Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
   
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Catalin Vasile, 2020-04-30
In noul context de business, companiile trebuie sa fie pregatite sa interactioneze cu clientii in mediul preferat de acestia atunci cand le este solicitat. Daca un client vrea sa discute prin video-call, ar trebui sa poti sustine o conversatie valoroasa pentru acesta si chiar sa creezi o experienta de nivel superior. Odata cu familiarizarea clientilor cu noile tehnologii, apare o mare oportunitate pentru multe companii de a accesa cu usurinta clienti din alte zone geografice. Pentru a face fata acestor provocari, echipele profesioniste de vanzatori dezvolta un model nou de interactiune cu clientul, model cunoscut ca INSIDE SALES.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-04-30
Pot sa intreb un angajat daca are sau nu Coronavirus? Pot sa trimit acasa un membru al echipei daca se simte rau si sa ii cer sa aduca o adeverinta medicala care sa arate ca este sanatos, inainte sa se intoarca la munca? Sunt doar cateva dintre intrebarile adresate de expertii HR din SUA, care au participat recent la o intalnire cu reprezentantii Centrului pentru Prevenirea și Controlul Bolilor. Expertii citati de Bloomberg au reiterat importanta pe care trebuie sa o acorde companiile in aceasta perioada pentru a avea o strategie clara de comunicare, sa ia masuri ferme pentru a asigura sanatatea angajatilor si sa usureze tranzitia catre munca de acasa, in sectoarele in care acest lucru este posibil. Iata cateva recomandari in acest sens, care se pot aplica si in firma ta.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-04-30
Rolul expertului in resurse umane de a fi omul care ajuta compania sa isi adapteze business-ul si care ghideaza angajatii intr-un moment care pune la incercare modul lor de lucru devine vital in noua realitate a pietei muncii. Iata cinci moduri in care criza sanitara va schimba activitatea departamentului de resurse umane.
Pus la dispozitie de Madalina Balan, 2020-04-30
Odata cu declararea starii de urgenta si implementarea recomandarilor de distantare sociala, multi dintre noi resimtim acut izolarea sociala. Si este normal, deoarece oamenii sunt, prin natura lor, fiinte sociale. Astfel, nu ne surprinde faptul ca reducerea conectarii sociale are un impact asupra echilibrului emotional si asupra sanatatii psihologice, impactand semnificativ eficienta la locul de munca. 
Pus la dispozitie de Wizrom, 2020-04-30
A schimbat pandemia de coronavirus pentru totdeauna modul in care lucram? In ultimii ani, s-a dezbatut intens subiectul muncii remote, cu sustinatori puternici si pro, si contra. Cu toate acestea, multe dintre piedicile considerate inainte insurmontabile s-au dovedit, in ultimele saptamani, relativ usor de de depasit, in conditiile in care milioane de angajati nu au avut alta solutie decat sa isi mute birourile acasa. 
Pus la dispozitie de Mihai Popa-Radu, 2020-04-30
Cineva spunea odata despre mindfulness ca este "...an eastern tool for western results". Pentru o lunga perioada de timp mindfulness a fost un concept privit cu destul de mult scepticism in vest. Dar astazi este practicata in nenumarate locuri, de la Parlamentul Britanic si Forumul de la Davos pana la companii de renume precum Google sau Intel. 
Pus la dispozitie de Indivizo, 2020-04-30
Desi avem multe motive sa simtim ca viata s-a oprit pur si simplu, de fapt doar si-a incetinit ritmul si s-a dat peste cap! Dar avem cele mai bune sanse sa supravietuim acestei schimbari enorme daca ne adaptam tuturor conditiilor - temporare sau permanente - cat mai curand posibil. Noi, la Indivizo, lucram de ani buni la digitalizarea procesului de angajare si la dezvoltarea instrumentelor online care fac recrutarea mai eficienta.
Pus la dispozitie de Creasoft, 2020-05-04
Situatia de criza cauzata de pandemia de COVID-19 ne-a obligat pe noi, angajatorii, sa gasim solutii pentru a ne continua activitatea si mai ales pentru a ne proteja angajatii. Cea mai populara masura, acolo unde a fost posibil, a fost sa ne desfasuram cu totii activitatea de acasa. Cum tinem evidenta timpului pentru munca de acasa al angajatilor?
 
Pus la dispozitie de IziDoc, 2020-05-04
Ups, iata-te in carantina, cu toata situatia asta cu Covid-19. Acum chiar ca nu mai poti sa mergi la dentist, s-au inchis toti. Insa maseaua aceea incepe sa te deranjeze din ce in ce mai des. Si ai fi vrut, daca tot era sa te fi dus, sa vorbesti si de un implant pentru maseaua lipsa. Intre timp insa, angajatorul ti-a redus 20% din salariu, ca deh, afacerile merg prost, acum lucrezi doar 4 zile din 5 pe saptamana. Cui ii mai arde de investitii dentare? Pot sa mai astepte.
Pus la dispozitie de Learning Architect, 2020-05-05
Colega noastra Malina Chirea, trainer si psiholog, ne impartaseste cateva sugestii practice despre cum putem gestiona anxietatea, una dintre emotiile puternice ale acestor zile. 
Pus la dispozitie de IziDoc, 2020-05-26
Sanatatea generala buna este o conditie importanta a performantei angajatilor. Conform unui studiu, 77% din pierderile de performanta se datoreaza unei stari de sanatate precare. Iar sanatatea orala nu face exceptie.
Evenimente corporate pe litoral la preturi atractive
Pus la dispozitie de Hotel Melodia, 2017-05-26
In aceasta luna, Complex Melodia 4* promoveaza oferte foarte atractive, atat pentru sejururi, dar si pentru segmentul business si corporate, cu tarife incepand de la 270 lei/pers, 2 zile, pensiune completa si acces la centrul de conferinte.
    
Si in acest sezon,  Complex Melodia 4* continua dezvoltarea serviciilor specializate pentru segmentul business/corporate prin introducerea unor servicii si oferte complete si atragatoare adresate companiilor, agentiilor de turism business, firmelor de training, team building si evenimente.
    
Cu o politica de servicii foarte bine structurata si competitiva, o strategie de comunicare si promovare atent conceputa si targetata, dar si datorita standardelor inalte ale serviciilor oferite portofoliul nostru pe segmentul corporate include nume importante de companii care ne aleg ca furnizor pentru aceste servicii.

Mai mult decat un hotel de 4*, Complex Melodia este un concept turistic, de leisure si ambianta, care in contextul dezvoltarii pietei turismului de business ofera o paleta larga de servicii pentru segmentul business:
-cazare: in 109 camere cu un design deosebit
-restaurant, terasa, disco pool bar
-centrul de conferinte Melodia Events , dotat cu 3 sali ultramoderne si o capacitate de 470 de locuri
-piscina exterioara de mari dimensiuni
-activitati de team building: sailing; yachting; parasutism, echitatie; activitati pe plaja; petreceri tematice.

“Suntem increzatori in potentialul acestui segment de servicii, in primul rand datorita atuurilor complexului Melodia, care satisface cele mai exigente asteptari, ca si infrastructura, locatie, servicii, standarde. Iar pentru orice companie/angajator, organizarea diferitelor actiuni si evenimente la mare, intr-o locatie de 4 *,noua, moderna, atragatoare, cu singuranta va atrage aprecierea angajatilor/colaboratorilor si rezultatele asteptate” a declarant Ada Georgescu, Director Executiv

Hotelul Melodia**** este situat in statiunea Venus fiind pozitionat la 150 de metri de plaja.Hotelul dispune de 8 apartamente, 40 de camere cu pat matrimonial si 61 de camere twin. Camerele sunt mobilate modern, au aer conditionat, LCD-uri si wi-fi gratuit.Segm.de conferinte este bine reprezentant prin 3 sali de conferinte dotate cu aparatura de ultima generatie.Capacitate 20-300 pers.Hotelul dispune de o sala de fitness,sauna,camera de relaxare si salon special masaj cu diferite proceduri.

Vezi toate articolele scrise de

Alte articole

 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate