Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
   
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Trend Consult, 2018-10-31
Cel mai frecvent, clientii nostri vor sa le ofere angajatilor posibilitatea de a se vedea prin ochii altora, iar solutia de Feedback 360 apare ca proiect independent sau insoteste sistemul de management al performantei. TREND Portrait* este o metoda de evaluare a comportamentelor bazata pe feedback-ul din mai multe surse. Procesul de evaluare presupune identificarea si cuantificarea perceptiei respondentilor cu privire la comportamentelor zilnice ale participantilor, iar raportul se bazeaza exclusiv pe autoevaluarea participantului si raspunsurile celorlalti respondenti care contribuie la aceeasi evaluare: managerul direct, subordonatii si colegii.
Pus la dispozitie de BIA, 2018-10-31
Flexibilitatea cu privire la program si la locul de unde se presteaza activitatea reprezinta un beneficiu din ce in ce mai prezent pe piata muncii. Angajatorii care se adapteaza astfel cererii observa mai multe avantaje decat in cazul unor relatii de munca standard. Afla din acest articol beneficiile pentru ambele parti implicate in proces, dar si cele mai importante aspecte de care sa tii cont pentru ca telemunca sa functioneze.
Pus la dispozitie de Amrop, 2018-10-31
Pentru mult timp comportamentul inteligent a fost considerat ca fiind un atribut specific oamenilor. Dar, pe masura ce tehnologia informatica si retelele IT au progresat, inteligenta artificiala (AI) a luat avant fiind vazuta in prezent ca o tehnologie transformatoare pentru epoca in care traim. Incepand cu a patra revolutie industriala sau Industria 4.0 inteligenta umana si cea artificiala vor incepe sa concureze pe piata muncii, dar se vor si completa reciproc. Ce tip de lideri  si modele de management vor fi necesare in acest context?
Pus la dispozitie de AcademiadeHR.ro, 2018-10-31
Tot mai multe companii au dificultati majore in recrutarea angajatilor de care au nevoie, iar principalul "vinovat" este criza de personal. Explicatia este adevarata, dar nu surprinde totalitatea motivelor care fac recrutarea dificila, multe din acestea putand fi rezolvate cu rezultate notabile. Care sunt deci 7 dificultati in recrutare si cum le putem depasi pentru a atrage candidatii necesari, oamenii - cea mai importanta resursa a unei organizatii?
Pus la dispozitie de Edenred, 2018-11-12
Deseori auzim sloganul „pentru o viata sanatoasa, evitati excesul de sare, zahar si grasimi”. Dar chiar facem asta? Ne asiguram ca ii oferim organismului mese copiase, dar mai ales sanatoase? Sarbatorile vin si e momentul sa ne gandim la acest aspect pentru a gasi solutiile potrivite pentru noi, cei dragi, dar si echipa de la birou.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2018-11-15
Oportunitate unica! Pana pe 15 decembrie 2018 ai 50% reducere la orice aplicatie de HR din platforma colorful.hr!
Pus la dispozitie de Performeaza.ro, 2018-11-16
Dinamica economica actuala face ca antreprenoriatul si managementul sa necesite o continua adaptare la nou. Pentru a supravietui, dar mai ales pentru a performa in acest domeniu, know-how-ul echipei de conducere a devenit un avantaj esential pentru orice organizatie. In acest context, Performeaza.ro propune programe de formare in management astfel incat avantajul pe piata sa fie unul evident si durabil.
Pus la dispozitie de Up Romania, 2018-11-29
Stim, nu este usor sa oferi cadourile potrivite. Intotdeauna poate fi o provocare alegerea cadorilor de Sarbatori pentru angajati. Esti tentat sa alegi cosuri traditionale sau bani, dar parca nu si de data aceasta… Oferind tichete Up Cadou, vei avea siguranta ca fiecare primeste ceea ce isi doreste. Tichetele Up Cadou pot fi utilizate in peste 55.000 de magazine din intreaga tara, de unde fiecare isi poate alege cadoul mult visat: de la bijuterii, cosmetice, articole vestimentare si incaltaminte, carti, jucarii, obiecte de mobilier, decoratiuni, electronice si electrocasnice, pana la servicii de turism.
Pus la dispozitie de Signal Iduna, 2018-11-29
Anul acesta, Signal Iduna celebreaza 10 ani de activitate in Romania. In tot acest timp, eforturile Signal Iduna Romania au fost concentrate pe initiative care reflecta calitatea serviciilor si implicarea echipelor in performanta acestui tip de serviciu financiar.
Pus la dispozitie de K.M.Trust & Partners, 2018-11-29
Indiferent de rolul pe care il avem sau industria in care activam, stresul si anxietatea ocupa mult prea mult spatiu in viata noastra. Tocmai din acest motiv fitness-ul mental (pe langa cel fizic) a devenit critic in a ne mentine sanatatea. In acest articol vrem sa impartasim cu tine cateva din experientele noastre legate de stress management, precum si o serie de resurse care sa te ajute sa ai un stil de viata mai echilibrat.
Pus la dispozitie de BIA, 2018-11-29
Cultura de companie exista independent de eforturile organizatiei de a-i da forma. Totusi, atunci cand este creata in mod constient, poate fi folosita ca avantaj competitiv in recrutare si retentie si, implicit, pentru a-ti creste veniturile la nivel de business. Mai mult, o cultura constructiva este baza pentru angajati loiali, promotori ai brandului de angajator.
Pus la dispozitie de Anca Szilagyi, 2018-11-29
Astazi m-am "infiltrat", daca pot folosi acest cuvant, la una dintre Conferintele BookLand de la Bacau, in calitate de moderator. Am avut placerea sa il ascult pe Dragos, unul dintre cei trei speakeri ai zilei si sa imi dau seama - chiar daca stiam printre altele beneficiile voluntariatului sau a ce se mai intampla sa mai invat in timpul liber - ca eu si toti colegii mei de la diferitele asociatii de voluntariat avem mari plusuri in ceea ce priveste angajarea la un viitor loc de munca vacant.
Timpul petrecut in trafic, de acasa si pana la birou de catre angajati, o decizie care influenteaza alegerea unei cladiri de birouri
Pus la dispozitie de AFI Europe Romania, 2018-04-26
In momentul in care companiile aleg sa isi relocheze activitatea intr-o cladire de birouri, noile zone in curs de dezvoltare, mai aproape de centrul orasului, devin relevante. Potrivit unui raport calitativ de evaluare a dezvoltarii imobiliare, elaborat de compania de cercetare de piata Unlock Research Market pentru AFI Europe Romania, se remarca o noua tendinta prin care companiile isi indreapta atentia, din nou, catre oras. In acest context, AFI Tech Park, dezvoltat de AFI Europe Romania, reprezinta un proiect vizionar, creativ si inspirator, dezvoltat intr-o noua zona de business, mai aproape de centrul orasului.
 
Acest studiu calitativ realizat in ultimul trimestru al anului 2017 a aratat ca o cladire de birouri nu reprezinta doar o locatie, ci este un simbol al fortei si al caracterului unei companii. Reprezinta imaginea si valorile companiei atat in randul angajatilor, cat si in randul clientilor externi. Atunci cand aleg un loc pentru a-si reloca afacerea, directorii executivi analizeaza caracteristicile cladirii nu numai din punct de vedere tehnic, ci si tinand seama de nevoile si valorile companiei si ale angajatilor sai.
 
„Incurajam companiile sa se relocheze in AFI Tech Park pentru ca angajatii acestora sa nu isi mai iroseasca o mare parte din viata in trafic. AFI Tech Park, ale carui lucrari de constructie pentru prima cladire vor fi finalizate in luna mai a acestui an, ofera cele mai bune conditii la o valoare justa pentru companiile mari ce au un numar considerabil de angajati care traiesc in sectoarele 4, 5 si 6. AFI Tech Park 1 are deja o rata de ocupare de aproape 40%. Cladirea de birouri este situata intr-o zona mai putin aglomerata, aproape de centrul orasului si de alte zone centrale precum Izvor, J.W. Marriott, Piata Unirii sau Centrul Vechi. Locatia beneficiaza de mai multe mijloace de transport public in vecinatate, usor accesibile publicului, indiferent de zona in care locuieste, dar si de o gama larga de facilitati: magazine, restaurante, farmacii, sali de sport si centre comerciale”, a declarat Tal Roma, Business Development Manager al AFI Europe Romania.
 
Potrivit studiului, cele mai importante tendinte care influenteaza decizia relocarii intr-o cladire de birouri sunt urmatoarele:
  • Viitorul este urban. Noile zone in curs de dezvoltare, mai aproape de centrul orasului, devin relevante, in timp ce platformele situate la distanta de inima orasului incep sa isi piarda din stralucire. Motivul se datoreaza faptului ca angajatii petrec mai putin timp in trafic;.
  • Incorporarea amenajarii peisagistice in „cladire", ceea ce presupune ca fiecare cladire de birouri ar trebui sa beneficieze de spatii verzi unde oamenii pot evada si lua o pauza de la termene limita si tehnologie; 
  • Locatii accesibile din punctul de vedere al localizarii, situate in zone cat mai indepartate de aglomeratie si blocajele din trafic si mai aproape de zonele unde locuiesc angajatii. 
In ceea ce priveste procesul de luare a deciziilor, se pot remarca trei tipologii de companii cand vine vorba despre relocarea intr-o cladire noua:
  1. Cultura VIP corporativa: companii multinationale cu valori corporative puternice, principii si proceduri bine definite. In mediul de afaceri corporativ, procesul decizional este centralizat, standardizat, cu reguli clare, flexibilitate mica, foarte conventional. 
  2. Cultura organizationala promovata de CEO: reprezinta afaceri dezvoltate la nivel local, de obicei de catre persoane care au lucrat anterior in mediul corporativ. CEO-ul incearca, de regula, sa reproduca mediul corporativ ca pe o modalitate prin care compania castiga credibilitate si prestigiu. Decizia este rezultatul unui proces autocratic, foarte personal, in functie de dorinta CEO-ului. 
  3. Cultura antreprenoriala: pot fi atat companii mari, recunoscute, infiintate la nivel local, cat si companii care fac parte din mediul de afaceri international, dar cu traditie. Antreprenorii sunt de obicei deschisi si au o atitudine flexibila fata de business si procedurile corporative. In acest mediu, procesul decizional este deschis, democratic, flexibil si orientat catre evolutie si noi proiecte de pionierat. 
Detalii despre proiectul de birouri AFI Tech Park sunt disponibile pe site-ul oficial: www.afitechpark.ro.

Vezi toate articolele scrise de AFI Europe Romania

Alte articole

 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate