Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
 
HR Partner  >  Furnizor
 
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Creasoft, 2020-09-22
Cine, cum si cat de eficient lucreaza de acasa? Aceasta este una dintre cele mai apasatoare intrebari ale liderilor din business, care, de jumatate de an, au majoritatea angajatilor de acasa. Sunt circa 500 de mii de angajati din birouri care inca lucreaza remote, iar monitorizarea muncii lor a devenit o problema critica pentru companii, mai ales ca programul de lucru nu mai este unul clasic.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-09-23
De doi ani, Maria lucreaza ca business analyst intr-o multinationala. A inceput sa lucreze pe acest post in aprilie 2020, la scurt timp de la declansarea pandemiei de coronavirus. Cu foarte putine exceptii, Maria a lucrat doar de acasa, dupa ce angajatorul a decis sa prelungeasca pe termen nelimitat munca remote. In ultima perioada, Maria simte ca nu mai da randament, isi gaseste greu motivatia, a limitat discutiile cu colegii doar la chestiuni legate de munca. Situatia se acutizeaza si nu vrea sa lasa lucrurile asa. Intra in dialog cu chatbot-ul coach.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-09-23
Tehnologia schimba radical modul in care oamenii lucreaza, interactioneaza si gestioneaza proiectele, la birou ori remote. Aceasta duce la eficientizarea activitatii, la scurtarea timpilor de evaluare a performantei si apoi ajuta la imbunatatirea business-ului, pentru ca defectele sunt reparate din mers cu ajutorul soft-urilor. Si acestea sunt doar cateva exemple ale modului in care digitalizarea schimba in mai bine locul de munca. Sa le luam pe rand.
Pus la dispozitie de Sandra Rosu, 2020-09-23
Cum te pozitionezi pe piata muncii globale? Primul pas este optimizarea profilului tau de LinkedIn, pe baza acestui ghid detaliat prezentat de Sandra Rosu, Talent Adviser & Marketing Lead al Amrop Romania. 
Pus la dispozitie de Radu Manolescu, 2020-09-25
Modul in care masuram, in ziua de azi, succesul si performanta companiei ia prea putin sau deloc in considerare impactul acesteia asupra mediului, sanatatii si bunastarii angajatilor sau asupra societatii per ansamblu. Daca vrem sa vedem schimbari reale, in bine, in jurul nostru, credem ca este necesar sa incurajam si sa dezvoltam un alt set de metrici care sa fie adaugate la cele existente si pe baza carora sa evaluam succesul. 
Pus la dispozitie de Learning Architect, 2020-09-30
In aceste luni am fost parteneri cu oameni speciali de L&D: oameni care au indraznit sa continue cu mult curaj, compasiune si creativitate investitia in colegi; care ne-au arat ca invatarea continua mai ales in momente grele pentru ca... la vremuri noi, skilluri noi. Asa ca am lansat o serie de dialoguri cu bune practici, esecuri utile, cu dileme, emotii, actiuni concrete, cu tot ce ne-am luat bun si provocator din lunile anterioare, din rolul de L&D. 
Pus la dispozitie de Learning Architect, 2020-09-30
„The OmniLearning Experience” este, de fapt, modul in care invata oamenii in mod natural in 2020 iar acum poate deveni modul in care invata organizatiile. Learning Architect a creat, pe baza acestui insight, o categorie inovativa de programe de invatare multichannel.
Pus la dispozitie de Stefania Antone, 2020-09-30
Stefania Antone, Managing Partner Learning Architect, povesteste in acest articol despre secretul invatarii digitale si ofera cateva sugestii practice de self-management, testate cu aproximativ o mie de oameni in ultimele sase luni, care genereaza momente constiente de invatare si obiceiuri sanatoase pentru dezvoltarea individuala.
Pus la dispozitie de IziDoc, 2020-09-30
In noul mod de lucru, angajatii lucreaza mai mult de acasa. Ne-am obisnuit deja si stim ca va dura, din motive de protectie a sanatatii in primul rand. Ceea ce mai aduce nou insa aceasta situatie, este cresterea nevoii de retentie a angajatilor. Piata muncii devine una internationala pentru angajatii cu activitate exclusiv online – computer, mail, telefon, ei putand sa inlocuiasca angajatul local.
Pus la dispozitie de Wizrom, 2020-09-30
Cele mai multe companii stiu deja ca solutiile potrivite de software le pot ajuta sa isi gestioneze mai bine resursele, sa isi consolideze performanta interna si sa isi controleze finantele. Cu toate acestea, mult mai putine companii sunt constiente de faptul ca un soft poate fi raspunsul la problemele de eficienta a muncii in echipa sau la imbunatatirea productivitatii si capabilitatilor echipei de HR.
Pus la dispozitie de Smartree, 2020-09-30
S-au publicat normele care stabilesc modalitatea de acordare a sprijinului financiar in valoare de 2.500 de lei, companiilor, pentru fiecare angajat care a lucrat in regim de telemunca in perioada starii de urgenta pentru cel putin 15 zile lucratoare. 
Pus la dispozitie de HART Consulting, 2020-10-01
Oamenii sunt creaturi ale obisnuintei – ne bazam pe rutine pentru a ne gestiona programul, a ramane productivi si a ne mentine sanatosi. Cand rutina se schimba, trebuie sa ne adaptam, sa cream noi strategii sau sa riscam sa fim ineficienti, neproductivi sau chiar nealiniati. Criza COVID-19 a avut un impact semnificativ asupra functionarii echipelor care se confrunta cu provocari comune.
Prezentarea companiei | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Social media
Servicii: cursuri de formare si specializare financiar-bancara, certificari internationale (ACCA, ACI Dealing), evaluare personal, consiliere in cariera, outplacement
Adresa: Str. Negru Voda, nr.3, sector 3, Bucuresti
E-mail: office@ibr-rbi.ro; oferta@ibr-rbi.ro 
Telefon/fax: 0371 405 959; 021 327 48 91; 0748 886 812 / 021 327 47 24
Prezentarea companiei
 
INSTITUTUL BANCAR ROMAN, persoana juridica fara scop patrimonial fondata in 1991 de catre Banca Nationala a Romaniei (BNR) si Asociatia Romana a Bancilor (ARB) are ca principal obiectiv perfectionarea profesionala, pregatirea si specializarea personalului din sectorul financiar – bancar, in conformitate cu strategia stabilita de membri fondatori.

Programele de formare si specializare financiar – bancara desfasurate in cadrul IBR se adreseaza nevoilor reale de pregatire ale angajatilor, precum si profesionistilor care vizeaza o cariera in domeniul financiar-bancar sau personalului care lucreaza in alte sectoare de activitate, dar care prin natura profesiei au nevoie de cunostinte de specialitate in domeniu. Tematica variata a cursurilor este conceputa pentru toate nivelurile de formare continua, astfel incat aceasta sa indeplineasca cerintele de calitate, flexibilitate si accesibilitate ale grupurilor tinta carora li se adreseaza.

Cateva dintre reperele activitatii IBR:
  • este membru al European Banking & Financial Services Training Association (EBTN), asociatia europeana a institutelor bancare din Europa;
     
  • conduce Comitetul Sectorial “Activitati Financiare, Bancare si de Asigurari”, in aceasta calitate avand un rol activ in procesul de certificare a competentelor, elaborarea standardelor ocupationale si implementarea conceptului de formare profesionala continua;
     
  • este autorizat de Autoritatea Nationala a Calificarilor (ANC) pentru cursuri de initiere, perfectionare si specializare in domeniul financiar-bancar, pentru oferirea de cursuri specializate de limba engleza (limbaj economic, de afaceri si financiar-bancar) si cursuri IT;
     
  • IBR are in prezent un numar de 8 centre regionale in cele 8 capitale ale regiunilor de dezvoltare din Romania si 30 de centre judetene asociate; cca 200  de experti asociati (specialisti din sectorul financiar-bancar, cadre universitare, conducatori de banci si institutii financiare nebancare); Certificarile pe care le puteti obtine in urma absolvirii programelor sunt recunoscute la nivel national si international. Prin apostilarea certificatelor nationale de competente recunoscute de Ministrul Muncii si Ministerul Educatiei, se recunosc si la nivel international competentele profesionale.
     
Servicii / Produse
 
Serviciile oferite de Institutul Bancar Roman sunt: 
  • organizarea de seminarii
  • cursuri in sistem invatamant la distanta („blended learning”: la distanta si la clasa)
  • cursuri ANC
  • cursuri de limbi straine
  • cursuri IT&C
  • certificari internationale (ACCA; ACI Dealing; CIOBS; ECDL)
  • MBA
  • Organizarea de evenimente specializate
Recomandari
 
-
 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate