Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
   
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Avant Consulting, 2019-06-13
Avant Consulting lanseaza LiveHR, prima platforma de recrutare si formare profesionala care selecteaza automat candidatii potriviti nevoilor tale, calculand automat relevanta privind experienta prezentata in CV-urile colectate, in corelatie cu criteriile/ necesarul de recrutare.
Pus la dispozitie de Learning Architect, 2019-06-27
De cand ne tot ocupam cu diferentele intre generatii, ne-am hotarat sa testam stiinta pe propria piele. Am raspuns la intrebari legate de moduri si medii de invatare, despre coaching si mentoring, despre cum ne alegem un nou loc de munca. 
Pus la dispozitie de Signal Iduna, 2019-06-27
Sanatatea este cea mai importanta resursa pe care o avem. Daca suntem sanatoși, iar corpul nostru este in deplina stare de functionare, avem energie si timp sa ne indeplinim toate visurile și sa ne atingem obiectivele. 
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2019-06-27
Esti specialist in resurse umane si vrei sa fii la curent cu schimbarile legislative privind salarizarea? Esti payroll specialist si vrei sa devii expert in salarizare? Ai ajuns in locul potrivit! Pe platformele noastre, Colorful.hr si CalculatorVenituri.ro, ai la dispozitie informatii esentiale despre modul de calcul al salariilor si primelor. 
Pus la dispozitie de Marcom Hub, 2019-06-27
Studii recente arata efectele pozitive ale RA asupra angajatilor, eficienta acestora fiind considerabil imbunatatita. De la exersarea anumitor abilitati, pana la distractie si entertainment, oamenii se simt parte dintr-un intreg care ii ajuta sa devina mai buni ca oameni si ca profesionisti. Inchipuie-ti cum ar fi sa augmentezi posterele din cadrul organizatiei tale cu filme care sa arate fie istoria companiei, fie cum a fost creat cel mai nou produs sau serviciu al companiei, fie o poveste speciala a unui a dintre colegi…
Pus la dispozitie de BIA, 2019-06-28
Sau cum conectarea sta la baza oricarei vanzari. Organizatiile inteligente inteleg ca prezenta umana creeaza valoare in mintea clientilor. Cum ajungi sa iti atingi obiectivele in afaceri, respectiv in vanzare, dar si sa construiesti relatii solide care sa determine clientul sa te mentina aproape? 
Pus la dispozitie de Cristina Tirulnic, 2019-06-28
Coordonez un program de Resurse Umane. O sa ma intrebati de ce v-ar interesa pe voi lucrul acesta. Ei bine, pentru ca, atunci cand m-am decis sa construiesc acest program de la zero, stiam ca vor veni profesionisti din resurse umane care isi doresc sa aprofundeze domeniul, sa afle tendinte noi, iar altii sa invete fundamentele meseriei.
Pus la dispozitie de Scotwork, 2019-07-01
Asa cum ti-am promis, continuam seria de sfaturi practice pentru negocieri de succes. Episodul 2 abordeaza o situatie cu care cu siguranta am avut de-a face cu totii. Noua ne place sa o numim „Si cu pita unsa, si cu slanina in pod”.
Pus la dispozitie de Monica Vijeu, 2019-07-15
Antrenarea leadershipului este una dintre cele mai fascinante oportunitati ale coachingului persoanelor aflate in pozitii de conducere pentru ca succesul unei afaceri, al unei societati depinde de calitatea liderilor sai. Stilul de conducere al fiecarui leader este diferit in functie de comportamentele sale dominante, comportamente care influenteaza actiunile si relatiile cu ceilalti, rezultatele pe termen lung. Modul in care simte si gandeste in diverse situatii determina aceste comportamente.
Verificarea realitatii – 360 grade feedback in relatia cu clientul
Pus la dispozitie de Trend Consult, 2018-10-31
Cel mai frecvent, clientii nostri vor sa le ofere angajatilor posibilitatea de a se vedea prin ochii altora, iar solutia de Feedback 360 apare ca proiect independent sau insoteste sistemul de management al performantei.
 
Vom povesti aici despre un caz special, al unei organizatii care in industria auto este asimilata cu inovatia si rigurozitatea in ceea ce priveste calitatea - Toyota.
Asemenea altor companii, in centrul preocuparilor sale se afla clientul. Se fac cercetari, se optimizeaza procese si sisteme, se evalueaza nivelul de satisfactie al clientilor, se calculeaza Net Promoter Score (NPS). Esentiali in toata aceasta calatorie sunt ei, angajatii firmei; iar intrebarea este: poate o organizatie sa-si serveasca clientii mai bine decat se servesc angajatii intre ei? Cum putem evalua felul in care se intampla acest lucru in prezent?
 
Aici am intervenit noi si TREND Portrait*.
Am definit impreuna cu clientul nostru zonele de investigare, plecand de la prioritatile lor strategice in materie de comportament organizational, am construit un chestionar de 360 grade feedback care sa masoare nivelul de orientare catre clientul intern al membrilor echipei si am analizat serios optiunea de NPS aplicat intern.
Am luat impreuna cu clientul decizia de implementare a acestei idei si am aplicat chestionarul pentru toti angajatii (intr-o prima etapa separat pentru dealeri si importatori). Rezultatele au venit cu informatii relevante, uneori stabilind repere pozitive, alteori semnaland arii de dezvoltare necunoscute; au fost primite de unii angajati cu bucurie, alteori au fost primite cu durere sau cel putin cu surprindere. Indicatorii cantitativi, impreuna cu raspunsurile detaliate primite de angajati la intrebarile cu raspuns deschis care au insotit NPS au facilitat o verificare riguroasa a realitatii interne. Totodata, au aratat cu claritate unde e nevoie de schimbare la nivel de individ, departament si echipa mare si care sunt lucrurile concrete pe care le pot face separat si impreuna.
 
Iar evolutia a fost de asa natura, incat a doua aplicare s-a facut in intreaga organizatie cu un survey unificat si incrucisat intre companii pentru departamentele de shared services, de la lucratorii din service pana la top management. Cei care au trecut prima data prin acest proces s-au vazut la randul lor prin ochii celorlalti si au aflat cum „stau” si ce pot imbunatati. Cei care au trecut a doua oara prin acest exercitiu au asteptat rezultatele cu nerabdare, iar acestea au reflectat eforturile de progres facute atat la nivel personal, cat si la nivel de companie.
 
Feedback 360 (TREND Portrait) poate fi un dus rece uneori, iar alte ori o oglinda care ne spune ca „suntem cei mai frumosi din lume”.
Facut cu intelepciune si folosind o platforma care genereaza rezultate relevante, ne ajuta insa sa intelegem concret ce anume este bine sa continuam sa facem si ce este nevoie sa incepem sa facem diferit, daca ceea ce a ajuns la ceilalti nu este in acord cu intentia noastra. Si nu de dragul impresiei artistice, ci pentru ca toate comportamentele noastre de zi cu zi nu-l afecteaza numai pe colegul de birou ci fac „valuri” pana la nivel de client si au impact in cele din urma asupra rezultatelor.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
TREND Portrait* este o metoda de evaluare a comportamentelor bazata pe feedback-ul din mai multe surse. Procesul de evaluare presupune identificarea si cuantificarea perceptiei respondentilor cu privire la comportamentelor zilnice ale participantilor, iar raportul se bazeaza exclusiv pe autoevaluarea participantului si raspunsurile celorlalti respondenti care contribuie la aceeasi evaluare: managerul direct, subordonatii si colegii.
TREND asigura confidentialitatea informatiilor completate de catre respondenti pentru subordonatii si colegii lor. Raportul este construit tinand cont de media raspunsurilor, nu de aprecierile individuale.

Vezi toate articolele scrise de Trend

Alte articole

 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate