Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
   
 
 
 
 
Pus la dispozitie de BIA, 2019-03-26
Ca lider de business, iei sute de hotarari in fiecare an, insa doar cateva sunt esentiale pentru profitabilitatea afacerii tale. Uneori, o singura decizie poate impacta compania cat sa faca diferenta intre reusita si esec. Tu ai luat cea mai importanta hotarare din acest an? 
Pus la dispozitie de SHL, 2019-03-29
Cum toti vrem sa atragem si sa pastram talentele, SHL lanseaza Verify G+ - un nou instrument de masurare a capacitatii de rezolvare de probleme si rationament critic, menita sa creasca eficienta si eficacitatea procesului de evaluare.
Pus la dispozitie de Marcom Hub, 2019-03-29
Atragerea de angajati noi, potriviti cu obiectivele de dezvoltare ale companiei, este o provocare din ce in ce mai importanta pentru HR Manageri. Daca vorbim de atragerea generatiilor tinere lucrurile se complica si mai mult. Cum faci sa ii convingi ca a lucra in compania ta este o experienta care merita incercata? Citeste continuarea acestui articol pentru a afla cum a folosit Banca Transilvania conceptul de gamificare intr-o activare Disruptive HR cu accent pe employer branding awareness.
Pus la dispozitie de Monica Vijeu, 2019-04-04
Pe parcursul intregii vieti facem parte din diverse echipe: familie, prieteni, colegi de scoala, colegi de serviciu. In cadrul acestor echipe ne formam permanent in baza talentelor personale, a influentei si relationarii cu ceilalti, a deciziilor pe care le luam, experimentand medii ale caror provocari ne ajuta sa fim mai mult sau mai putin din ceea ce suntem cu adevarat. Astfel in timp, mai devreme sau mai tarziu rezultatele noastre, satisfactia personala, confirma sau nu daca talentele noastre s-au transformat in adevarate atuuri personale in cadrul oricareia dintre aceste echipe.
Pus la dispozitie de Human Invest, 2019-04-17
Human Invest organizeaza in data de 29 mai 2019, in Bucuresti, conferinta “The next challenges: Leading better. Leading differently.” Evenimentul, care marcheaza aniversarea de 20 de ani a companiei de consultanta pe piata locala, reuneste CEO si HR Directori din companii de top din România, speakeri internationali si consultanti locali Human Invest.
Pus la dispozitie de Hotel Melodia, 2019-04-22
Eficienta, efortul, grupul, barierele, imbunatatirea relatiilor, atingerea obiectivelor sau rezolvarea problemelor sunt doar cateva dintre elementele definitorii pentru termenul de team building. Principiul unor astfel de evenimente corporative este relationarea, iar ideea de “Fun” vine sa completeze reusita evenimentelor prin oferirea unor activitati de entertainment, petreceri tematice si activitati atractive  intr-un cadru modern si relaxant de 4*, pe litoral, cu tarife incepand de la 299 lei/persoana.
Timpul petrecut in trafic, de acasa si pana la birou de catre angajati, o decizie care influenteaza alegerea unei cladiri de birouri
Pus la dispozitie de AFI Europe Romania, 2018-04-26
In momentul in care companiile aleg sa isi relocheze activitatea intr-o cladire de birouri, noile zone in curs de dezvoltare, mai aproape de centrul orasului, devin relevante. Potrivit unui raport calitativ de evaluare a dezvoltarii imobiliare, elaborat de compania de cercetare de piata Unlock Research Market pentru AFI Europe Romania, se remarca o noua tendinta prin care companiile isi indreapta atentia, din nou, catre oras. In acest context, AFI Tech Park, dezvoltat de AFI Europe Romania, reprezinta un proiect vizionar, creativ si inspirator, dezvoltat intr-o noua zona de business, mai aproape de centrul orasului.
 
Acest studiu calitativ realizat in ultimul trimestru al anului 2017 a aratat ca o cladire de birouri nu reprezinta doar o locatie, ci este un simbol al fortei si al caracterului unei companii. Reprezinta imaginea si valorile companiei atat in randul angajatilor, cat si in randul clientilor externi. Atunci cand aleg un loc pentru a-si reloca afacerea, directorii executivi analizeaza caracteristicile cladirii nu numai din punct de vedere tehnic, ci si tinand seama de nevoile si valorile companiei si ale angajatilor sai.
 
„Incurajam companiile sa se relocheze in AFI Tech Park pentru ca angajatii acestora sa nu isi mai iroseasca o mare parte din viata in trafic. AFI Tech Park, ale carui lucrari de constructie pentru prima cladire vor fi finalizate in luna mai a acestui an, ofera cele mai bune conditii la o valoare justa pentru companiile mari ce au un numar considerabil de angajati care traiesc in sectoarele 4, 5 si 6. AFI Tech Park 1 are deja o rata de ocupare de aproape 40%. Cladirea de birouri este situata intr-o zona mai putin aglomerata, aproape de centrul orasului si de alte zone centrale precum Izvor, J.W. Marriott, Piata Unirii sau Centrul Vechi. Locatia beneficiaza de mai multe mijloace de transport public in vecinatate, usor accesibile publicului, indiferent de zona in care locuieste, dar si de o gama larga de facilitati: magazine, restaurante, farmacii, sali de sport si centre comerciale”, a declarat Tal Roma, Business Development Manager al AFI Europe Romania.
 
Potrivit studiului, cele mai importante tendinte care influenteaza decizia relocarii intr-o cladire de birouri sunt urmatoarele:
  • Viitorul este urban. Noile zone in curs de dezvoltare, mai aproape de centrul orasului, devin relevante, in timp ce platformele situate la distanta de inima orasului incep sa isi piarda din stralucire. Motivul se datoreaza faptului ca angajatii petrec mai putin timp in trafic;.
  • Incorporarea amenajarii peisagistice in „cladire", ceea ce presupune ca fiecare cladire de birouri ar trebui sa beneficieze de spatii verzi unde oamenii pot evada si lua o pauza de la termene limita si tehnologie; 
  • Locatii accesibile din punctul de vedere al localizarii, situate in zone cat mai indepartate de aglomeratie si blocajele din trafic si mai aproape de zonele unde locuiesc angajatii. 
In ceea ce priveste procesul de luare a deciziilor, se pot remarca trei tipologii de companii cand vine vorba despre relocarea intr-o cladire noua:
  1. Cultura VIP corporativa: companii multinationale cu valori corporative puternice, principii si proceduri bine definite. In mediul de afaceri corporativ, procesul decizional este centralizat, standardizat, cu reguli clare, flexibilitate mica, foarte conventional. 
  2. Cultura organizationala promovata de CEO: reprezinta afaceri dezvoltate la nivel local, de obicei de catre persoane care au lucrat anterior in mediul corporativ. CEO-ul incearca, de regula, sa reproduca mediul corporativ ca pe o modalitate prin care compania castiga credibilitate si prestigiu. Decizia este rezultatul unui proces autocratic, foarte personal, in functie de dorinta CEO-ului. 
  3. Cultura antreprenoriala: pot fi atat companii mari, recunoscute, infiintate la nivel local, cat si companii care fac parte din mediul de afaceri international, dar cu traditie. Antreprenorii sunt de obicei deschisi si au o atitudine flexibila fata de business si procedurile corporative. In acest mediu, procesul decizional este deschis, democratic, flexibil si orientat catre evolutie si noi proiecte de pionierat. 
Detalii despre proiectul de birouri AFI Tech Park sunt disponibile pe site-ul oficial: www.afitechpark.ro.

Vezi toate articolele scrise de AFI Europe Romania

Alte articole

 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate