Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
   
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Cristina Ion, 2020-08-31
Care au fost factorii de succes de pana acum in retail? Cristina Ion, Knowledge Manager & Talent Partner al Amrop Romania, marcheaza 4 exemple de bune practici de luat in considerare de acum inainte, in acest articol publicat de Business Review.
Pus la dispozitie de Consiergo, 2020-08-19
Stim ce gandesti: un concierge este un lux pentru persoanele care stau la hoteluri de cinci stele si iau masa la restaurante cu stele Michelin. Dar daca iti spunem ca serviciile de concierge ar putea fi un beneficiu pentru angajatii din compania ta? Si nu doar pentru top manageri. Concierge-ul poate deservi toate nivelurile unei organizatii si aproape in orice mediu de lucru.
 
Pus la dispozitie de Ioana Dumitru, 2020-08-28
Ioana Dumitru, Directorul departamentului de Externalizare din cadrul Romanian Software, a scris in Revista Cariere un articol despre beneficiile externalizarii proceselor de HR in contextul pandemiei. "Criza sanitara a pus departamentele de HR in fata multor provocari si, cu siguranta, a testat capacitatea de rezistenta a profesionistilor din acest domeniu. Multe aspecte legate de modul de lucru s-au schimbat aproape peste noapte, insa companiile s-au adaptat din mers si au cautat solutii pentru a-si proteja angajatii si business-urile."
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-08-28
De la interactiunea virtuala prin mesaje personalizate, interviuri la distanta pentru care te pregatesti la fel ca atunci cand mergi la birou pana la teste grila interactive, care scurteaza procesul de selectie, sunt numeroase metodele prin care expertii HR isi eficientizeaza procesele de recrutare intr-un an in care lumea afacerilor a devenit preponderent una virtuala. Sa vedem care sunt cele mai eficiente si rapide metode prin care liderii HR atrag talentele de pe piata si de ce aleg sa externalizeze procesele de recrutare.
Pus la dispozitie de Creasoft, 2020-08-28
Cine, cum si cat de eficient lucreaza de acasa? Aceasta este una dintre cele mai apasatoare intrebari ale liderilor din business, care, de jumatate de an, au majoritatea angajatilor de acasa. Sunt intre 300 si 400 de mii de angajati din birouri care inca lucreaza remote, potrivit estimarilor Creasoft.
Pus la dispozitie de BIA HR, 2020-08-31
In perioada martie - iunie, cei 3,5 milioane de copii de varsta scolara din Romania au experimentat in masa scoala online. Inainte de inceperea noului an scolar, autoritatile au anuntat revenirea elevilor in clase reale, nu virtuale. Decizia a nascut multiple polemici, dar nimeni nu stie cu certitudine care este varianta ideala.
Pus la dispozitie de Mariana Cosenco, 2020-08-31
Platim tribut pentru educatie. Scoala este prima particica de lume mare, reala, care vine in intampinarea copilului si care ar trebui sa il sprijine pe copil sa se desprinda de mediul parintesc. Scopul final al scolii nu este sa indese cunostinte in capetele copiilor ci mai degraba sa le rafineze o identitate de sine separata de turma.
Pus la dispozitie de Smartree, 2020-08-31
Legea Kurzarbeit, o initiativa a mediului de afaceri romanesc, a fost initial dezvoltata in Germania si va avea aplicabilitate si in Romania, fiind reglementata prin Ordonanta de Urgenta nr. 132/2020. Kurzarbeit este o masura de flexibilizare a raporturilor de munca intre angajatori si salariati, pe termen scurt, in scopul mentinerii stabilitatii locurilor de munca pe timp de criza, cum este si cea pe care o traversam. 
Pus la dispozitie de Mihai Popa-Radu, 2020-08-31
Popularitatea din ce in ce mai crescuta a mindfulness din ultimii ani a dus la un val de informatii, cursuri si servicii in jurul acestui subiect. Practicat corect, mindfulness ofera foarte multe beneficii. De aceea, in acest articol, am abordat cateva din intrebarile si subiectele care apar frecvent in discutiile din cadrul programelor noastre de Mindful Leadership. 
Pus la dispozitie de HART, 2020-08-31
Intr-un moment in care liderii iau decizii in conditii de presiune ridicata si cu bugetele mai stranse ca niciodata, abordarea problemelor oamenilor dificili este extrem de complicata. Afla din articolul nostru care sunt cele mai frecvente situatii in care recomandam organizatiilor sa arunce o alta privire asupra datelor Hogan pe care le detin deja si cum le pot utiliza. 
Pus la dispozitie de IBR, 2020-09-01
Dr. Emanuela Savu a preluat Conducerea Institutului Bancar Roman (IBR) cu doua saptamani inainte de izbucnirea crizei COVID-19. De formatie economist, detinatoarea unui doctorat in economie, a lucrat inca de la debutul profesional in cadrul IBR, parcurgand ierarhic toate treptele. A contribuit fundamental la toate etapele de formare profesionala post-decembrista a bancherilor, inclusiv in perioada dificila de tranzitie la economia de piata. 
Pus la dispozitie de SAP, 2020-09-02
Achizitia de oameni talentati reprezinta unul dintre cele mai importante roluri ale departementului de HR, insa nevoia de adaptare la provocarile si oportunitătile noii realitati determina schimbari masive în practicile de recurtare. Astfel, solutiile care ofera un grad crescut de eficienta recrutorilor – atat raportat la timp, cat si la buget – vor fi elemente diferentiatoare în ceea ce tine de calitatea resursei umane atrasa de companii, respectiv experienta angajatilor.
Pus la dispozitie de A_BEST, 2020-09-09
A_BEST (http://www.abest.ro/), unul dintre cele mai mari centre independente de invatare a limbilor straine din Romania, functioneaza la acest moment  integral in mediul virtual, in contextul COVID-19. Astfel, echipa de traineri si traducatori A_BEST asigura in continuare remote servicii lingvistice de calitate, pentru companiile care activeaza pe piete straine si pentru care comunicarea eficienta si rapida cu partenerii de afaceri este vitala.  
Pus la dispozitie de Creasoft, 2020-09-22
Cine, cum si cat de eficient lucreaza de acasa? Aceasta este una dintre cele mai apasatoare intrebari ale liderilor din business, care, de jumatate de an, au majoritatea angajatilor de acasa. Sunt circa 500 de mii de angajati din birouri care inca lucreaza remote, iar monitorizarea muncii lor a devenit o problema critica pentru companii, mai ales ca programul de lucru nu mai este unul clasic.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-09-23
De doi ani, Maria lucreaza ca business analyst intr-o multinationala. A inceput sa lucreze pe acest post in aprilie 2020, la scurt timp de la declansarea pandemiei de coronavirus. Cu foarte putine exceptii, Maria a lucrat doar de acasa, dupa ce angajatorul a decis sa prelungeasca pe termen nelimitat munca remote. In ultima perioada, Maria simte ca nu mai da randament, isi gaseste greu motivatia, a limitat discutiile cu colegii doar la chestiuni legate de munca. Situatia se acutizeaza si nu vrea sa lasa lucrurile asa. Intra in dialog cu chatbot-ul coach.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-09-23
Tehnologia schimba radical modul in care oamenii lucreaza, interactioneaza si gestioneaza proiectele, la birou ori remote. Aceasta duce la eficientizarea activitatii, la scurtarea timpilor de evaluare a performantei si apoi ajuta la imbunatatirea business-ului, pentru ca defectele sunt reparate din mers cu ajutorul soft-urilor. Si acestea sunt doar cateva exemple ale modului in care digitalizarea schimba in mai bine locul de munca. Sa le luam pe rand.
Pus la dispozitie de Sandra Rosu, 2020-09-23
Cum te pozitionezi pe piata muncii globale? Primul pas este optimizarea profilului tau de LinkedIn, pe baza acestui ghid detaliat prezentat de Sandra Rosu, Talent Adviser & Marketing Lead al Amrop Romania. 
Pus la dispozitie de Radu Manolescu, 2020-09-25
Modul in care masuram, in ziua de azi, succesul si performanta companiei ia prea putin sau deloc in considerare impactul acesteia asupra mediului, sanatatii si bunastarii angajatilor sau asupra societatii per ansamblu. Daca vrem sa vedem schimbari reale, in bine, in jurul nostru, credem ca este necesar sa incurajam si sa dezvoltam un alt set de metrici care sa fie adaugate la cele existente si pe baza carora sa evaluam succesul. 
Care sunt serviciile de concierge oferite angajatilor si beneficiile lor?
Pus la dispozitie de Consiergo, 2020-08-19
Stim ce gandesti: un concierge este un lux pentru persoanele care stau la hoteluri de cinci stele si iau masa la restaurante cu stele Michelin.

Dar daca iti spunem ca serviciile de concierge ar putea fi un beneficiu pentru angajatii din compania ta? Si nu doar pentru top manageri. Concierge-ul poate deservi toate nivelurile unei organizatii si aproape in orice mediu de lucru.

Cel mai probabil, vei avea mai multe intrebari: Ce este un serviciu de concierge pentru angajati? Ce companii pot oferi servicii de concierge angajatilor lor? Ce servicii ofera? Si, suna grozav pentru angajati, dar ce beneficii au angajatorii oferind acest serviciu?

Ce este un serviciu de concierge pentru angajati?

Serviciile de concierge oferite angajatilor sunt un beneficiu finantat de angajator si care reduce presiunea de pe umerii angajatilor prin preluarea si rezolvarea cererilor personale si de familie zilnice, consumatoare de timp si nervi; salveaza timp pentru ei si familie; le rezolva solicitari mai putin uzuale, avand acces la specialisti si furnizori testati, de calitate, in conditii de siguranta.
 
Ce companii ar putea beneficia de servicii de concierge?

Intreprinderile mici sau corporatiile mari beneficiaza de aceste servicii, deoarece ele permit angajatilor sa se concentreze pe sarcini care sunt productive, lasand sarcinile personale si de familie, consumatoare de timp, sa fie rezolvate de serviciul de concierge cu care angajatorul colaboreaza. Companiile ofera servicii de concierge pentru a imbunatati starea de sanatate si pentru a reduce stresul angajatilor.
 
Organizatii care doresc sa ofere sprijin angajatilor care lucreaza de acasa si cele care se concentreaza pe bunastarea angajatilor si pe echilibrul vietii personale cu cea profesionala. Organizatii care au nevoie de beneficii alternative la cele actuale care nu isi mai gasesc utilitatea in contextul pandemiei (mersul la sala de sport sau masajul la birou). Organizatii  concentrate pe strategiile de recrutare si retentie.
 
Companiile de administrare a proprietatilor imobiliare pot oferi serviciile de concierge pentru chiriasii lor, pentru a adauga valoare proprietatilor lor si pentru a-si spori atractivitatea la inchiriere sau vanzare.

Spitalele, centrele medicale si clinicile de sanatate apeleaza in lume la serviciile de concierge astfel incat personalul medical sa poata beneficia de sprijin atunci cand are ture lungi si obositoare. La randul lor, pacientii pot avea cerinte cat sunt internati sau pot cere sprijin pentru familia lor in timp ce se afla in spital.

Ce servicii de concierge sunt oferite angajatilor?
 
De la instalatori, electricieni, reparatii aer conditionat sau mici reparatii in locuinte, curatenie, servicii de mutare, de livrare si servicii auto „door to door”, service, spalatorie auto pana la cautarea de informatii diverse, transferuri auto in siguranta, recomandari si bilete pentru evenimente sportive si culturale, rezervare restaurante.
 
De la acces la experti educationali pentru selectarea scolilor pana la gasirea profesorilor potriviti pentru stiinta, matematica, pian, dans, actorie, limbi straine si alte hobby-uri ale copiilor. De la sugestii personalizate pentru timp liber, activitati culturale, sportive sau creative pana la recomandare psihologi pentru copii sau bone.
 
De la livrare de produse alimentare si medicamente pentru varstnicii din familie, pana la recrutarea personalului de ingrijire la domiciliu.

Angajatorul acopera costul concierge-ului in timp ce angajatii sunt responsabili pentru cheltuielile reale cu serviciile solicitate (de exemplu: reparatia masinii sau lectia de matematica a copilului). Implementarea este extrem de simpla prin intermediul aplicatiei mobile de conciege si a unui call center dedicat.

Toata lumea are nevoie de o mana de ajutor uneori. Deoarece nimeni nu este scutit de la a se simti stresat, coplesit sau depasit. Iar o companie de concierge este un integrator de astfel de servicii oferite angajatilor, o solutie practica pentru a-ti mentine angajatii fericiti si concentrati la locul de munca. Pentru ca atunci cand angajatii se simt mai bine, ei muncesc mai bine.
 
Cu o experienta de 10 ani si mii de clienti si solicitari rezolvate, CONSIERGO este singura companie full-service de tip concierge din Romania, cu un portofoliu impresionant de clienti si furnizori de top din toate domeniile: Business & Personal, Lifestyle & Wellness, Casa & Administrativ, Recomandari Medicale, Turism & Evenimente.

Pentru angajatii companiilor, Consiergo ofera EmployeeCare, un produs cu activitati de concierge din categoriile: Casa si Familie, Copii si Educatie, Ingrijire varstnici.
 

Vezi toate articolele scrise de

Alte articole

 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate