Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
   
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Avant Consulting, 2019-06-13
Avant Consulting lanseaza LiveHR, prima platforma de recrutare si formare profesionala care selecteaza automat candidatii potriviti nevoilor tale, calculand automat relevanta privind experienta prezentata in CV-urile colectate, in corelatie cu criteriile/ necesarul de recrutare.
Pus la dispozitie de L'Oreal Romania, 2019-05-31
Incepind cu data de 1 iunie pina la data de 15 iulie, La Roche-Posay va desfasura si anul acesta campania "Zilele Protectiei Solare", campanie initiata in 2011 si care are parte deja de o mare notorietate. Aceasta reprezinta o campanie de educare sociala, preventie si constientizare a riscului de expunere neprotejata la soare, mai exact a riscului de cancer de piele (melanom).
Pus la dispozitie de KPMG Romania, 2019-05-31
A 5-a editie a studiului KPMG Global CEO Outlook releva ca mai mult de jumatate dintre directorii executivi (CEO) intervievati sunt increzatori in succes, dar sunt realisti, 53% estimand o crestere moderata de 2% pentru urmatorii trei ani (in scadere de la 55% in 2018). Similar cu editia precedenta, liderii in afaceri mentin estimarea pozitiva pentru cresterea economiei globale in urmatorii trei ani, desi numarul acestora a scazut de la 67% la 62% in ultimele 12 luni. Increderea in viitor este intarita si de politicile de angajare, 36% dintre CEO estimand ca vor creste numarul angajatilor cu peste 6% in urmatorii trei ani.
Pus la dispozitie de Trend, 2019-05-31
​Invatarea este o calatorie interioara. De fiecare data exista un punct de pornire si o destinatie, dar si o intreaga lista de evenimente pe parcurs care te poarta dintr-un loc intr-altul. Nu este suficient sa faci un pas (sa mergi la un curs) si rareori te bucuri sa calatoresti singur (pentru ca ai nevoie de oameni care sa-ti fie alaturi in a-ti gestiona temerile si provocarile). Ai nevoie sa mergi in ritmul tau (nu-ti place nici sa fii grabit, dar nici sa astepti dupa altii) si sa treci prin diferitele experiente in ordinea in care tu alegi (pentru ca asa iti doresti ori pentru ca esti pregatit sa o faci doar in felul asta). Privind invatarea astfel si intelegand drumul din perspectiva calatorului, am proiectat TREND Journeys.
Pus la dispozitie de Learning Architect, 2019-05-31
Am fost invatati sa ne luptam cu nesiguranta noastra. Sa o alungam, hulim, uram si exilam. Dar, ce ar fi sa o ascultam? Si cum ne-am simti oare daca am sta de vorba cu ea? 
Pus la dispozitie de BIA, 2019-05-31
Tu cum iti ajuti angajatul sa depaseasca blocajul si sa isi mentina motivatia la locul de munca? Ce cuvinte devin adevarate carlige care sa il agate pentru scopul comun? Puterea secreta a discursului se bazeaza pe cativa termeni pe care orice lider bun ii foloseste. 
Pus la dispozitie de Dan Pricop, 2019-06-03
Indicatorul de combustibil ce-ti spune? Mai ai benzină pentru inca 500 de Km. Reviziile tehnice sunt la zi? Salariile le-ai platit la termen? E bine sa stai bine cu banii si in firma. Cunostinte solide de management financiar sunt esentiale pentru un conducator: a sti ce sa faci si cand sa faci cu banii tai. Sau cand si daca este nevoie de un imprumut.
Timpul petrecut in trafic, de acasa si pana la birou de catre angajati, o decizie care influenteaza alegerea unei cladiri de birouri
Pus la dispozitie de AFI Europe Romania, 2018-04-26
In momentul in care companiile aleg sa isi relocheze activitatea intr-o cladire de birouri, noile zone in curs de dezvoltare, mai aproape de centrul orasului, devin relevante. Potrivit unui raport calitativ de evaluare a dezvoltarii imobiliare, elaborat de compania de cercetare de piata Unlock Research Market pentru AFI Europe Romania, se remarca o noua tendinta prin care companiile isi indreapta atentia, din nou, catre oras. In acest context, AFI Tech Park, dezvoltat de AFI Europe Romania, reprezinta un proiect vizionar, creativ si inspirator, dezvoltat intr-o noua zona de business, mai aproape de centrul orasului.
 
Acest studiu calitativ realizat in ultimul trimestru al anului 2017 a aratat ca o cladire de birouri nu reprezinta doar o locatie, ci este un simbol al fortei si al caracterului unei companii. Reprezinta imaginea si valorile companiei atat in randul angajatilor, cat si in randul clientilor externi. Atunci cand aleg un loc pentru a-si reloca afacerea, directorii executivi analizeaza caracteristicile cladirii nu numai din punct de vedere tehnic, ci si tinand seama de nevoile si valorile companiei si ale angajatilor sai.
 
„Incurajam companiile sa se relocheze in AFI Tech Park pentru ca angajatii acestora sa nu isi mai iroseasca o mare parte din viata in trafic. AFI Tech Park, ale carui lucrari de constructie pentru prima cladire vor fi finalizate in luna mai a acestui an, ofera cele mai bune conditii la o valoare justa pentru companiile mari ce au un numar considerabil de angajati care traiesc in sectoarele 4, 5 si 6. AFI Tech Park 1 are deja o rata de ocupare de aproape 40%. Cladirea de birouri este situata intr-o zona mai putin aglomerata, aproape de centrul orasului si de alte zone centrale precum Izvor, J.W. Marriott, Piata Unirii sau Centrul Vechi. Locatia beneficiaza de mai multe mijloace de transport public in vecinatate, usor accesibile publicului, indiferent de zona in care locuieste, dar si de o gama larga de facilitati: magazine, restaurante, farmacii, sali de sport si centre comerciale”, a declarat Tal Roma, Business Development Manager al AFI Europe Romania.
 
Potrivit studiului, cele mai importante tendinte care influenteaza decizia relocarii intr-o cladire de birouri sunt urmatoarele:
  • Viitorul este urban. Noile zone in curs de dezvoltare, mai aproape de centrul orasului, devin relevante, in timp ce platformele situate la distanta de inima orasului incep sa isi piarda din stralucire. Motivul se datoreaza faptului ca angajatii petrec mai putin timp in trafic;.
  • Incorporarea amenajarii peisagistice in „cladire", ceea ce presupune ca fiecare cladire de birouri ar trebui sa beneficieze de spatii verzi unde oamenii pot evada si lua o pauza de la termene limita si tehnologie; 
  • Locatii accesibile din punctul de vedere al localizarii, situate in zone cat mai indepartate de aglomeratie si blocajele din trafic si mai aproape de zonele unde locuiesc angajatii. 
In ceea ce priveste procesul de luare a deciziilor, se pot remarca trei tipologii de companii cand vine vorba despre relocarea intr-o cladire noua:
  1. Cultura VIP corporativa: companii multinationale cu valori corporative puternice, principii si proceduri bine definite. In mediul de afaceri corporativ, procesul decizional este centralizat, standardizat, cu reguli clare, flexibilitate mica, foarte conventional. 
  2. Cultura organizationala promovata de CEO: reprezinta afaceri dezvoltate la nivel local, de obicei de catre persoane care au lucrat anterior in mediul corporativ. CEO-ul incearca, de regula, sa reproduca mediul corporativ ca pe o modalitate prin care compania castiga credibilitate si prestigiu. Decizia este rezultatul unui proces autocratic, foarte personal, in functie de dorinta CEO-ului. 
  3. Cultura antreprenoriala: pot fi atat companii mari, recunoscute, infiintate la nivel local, cat si companii care fac parte din mediul de afaceri international, dar cu traditie. Antreprenorii sunt de obicei deschisi si au o atitudine flexibila fata de business si procedurile corporative. In acest mediu, procesul decizional este deschis, democratic, flexibil si orientat catre evolutie si noi proiecte de pionierat. 
Detalii despre proiectul de birouri AFI Tech Park sunt disponibile pe site-ul oficial: www.afitechpark.ro.

Vezi toate articolele scrise de AFI Europe Romania

Alte articole

 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate