Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
   
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Wizrom, 2020-07-29
In mediul de lucru tot mai provocator din prezent, in special in contextul schimbarilor dramatice si rapide din ultimele luni, departamentul de HR are potentialul sa contribuie semnificativ la succesul viitor al oricarei companii. Cu toate acestea, multi specialisti se simt sufocati de sarcini de admin sau alte activitati care consuma mult timp, dar ofera prea putina valoare. In acelasi timp, investitia intr-un software de management al resurselor umane reprezinta un pas mare. Cum stii cand este cel mai bun moment sa il faci? 
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-07-23
La inceputul lunii iunie 2020 a avut loc o importanta conferinta de HR, unde speakerii - directori de HR, specialisti in resurse umane, traineri in programe de leadership, experti in Inteligenta Artifciala - au dezbatut teme de interes legate de cum a afectat pandemia de COVID-19 piata muncii si industria HR, cum se vor schimba strategiile de HR, ce tendinte in HR ar putea sa apara dupa ce criza va trece, cum arata profilul noilor lideri si cum ar trebui sa comunice acestia in vremuri incerte.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-07-23
Orice sarcina HR care implica o activitate manuala si repetitiva are potential sa devina una eficienta cu ajutorul automatizarii. Identificarea si eficientizarea proceselor fara valoare adaugata ii ajuta pe specialistii HR sa se concentreze pe activitati holistice, precum planificarea strategica, atragerea si managementul talentelor si, bineinteles, sa aiba si mai multa grija de membrii echipei si de dezvoltarea lor profesionala. Mai departe, implementarea unor strategii integrate de automatizare a sistemelor de salarizare, administrare personal si pontaj, inseamna economie de costuri pentru companie si un pas inainte in atingerea obiectivelor de business. Iata ce procese pot fi automatizate atunci cand echipa ta lucreaza de acasa.
Pus la dispozitie de Cristina Matei, 2020-07-23
Bate vant de schimbare? Cristina Matei, Leadership Adviser al Amrop Romania, scrie despre (aproape) toate gandurile care ne trec prin cap atunci cand ne apropiem de o rascruce in cariera, in acest articol publicat in Business Review.
Pus la dispozitie de Florin Popa, 2020-07-24
Unul dintre cele mai importante lucruri pe care o organizatie sau un lider trebuie sa il faca este sa isi sprijine oamenii sa se dezvolte si sa creasca. Nu doar ca ajuta la imbunatatirea rezultatelor companiei, ci are si un impact pozitiv asupra comunitatii din care fac parte, deoarece ii responsabilizeaza si ii incurajeaza sa contribuie la randul lor la bunastarea acesteia. In articolul nostru din aceasta luna am povestit mai multe despre acest subiect.
Pus la dispozitie de HART Consulting, 2020-07-28
Desfasurarea activitatii de acasa nu este o experienta noua, insa am vazut recent ca pandemia a fortat multi angajati si organizatii sa faca trecerea, in mod oficial, la un mediul de lucru virtual. Cu toate acestea, este important sa nu neglijam comportamentele care devin necesare pentru ca oamenii sa poata lucra eficient de acasa. Situatia actuala ne ofera ocazia de a revizui ceea ce stim despre competentele necesare la locul de munca. Care sunt cele care conteaza? 
Pus la dispozitie de Medicover, 2020-07-29
Consilierea psihopedagogica este un proces complex de acordare a asistentei psihopedagogice persoanelor normale, care parcurg diverse experiente de invatare, in scopul formarii si dezvoltarii propriei personalitati.
Pus la dispozitie de Medicover, 2020-07-29
Zosterul este o afectiune cutanata, de obicei dureroasa, produsa prin reactivarea virusului care produce varicela sau varsatul de vant, virusul varicelozosterian. Acesta face parte din familia virusurilor herpetice.
Pus la dispozitie de Smartree Romania, 2020-07-30
Avand in vedere schimbarile recente provocate de pandemia COVID-19, multe organizatii au fost nevoite sa isi adapteze modul de lucru la sistemul remote working. Existenta unui soft de pontaj in care se pot gestiona automat evenimentele de timp precum cel de tip “work from home” sau cererile de absenta ale angajatilor este cu atat mai necesara in contextul actual in care majoritatea activitatilor si task-urilor trebuiesc realizate de la distanta.
Pus la dispozitie de Mariana Cosenco, 2020-07-30
Confruntati cu o societate tulburata de evenimente care ne depaseste capacitatea de ordine si control, oamenii raspund la provocarile complexe regresand la comportamente arhaice de adaptare sociala. Ceea ce caracterizeaza aceasta „adaptare sociala” este o conditie de singuratate, cea mai neajutorata si solitara forma de fragmentare sociala. 
​Top Leaders' Development: Povestea din interior
Pus la dispozitie de Marius Decuseara-Brandenburg, 2019-10-28
Nevoile de training includ diverse categorii: competente tehnice, abilitati de management, de leadership, de vanzari, de relationare cu clientii etc. Angajatii si managerii lor solicita diferite cursuri, participari la conferinte, certificari, sesiuni de coaching. Cum arata insa nevoile de dezvoltare acolo sus, in zona de varf, fie si la C-level? Care sunt framantarile, nesigurantele sau nevoile oamenilor aflati la carma organizatiei? Exemplul prezent este un scenariu bazat pe realitatea mea ca lider si pe realitatea clientilor nostri – top manageri din diverse companii cu diferite domenii de activitate. 
 
Conduc oameni de ani buni. Am crescut repede ca responsabilitati si ierarhie. Am ajuns aici, la carma firmei, alaturi de alti cativa luptatori ca si mine. Avem responsabilitatea de a decide unde ne indreptam ca organizatie, cum ne putem misca rapid, pe masura vremurilor, sa stabilim in ce directie ne indreptam oamenii, cum ne putem servi mai bine clientii, cum ne gestionam cel mai bine resursele… si, da, suntem persoanele cu cel mai mare impact in cultura organizationala.
 
Am ajuns aici pentru ca sunt un bun profesionist. Ani la rand am demonstrat ca inteleg lucruri, ca pot decide rapid, ca actionez fara ezitare si fara oboseala, ca am flexibilitate, creativitate si rezilienta. Stiu asta... dar apoi in ecuatie au intrat alti oameni, din ce in ce mai multi oameni. Am invatat sa conduc echipe – uneori mi-a fost usor, alteori mai greu. Am incercat sa pun in practica ceea ce am invatat din diverse surse, ceea ce imi placea mie sa puna in practica managerul meu, ceea ce era nevoie pentru noi ca organizatie.
 
Am parcurs si cursuri de leadership la viata mea. Citesc mult ca sa fiu la curent cu ce se intampla nou in domeniul leadershipului. Si muncesc mult, intr-un ritm ametitor.
 
Ma intreb uneori daca ceea ce fac eu zi de zi ca lider este ceea ce intentionez, daca la oamenii pe care ii conduc ajunge ceea ce vreau eu sa transmit – la cei pe care ii coordonez direct si la cei pe care acestia ii coordoneaza la randul lor. Ma uit la colegii mei si ma intreb: oare a ajuns la ei entuziasmul meu? Le este clar ansamblul, perspectiva pe termen lung, ratiunea pentru care avem nevoie sa schimbam, sa inovam? Am sesizat temerile si ezitarile lor? Le-am tratat in asa fel incat sa-mi stea alaturi, sau este nevoie de si mai mult efort din partea mea? Cand au gresit sau nu au ajuns acolo unde am planuit, am gestionat situatia aceea astfel incat sa creez incredere si energia de a creste?
 
Primul lucru pe care il fac este sa ii intreb pe ei, cei cu care lucrez zi de zi. Iar ei imi spun, unii mai mult, altii mai putin, ce au vazut, ce au simtit, ce au nevoie de la mine ca sa ma poata ajuta la randul lor. Uneori sunt lucruri clare, simplu de inteles, pe care le pot face chiar de a doua zi. In alte cazuri, nu stiu de unde sa o apuc. Iar alteori evit sa intreb pur si simplu... chiar fara sa realizez ca fac asta.
 
Am facut pana acum tot ce mi-a trecut prin cap ca as putea sa fac pentru a fi mai bun ca lider. Acum... cred ca mi-ar prinde bine un ghid; am nevoie sa invat, am nevoie sa descopar si sa lucrez la acele lucruri pe care simt ca azi nu le fac asa cum as putea sa le fac. Si nu este vorba despre a capata noi cunostinte sau abilitati la un curs, oricat ar fi de bun, nici despre a descoperi ca am solutii alaturi de un coach. Desi tot de un fel de antrenament am nevoie: sa pun in practica ceea ce fac de obicei ca lider in timp ce un antrenor imi urmareste fiecare miscare, fiecare cuvant si imi spune pe indelete ce vede: fiecare pas si impactul lui. Imi spune franc si constructiv, ca sa pot schimba ceea ce mi-ar prinde bine sa schimb. Sa o iau de la capat: sa exersez, sa primesc feedback, sa discutam din nou despre ce si cum pot schimba si sa exersez din nou. Sa pot lucra alaturi de antrenorul meu cu increderea ca lucrez la ceea ce am eu nevoie; ca mi se spune franc si clar ce imi iese in practica fata de ceea ce intentionez; ca invat lucruri noi si slefuiesc lucruri invatate de mult; ca devin mai constient de emotiile mele si de cele pe care le generez. Si am nevoie sa simt ca nu pierd timpul care imi este atat de pretios, ca sunt in siguranta si ca ceea ce fac este sa continui sa cresc – ca om si ca lider

Vezi toate articolele scrise de Trend

Alte articole

 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate