Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
   
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Creasoft, 2020-09-22
Cine, cum si cat de eficient lucreaza de acasa? Aceasta este una dintre cele mai apasatoare intrebari ale liderilor din business, care, de jumatate de an, au majoritatea angajatilor de acasa. Sunt circa 500 de mii de angajati din birouri care inca lucreaza remote, iar monitorizarea muncii lor a devenit o problema critica pentru companii, mai ales ca programul de lucru nu mai este unul clasic.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-09-23
De doi ani, Maria lucreaza ca business analyst intr-o multinationala. A inceput sa lucreze pe acest post in aprilie 2020, la scurt timp de la declansarea pandemiei de coronavirus. Cu foarte putine exceptii, Maria a lucrat doar de acasa, dupa ce angajatorul a decis sa prelungeasca pe termen nelimitat munca remote. In ultima perioada, Maria simte ca nu mai da randament, isi gaseste greu motivatia, a limitat discutiile cu colegii doar la chestiuni legate de munca. Situatia se acutizeaza si nu vrea sa lasa lucrurile asa. Intra in dialog cu chatbot-ul coach.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-09-23
Tehnologia schimba radical modul in care oamenii lucreaza, interactioneaza si gestioneaza proiectele, la birou ori remote. Aceasta duce la eficientizarea activitatii, la scurtarea timpilor de evaluare a performantei si apoi ajuta la imbunatatirea business-ului, pentru ca defectele sunt reparate din mers cu ajutorul soft-urilor. Si acestea sunt doar cateva exemple ale modului in care digitalizarea schimba in mai bine locul de munca. Sa le luam pe rand.
Pus la dispozitie de Sandra Rosu, 2020-09-23
Cum te pozitionezi pe piata muncii globale? Primul pas este optimizarea profilului tau de LinkedIn, pe baza acestui ghid detaliat prezentat de Sandra Rosu, Talent Adviser & Marketing Lead al Amrop Romania. 
Pus la dispozitie de Radu Manolescu, 2020-09-25
Modul in care masuram, in ziua de azi, succesul si performanta companiei ia prea putin sau deloc in considerare impactul acesteia asupra mediului, sanatatii si bunastarii angajatilor sau asupra societatii per ansamblu. Daca vrem sa vedem schimbari reale, in bine, in jurul nostru, credem ca este necesar sa incurajam si sa dezvoltam un alt set de metrici care sa fie adaugate la cele existente si pe baza carora sa evaluam succesul. 
Pus la dispozitie de Learning Architect, 2020-09-30
In aceste luni am fost parteneri cu oameni speciali de L&D: oameni care au indraznit sa continue cu mult curaj, compasiune si creativitate investitia in colegi; care ne-au arat ca invatarea continua mai ales in momente grele pentru ca... la vremuri noi, skilluri noi. Asa ca am lansat o serie de dialoguri cu bune practici, esecuri utile, cu dileme, emotii, actiuni concrete, cu tot ce ne-am luat bun si provocator din lunile anterioare, din rolul de L&D. 
Pus la dispozitie de Learning Architect, 2020-09-30
„The OmniLearning Experience” este, de fapt, modul in care invata oamenii in mod natural in 2020 iar acum poate deveni modul in care invata organizatiile. Learning Architect a creat, pe baza acestui insight, o categorie inovativa de programe de invatare multichannel.
Pus la dispozitie de Stefania Antone, 2020-09-30
Stefania Antone, Managing Partner Learning Architect, povesteste in acest articol despre secretul invatarii digitale si ofera cateva sugestii practice de self-management, testate cu aproximativ o mie de oameni in ultimele sase luni, care genereaza momente constiente de invatare si obiceiuri sanatoase pentru dezvoltarea individuala.
Pus la dispozitie de IziDoc, 2020-09-30
In noul mod de lucru, angajatii lucreaza mai mult de acasa. Ne-am obisnuit deja si stim ca va dura, din motive de protectie a sanatatii in primul rand. Ceea ce mai aduce nou insa aceasta situatie, este cresterea nevoii de retentie a angajatilor. Piata muncii devine una internationala pentru angajatii cu activitate exclusiv online – computer, mail, telefon, ei putand sa inlocuiasca angajatul local.
Pus la dispozitie de Wizrom, 2020-09-30
Cele mai multe companii stiu deja ca solutiile potrivite de software le pot ajuta sa isi gestioneze mai bine resursele, sa isi consolideze performanta interna si sa isi controleze finantele. Cu toate acestea, mult mai putine companii sunt constiente de faptul ca un soft poate fi raspunsul la problemele de eficienta a muncii in echipa sau la imbunatatirea productivitatii si capabilitatilor echipei de HR.
Pus la dispozitie de Smartree, 2020-09-30
S-au publicat normele care stabilesc modalitatea de acordare a sprijinului financiar in valoare de 2.500 de lei, companiilor, pentru fiecare angajat care a lucrat in regim de telemunca in perioada starii de urgenta pentru cel putin 15 zile lucratoare. 
Pus la dispozitie de HART Consulting, 2020-10-01
Oamenii sunt creaturi ale obisnuintei – ne bazam pe rutine pentru a ne gestiona programul, a ramane productivi si a ne mentine sanatosi. Cand rutina se schimba, trebuie sa ne adaptam, sa cream noi strategii sau sa riscam sa fim ineficienti, neproductivi sau chiar nealiniati. Criza COVID-19 a avut un impact semnificativ asupra functionarii echipelor care se confrunta cu provocari comune.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-10-29
Feedback-ul oferit angajatilor este crucial atunci cand acestia lucreaza remote. Este important ca managerii sa inteleaga cum trebuie sa-si sustina si sa-si incurajeze echipele, de la distanta, si sa se asigure ca toti angajatii sunt productivi si pun umarul la dezvoltarea business-ului. Iata cateva recomandari despre cum poate fi oferit un feedback constructiv.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-10-29
Recentele modificari la Codul Muncii au intrat in vigoare pe data de 3 octombrie. Una dintre prevederi vizeaza modul de organizare a activitatii de salarizare si resurse umane in companii. Astfel, angajatorii care nu au resurse pentru a organiza intern activitatea de HR, pot apela la servicii externe specializate in resurse umane si salarizare, cu conditia ca acestea sa fie coordonate de un expert in legislatia muncii.
Pus la dispozitie de IziDoc,
Ei bine, corpul tau este o masinarie complexa si tot ceea ce mananci are o influenta asupra sanatatii tale generale cat și dentare. De-a lungul timpului, specialistii au gasit o legatura stransa intre nutritie si sanatatea dentara. Tot ceea ce mananci poate avea efecte pozitive sau negative asupra dintilor tai.
Care sunt serviciile de concierge oferite angajatilor si beneficiile lor?
Pus la dispozitie de Consiergo, 2020-08-19
Stim ce gandesti: un concierge este un lux pentru persoanele care stau la hoteluri de cinci stele si iau masa la restaurante cu stele Michelin.

Dar daca iti spunem ca serviciile de concierge ar putea fi un beneficiu pentru angajatii din compania ta? Si nu doar pentru top manageri. Concierge-ul poate deservi toate nivelurile unei organizatii si aproape in orice mediu de lucru.

Cel mai probabil, vei avea mai multe intrebari: Ce este un serviciu de concierge pentru angajati? Ce companii pot oferi servicii de concierge angajatilor lor? Ce servicii ofera? Si, suna grozav pentru angajati, dar ce beneficii au angajatorii oferind acest serviciu?

Ce este un serviciu de concierge pentru angajati?

Serviciile de concierge oferite angajatilor sunt un beneficiu finantat de angajator si care reduce presiunea de pe umerii angajatilor prin preluarea si rezolvarea cererilor personale si de familie zilnice, consumatoare de timp si nervi; salveaza timp pentru ei si familie; le rezolva solicitari mai putin uzuale, avand acces la specialisti si furnizori testati, de calitate, in conditii de siguranta.
 
Ce companii ar putea beneficia de servicii de concierge?

Intreprinderile mici sau corporatiile mari beneficiaza de aceste servicii, deoarece ele permit angajatilor sa se concentreze pe sarcini care sunt productive, lasand sarcinile personale si de familie, consumatoare de timp, sa fie rezolvate de serviciul de concierge cu care angajatorul colaboreaza. Companiile ofera servicii de concierge pentru a imbunatati starea de sanatate si pentru a reduce stresul angajatilor.
 
Organizatii care doresc sa ofere sprijin angajatilor care lucreaza de acasa si cele care se concentreaza pe bunastarea angajatilor si pe echilibrul vietii personale cu cea profesionala. Organizatii care au nevoie de beneficii alternative la cele actuale care nu isi mai gasesc utilitatea in contextul pandemiei (mersul la sala de sport sau masajul la birou). Organizatii  concentrate pe strategiile de recrutare si retentie.
 
Companiile de administrare a proprietatilor imobiliare pot oferi serviciile de concierge pentru chiriasii lor, pentru a adauga valoare proprietatilor lor si pentru a-si spori atractivitatea la inchiriere sau vanzare.

Spitalele, centrele medicale si clinicile de sanatate apeleaza in lume la serviciile de concierge astfel incat personalul medical sa poata beneficia de sprijin atunci cand are ture lungi si obositoare. La randul lor, pacientii pot avea cerinte cat sunt internati sau pot cere sprijin pentru familia lor in timp ce se afla in spital.

Ce servicii de concierge sunt oferite angajatilor?
 
De la instalatori, electricieni, reparatii aer conditionat sau mici reparatii in locuinte, curatenie, servicii de mutare, de livrare si servicii auto „door to door”, service, spalatorie auto pana la cautarea de informatii diverse, transferuri auto in siguranta, recomandari si bilete pentru evenimente sportive si culturale, rezervare restaurante.
 
De la acces la experti educationali pentru selectarea scolilor pana la gasirea profesorilor potriviti pentru stiinta, matematica, pian, dans, actorie, limbi straine si alte hobby-uri ale copiilor. De la sugestii personalizate pentru timp liber, activitati culturale, sportive sau creative pana la recomandare psihologi pentru copii sau bone.
 
De la livrare de produse alimentare si medicamente pentru varstnicii din familie, pana la recrutarea personalului de ingrijire la domiciliu.

Angajatorul acopera costul concierge-ului in timp ce angajatii sunt responsabili pentru cheltuielile reale cu serviciile solicitate (de exemplu: reparatia masinii sau lectia de matematica a copilului). Implementarea este extrem de simpla prin intermediul aplicatiei mobile de conciege si a unui call center dedicat.

Toata lumea are nevoie de o mana de ajutor uneori. Deoarece nimeni nu este scutit de la a se simti stresat, coplesit sau depasit. Iar o companie de concierge este un integrator de astfel de servicii oferite angajatilor, o solutie practica pentru a-ti mentine angajatii fericiti si concentrati la locul de munca. Pentru ca atunci cand angajatii se simt mai bine, ei muncesc mai bine.
 
Cu o experienta de 10 ani si mii de clienti si solicitari rezolvate, CONSIERGO este singura companie full-service de tip concierge din Romania, cu un portofoliu impresionant de clienti si furnizori de top din toate domeniile: Business & Personal, Lifestyle & Wellness, Casa & Administrativ, Recomandari Medicale, Turism & Evenimente.

Pentru angajatii companiilor, Consiergo ofera EmployeeCare, un produs cu activitati de concierge din categoriile: Casa si Familie, Copii si Educatie, Ingrijire varstnici.
 

Vezi toate articolele scrise de

Alte articole

 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate