Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
   
 
 
 
 
Pus la dispozitie de BIA, 2019-03-26
Ca lider de business, iei sute de hotarari in fiecare an, insa doar cateva sunt esentiale pentru profitabilitatea afacerii tale. Uneori, o singura decizie poate impacta compania cat sa faca diferenta intre reusita si esec. Tu ai luat cea mai importanta hotarare din acest an? 
Pus la dispozitie de SHL, 2019-03-29
Cum toti vrem sa atragem si sa pastram talentele, SHL lanseaza Verify G+ - un nou instrument de masurare a capacitatii de rezolvare de probleme si rationament critic, menita sa creasca eficienta si eficacitatea procesului de evaluare.
Pus la dispozitie de Marcom Hub, 2019-03-29
Atragerea de angajati noi, potriviti cu obiectivele de dezvoltare ale companiei, este o provocare din ce in ce mai importanta pentru HR Manageri. Daca vorbim de atragerea generatiilor tinere lucrurile se complica si mai mult. Cum faci sa ii convingi ca a lucra in compania ta este o experienta care merita incercata? Citeste continuarea acestui articol pentru a afla cum a folosit Banca Transilvania conceptul de gamificare intr-o activare Disruptive HR cu accent pe employer branding awareness.
Pus la dispozitie de Monica Vijeu, 2019-04-04
Pe parcursul intregii vieti facem parte din diverse echipe: familie, prieteni, colegi de scoala, colegi de serviciu. In cadrul acestor echipe ne formam permanent in baza talentelor personale, a influentei si relationarii cu ceilalti, a deciziilor pe care le luam, experimentand medii ale caror provocari ne ajuta sa fim mai mult sau mai putin din ceea ce suntem cu adevarat. Astfel in timp, mai devreme sau mai tarziu rezultatele noastre, satisfactia personala, confirma sau nu daca talentele noastre s-au transformat in adevarate atuuri personale in cadrul oricareia dintre aceste echipe.
Pus la dispozitie de Human Invest, 2019-04-17
Human Invest organizeaza in data de 29 mai 2019, in Bucuresti, conferinta “The next challenges: Leading better. Leading differently.” Evenimentul, care marcheaza aniversarea de 20 de ani a companiei de consultanta pe piata locala, reuneste CEO si HR Directori din companii de top din România, speakeri internationali si consultanti locali Human Invest.
Liderul gestioneaza cultura, cel mai important activ al companiei
Pus la dispozitie de Adrian Florea, Partner / Business Advisory Trend Consult, 2018-04-26
Rezultatele vin din ceea ce faci, adica din comportamente.
Rezultatele pe termen lung vin din ceea ce faci in mod regulat, repetat, obisnuit, adica din obiceiuri.

Rezultatele unei organizatii vin din comportamentele membrilor organizatiei.
Rezultatele pe termen lung ale unei organizatii vin din ceea ce fac membrii organizatiei in mod regulat, repetat, obisnuit. Adica vin din normele comportamentale ale organizatiei, din celebrul “la noi asa se face”.

Suma normelor unei organizatii reprezinta cultura respectivei organizatii. Conform rationamentelor de mai sus, cultura este responsabila de modul in care organizatia obtine rezultate pe termen lung. Cu alte cuvinte, daca vrei sa prezici sansele de succes in viitorul unei organizatii, o poti face analizand normele comportamentale prezente, “normalul” oamenilor.

Desi este in mod direct responsabila de generarea rezultatelor organizatiei, cultura nu se regaseste in lista de active din bilant. Este un fel de activ secret, neinregistrat in patrimoniul companiei, dar care este folosit in orice activitate si deci influenteaza nemijlocit performanta, chiar daca nu il declari nicaieri si statul nu iti cere niciun fel de impozit pe el.

Faptul ca activul numit cultura nu este prevazut in bilant poate fi un lucru bun.
Faptul ca multi leaderi nu stiu sa verifice si sa mentina buna functionare a celui mai important activ, este un lucru rau. Prea multi manageri dau ochii peste cap atunci cand aud termenul de cultura si, sub pretextul lipsei de timp, invita directorul de HR sa se ocupe de “chestiile” astea “soft”.

Nu este nimic soft in gestionarea culturii!
Este vorba despre aplicarea unor masuratori la fel de precise ca cele din finance sau sales, care iti arata corelatia dintre comportamentele obisnuite ale oamenilor tai si aspiratiile tale de business. In lista intrebarilor “normale” legate de gestionarea unei afaceri (“Am capitalul necesar?”, “Am mijloacele necesare de productie?”, “Am sistemul informatic potrivit?”, etc.) ar trebui sa isi faca loc si intrebarea “Au oamenii mei obiceiurile potrivite pentru a-mi atinge obiectivele de business?”.

Gestionarea eficace a culturii necesita cunostinte si abilitati.
Vestea buna este ca acestea pot fi dobandite (vezi programul nostru Trend Leadership Journey).
Vestea proasta este ca aplicarea acestor abilitati nu poate fi delegata. Este in intregime responsabilitatea leadershipului organizatiei tipul de cultura pe care il creeaza, mentine, intretine sau schimba. Nu poate fi un program de HR, este principalul program de leadership.

Vezi toate articolele scrise de Trend

Alte articole

 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate