Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
   
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Equatorial, 2019-02-25
​V-ati propus sa contribuiti proactiv la maturizarea functiunii de HR din companiile in care lucrati? Sunteti practician in Resurse umane si vreti sa va extindeti portofoliul de competente si instrumente de lucru alaturi de o noua certificare ANC? Inscrieti-va ACUM la cursul GRATUIT cu certificare ANC “Manager de Resurse Umane”, realizat de Equatorial in cadrul proiectului “INTRAPRENOR – abilitatile manageriale ale secolului XXI”.
Pus la dispozitie de Scotwork, 2019-02-26
In urmatoarele luni, va vom prezenta o serie de articole continand 10 moduri prin care poti deveni un negociator abil. Aceste metode sunt accesibile oricarui negociator aflat in impas, care are nevoie rapid de inspiratie pentru a avansa in negociere. Astazi, cazul #1.
Pus la dispozitie de Radu Manolescu, Managing Partner K.M.Tust & Partners, 2019-02-26
Intocmai ca majoritatea dietelor, programele de team-building genereaza euforie pe termen scurt, fara a avea insa avantaje dovedite pe termen lung. Descopera motivele pentru care multe din aceste programe esueaza in a-si atinge obiectivele in articolul nostru. 
Pus la dispozitie de BIA, 2019-02-26
Chiar daca pentru neinitiati pare o activitate repetitiva si plictisitoare, procesul de payroll are farmecul sau in ochii specialistilor. Sunt multe aspecte care condimenteaza munca profesionistului in salarizare. Ce se intampla insa cand condimentele devin prea intense? 
Pus la dispozitie de Amrop, 2019-02-26
In contextul unui mediu economic turbulent, actionarii si partile interesate, in special tinerii manageri, cer ca organizatiile sa fie dispuse si capabile sa invete. Cercetarile recente nu lasa spatiu de indoiala: pentru a face loc schimbarii intr-un mod eficient liderii trebuie sa puna constant sub semnul intrebarii stilul de management si, mult mai important, sa fie dispusi sa invete constant. 
Pus la dispozitie de HART Consulting, 2019-02-28
A critical task for leaders is to ensure that their followers are working efficiently toward the organization’s goals. In business, employees whose work is aligned with the organization’s objectives are more productive. So-called “performance management processes” are intended to create alignment between the employee’s work and the organization’s goals.
Pus la dispozitie de FranklinCovey Romania, 2019-02-28
Chiar daca expresia “the front line produces the bottom-line”a intrat in limbajul de afaceri, nu totdeauna ea se reflecta si in decizia de a investi in dezvoltarea managerilor din prima linie. Am observat ca de obicei nivelul investitiei este corelat cu nivelul ierarhic al participantilor. In continuare, vrem sa oferim cateva argumente in favoarea realizarii unei investitii potrivite in dezvoltarea managerilor din primul nivel. 
Pus la dispozitie de Up Romania, 2019-03-06
Stim. Cadourile pentru femei nu sunt niciodata o alegere simpla. Mai ales daca ele iti sunt colege, colaboratoare sau partenere de afaceri. Atente la detalii si campioane ale shopping-ului, par greu de multumit si surprins. Pentru acest 8 Martie, uita de griji si lasa-le chiar pe ele sa-si aleaga cadoul preferat. Cum? Cu tichetele Up Cadou!
 
Pus la dispozitie de Valeriu Voicu, 2019-03-20
Lucrezi in domeniul resurselor umane, in management sau in antreprenoriat? Invata sa te relaxezi si cum sa lucrezi productiv alaturi de echipa ta intr-un mediu detensionat. Joi, 4 aprilie, in intervalul orar 8:30 – 11:30, te invitam la un eveniment de wellness gazduit de Shiseido Spa. 
Verificarea realitatii – 360 grade feedback in relatia cu clientul
Pus la dispozitie de Trend Consult, 2018-10-31
Cel mai frecvent, clientii nostri vor sa le ofere angajatilor posibilitatea de a se vedea prin ochii altora, iar solutia de Feedback 360 apare ca proiect independent sau insoteste sistemul de management al performantei.
 
Vom povesti aici despre un caz special, al unei organizatii care in industria auto este asimilata cu inovatia si rigurozitatea in ceea ce priveste calitatea - Toyota.
Asemenea altor companii, in centrul preocuparilor sale se afla clientul. Se fac cercetari, se optimizeaza procese si sisteme, se evalueaza nivelul de satisfactie al clientilor, se calculeaza Net Promoter Score (NPS). Esentiali in toata aceasta calatorie sunt ei, angajatii firmei; iar intrebarea este: poate o organizatie sa-si serveasca clientii mai bine decat se servesc angajatii intre ei? Cum putem evalua felul in care se intampla acest lucru in prezent?
 
Aici am intervenit noi si TREND Portrait*.
Am definit impreuna cu clientul nostru zonele de investigare, plecand de la prioritatile lor strategice in materie de comportament organizational, am construit un chestionar de 360 grade feedback care sa masoare nivelul de orientare catre clientul intern al membrilor echipei si am analizat serios optiunea de NPS aplicat intern.
Am luat impreuna cu clientul decizia de implementare a acestei idei si am aplicat chestionarul pentru toti angajatii (intr-o prima etapa separat pentru dealeri si importatori). Rezultatele au venit cu informatii relevante, uneori stabilind repere pozitive, alteori semnaland arii de dezvoltare necunoscute; au fost primite de unii angajati cu bucurie, alteori au fost primite cu durere sau cel putin cu surprindere. Indicatorii cantitativi, impreuna cu raspunsurile detaliate primite de angajati la intrebarile cu raspuns deschis care au insotit NPS au facilitat o verificare riguroasa a realitatii interne. Totodata, au aratat cu claritate unde e nevoie de schimbare la nivel de individ, departament si echipa mare si care sunt lucrurile concrete pe care le pot face separat si impreuna.
 
Iar evolutia a fost de asa natura, incat a doua aplicare s-a facut in intreaga organizatie cu un survey unificat si incrucisat intre companii pentru departamentele de shared services, de la lucratorii din service pana la top management. Cei care au trecut prima data prin acest proces s-au vazut la randul lor prin ochii celorlalti si au aflat cum „stau” si ce pot imbunatati. Cei care au trecut a doua oara prin acest exercitiu au asteptat rezultatele cu nerabdare, iar acestea au reflectat eforturile de progres facute atat la nivel personal, cat si la nivel de companie.
 
Feedback 360 (TREND Portrait) poate fi un dus rece uneori, iar alte ori o oglinda care ne spune ca „suntem cei mai frumosi din lume”.
Facut cu intelepciune si folosind o platforma care genereaza rezultate relevante, ne ajuta insa sa intelegem concret ce anume este bine sa continuam sa facem si ce este nevoie sa incepem sa facem diferit, daca ceea ce a ajuns la ceilalti nu este in acord cu intentia noastra. Si nu de dragul impresiei artistice, ci pentru ca toate comportamentele noastre de zi cu zi nu-l afecteaza numai pe colegul de birou ci fac „valuri” pana la nivel de client si au impact in cele din urma asupra rezultatelor.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
TREND Portrait* este o metoda de evaluare a comportamentelor bazata pe feedback-ul din mai multe surse. Procesul de evaluare presupune identificarea si cuantificarea perceptiei respondentilor cu privire la comportamentelor zilnice ale participantilor, iar raportul se bazeaza exclusiv pe autoevaluarea participantului si raspunsurile celorlalti respondenti care contribuie la aceeasi evaluare: managerul direct, subordonatii si colegii.
TREND asigura confidentialitatea informatiilor completate de catre respondenti pentru subordonatii si colegii lor. Raportul este construit tinand cont de media raspunsurilor, nu de aprecierile individuale.

Vezi toate articolele scrise de Trend

Alte articole

 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate