Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
   
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Monica Vijeu, 2019-07-15
Antrenarea leadershipului este una dintre cele mai fascinante oportunitati ale coachingului persoanelor aflate in pozitii de conducere pentru ca succesul unei afaceri, al unei societati depinde de calitatea liderilor sai. Stilul de conducere al fiecarui leader este diferit in functie de comportamentele sale dominante, comportamente care influenteaza actiunile si relatiile cu ceilalti, rezultatele pe termen lung. Modul in care simte si gandeste in diverse situatii determina aceste comportamente.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2019-07-29
Conform studiilor recente, piata globala a serviciilor externalizate de recrutare a depasit in 2017 pragul de 5 miliarde de dolari, iar expertii se asteapta sa creasca accelerat in anii urmatori. Asadar, tot mai multe companii din intreaga lume mizeaza pe externalizarea recrutarii pentru a gasi candidatii valorosi de care au nevoie pentru a-si sustine cresterea de business. Afla care sunt principalele argumente pro si contra pentru externalizarea recrutarii.
Pus la dispozitie de BIA, 2019-07-29
Activitatea unui consultant de payroll se afla la intersectia mai multor domenii din care isi extrage resursele necesare: HR, juridic, financiar-contabil, software. Ce vraji face un astfel de profesionist pentru salarii corecte si la timp si care este bagheta magica pe care se bazeaza? 
Pus la dispozitie de Amrop, 2019-07-30
​Raportul Amrop prezinta cinci mega trenduri cu impact la nivel de business in viitor si detaliaza modul in care leadership-ul trebuie sa inteleaga sa faca schimbarile necesare pentru a-si pastra relevanta. Directia data de management nu mai poate stagna in zona de inovare a ceea ce exista deja in cadrul organizatiei, fiind astfel necesara trecerea catre o etapa ulterioara.
Pus la dispozitie de Letitia Lucescu, 2019-08-01
Cati ani aveai cand te-ai contrazis prima oară cu cineva? Cand a fost ultima oara cand una ai vrut sa spui si alta s-a inteles? Din experientele pe care cei mai multi dintre noi le avem, se pare ca sursa multor neintelegeri, sau a problemelor de comunicare, o constituie diferenta dintre intentia pe care o avem cand spunem ceva si impactul sau. 
Raport Customer Experience 2017 - Retail
Pus la dispozitie de Amrop, 2017-03-31
Raportul Amrop realizat pe un grup de 118 executivi din 25 de tari ale lumii, reprezentativi pentru segmentul Retail, surprinde decalajul major ce exista intre intelegerea importantei strategice vizavi de optimizarea experientei clientului si responsabilitatea implementarii unei schimbari in aceasta directie. Desi 78% dintre respondenti afirma ca la nivelul companiei lor Customer Experience este o prioritate strategica, doar 4% dintre acestia confirma si existenta unui rol dedicat acestei componente in cadrul organizatiei lor.

Vezi toate articolele scrise de Amrop Romania

Alte articole

 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate