Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
   
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Monica Vijeu, 2019-07-15
Antrenarea leadershipului este una dintre cele mai fascinante oportunitati ale coachingului persoanelor aflate in pozitii de conducere pentru ca succesul unei afaceri, al unei societati depinde de calitatea liderilor sai. Stilul de conducere al fiecarui leader este diferit in functie de comportamentele sale dominante, comportamente care influenteaza actiunile si relatiile cu ceilalti, rezultatele pe termen lung. Modul in care simte si gandeste in diverse situatii determina aceste comportamente.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2019-07-29
Conform studiilor recente, piata globala a serviciilor externalizate de recrutare a depasit in 2017 pragul de 5 miliarde de dolari, iar expertii se asteapta sa creasca accelerat in anii urmatori. Asadar, tot mai multe companii din intreaga lume mizeaza pe externalizarea recrutarii pentru a gasi candidatii valorosi de care au nevoie pentru a-si sustine cresterea de business. Afla care sunt principalele argumente pro si contra pentru externalizarea recrutarii.
Pus la dispozitie de BIA, 2019-07-29
Activitatea unui consultant de payroll se afla la intersectia mai multor domenii din care isi extrage resursele necesare: HR, juridic, financiar-contabil, software. Ce vraji face un astfel de profesionist pentru salarii corecte si la timp si care este bagheta magica pe care se bazeaza? 
Pus la dispozitie de Amrop, 2019-07-30
​Raportul Amrop prezinta cinci mega trenduri cu impact la nivel de business in viitor si detaliaza modul in care leadership-ul trebuie sa inteleaga sa faca schimbarile necesare pentru a-si pastra relevanta. Directia data de management nu mai poate stagna in zona de inovare a ceea ce exista deja in cadrul organizatiei, fiind astfel necesara trecerea catre o etapa ulterioara.
Pus la dispozitie de Letitia Lucescu, 2019-08-01
Cati ani aveai cand te-ai contrazis prima oară cu cineva? Cand a fost ultima oara cand una ai vrut sa spui si alta s-a inteles? Din experientele pe care cei mai multi dintre noi le avem, se pare ca sursa multor neintelegeri, sau a problemelor de comunicare, o constituie diferenta dintre intentia pe care o avem cand spunem ceva si impactul sau. 
Mituri si adevaruri legate de productivitate - Multitaskingul: o solutie simpla pentru cei care doresc o munca mai dificila
Pus la dispozitie de Aron Emil Tataru, 2018-05-31
 

Exista o multitudine de mituri referitoare la productivitate si eficienta personala. Majoritatea dintre noi probabil am auzit, intr-un context sau altul, despre multitasking. Imi vine in minte celebrul exemplu al lui Napoleon Bonaparte din cartile istorice citite in copilarie care il descriau pe imparat ca adunand in jurul sau 10-12 secretari, pentru a le dicta acestora, in paralel, diverse scrisori si acte oficiale. Atunci cand cautam in magazinele de aplicatii pentru smartphone-ul sau computerul nostru, cu siguranta gasim zeci sau sute de aplicatii care se mandresc cu faptul ca ne sporesc sau sustin abilitatile de multitasking. Exista chiar exemple concrete de companii care cer din partea angajatilor ceea ce ele numesc "abilitati de multitasking". Deci, multitaskingul pare sa fie ceva bun. Corect? Cine nu si-ar dori sa fie la fel de productiv ca Napoleon Bonaparte?

Daca inclinati sa raspundeti afirmativ la prima intrebare de mai sus si in mod evident credeti ca titlul articolului contine o greseala de redactare (termenul dificila trebuind inlocuit cu usoara), permiteti-ne sa va prezentam o serie de argumente care s-ar putea sa va infirme credintele anterioare legate de multitasking. Citeste continuarea aici.

Vezi toate articolele scrise de

Alte articole

 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate