Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
   
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Edenred, 2019-09-30
​Ajuta-ti angajatii sa fie mai productivi, mai motivati si mai fericiti! Daca beneficiezi de Edenred Vacanta, iti propunem cateva escapade de toamna pentru tine si echipa ta. In orice colt al tarii te-ai afla, gasesti pensiuni care te indeamna la relaxare si stare de bine. 
Pus la dispozitie de MyTechJob, 2019-09-24
Avand in vedere cresterea continua a cererii de specialisti cu pregatire tehnica, Aleron Training Center S.R.L. a dezvoltat o platforma interactiva cu locuri de munca, prin care candidatii sa-si poata evalua competentele si sa dobandeasca cunostintele tehnice necesare locului de munca vizat.
Pus la dispozitie de CIEL Romania, 2019-09-25
A fi in pas cu tehnologia inseamna sa muncesti eficient, sa castigi timp si energie. Un soft de salarizare te ajuta sa iti indeplinesti obiectivele – iata cum.
Pus la dispozitie de K.M.Trust & Partners, 2019-09-25
Te invitam sa citesti un scurt interviu cu Adam Leonard, responsabil de People Development la Google Inc., si speaker in cadrul programului de dezvoltare executiva organizat de K.M.Trust & Partners in luna iunie a acestui an.
Pus la dispozitie de BIA, 2019-09-25
Domnia candidatilor este o realitate din ce in ce mai presanta. Prima dificultate a angajatorilor astazi este sa isi gaseasca oamenii potriviti. A doua este sa ii pastreze. Afla solutiile cele mai moderne pentru retentie.
Pus la dispozitie de Talent Development Solutions, 2019-09-25
Cu totii am interactionat de-a lungul carierei cu doua tipuri de lideri: unii care ne-au facut sa ne simtim apreciati si talentati, ne-au stimulat gandirea si ne-au ajutat sa "inflorim", iar altii care (probabil fara intentie) ne-au facut sa "stam in banca noastra" sau poate chiar sa ne indoim de noi insine. 
Pus la dispozitie de IziDoc, 2019-09-25
Conform unui studiu de sanatate orala derulat in tarile Uniunii Europene, in Romania, precum si in majoritatea tarilor din Europa de Est, doar o medie de 30% din persoane au toti dintii naturali, fata de peste 50% in tarile nordice. Pe de alta parte, Romania se afla in fruntea topului cand vine vorba de frecventa aparitiei dificultatilor in timpul mancatului din cauza problemelor cu dintii.
Pus la dispozitie de Pleiada Boutique Hotel, 2019-09-30
Petrecerile de Craciun de tip corporatist exprima ceva aparte. Dincolo de toate prejudecatile vietii de angajat intr-o mare corporatie, daca intri in atmosfera unei petreceri, tinzi sa-ti doresti si tu sa faci parte din echipa. Iata cateva motive pentru care e musai sa pui pe lista o petrecere care să marcheze Craciunul in echipa ta.
Pus la dispozitie de Colliers International Romania, 2019-09-30
Creativitatea si colaborarea sunt elemente de o importanta majora pentru cultura unei companii. Prin urmare, este necesar ca organizatiile sa creeze spatii de lucru care incurajeaza miscarea, flexibilitatea, impulsionand astfel potentialul creativ al angajatilor.
Pus la dispozitie de Indivizo, 2019-09-30
Te-ai gandit vreodata ca introducerea unui instrument de recrutare inovator pentru un furnizor de servicii clienti ar putea contribui efectiv la cresterea veniturilor propriilor clienti? Te intereseaza cum este posibil? Citeste studiul nostru de caz.
Verificarea realitatii – 360 grade feedback in relatia cu clientul
Pus la dispozitie de Trend Consult, 2018-10-31
Cel mai frecvent, clientii nostri vor sa le ofere angajatilor posibilitatea de a se vedea prin ochii altora, iar solutia de Feedback 360 apare ca proiect independent sau insoteste sistemul de management al performantei.
 
Vom povesti aici despre un caz special, al unei organizatii care in industria auto este asimilata cu inovatia si rigurozitatea in ceea ce priveste calitatea - Toyota.
Asemenea altor companii, in centrul preocuparilor sale se afla clientul. Se fac cercetari, se optimizeaza procese si sisteme, se evalueaza nivelul de satisfactie al clientilor, se calculeaza Net Promoter Score (NPS). Esentiali in toata aceasta calatorie sunt ei, angajatii firmei; iar intrebarea este: poate o organizatie sa-si serveasca clientii mai bine decat se servesc angajatii intre ei? Cum putem evalua felul in care se intampla acest lucru in prezent?
 
Aici am intervenit noi si TREND Portrait*.
Am definit impreuna cu clientul nostru zonele de investigare, plecand de la prioritatile lor strategice in materie de comportament organizational, am construit un chestionar de 360 grade feedback care sa masoare nivelul de orientare catre clientul intern al membrilor echipei si am analizat serios optiunea de NPS aplicat intern.
Am luat impreuna cu clientul decizia de implementare a acestei idei si am aplicat chestionarul pentru toti angajatii (intr-o prima etapa separat pentru dealeri si importatori). Rezultatele au venit cu informatii relevante, uneori stabilind repere pozitive, alteori semnaland arii de dezvoltare necunoscute; au fost primite de unii angajati cu bucurie, alteori au fost primite cu durere sau cel putin cu surprindere. Indicatorii cantitativi, impreuna cu raspunsurile detaliate primite de angajati la intrebarile cu raspuns deschis care au insotit NPS au facilitat o verificare riguroasa a realitatii interne. Totodata, au aratat cu claritate unde e nevoie de schimbare la nivel de individ, departament si echipa mare si care sunt lucrurile concrete pe care le pot face separat si impreuna.
 
Iar evolutia a fost de asa natura, incat a doua aplicare s-a facut in intreaga organizatie cu un survey unificat si incrucisat intre companii pentru departamentele de shared services, de la lucratorii din service pana la top management. Cei care au trecut prima data prin acest proces s-au vazut la randul lor prin ochii celorlalti si au aflat cum „stau” si ce pot imbunatati. Cei care au trecut a doua oara prin acest exercitiu au asteptat rezultatele cu nerabdare, iar acestea au reflectat eforturile de progres facute atat la nivel personal, cat si la nivel de companie.
 
Feedback 360 (TREND Portrait) poate fi un dus rece uneori, iar alte ori o oglinda care ne spune ca „suntem cei mai frumosi din lume”.
Facut cu intelepciune si folosind o platforma care genereaza rezultate relevante, ne ajuta insa sa intelegem concret ce anume este bine sa continuam sa facem si ce este nevoie sa incepem sa facem diferit, daca ceea ce a ajuns la ceilalti nu este in acord cu intentia noastra. Si nu de dragul impresiei artistice, ci pentru ca toate comportamentele noastre de zi cu zi nu-l afecteaza numai pe colegul de birou ci fac „valuri” pana la nivel de client si au impact in cele din urma asupra rezultatelor.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
TREND Portrait* este o metoda de evaluare a comportamentelor bazata pe feedback-ul din mai multe surse. Procesul de evaluare presupune identificarea si cuantificarea perceptiei respondentilor cu privire la comportamentelor zilnice ale participantilor, iar raportul se bazeaza exclusiv pe autoevaluarea participantului si raspunsurile celorlalti respondenti care contribuie la aceeasi evaluare: managerul direct, subordonatii si colegii.
TREND asigura confidentialitatea informatiilor completate de catre respondenti pentru subordonatii si colegii lor. Raportul este construit tinand cont de media raspunsurilor, nu de aprecierile individuale.

Vezi toate articolele scrise de Trend

Alte articole

 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate