Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
   
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2018-07-27
Tot mai multe studii scot in evidenta faptul ca in ultimii ani departamentele de HR au inceput sa capete un rol strategic in trasformarea digitala a companiilor. Si, deoarece tehnologia poate prelua mare parte din procesele operationale de HR, precum salarizarea si administrarea de personal, atentia specialistilor in resurse umane se duce mult spre atragerea si retentia talentelor, si spre implementarea unor strategii de employer branding si employee experience. Totusi, multi dintre specialistii HR se tem sa nu fie inlocuiti de tehnologie. Este oare fondata teama lor?
Pus la dispozitie de Radu Manolescu, 2018-07-31
Timpul este unul dintre putinele lucruri pe care nu le putem cumpara si are un impact major asupra calitatii vietii noastre, atat personala cat si profesionala. In articolul nostru, am lucrat la un set de intrebari care sa va ofere un punct de pornire pentru a provoca si regandi, daca este cazul, modul in care va folositi timpul.
Pus la dispozitie de BenefitOnline.ro, 2018-07-31
Angajatii romani cheltuiesc tot mai mult din bugetele de beneficii primite de la angajatori pentru achizitia de servicii turistice, potrivit unei analize BenefitOnline.ro, cea mai mare platforma de beneficii extrasalariale pentru angajati din Romania. Pana la finalul anului 2018, angajatii vor cumpara vacante in valoare de aproximativ 4 milioane de lei prin intermediul BenefitOnline.ro.
Pus la dispozitie de Diana Voicu, 2018-07-31
Da, exista si "prea mult feedback", nu doar prea putin.
Cum stii ca ai exagerat? Iata aici un check-list: auzi des "stiu asta"; petreci mult timp oferind feedback pe aceeasi sarcina; discutiile de feedback sunt mai multe si mai dese decat cele despre proiecte, decizii, idei, monitorizarea activitatii, rezolvarea problemelor; dai feedback si pentru unde e pusa virgula.
Pus la dispozitie de Signal Iduna, 2018-07-31
Sanatatea este importanta pentru fiecare. De aceea, in momentul cand apare o problema de sanatate, e bine sa stii care sunt optiunile pe care le ai la dispozitie, pentru a putea actiona in timp util.
Mituri si adevaruri legate de productivitate - Multitaskingul: o solutie simpla pentru cei care doresc o munca mai dificila
Pus la dispozitie de Aron Emil Tataru, 2018-05-31
 

Exista o multitudine de mituri referitoare la productivitate si eficienta personala. Majoritatea dintre noi probabil am auzit, intr-un context sau altul, despre multitasking. Imi vine in minte celebrul exemplu al lui Napoleon Bonaparte din cartile istorice citite in copilarie care il descriau pe imparat ca adunand in jurul sau 10-12 secretari, pentru a le dicta acestora, in paralel, diverse scrisori si acte oficiale. Atunci cand cautam in magazinele de aplicatii pentru smartphone-ul sau computerul nostru, cu siguranta gasim zeci sau sute de aplicatii care se mandresc cu faptul ca ne sporesc sau sustin abilitatile de multitasking. Exista chiar exemple concrete de companii care cer din partea angajatilor ceea ce ele numesc "abilitati de multitasking". Deci, multitaskingul pare sa fie ceva bun. Corect? Cine nu si-ar dori sa fie la fel de productiv ca Napoleon Bonaparte?

Daca inclinati sa raspundeti afirmativ la prima intrebare de mai sus si in mod evident credeti ca titlul articolului contine o greseala de redactare (termenul dificila trebuind inlocuit cu usoara), permiteti-ne sa va prezentam o serie de argumente care s-ar putea sa va infirme credintele anterioare legate de multitasking. Citeste continuarea aici.

Vezi toate articolele scrise de

Alte articole

 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate