Cunoasterea (cel putin) unei limbi straine este deja un must in piata de business. Comunicarea eficienta inseamna evolutie, dezvoltare si oportunitati, iar o comunicare eficienta are loc doar atunci cand barierele lingvistice sunt inlaturate complet. Companiile multinationale au o politica stricta de angajare ce implica o evaluare lingvistica inca din timpul procesului de recrutare. Aceasta are loc, de obicei, sub forma unui interviu in limba tinta sau sub forma unui clasic examen scris. Dar acesta nu este singurul moment cand evaluarile lingvistice sunt necesare. Poate vrei sa preiei un client nou sau sa te implici intr-un proiect international si doresti sa stii exact cat de pregatita este echipa ta pentru o astfel de provocare.
Indiferent care ar fi motivele pentru care doresti sa iti testezi candidatii sau actualii colegi si angajati, evaluarile lingvistice sunt intotdeauna o idee excelenta, pentru ca:
- Te ajuta sa iti imbunatatesti customer service-ul
Vei afla exact cat de bine se pot descurca angajatii tai in comunicarea cu clientii si cat de usor le pot intelege si rezolva acestora problemele.
- Vei descoperi punctele forte si punctele slabe ale echipei tale
In urma unei evaluari lingvistice vei afla exact care este nivelul conversational al fiecarui membru al echipei tale si vei sti ce trebuie imbunatatit.
- Iti poti forma criterii de selectie stricte
Cunoscand nivelul lingvistic al candidatilor, vei putea selecta mult mai usor persoana potrivita pentru un post, fie ca este vorba despre o promovare in cadrul companiei sau despre angajarea din mediul extern.
Pentru orice fel de evaluari lingvistice dedicate domeniului corporate, acceseaza https://www.eucom.ro/evaluare-lingvistica-ro/.