Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
   
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Human Invest, 2019-04-17
Human Invest organizeaza in data de 29 mai 2019, in Bucuresti, conferinta “The next challenges: Leading better. Leading differently.” Evenimentul, care marcheaza aniversarea de 20 de ani a companiei de consultanta pe piata locala, reuneste CEO si HR Directori din companii de top din România, speakeri internationali si consultanti locali Human Invest.
Pus la dispozitie de Hotel Melodia, 2019-04-22
Eficienta, efortul, grupul, barierele, imbunatatirea relatiilor, atingerea obiectivelor sau rezolvarea problemelor sunt doar cateva dintre elementele definitorii pentru termenul de team building. Principiul unor astfel de evenimente corporative este relationarea, iar ideea de “Fun” vine sa completeze reusita evenimentelor prin oferirea unor activitati de entertainment, petreceri tematice si activitati atractive  intr-un cadru modern si relaxant de 4*, pe litoral, cu tarife incepand de la 299 lei/persoana.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2019-04-22
Tehnologia a determinat schimbari masive in departamentele de HR, iar inovatia in domeniu continua sa transforme modul in care managerii de resurse umane se ocupa de salarizare si de administrarea personalului. Pe langa faptul ca softurile specializate in resurse umane simplifica munca intr-un departament de HR, acestea se reinventeaza periodic si permit accesul simplu si rapid la o diversitate de date si informatii, ceea ce imbunatateste semnificativ munca specialistilor in resurse umane.
Pus la dispozitie de Institutul de Marketing, 2019-04-24
Ce trebuie sa stie un profesionist de marketing? Care sunt noile competente si instrumente care ii pot ajuta pe cei implicati in marketing sa faca fata cerintelor in continua schimbare din piata? CIM a redefinit recent competentele pe care trebuie sa le aiba un profesionist de marketing in trei mari categorii: competente de baza, competente tehnice  si  comportamente.
Pus la dispozitie de Marcom Hub, 2019-05-06
Desavarsirea profesionala si sentimentul de apartenenta la job sunt doua dintre motivele importante care ne retin intr-o echipa. Hai sa vedem cum poti tu, din rolul de HR Manager, sa mentii vie motivatia colegilor, folosind conceptul de #experience. Daca citesti textul pana la capat gasesti si doua exemple relevante :)
Verificarea realitatii – 360 grade feedback in relatia cu clientul
Pus la dispozitie de Trend Consult, 2018-10-31
Cel mai frecvent, clientii nostri vor sa le ofere angajatilor posibilitatea de a se vedea prin ochii altora, iar solutia de Feedback 360 apare ca proiect independent sau insoteste sistemul de management al performantei.
 
Vom povesti aici despre un caz special, al unei organizatii care in industria auto este asimilata cu inovatia si rigurozitatea in ceea ce priveste calitatea - Toyota.
Asemenea altor companii, in centrul preocuparilor sale se afla clientul. Se fac cercetari, se optimizeaza procese si sisteme, se evalueaza nivelul de satisfactie al clientilor, se calculeaza Net Promoter Score (NPS). Esentiali in toata aceasta calatorie sunt ei, angajatii firmei; iar intrebarea este: poate o organizatie sa-si serveasca clientii mai bine decat se servesc angajatii intre ei? Cum putem evalua felul in care se intampla acest lucru in prezent?
 
Aici am intervenit noi si TREND Portrait*.
Am definit impreuna cu clientul nostru zonele de investigare, plecand de la prioritatile lor strategice in materie de comportament organizational, am construit un chestionar de 360 grade feedback care sa masoare nivelul de orientare catre clientul intern al membrilor echipei si am analizat serios optiunea de NPS aplicat intern.
Am luat impreuna cu clientul decizia de implementare a acestei idei si am aplicat chestionarul pentru toti angajatii (intr-o prima etapa separat pentru dealeri si importatori). Rezultatele au venit cu informatii relevante, uneori stabilind repere pozitive, alteori semnaland arii de dezvoltare necunoscute; au fost primite de unii angajati cu bucurie, alteori au fost primite cu durere sau cel putin cu surprindere. Indicatorii cantitativi, impreuna cu raspunsurile detaliate primite de angajati la intrebarile cu raspuns deschis care au insotit NPS au facilitat o verificare riguroasa a realitatii interne. Totodata, au aratat cu claritate unde e nevoie de schimbare la nivel de individ, departament si echipa mare si care sunt lucrurile concrete pe care le pot face separat si impreuna.
 
Iar evolutia a fost de asa natura, incat a doua aplicare s-a facut in intreaga organizatie cu un survey unificat si incrucisat intre companii pentru departamentele de shared services, de la lucratorii din service pana la top management. Cei care au trecut prima data prin acest proces s-au vazut la randul lor prin ochii celorlalti si au aflat cum „stau” si ce pot imbunatati. Cei care au trecut a doua oara prin acest exercitiu au asteptat rezultatele cu nerabdare, iar acestea au reflectat eforturile de progres facute atat la nivel personal, cat si la nivel de companie.
 
Feedback 360 (TREND Portrait) poate fi un dus rece uneori, iar alte ori o oglinda care ne spune ca „suntem cei mai frumosi din lume”.
Facut cu intelepciune si folosind o platforma care genereaza rezultate relevante, ne ajuta insa sa intelegem concret ce anume este bine sa continuam sa facem si ce este nevoie sa incepem sa facem diferit, daca ceea ce a ajuns la ceilalti nu este in acord cu intentia noastra. Si nu de dragul impresiei artistice, ci pentru ca toate comportamentele noastre de zi cu zi nu-l afecteaza numai pe colegul de birou ci fac „valuri” pana la nivel de client si au impact in cele din urma asupra rezultatelor.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
TREND Portrait* este o metoda de evaluare a comportamentelor bazata pe feedback-ul din mai multe surse. Procesul de evaluare presupune identificarea si cuantificarea perceptiei respondentilor cu privire la comportamentelor zilnice ale participantilor, iar raportul se bazeaza exclusiv pe autoevaluarea participantului si raspunsurile celorlalti respondenti care contribuie la aceeasi evaluare: managerul direct, subordonatii si colegii.
TREND asigura confidentialitatea informatiilor completate de catre respondenti pentru subordonatii si colegii lor. Raportul este construit tinand cont de media raspunsurilor, nu de aprecierile individuale.

Vezi toate articolele scrise de Trend

Alte articole

 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate