Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
   
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Oana Niculae, 2024-04-23
A fost o intrebare pe care am adresat-o tacut in timpul unei conferinte recente la care am participat. S-a nascut din aprecierea eforturilor acestor specialisti de a gasi un echilibru si un fir rosu de integrare a noului stil lucrativ si a celor “80 de noi masuri legislative numai in 2024”.
Pus la dispozitie de Oana Niculae, 2024-04-23
Decizia profesionala de a deveni si suportul oamenilor de business, de a veni in sprijinul lor cu procese de reinvatare, implementare si dezvoltare prin coaching, a cuprins si-mi cuprinde in continuare cu incredere dorinta de a sustine liderul de astazi, si de astazi inainte, in a-si asuma, cu responsabilitate si transparenta, impactul si influenta pe care le aduce prin prezenta si contributia personala si profesionala.
Pus la dispozitie de HART Consulting, 2024-04-23
Robert Hogan, PhD, fondatorul si presendintele Hogan Assessments, afirma ca: ”Un leader smerit genereaza implicare”.  Asadar, este nevoie de o persoana smerita pentru a construi si mentine o echipa performanta.
Pus la dispozitie de Wellnessentially, 2024-04-23
Stim ca esti stresat la serviciu. Stim ca ai oameni in echipa care sunt stresati si stim ca stresul este de fapt cauza principala a multora dintre afectiunile de santate cu care ne confruntam cu totii in 2024.
Pus la dispozitie de BIA, 2023-04-25
Conform prevederilor Hotararii nr. 970/2023, companiile au avut termen pana la data de 17 aprilie 2024 sa implementeze metodologia privind prevenirea si combaterea hartuirii. Daca ai ratat insa acest termen, ar trebui sa faci toate demersurile necesare cat mai curand.
Pus la dispozitie de BIA, 2024-04-25
"Nu se potriveste culturii companiei si am decis sa intrerupem colaborarea!" E una dintre concluziile frecvente in evaluarea unui angajat dupa perioada de proba sau chiar mai devreme. Dar cum poti evita aceasta situatie, care este costisitoare din punct de vedere financiar, dar si ca timp si imagine pentru companie?
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2024-04-25
Pe langa atingerea obiectivelor, noi credem ca exista si alte aspecte ale performantei ce trebuie valorificate. Spre exemplu, evaluarea competentelor, care implica analiza abilitatilor, aptitudinilor, comportamentelor si capacitatilor angajatilor in contextul muncii lor.
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2024-04-25
Ai observat ca feedback-ul declanseaza in noi emotii puternice si sentimentul de a fi judecat? Este normal, pentru ca, de cele mai multe ori, vine din partea unei autoritati, iar acest lucru induce teama. Pentru a depasi aceasta bariera, iata cateva lucruri pe care le poti face, sa sporesti performanta angajatilor, prin feedback.
Latura ascunsa a muncii de acasa: tu stii cati dintre angajatii tai chiar lucreaza?
Pus la dispozitie de Creasoft, 2020-05-29
  • Aplicatiile IT pot genera rapoarte care arata cat de productivi sunt angajatii care lucreaza de acasa
  • In unele companii, productivitatea oamenilor a crescut cu 15% in plina criza
Una dintre cele mai mari dileme ale antreprenorilor si a managerilor din companii este legata astazi de productivitatea angajatilor care lucreaza de acasa. Cine, cum si cat lucreaza sunt preocuparile liderilor care au prelungit politica muncii de acasa din cauza crizei coronavirusului. Alaturi de reducerea de costuri, optimizarea proceselor si cresterea productivitatii sunt obiectivele de business prioritare in aceasta perioada.
 
”Exista o solicitare constanta din partea angajatorilor cu care lucram de a gasi cele mai bune metode de masurare a activitatii oamenilor, mai ales in aceasta perioada. Cu solutiile IT potrivite, transferul, peste noapte, a mii de angajati din cladirile de birouri acasa a facut mai usoara diferentiera angajatilor care chiar muncesc fata de cei care considera munca de acasa drept un concediu”, a declarat Adrian Dinu, fondator al producatorului de solutii informatice Creasoft.
 
Pentru clientii Creasoft,  un efect pozitiv al crizei a fost acela ca angajatii din majoritatea departamentelor au avut o productivitate cel putin la fel de buna ca cea de la birou si de acasa in aceasta perioada.
 
”Dupa implementarea solutiei de pontaj electronic, productivitatea angajatilor din departamentul de contabilitate clienti externi a crescut cu aproximativ 15%”, a declarat Mirela Serban, Managing Partner in cadrul firmei de contabilitate R&M Audit.
 
Evidenta pontajului electronic de catre angajator este o obligatie legala, iar dincolo de masurarea timpului de lucru, solutiile IT permit angajatorului sa optimizeze procesul de alocare a sarcinilor angajatilor.
 
Aproximativ 500.000 de salariati din Romania din birouri  lucreaza in prezent de acasa, potrivit estimarilor Creasoft. Starea de urgenta si starea de alerta i-au facut pe angajatorii din sectorul serviciilor sa fie precauti si sa prelungeasca politica muncii de acasa. Cei mai multi salariati care au astazi birourile acasa lucreaza in domenii precum IT, telecomunicatii, servicii de externalizare, consultanta sau chiar servicii financiare.
 
Despre Creasoft:
 
Creasoft, parte a grupului Creative General Invest, este un produs de control acces si pontaj electronic disponibil pe piata din Romania din 2017. Compania este detinuta de antreprenorul Adrian Dinu, unul dintre fostii actionari ai SAS Grup (companie care opereaza platforma de monitorizare alarma.ro). In prezent, solutia de pontaj Creasoft permite pontajul pe telefonul mobil si, optional, si verificarea locului de desfasurare a activitatii (cu acordul explicit al utilizatorului de fiecare data).

Creasoft a avut o cifra de afaceri de 2 milioane de lei in 2019, iar in prezent solutia este utilizata de 265 de companii-cliente.
 
 
 
 

Vezi toate articolele scrise de Creasoft IT

Alte articole

 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011-2023 HR Club. Toate Drepturile Rezervate