Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
   
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Peli Filip, 2019-01-07
Hotararea de Guvern privind stabilirea salariului de baza minim brut pe tara garantat in plata a fost adoptata vineri, 7 decembrie, de Guvern si a fost publicata luni in Monitorul Oficial al Romaniei (sub numarul 937/2018). Noile modificari vor produce efecte de la 1 ianuarie 2019, insa deja au inceput sa apara primele intrebari in randul companiilor: cum ar trebui sa aplice noile modificari? care sunt functiile pentru care se impune majorarea nivelului salarial? ce criterii trebuie sa indeplineasca angajatii pentru a se califica pentru acest nivel?
 
Pus la dispozitie de Scotwork, 2019-01-31
Negocierile fac parte din cotidian, toti negociem aproape tot timpul. Dar se intampla uneori sa dam peste un negociator dificil si agresiv, care isi inchipuie ca negocierea este despre conflict. La Scotwork, avem convingerea ca o solutie esentiala pentru a gestiona adversitatile sau pentru a fructifica oportunitatile pe care le-ati putea intalni, este dezvoltarea abilitatilor de negociere ale oamenilor cheie din linia intai, acei indivizi responsabili de cresterea performantelor companiei voastre.
Pus la dispozitie de BIA, 2019-01-31
In comunicare, confruntarea directa si sincera aduce adesea mai multe beneficii decat ai putea crede. Daca i-ai scrie un mesaj sincer celui care iti impacteaza direct munca, ce i-ai spune? In ce postura te regasesti cel mai bine: angajat, angajator, candidat sau recruiter? 
Eficacitatea oricarui proces de imbunatatire incepe cu o evaluare
Pus la dispozitie de MMM Consulting, 2016-06-28
Cand vine vorba despre ce ar trebui facut pentru a creste vanzarile, multi manageri isi indreapta gandurile spre probleme de performanta ale vanzatorilor si prescriu imediat ca trebuie lucrat la abilitatile sau cunostintele acestora.

Admitand ca nu sunt alte probleme la mijoc, legate de produse, procese sau sisteme, alinierea fortei de vanzari la strategia si obiectivele companiei, elemente deloc de neglijat intr-o analiza de performanta a vanzarilor, sa ramanem concentrati pe abilitatile si cunostintele vanzatorilor.

Dar ce este de imbunatatit?

Ce face diferenta intre cei 20% vanzatori de top de restul 80%? Cum sunt situati vanzatorii mei fata de ceilalti vanzatori din piata mea specifica? Iar din aceasta analiza ar trebui sa eliminam sprijinul marketingului, valoarea produsului, sau orice alti factori externi vanzatorilor. Aici vorbim despre cat de bun este vanzatorul meu, in comparatie cu alti vanzatori din piata.

Vezi toate articolele scrise de MMM Consulting Intl

Alte articole

 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate