investitii dentare? Pot sa mai astepte.
Pus la dispozitie de Learning Architect, 2020-05-05
Colega noastra Malina Chirea, trainer si psiholog, ne impartaseste cateva sugestii practice despre cum putem gestiona anxietatea, una dintre emotiile puternice ale acestor zile. 
GDPR: O noua provocare de complexitate procedurala si operationala pentru HR
Pus la dispozitie de Anca Bratu, Managing Partner Benefiq, 2018-04-23
Un set nou de cerinte de conformitate nu ar reprezenta neaparat un element de noutate pentru mediul de business romanesc, caracterizat de schimbari legislative frecvente, unele extrem de abrupte (vezi "revolutia fiscala" care a marcat inceputul de an 2018). Ce este diferit insa in cazul GDPR-ului este amploarea scopului vizat ce impune o analiza sistemica, fara precedent pentru multe companii.
 
Implementarea cerintelor GDPR va fi un maraton si pentru echipele de HR iar participarea nu va fi optionala. HR Manageri, Coordonatori, Recrutori, Specialisti in comunicare, Responsabili relatia cu angajatii, Specialisti Payroll si Admin, Analisti, HR Business Partners, Specialisti Training & Development, Specialisti Comp & Ben, impreuna, vom fi responsabili unitar de aplicarea, promovarea, demonstrarea bunelor practici de protectie a datelor cu caracter personal.
 
Pentru a face fata acestor noi provocari, intrebarile pentru care comunitatea de HR in general si echipele interne de HR in particular vor trebui sa formuleze raspunsuri valide din punct de vedere cerinte, a caror implementare sa fie fezabila, scalabila si flexibila din punct de vedere operational, nu sunt nici putine si nici simple:
•       Ce masuri de "protectie" concrete ar trebui aplicate in procesele HR si cum – astfel incat eficienta operationala si viteza de executie sa nu fie compromise?
•       Ce schimbari se impun in recrutare incepand cu 25.05.2018 si cum putem controla/ influenta impactul acestor schimbari?
•       Cum va fi afectata activitatea de zi cu zi a departamentelor de HR (task-uri si responsabilitati noi), cum modificam fluxurile si procedurile si ce competente suplimentare avem nevoie in echipa?
•       Cum ar trebui modificate/ re-gandite interactiunile cu diferitele tipuri de audiente/ beneficiari/ clienti (ex: candidati, manageri, angajati, fosti angajati etc.) astfel incat investitia in initiative si programe ARM (attract retain motivate) -  sa nu fie anulata sau compromisa?
•       Este GDPR un punct de inflexiune pentru decizia de (extra)automatizare a proceselor HR? Care este nivelul de risc pe care ni-l asumam prin implementarea unor masuri exclusiv procedurale?
•     Care sunt ingredientele cheie pentru parteneriate si colaborari de succes (ex. furnizori de servicii externalizate, dezvoltatori de tehnologie etc) – astfel incat efortul de implementare a cerintelor de conformitate sa fie minimizat, riscul sa fie controlat iar accesul la expertiza sa fie asigurat inclusiv in momentele de schimbare?
•       In ce masura implementarea cerintelor GDPR va crea si oportunitati pentru angajatori din punct de vedere brand?

Am ales sa organizam evenimentul HR GDPR DISTRACTIONS in data de 10 mai 2018, cu doar 2 saptamani inainte de intrarea in vigoare a Regulamentului de protectie a datelor, pentru ca ne dorim un dialog multidisciplinar aplicat despre optiuni si solutii concrete pentru implementarea cerintelor GDPR in HR.
 
In cadrul celor 5 sesiuni vom analiza diferite perspective si optiuni strategice, tactice si operationale, intr-o abordare consultativa si aplicata, constienti fiind ca planul de actiuni pe care fiecare organizatie il va formula si aplica in perioada urmatoare va tine cont de contextul sau specific (industrie, organizarea actuala a proceselor interne - internalizate sau externalizate -  bugete, competente interne, strategia pe termen mediu si lung).
 
Benefiq, Bestjobs, Biris Goran si Wizrom (fiecare relevant in domeniul sau de activitate si in acelasi timp complementari din punct de vedere al expertizei – HR Professional Services, Recrutare, Legal, IT) – va invita sa ne fiti alaturi pe 10 mai 2018, la Dialogue Social Bar in Bucuresti, pentru un dialog pragmatic despre GDPR aplicat in HR, intr-o formula inspirata de realitati si provocari operationale, cu scopul de a face diferenta intre ceea ce este obligatoriu si ceea ce este "nice-to have" si cu accent pe acele elemente care impun prioritar decizii si masuri.  
 
Va asteptam!
 
Pentru informatii suplimentare si inregistrare vizitati pagina evenimentului: www.benefiq.ro/eveniment.

Vezi toate articolele scrise de

Alte articole

 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate