Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
   
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Monica Vijeu, 2019-07-15
Antrenarea leadershipului este una dintre cele mai fascinante oportunitati ale coachingului persoanelor aflate in pozitii de conducere pentru ca succesul unei afaceri, al unei societati depinde de calitatea liderilor sai. Stilul de conducere al fiecarui leader este diferit in functie de comportamentele sale dominante, comportamente care influenteaza actiunile si relatiile cu ceilalti, rezultatele pe termen lung. Modul in care simte si gandeste in diverse situatii determina aceste comportamente.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2019-07-29
Conform studiilor recente, piata globala a serviciilor externalizate de recrutare a depasit in 2017 pragul de 5 miliarde de dolari, iar expertii se asteapta sa creasca accelerat in anii urmatori. Asadar, tot mai multe companii din intreaga lume mizeaza pe externalizarea recrutarii pentru a gasi candidatii valorosi de care au nevoie pentru a-si sustine cresterea de business. Afla care sunt principalele argumente pro si contra pentru externalizarea recrutarii.
Pus la dispozitie de BIA, 2019-07-29
Activitatea unui consultant de payroll se afla la intersectia mai multor domenii din care isi extrage resursele necesare: HR, juridic, financiar-contabil, software. Ce vraji face un astfel de profesionist pentru salarii corecte si la timp si care este bagheta magica pe care se bazeaza? 
Pus la dispozitie de Amrop, 2019-07-30
​Raportul Amrop prezinta cinci mega trenduri cu impact la nivel de business in viitor si detaliaza modul in care leadership-ul trebuie sa inteleaga sa faca schimbarile necesare pentru a-si pastra relevanta. Directia data de management nu mai poate stagna in zona de inovare a ceea ce exista deja in cadrul organizatiei, fiind astfel necesara trecerea catre o etapa ulterioara.
Pus la dispozitie de Letitia Lucescu, 2019-08-01
Cati ani aveai cand te-ai contrazis prima oară cu cineva? Cand a fost ultima oara cand una ai vrut sa spui si alta s-a inteles? Din experientele pe care cei mai multi dintre noi le avem, se pare ca sursa multor neintelegeri, sau a problemelor de comunicare, o constituie diferenta dintre intentia pe care o avem cand spunem ceva si impactul sau. 
Liderul gestioneaza cultura, cel mai important activ al companiei
Pus la dispozitie de Adrian Florea, Partner / Business Advisory Trend Consult, 2018-04-26
Rezultatele vin din ceea ce faci, adica din comportamente.
Rezultatele pe termen lung vin din ceea ce faci in mod regulat, repetat, obisnuit, adica din obiceiuri.

Rezultatele unei organizatii vin din comportamentele membrilor organizatiei.
Rezultatele pe termen lung ale unei organizatii vin din ceea ce fac membrii organizatiei in mod regulat, repetat, obisnuit. Adica vin din normele comportamentale ale organizatiei, din celebrul “la noi asa se face”.

Suma normelor unei organizatii reprezinta cultura respectivei organizatii. Conform rationamentelor de mai sus, cultura este responsabila de modul in care organizatia obtine rezultate pe termen lung. Cu alte cuvinte, daca vrei sa prezici sansele de succes in viitorul unei organizatii, o poti face analizand normele comportamentale prezente, “normalul” oamenilor.

Desi este in mod direct responsabila de generarea rezultatelor organizatiei, cultura nu se regaseste in lista de active din bilant. Este un fel de activ secret, neinregistrat in patrimoniul companiei, dar care este folosit in orice activitate si deci influenteaza nemijlocit performanta, chiar daca nu il declari nicaieri si statul nu iti cere niciun fel de impozit pe el.

Faptul ca activul numit cultura nu este prevazut in bilant poate fi un lucru bun.
Faptul ca multi leaderi nu stiu sa verifice si sa mentina buna functionare a celui mai important activ, este un lucru rau. Prea multi manageri dau ochii peste cap atunci cand aud termenul de cultura si, sub pretextul lipsei de timp, invita directorul de HR sa se ocupe de “chestiile” astea “soft”.

Nu este nimic soft in gestionarea culturii!
Este vorba despre aplicarea unor masuratori la fel de precise ca cele din finance sau sales, care iti arata corelatia dintre comportamentele obisnuite ale oamenilor tai si aspiratiile tale de business. In lista intrebarilor “normale” legate de gestionarea unei afaceri (“Am capitalul necesar?”, “Am mijloacele necesare de productie?”, “Am sistemul informatic potrivit?”, etc.) ar trebui sa isi faca loc si intrebarea “Au oamenii mei obiceiurile potrivite pentru a-mi atinge obiectivele de business?”.

Gestionarea eficace a culturii necesita cunostinte si abilitati.
Vestea buna este ca acestea pot fi dobandite (vezi programul nostru Trend Leadership Journey).
Vestea proasta este ca aplicarea acestor abilitati nu poate fi delegata. Este in intregime responsabilitatea leadershipului organizatiei tipul de cultura pe care il creeaza, mentine, intretine sau schimba. Nu poate fi un program de HR, este principalul program de leadership.

Vezi toate articolele scrise de Trend

Alte articole

 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate