Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
   
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Catalin Vasile, 2020-04-30
In noul context de business, companiile trebuie sa fie pregatite sa interactioneze cu clientii in mediul preferat de acestia atunci cand le este solicitat. Daca un client vrea sa discute prin video-call, ar trebui sa poti sustine o conversatie valoroasa pentru acesta si chiar sa creezi o experienta de nivel superior. Odata cu familiarizarea clientilor cu noile tehnologii, apare o mare oportunitate pentru multe companii de a accesa cu usurinta clienti din alte zone geografice. Pentru a face fata acestor provocari, echipele profesioniste de vanzatori dezvolta un model nou de interactiune cu clientul, model cunoscut ca INSIDE SALES.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-04-30
Pot sa intreb un angajat daca are sau nu Coronavirus? Pot sa trimit acasa un membru al echipei daca se simte rau si sa ii cer sa aduca o adeverinta medicala care sa arate ca este sanatos, inainte sa se intoarca la munca? Sunt doar cateva dintre intrebarile adresate de expertii HR din SUA, care au participat recent la o intalnire cu reprezentantii Centrului pentru Prevenirea și Controlul Bolilor. Expertii citati de Bloomberg au reiterat importanta pe care trebuie sa o acorde companiile in aceasta perioada pentru a avea o strategie clara de comunicare, sa ia masuri ferme pentru a asigura sanatatea angajatilor si sa usureze tranzitia catre munca de acasa, in sectoarele in care acest lucru este posibil. Iata cateva recomandari in acest sens, care se pot aplica si in firma ta.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-04-30
Rolul expertului in resurse umane de a fi omul care ajuta compania sa isi adapteze business-ul si care ghideaza angajatii intr-un moment care pune la incercare modul lor de lucru devine vital in noua realitate a pietei muncii. Iata cinci moduri in care criza sanitara va schimba activitatea departamentului de resurse umane.
Pus la dispozitie de Madalina Balan, 2020-04-30
Odata cu declararea starii de urgenta si implementarea recomandarilor de distantare sociala, multi dintre noi resimtim acut izolarea sociala. Si este normal, deoarece oamenii sunt, prin natura lor, fiinte sociale. Astfel, nu ne surprinde faptul ca reducerea conectarii sociale are un impact asupra echilibrului emotional si asupra sanatatii psihologice, impactand semnificativ eficienta la locul de munca. 
Pus la dispozitie de Wizrom, 2020-04-30
A schimbat pandemia de coronavirus pentru totdeauna modul in care lucram? In ultimii ani, s-a dezbatut intens subiectul muncii remote, cu sustinatori puternici si pro, si contra. Cu toate acestea, multe dintre piedicile considerate inainte insurmontabile s-au dovedit, in ultimele saptamani, relativ usor de de depasit, in conditiile in care milioane de angajati nu au avut alta solutie decat sa isi mute birourile acasa. 
Pus la dispozitie de Mihai Popa-Radu, 2020-04-30
Cineva spunea odata despre mindfulness ca este "...an eastern tool for western results". Pentru o lunga perioada de timp mindfulness a fost un concept privit cu destul de mult scepticism in vest. Dar astazi este practicata in nenumarate locuri, de la Parlamentul Britanic si Forumul de la Davos pana la companii de renume precum Google sau Intel. 
Pus la dispozitie de Indivizo, 2020-04-30
Desi avem multe motive sa simtim ca viata s-a oprit pur si simplu, de fapt doar si-a incetinit ritmul si s-a dat peste cap! Dar avem cele mai bune sanse sa supravietuim acestei schimbari enorme daca ne adaptam tuturor conditiilor - temporare sau permanente - cat mai curand posibil. Noi, la Indivizo, lucram de ani buni la digitalizarea procesului de angajare si la dezvoltarea instrumentelor online care fac recrutarea mai eficienta.
Pus la dispozitie de Creasoft, 2020-05-04
Situatia de criza cauzata de pandemia de COVID-19 ne-a obligat pe noi, angajatorii, sa gasim solutii pentru a ne continua activitatea si mai ales pentru a ne proteja angajatii. Cea mai populara masura, acolo unde a fost posibil, a fost sa ne desfasuram cu totii activitatea de acasa. Cum tinem evidenta timpului pentru munca de acasa al angajatilor?
 
Pus la dispozitie de IziDoc, 2020-05-04
Ups, iata-te in carantina, cu toata situatia asta cu Covid-19. Acum chiar ca nu mai poti sa mergi la dentist, s-au inchis toti. Insa maseaua aceea incepe sa te deranjeze din ce in ce mai des. Si ai fi vrut, daca tot era sa te fi dus, sa vorbesti si de un implant pentru maseaua lipsa. Intre timp insa, angajatorul ti-a redus 20% din salariu, ca deh, afacerile merg prost, acum lucrezi doar 4 zile din 5 pe saptamana. Cui ii mai arde de investitii dentare? Pot sa mai astepte.
Pus la dispozitie de Learning Architect, 2020-05-05
Colega noastra Malina Chirea, trainer si psiholog, ne impartaseste cateva sugestii practice despre cum putem gestiona anxietatea, una dintre emotiile puternice ale acestor zile. 
Liderul gestioneaza cultura, cel mai important activ al companiei
Pus la dispozitie de Adrian Florea, Partner / Business Advisory Trend Consult, 2018-04-26
Rezultatele vin din ceea ce faci, adica din comportamente.
Rezultatele pe termen lung vin din ceea ce faci in mod regulat, repetat, obisnuit, adica din obiceiuri.

Rezultatele unei organizatii vin din comportamentele membrilor organizatiei.
Rezultatele pe termen lung ale unei organizatii vin din ceea ce fac membrii organizatiei in mod regulat, repetat, obisnuit. Adica vin din normele comportamentale ale organizatiei, din celebrul “la noi asa se face”.

Suma normelor unei organizatii reprezinta cultura respectivei organizatii. Conform rationamentelor de mai sus, cultura este responsabila de modul in care organizatia obtine rezultate pe termen lung. Cu alte cuvinte, daca vrei sa prezici sansele de succes in viitorul unei organizatii, o poti face analizand normele comportamentale prezente, “normalul” oamenilor.

Desi este in mod direct responsabila de generarea rezultatelor organizatiei, cultura nu se regaseste in lista de active din bilant. Este un fel de activ secret, neinregistrat in patrimoniul companiei, dar care este folosit in orice activitate si deci influenteaza nemijlocit performanta, chiar daca nu il declari nicaieri si statul nu iti cere niciun fel de impozit pe el.

Faptul ca activul numit cultura nu este prevazut in bilant poate fi un lucru bun.
Faptul ca multi leaderi nu stiu sa verifice si sa mentina buna functionare a celui mai important activ, este un lucru rau. Prea multi manageri dau ochii peste cap atunci cand aud termenul de cultura si, sub pretextul lipsei de timp, invita directorul de HR sa se ocupe de “chestiile” astea “soft”.

Nu este nimic soft in gestionarea culturii!
Este vorba despre aplicarea unor masuratori la fel de precise ca cele din finance sau sales, care iti arata corelatia dintre comportamentele obisnuite ale oamenilor tai si aspiratiile tale de business. In lista intrebarilor “normale” legate de gestionarea unei afaceri (“Am capitalul necesar?”, “Am mijloacele necesare de productie?”, “Am sistemul informatic potrivit?”, etc.) ar trebui sa isi faca loc si intrebarea “Au oamenii mei obiceiurile potrivite pentru a-mi atinge obiectivele de business?”.

Gestionarea eficace a culturii necesita cunostinte si abilitati.
Vestea buna este ca acestea pot fi dobandite (vezi programul nostru Trend Leadership Journey).
Vestea proasta este ca aplicarea acestor abilitati nu poate fi delegata. Este in intregime responsabilitatea leadershipului organizatiei tipul de cultura pe care il creeaza, mentine, intretine sau schimba. Nu poate fi un program de HR, este principalul program de leadership.

Vezi toate articolele scrise de Trend

Alte articole

 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate