Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
   
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Creasoft, 2020-09-22
Cine, cum si cat de eficient lucreaza de acasa? Aceasta este una dintre cele mai apasatoare intrebari ale liderilor din business, care, de jumatate de an, au majoritatea angajatilor de acasa. Sunt circa 500 de mii de angajati din birouri care inca lucreaza remote, iar monitorizarea muncii lor a devenit o problema critica pentru companii, mai ales ca programul de lucru nu mai este unul clasic.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-09-23
De doi ani, Maria lucreaza ca business analyst intr-o multinationala. A inceput sa lucreze pe acest post in aprilie 2020, la scurt timp de la declansarea pandemiei de coronavirus. Cu foarte putine exceptii, Maria a lucrat doar de acasa, dupa ce angajatorul a decis sa prelungeasca pe termen nelimitat munca remote. In ultima perioada, Maria simte ca nu mai da randament, isi gaseste greu motivatia, a limitat discutiile cu colegii doar la chestiuni legate de munca. Situatia se acutizeaza si nu vrea sa lasa lucrurile asa. Intra in dialog cu chatbot-ul coach.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-09-23
Tehnologia schimba radical modul in care oamenii lucreaza, interactioneaza si gestioneaza proiectele, la birou ori remote. Aceasta duce la eficientizarea activitatii, la scurtarea timpilor de evaluare a performantei si apoi ajuta la imbunatatirea business-ului, pentru ca defectele sunt reparate din mers cu ajutorul soft-urilor. Si acestea sunt doar cateva exemple ale modului in care digitalizarea schimba in mai bine locul de munca. Sa le luam pe rand.
Pus la dispozitie de Sandra Rosu, 2020-09-23
Cum te pozitionezi pe piata muncii globale? Primul pas este optimizarea profilului tau de LinkedIn, pe baza acestui ghid detaliat prezentat de Sandra Rosu, Talent Adviser & Marketing Lead al Amrop Romania. 
Pus la dispozitie de Radu Manolescu, 2020-09-25
Modul in care masuram, in ziua de azi, succesul si performanta companiei ia prea putin sau deloc in considerare impactul acesteia asupra mediului, sanatatii si bunastarii angajatilor sau asupra societatii per ansamblu. Daca vrem sa vedem schimbari reale, in bine, in jurul nostru, credem ca este necesar sa incurajam si sa dezvoltam un alt set de metrici care sa fie adaugate la cele existente si pe baza carora sa evaluam succesul. 
Pus la dispozitie de Learning Architect, 2020-09-30
In aceste luni am fost parteneri cu oameni speciali de L&D: oameni care au indraznit sa continue cu mult curaj, compasiune si creativitate investitia in colegi; care ne-au arat ca invatarea continua mai ales in momente grele pentru ca... la vremuri noi, skilluri noi. Asa ca am lansat o serie de dialoguri cu bune practici, esecuri utile, cu dileme, emotii, actiuni concrete, cu tot ce ne-am luat bun si provocator din lunile anterioare, din rolul de L&D. 
Pus la dispozitie de Learning Architect, 2020-09-30
„The OmniLearning Experience” este, de fapt, modul in care invata oamenii in mod natural in 2020 iar acum poate deveni modul in care invata organizatiile. Learning Architect a creat, pe baza acestui insight, o categorie inovativa de programe de invatare multichannel.
Pus la dispozitie de Stefania Antone, 2020-09-30
Stefania Antone, Managing Partner Learning Architect, povesteste in acest articol despre secretul invatarii digitale si ofera cateva sugestii practice de self-management, testate cu aproximativ o mie de oameni in ultimele sase luni, care genereaza momente constiente de invatare si obiceiuri sanatoase pentru dezvoltarea individuala.
Pus la dispozitie de IziDoc, 2020-09-30
In noul mod de lucru, angajatii lucreaza mai mult de acasa. Ne-am obisnuit deja si stim ca va dura, din motive de protectie a sanatatii in primul rand. Ceea ce mai aduce nou insa aceasta situatie, este cresterea nevoii de retentie a angajatilor. Piata muncii devine una internationala pentru angajatii cu activitate exclusiv online – computer, mail, telefon, ei putand sa inlocuiasca angajatul local.
Pus la dispozitie de Wizrom, 2020-09-30
Cele mai multe companii stiu deja ca solutiile potrivite de software le pot ajuta sa isi gestioneze mai bine resursele, sa isi consolideze performanta interna si sa isi controleze finantele. Cu toate acestea, mult mai putine companii sunt constiente de faptul ca un soft poate fi raspunsul la problemele de eficienta a muncii in echipa sau la imbunatatirea productivitatii si capabilitatilor echipei de HR.
Pus la dispozitie de Smartree, 2020-09-30
S-au publicat normele care stabilesc modalitatea de acordare a sprijinului financiar in valoare de 2.500 de lei, companiilor, pentru fiecare angajat care a lucrat in regim de telemunca in perioada starii de urgenta pentru cel putin 15 zile lucratoare. 
Pus la dispozitie de HART Consulting, 2020-10-01
Oamenii sunt creaturi ale obisnuintei – ne bazam pe rutine pentru a ne gestiona programul, a ramane productivi si a ne mentine sanatosi. Cand rutina se schimba, trebuie sa ne adaptam, sa cream noi strategii sau sa riscam sa fim ineficienti, neproductivi sau chiar nealiniati. Criza COVID-19 a avut un impact semnificativ asupra functionarii echipelor care se confrunta cu provocari comune.
O obligatie mai putin cunoscuta: Tu stii cat de mult lucreaza de acasa angajatii tai?
Pus la dispozitie de Creasoft, 2020-09-22
•            Cererea de software de monitorizare a muncii de acasa a explodat in luna august
•            Angajatorii sunt obligati, prin lege, sa faca pontajul angajatilor care lucreaza remote
 
Cine, cum si cat de eficient lucreaza de acasa? Aceasta este una dintre cele mai apasatoare intrebari ale liderilor din business, care, de jumatate de an, au majoritatea angajatilor de acasa. Sunt circa 500 de mii de angajati din birouri care inca lucreaza remote, iar monitorizarea muncii lor a devenit o problema critica pentru companii, mai ales ca programul de lucru nu mai este unul clasic.

“Inca de dinainte de pandemie se vorbea despre faptul ca angajatii nu mai au o delimitare clara intre viata personala si cea profesionala. De aceea, in unele tari, exista legi prin care angajatii pot sa ignore mailurile de serviciu daca acestea sunt primite in afara programului de lucru. Insa normalizarea practicii work from home a schimbat complet situatia, iar granita dintre munca si casa a devenit aproape inexistenta. Iar acest lucru face dificila monitorizarea, inregistrarea si controlul programului de lucru”, a declarat Adrian Dinu, fondatorul companiei de software CREASOFT.
Ne place sau nu, legislatia din Romania obliga angajatorii sa monitorizeze activitatea de telemunca. O arata chiar Inspectia Muncii, care, intr-o informare, a transmis angajatorilor care folosesc munca remote ca trebui sa aiba o ”modalitate de evidentiere a orelor de munca prestate de salariat”.

Tehnologiile de monitorizare a angajatilor sunt mai putin invazive prin comparatie cu perceptia generala, pentru ca niciun angajat nu este ” urmarit” fara sa stie acest lucru. Cu alte cuvinte, nu exista niciun motiv de ingrijorare pentru angajati, pentru ca angajatorul nu va sti mai multe decat il va lasa angajatul monitorizat sa stie. ”Cred cu tarie  ca, dintre solutiile de pe piata, cea mai putin invaziva si totodata impartiala si corecta solutie de monitorizare a telemuncii este software-ul de pontaj telemunca CREASOFT, o solutie prin care ne dorim sa calculam timpii reali de lucru de acasa”, afirma domnul Dinu.

Vanzarile de solutii de monitorizare a muncii angajatilor au explodat in luna august, cand companiile au facut solicitari noi pentru ca 3.300 de angajati sa fie pontati electronic. Peste 75% dintre noii angajati monitorizati prin CREASOFT, adica 2.500 de persoane nou-intrate in baza de utilizatori, lucreaza de acasa si sunt pontati pe baza activitatii pe PC. In schimb, cererea de pontaje standard (cu card RFID sau cu amprenta) a crescut cu 14% in luna august fata de luna anterioara, cu 800 de angajati nou-intrati in baza de date, pentru care pontajul se face pe baza prezentei la birou.
 
Sase lucruri despre aplicatia de pontaj a Creasoft 
  1. Aplicatia de pontaj Creasoft se downloadeaza si se instaleaza de pe site-ul creasoft.ro si este vizibila (nu este un program spion). Ea trebuie pornita voluntar de catre angajat;
  2. Se activeaza numai de catre utilizatorul PC-ului/ angajat, atunci cand doreste sa isi marcheze inceputul/sfarsitul de activitate;
  3. Calculeaza timpul de activitate corect pentru angajat si ii ofera posibilitatea de a avea pauza de munca nemonitorizata;
  4. Activitatea personala pe PC este nemonitorizata, aplicatia devine operationala doar in momentul activarii ei;
  5. Nu sunt transmise informatii despre activitate, sunt doar calculati timpii de activitate, respectiv timpii productivi  pe aplicatiile/site-urile relevante specificului jobului;
  6. Ofera angajatorului acces la informatii necesare si obligatorii, conform legii: acces la rapoarte de pontaj -  condica de prezenta, foaie colectiva de prezenta, informatii integrate automat prin API cu aplicatii de salarizare 
 
 

Vezi toate articolele scrise de Creasoft IT

Alte articole

 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate