Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
 
HR Partner  >  Furnizor
 
 
 
 
 
Pus la dispozitie de SAP, 2021-06-30
Companiile se confrunta astazi cu una dintre cele mai mari provocari din istoria recenta. Trecerea catre un program flexibil, o criza a talentelor si nevoia de a accelera transfomararea digitala au loc toate odata si in toate industriile. Mai mult ca oricand, organizatiile au nevoie de tehnologie moderna in cloud, care sa sustina si sa se adapteze facil la nevoile in schimbare rapida ale angajatilor si ale businessului. 
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2021-07-16
14 experti HR de top din Romania ne impartasesc experienta lor bogata in materie de stimulare a creativitatii angajatilor si ne fac recomandari de instrumente si idei pentru a declansa potentialul creativ al angajatilor intr-un material din seria “Idei care dau idei”. La sfarsitul acestui articol, puteti accesa linkul care va va conduce la documentul integral.
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2021-07-16
PROIECT PREMIAT in cadrul Galei Premiilor de Excelenta HR Bucuresti, 2015, Categoria “Managementul Performantei”. Obiectivele au fost stabilite in urma unui audit initial, organizat de Co-Factor, audit la care a participat managementul de top si care a vizat subiecte organizationale strategice, cu scopul cresterii implicarii si performantei angajatilor.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2021-07-22
Inteligenta artificiala (IA) reprezinta capacitatea sistemelor sau masinilor de a imita cat mai fidel inteligenta umana, pentru a rezolva probleme si pentru a atinge obiective. Sistemele de Inteligenta Artificiala se adapteaza, analizeaza date, prevad viitoare actiuni pe baza informatiilor existente si functioneaza autonom. Afla mai multe despre modul de functionare al Inteligentei Artificiale, cum este folosita in viata de zi cu zi si pe piata muncii, precum si care sunt avantajele si provocarile pe care le aduce din acest articol.
Pus la dispozitie de Forbes Romania, 2021-07-22
Victor Dragomirescu, CEO Romanian Software, interviu in Forbes Romania la aniversarea a 20 de ani de activitate a companiei: "Companiile care vor investi in digitalizarea activitatilor de resurse umane se vor putea baza pe procese masurabile si predictibile, vor avea in companie talentele pe care si le doresc si profesionistii HR care sa-si asume roluri strategice. Viitorul in domeniul resurselor umane apartine tehnologiei, iar leadershipul nu ar trebui sa ignore trendul digitalizarii." 
Pus la dispozitie de KPMG, 2021-07-21
Talentul continua sa fie un element cheie, iar in noua realitate a muncii, capacitatea de a crea conditii colaborative pentru talente creste in importanta. Centrele de inovatie importante continua sa se dezvolte si in afara ecosistemului Silicon Valley. Abilitatea de a crea conditii pentru dezvoltarea acestora face diferenta intre economii cu valoare adaugata mare si economii cu valoare adaugata scazuta.
Pus la dispozitie de BIA, 2021-07-28
"Cultura veritabilei disponibilitati a facut din Southwest Airlines unul dintre cele mai cautate locuri de munca creand, in acelasi timp, si legaturi puternice in randul angajatilor si al clientilor deopotriva", spune celebrul antreprenor Richard Branson. Si este cu atat mai important sa creezi o cultura puternica, bazata pe leadership in hybrid work. Sa nu te asezi comod pe laurii victoriei gandind ca businessul are o cultura declarata. Lucrurile s-au schimbat odata cu remote work, iar tendinta oamenilor cu stiluri diferite de lucru este de a se indeparta.
Pus la dispozitie de BIA, 2021-07-28
Daca in remote work ai avut poate mai putine interactiuni fizice cu ai tai colegi, odata ce echipa revine la birou, anumite atitudini sau comportamente te pot pune in dificultate. Este important sa constientizezi ca a te intelege cu acei colegi dificili este o parte importanta a dezvoltarii abilitatilor tale de rezolvare a conflictelor. Solutia sta in a invata sa tratezi interactiunile intr-un mod sanatos pentru tine si pentru companie. 
Pus la dispozitie de certSIGN, 2021-07-28
La sfarsitul saptamanii trecute a fost publicata in Monitorul Oficial Legea nr. 208/2021, prin care este adoptata Ordonanta de Urgenta 36/2021 cu privire la modul in care pot fi semnate electronic atat contractul de munca, cat si alte documente rezultate in urma incheierii acestuia. Semnatura electronica a devenit principalul instrument pentru transformarea digitala a ramurii private si a celei de stat.
Pus la dispozitie de Sincron HR, 2021-07-29
Oamenii de resurse umane n-au dus niciodata lipsa de provocari, dar perioada recenta le-a pus foarte multe pe tava, simultan. Incercarile prin care trec acum organizatiile includ crearea si mentinerea engagementul-ui echipei, onboarding-ul la distanta, modul in care se desfasoara managementul performantei si relevanta procesului pentru angajati, sau dezvoltarea viitorilor lideri si perfectionarea celor actuali in conditii de interactivitate mai redusa.
Pus la dispozitie de Edenred, 2021-07-29
Conform barometrului FOOD coordonat de Edenred in 20 de tari, 3 din 4 angajati din cei 40.000 intervievati anul trecut si-au comandat masa de pranz de la restaurant, pe fondul restrictiilor impuse de pandemie. De asemenea, angajatii au fost mai preocupati de o dieta echilibrata: in Romania, 78% dintre angajatii participanti la sondaj au afirmat ca, in pandemie, au devenit mai atenti la alimentatia proprie.
Pus la dispozitie de Oraroo, 2021-07-29
O solutie practica si in contextul lucrului la distanta si modelelor de lucru hibrid. Angajatii pot inregistra facil orele de incepere si incheiere a programului de lucru cu butoanele intuitive de gestiune prezenta individuala. Pe baza actiunilor angajatilor asupra butoanelor, Oraroo generează continutul Foii Colective de Prezenta.
Pus la dispozitie de Oraroo, 2021-07-29
In modelele de organizare si operare ce implica mai multe entitati juridice, la nivelul companiei mama se concentreaza serviciile interne (HR, contabilitate, IT, etc.) comune pentru toate companiile din grup. Pentru a face mai usoara gestiunea centralizata a fiecarei entitati membru si a elimina un efort semnificativ pentru obtinerea aceluiasi tip de informatii pentru fiecare entitate, in Oraroo, toate informatiile de structura organizatorica pot fi gestionate din acelasi cont.
Pus la dispozitie de Wizrom, 2021-08-02
Transformarea digitala marcheaza o reasezare radicala a modului in care o companie utilizeaza tehnologia, oamenii si procesele pentru a avea un impact pozitiv asupra performantei de business. Cheia succesului consta, de multe ori, in crearea unei culturi digitale, care prioritizeaza procesele digitale si garanteaza ca angajatii cunosc si sunt pregatiti sa faca fata schimbarilor.
Prezentarea companiei | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Social media
Servicii: cursuri de formare si specializare financiar-bancara, certificari internationale (ACCA, ACI Dealing), evaluare personal, consiliere in cariera, outplacement
Adresa: Str. Negru Voda, nr.3, sector 3, Bucuresti
E-mail: office@ibr-rbi.ro; oferta@ibr-rbi.ro 
Telefon/fax: 0371 405 959; 021 327 48 91; 0748 886 812 / 021 327 47 24
Prezentarea companiei
 
INSTITUTUL BANCAR ROMAN, persoana juridica fara scop patrimonial fondata in 1991 de catre Banca Nationala a Romaniei (BNR) si Asociatia Romana a Bancilor (ARB) are ca principal obiectiv perfectionarea profesionala, pregatirea si specializarea personalului din sectorul financiar – bancar, in conformitate cu strategia stabilita de membri fondatori.

Programele de formare si specializare financiar – bancara desfasurate in cadrul IBR se adreseaza nevoilor reale de pregatire ale angajatilor, precum si profesionistilor care vizeaza o cariera in domeniul financiar-bancar sau personalului care lucreaza in alte sectoare de activitate, dar care prin natura profesiei au nevoie de cunostinte de specialitate in domeniu. Tematica variata a cursurilor este conceputa pentru toate nivelurile de formare continua, astfel incat aceasta sa indeplineasca cerintele de calitate, flexibilitate si accesibilitate ale grupurilor tinta carora li se adreseaza.

Cateva dintre reperele activitatii IBR:
  • este membru al European Banking & Financial Services Training Association (EBTN), asociatia europeana a institutelor bancare din Europa;
     
  • conduce Comitetul Sectorial “Activitati Financiare, Bancare si de Asigurari”, in aceasta calitate avand un rol activ in procesul de certificare a competentelor, elaborarea standardelor ocupationale si implementarea conceptului de formare profesionala continua;
     
  • este autorizat de Autoritatea Nationala a Calificarilor (ANC) pentru cursuri de initiere, perfectionare si specializare in domeniul financiar-bancar, pentru oferirea de cursuri specializate de limba engleza (limbaj economic, de afaceri si financiar-bancar) si cursuri IT;
     
  • IBR are in prezent un numar de 8 centre regionale in cele 8 capitale ale regiunilor de dezvoltare din Romania si 30 de centre judetene asociate; cca 200  de experti asociati (specialisti din sectorul financiar-bancar, cadre universitare, conducatori de banci si institutii financiare nebancare); Certificarile pe care le puteti obtine in urma absolvirii programelor sunt recunoscute la nivel national si international. Prin apostilarea certificatelor nationale de competente recunoscute de Ministrul Muncii si Ministerul Educatiei, se recunosc si la nivel international competentele profesionale.
     
Servicii / Produse
 
Serviciile oferite de Institutul Bancar Roman sunt: 
  • organizarea de seminarii
  • cursuri in sistem invatamant la distanta („blended learning”: la distanta si la clasa)
  • cursuri ANC
  • cursuri de limbi straine
  • cursuri IT&C
  • certificari internationale (ACCA; ACI Dealing; CIOBS; ECDL)
  • MBA
  • Organizarea de evenimente specializate
Recomandari
 
-
 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate