Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
   
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Talentspotting, 2020-01-06
Talentspotting lanseaza a doua editie a survey-ului KPI Survey | Measure your recruitment success prin care masuram peste 7 KPI (Cost of Hire, Time To Hire, Quality of Hire, Offer Acceptance Rate, Hire Conversion, Hire To Goal, Attrition, etc) din recrutare si alte 10 variabile care definesc procesul de recrutare. 
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-01-07
Ioana este omul potrivit la locul potrivit. Simti asta de la prima interactiune cu ea. Nu ai nevoie de prea multe dovezi ca sa intelegi ca ai ajuns pe maini bune. Este mereu pregatita sa ofere ajutor, este eficienta atat cu timpul ei, cat si cu timpul celor din jur, ofera solutii, este deschisa la sugestii si este un om de echipa indispensabil. Si face toate astea avand mereu o atitudine pozitiva.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-01-07
Domeniul resurselor umane a devenit extrem de provocator, mai ales de cand specialistii HR au inteles ca trebuie sa se concentreze mai mult pe oameni si sa invete odata cu ei cum sa imbunatateasca productivitatea muncii (fara sa afecteze placerea de a lucra) si cum sa contribuie la dezvoltarea unor organizatii puternice. Pentru a fi in pas cu tendintele, HR-ii trebuie sa fie mereu curiosi si deschisi sa invete lucruri noi, iar cartile sunt cea mai buna sursa de inspiratie.
Pus la dispozitie de Stefania Antone, 2020-01-07
Avem cu totii dorinte, scopuri, obiective… astfel ca, de sarbatori, in (unele dintre) case s-au pregatit nu doar brazi de Craciun si cozonaci, ci si rezolutii pentru noul an. Daca brazii si cozonocii provoaca sigur un entuziasm nestavilit, oare ce sentimente genereaza, de fapt, aceste obiective setate la inceput de an?! 
Pus la dispozitie de BIA, 2020-01-07
Gig economy, egalitatea de sanse si globalizarea, inteligenta artificiala care se reflecta in viata de zi cu zi si automatizarea cu efecte directe asupra pietei muncii, toate tendintele HR global au ecou si in Romania. Si, mai mult ca oricand, in contextul depopularii cauzate de migratia fortei de munca, 2020 este anul imigrantilor. 
Pus la dispozitie de IziDoc, 2020-01-08
Oferirea unui abonament medical angajatilor tinde sa devina un beneficiu standard, ce dovedeste in primul rand grija angajatorilor pentru sanatatea acestora, dorinta de a le facilita accesul la clinici dotate modern, cu o abordare mai prietenoasa, posibilitatea beneficierii de unele analize si consultatii gratuite, precum si de reduceri la diverse proceduri. Un angajat sanatos este un angajat mai productiv la locul de munca, acesta fiind beneficiul final al angajatorului.
Pus la dispozitie de Radu Manolescu, 2020-01-08
Tot mai multi dintre noi incep sa priveasca diferit ce fac zi de zi la locul de munca. Am devenit mai atenti la noi insine. Privim dincolo de recompensele financiare si facem pasi pentru a ne imbunatati starea mintala. In acelasi timp si companiile realizeaza ca lucrurile nu mai pot functiona ca inainte. 
Pus la dispozitie de Medicover, 2020-01-09
Stiai ca Medicover este singurul furnizor cu dubla calitate – atat de asigurator, cat si de furnizor de servicii medicale – ce ofera companiilor din Romania beneficii medicale pentru angajati, fie sub forma de asigurare sau abonament de sanatate?
Pus la dispozitie de Indivizo, 2020-01-09
Sa sarim direct in noul an cu cea mai mare intrebare – exista o solutie care sa ajute la gasirea, angajarea si pastrarea celor mai bune talente? Noi credem ca exista si este deja disponibila! 
Pus la dispozitie de Loredana Voiculescu, 2020-01-11
Cat dureaza, motivele pentru care multe persone nu o respecta si ce beneficii are. Afla cum poti reimprospata creativitatea echipei tale, creste eficienta si capacitatea de concentrare la birou.
​Top Leaders' Development: Povestea din interior
Pus la dispozitie de Marius Decuseara-Brandenburg, 2019-10-28
Nevoile de training includ diverse categorii: competente tehnice, abilitati de management, de leadership, de vanzari, de relationare cu clientii etc. Angajatii si managerii lor solicita diferite cursuri, participari la conferinte, certificari, sesiuni de coaching. Cum arata insa nevoile de dezvoltare acolo sus, in zona de varf, fie si la C-level? Care sunt framantarile, nesigurantele sau nevoile oamenilor aflati la carma organizatiei? Exemplul prezent este un scenariu bazat pe realitatea mea ca lider si pe realitatea clientilor nostri – top manageri din diverse companii cu diferite domenii de activitate. 
 
Conduc oameni de ani buni. Am crescut repede ca responsabilitati si ierarhie. Am ajuns aici, la carma firmei, alaturi de alti cativa luptatori ca si mine. Avem responsabilitatea de a decide unde ne indreptam ca organizatie, cum ne putem misca rapid, pe masura vremurilor, sa stabilim in ce directie ne indreptam oamenii, cum ne putem servi mai bine clientii, cum ne gestionam cel mai bine resursele… si, da, suntem persoanele cu cel mai mare impact in cultura organizationala.
 
Am ajuns aici pentru ca sunt un bun profesionist. Ani la rand am demonstrat ca inteleg lucruri, ca pot decide rapid, ca actionez fara ezitare si fara oboseala, ca am flexibilitate, creativitate si rezilienta. Stiu asta... dar apoi in ecuatie au intrat alti oameni, din ce in ce mai multi oameni. Am invatat sa conduc echipe – uneori mi-a fost usor, alteori mai greu. Am incercat sa pun in practica ceea ce am invatat din diverse surse, ceea ce imi placea mie sa puna in practica managerul meu, ceea ce era nevoie pentru noi ca organizatie.
 
Am parcurs si cursuri de leadership la viata mea. Citesc mult ca sa fiu la curent cu ce se intampla nou in domeniul leadershipului. Si muncesc mult, intr-un ritm ametitor.
 
Ma intreb uneori daca ceea ce fac eu zi de zi ca lider este ceea ce intentionez, daca la oamenii pe care ii conduc ajunge ceea ce vreau eu sa transmit – la cei pe care ii coordonez direct si la cei pe care acestia ii coordoneaza la randul lor. Ma uit la colegii mei si ma intreb: oare a ajuns la ei entuziasmul meu? Le este clar ansamblul, perspectiva pe termen lung, ratiunea pentru care avem nevoie sa schimbam, sa inovam? Am sesizat temerile si ezitarile lor? Le-am tratat in asa fel incat sa-mi stea alaturi, sau este nevoie de si mai mult efort din partea mea? Cand au gresit sau nu au ajuns acolo unde am planuit, am gestionat situatia aceea astfel incat sa creez incredere si energia de a creste?
 
Primul lucru pe care il fac este sa ii intreb pe ei, cei cu care lucrez zi de zi. Iar ei imi spun, unii mai mult, altii mai putin, ce au vazut, ce au simtit, ce au nevoie de la mine ca sa ma poata ajuta la randul lor. Uneori sunt lucruri clare, simplu de inteles, pe care le pot face chiar de a doua zi. In alte cazuri, nu stiu de unde sa o apuc. Iar alteori evit sa intreb pur si simplu... chiar fara sa realizez ca fac asta.
 
Am facut pana acum tot ce mi-a trecut prin cap ca as putea sa fac pentru a fi mai bun ca lider. Acum... cred ca mi-ar prinde bine un ghid; am nevoie sa invat, am nevoie sa descopar si sa lucrez la acele lucruri pe care simt ca azi nu le fac asa cum as putea sa le fac. Si nu este vorba despre a capata noi cunostinte sau abilitati la un curs, oricat ar fi de bun, nici despre a descoperi ca am solutii alaturi de un coach. Desi tot de un fel de antrenament am nevoie: sa pun in practica ceea ce fac de obicei ca lider in timp ce un antrenor imi urmareste fiecare miscare, fiecare cuvant si imi spune pe indelete ce vede: fiecare pas si impactul lui. Imi spune franc si constructiv, ca sa pot schimba ceea ce mi-ar prinde bine sa schimb. Sa o iau de la capat: sa exersez, sa primesc feedback, sa discutam din nou despre ce si cum pot schimba si sa exersez din nou. Sa pot lucra alaturi de antrenorul meu cu increderea ca lucrez la ceea ce am eu nevoie; ca mi se spune franc si clar ce imi iese in practica fata de ceea ce intentionez; ca invat lucruri noi si slefuiesc lucruri invatate de mult; ca devin mai constient de emotiile mele si de cele pe care le generez. Si am nevoie sa simt ca nu pierd timpul care imi este atat de pretios, ca sunt in siguranta si ca ceea ce fac este sa continui sa cresc – ca om si ca lider

Vezi toate articolele scrise de Trend

Alte articole

 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate