Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
 
HR Partner  >  Furnizor
 
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Trend Consult, 2018-10-31
Cel mai frecvent, clientii nostri vor sa le ofere angajatilor posibilitatea de a se vedea prin ochii altora, iar solutia de Feedback 360 apare ca proiect independent sau insoteste sistemul de management al performantei. TREND Portrait* este o metoda de evaluare a comportamentelor bazata pe feedback-ul din mai multe surse. Procesul de evaluare presupune identificarea si cuantificarea perceptiei respondentilor cu privire la comportamentelor zilnice ale participantilor, iar raportul se bazeaza exclusiv pe autoevaluarea participantului si raspunsurile celorlalti respondenti care contribuie la aceeasi evaluare: managerul direct, subordonatii si colegii.
Pus la dispozitie de BIA, 2018-10-31
Flexibilitatea cu privire la program si la locul de unde se presteaza activitatea reprezinta un beneficiu din ce in ce mai prezent pe piata muncii. Angajatorii care se adapteaza astfel cererii observa mai multe avantaje decat in cazul unor relatii de munca standard. Afla din acest articol beneficiile pentru ambele parti implicate in proces, dar si cele mai importante aspecte de care sa tii cont pentru ca telemunca sa functioneze.
Pus la dispozitie de Amrop, 2018-10-31
Pentru mult timp comportamentul inteligent a fost considerat ca fiind un atribut specific oamenilor. Dar, pe masura ce tehnologia informatica si retelele IT au progresat, inteligenta artificiala (AI) a luat avant fiind vazuta in prezent ca o tehnologie transformatoare pentru epoca in care traim. Incepand cu a patra revolutie industriala sau Industria 4.0 inteligenta umana si cea artificiala vor incepe sa concureze pe piata muncii, dar se vor si completa reciproc. Ce tip de lideri  si modele de management vor fi necesare in acest context?
Pus la dispozitie de AcademiadeHR.ro, 2018-10-31
Tot mai multe companii au dificultati majore in recrutarea angajatilor de care au nevoie, iar principalul "vinovat" este criza de personal. Explicatia este adevarata, dar nu surprinde totalitatea motivelor care fac recrutarea dificila, multe din acestea putand fi rezolvate cu rezultate notabile. Care sunt deci 7 dificultati in recrutare si cum le putem depasi pentru a atrage candidatii necesari, oamenii - cea mai importanta resursa a unei organizatii?
Pus la dispozitie de Edenred, 2018-11-12
Deseori auzim sloganul „pentru o viata sanatoasa, evitati excesul de sare, zahar si grasimi”. Dar chiar facem asta? Ne asiguram ca ii oferim organismului mese copiase, dar mai ales sanatoase? Sarbatorile vin si e momentul sa ne gandim la acest aspect pentru a gasi solutiile potrivite pentru noi, cei dragi, dar si echipa de la birou.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2018-11-15
Oportunitate unica! Pana pe 15 decembrie 2018 ai 50% reducere la orice aplicatie de HR din platforma colorful.hr!
Pus la dispozitie de Performeaza.ro, 2018-11-16
Dinamica economica actuala face ca antreprenoriatul si managementul sa necesite o continua adaptare la nou. Pentru a supravietui, dar mai ales pentru a performa in acest domeniu, know-how-ul echipei de conducere a devenit un avantaj esential pentru orice organizatie. In acest context, Performeaza.ro propune programe de formare in management astfel incat avantajul pe piata sa fie unul evident si durabil.
Pus la dispozitie de Up Romania, 2018-11-29
Stim, nu este usor sa oferi cadourile potrivite. Intotdeauna poate fi o provocare alegerea cadorilor de Sarbatori pentru angajati. Esti tentat sa alegi cosuri traditionale sau bani, dar parca nu si de data aceasta… Oferind tichete Up Cadou, vei avea siguranta ca fiecare primeste ceea ce isi doreste. Tichetele Up Cadou pot fi utilizate in peste 55.000 de magazine din intreaga tara, de unde fiecare isi poate alege cadoul mult visat: de la bijuterii, cosmetice, articole vestimentare si incaltaminte, carti, jucarii, obiecte de mobilier, decoratiuni, electronice si electrocasnice, pana la servicii de turism.
Pus la dispozitie de Signal Iduna, 2018-11-29
Anul acesta, Signal Iduna celebreaza 10 ani de activitate in Romania. In tot acest timp, eforturile Signal Iduna Romania au fost concentrate pe initiative care reflecta calitatea serviciilor si implicarea echipelor in performanta acestui tip de serviciu financiar.
Pus la dispozitie de K.M.Trust & Partners, 2018-11-29
Indiferent de rolul pe care il avem sau industria in care activam, stresul si anxietatea ocupa mult prea mult spatiu in viata noastra. Tocmai din acest motiv fitness-ul mental (pe langa cel fizic) a devenit critic in a ne mentine sanatatea. In acest articol vrem sa impartasim cu tine cateva din experientele noastre legate de stress management, precum si o serie de resurse care sa te ajute sa ai un stil de viata mai echilibrat.
Pus la dispozitie de BIA, 2018-11-29
Cultura de companie exista independent de eforturile organizatiei de a-i da forma. Totusi, atunci cand este creata in mod constient, poate fi folosita ca avantaj competitiv in recrutare si retentie si, implicit, pentru a-ti creste veniturile la nivel de business. Mai mult, o cultura constructiva este baza pentru angajati loiali, promotori ai brandului de angajator.
Pus la dispozitie de Anca Szilagyi, 2018-11-29
Astazi m-am "infiltrat", daca pot folosi acest cuvant, la una dintre Conferintele BookLand de la Bacau, in calitate de moderator. Am avut placerea sa il ascult pe Dragos, unul dintre cei trei speakeri ai zilei si sa imi dau seama - chiar daca stiam printre altele beneficiile voluntariatului sau a ce se mai intampla sa mai invat in timpul liber - ca eu si toti colegii mei de la diferitele asociatii de voluntariat avem mari plusuri in ceea ce priveste angajarea la un viitor loc de munca vacant.
Prezentarea companiei | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Social media
Servicii: Consultanta in zona de educatie, servicii de design si livrare de programe de dezvoltare personala si profesionala, precum si certificari nationale si internationale.
Adresa: Lakeview Building, 301-311 Barbu Vacarescu Street, RO-020276 Bucharest, Romania
E-mail: denisa.casu@pwc.com, nela.unal@pwc.com
Telefon si/sau fax: 0 720 028 359  / 0 720 028 270
Prezentarea companiei
 
Scopul PwC este de a construi încredere în sânul societății și de a contribui la rezolvarea unor probleme importante. Firmele din rețeaua PwC ajută organizațiile și indivizii să creeze valoarea adăugată de care au nevoie. Suntem o rețea de firme prezentă în 158 de țări cu mai mult de 236.000 de specialiști dedicați oferirii de servicii de calitate de audit, consultanță fiscală și consultanță pentru afaceri. Spuneți-ne care sunt lucrurile importante pentru dumneavoastră și descoperiți mai multe informații despre noi vizitând site-ul www.pwc.ro.

Academia PwC este divizia de training pentru clienți a PwC România. Viziunea pe care se bazează portofoliul Academiei în ceea ce privește programele pe care le oferă clienților este aceea de a crește adaptabilitatea oamenilor și de a educa viitorii lideri pentru a îmbrățișa mediul dinamic al afacerilor cu abilități noi și încredere.

Alături de certificări internaționale sau programe pe termen mediu, Academia oferă și sesiuni de pregătire personală și profesională cu durată de o zi sau două. De asemenea, pornind de la anumite nevoi identificate, la cerere, construim programe de training care să vină în continuarea și susținerea strategiei departamentului de Resurse Umane a companiilor care colaborează cu noi. Fiind parte dintr-o rețea de consultanți, avem acces la specialiști din domenii diverse, cu experiență atât la nivel național cât și internațional.
Servicii / Produse
 
Academia PwC Romania oferă servicii de training atât din portofoliul deținut, cât și pe baza cererilor specifice venite din partea clienților. Cu acces la o rețea internațională de specialiști în diverse domenii, Academia PwC are ca traineri experții cu experiența și acces la cele mai noi informații și tendințe atât la nivel local, cât și la nivel mondial.

Portofoliul Academiei:
⁃ Certificări internaționale: CIPD CHRP, CIPD CHRM, ACCA, FIA, DipIFR, CEHv10, C|CISO, Business Coaching Diploma
⁃ Certificări naționale: Responsabil cu protecția datelor cu caracter personal (Data Protection Officer)
⁃ Cursuri de taxe și legislație: Compensații și beneficii, Instrumentul Multilateral, TVA – noțiuni de bază, etc.
⁃ Cursuri pentru dezvoltare executivă: Mini MBA, cursuri Shaolin, etc
⁃ Leadership și Business Skills: Value Based Management, Presentation Skills, Leading Teams, Essential Coaching Skills, Flipchart Design, Finance for non-finance.
Recomandari
 
„Etapele corecte pentru audit GDPR, rolul si scopul DPO și spețele prezentate foarte interesante”

„Transpunerea elementelor teoretice în exemple (în practică în speță) și eficacitatea cursului de Responsabil cu protecția datelor cu caracter personal”

„Prezentarea punctuală a problemelor identificate cu ocazia implementarii GDPR, exercițiile practice, paralelele între ISO și GDPR, materialele date cu titlu de exemplu”

„Exemplele concrete, răspunsurile la întrebări, prezentarea eficientă a cursului, instrumentele de lucru, legalitatea prelucrării, măsurile tehnice și organizatorice, gestionarea incidentelor de securitate și exercițiile practice”

„Ce pot să spun despre programul de Mini MBA: o inițiativă excelentă, am fost impresionat de abilitatea trainerilor de a ne transmite cunoștințele lor”

„Programul Mini MBA al Academiei PwC m-a ajutat să îmi întăresc cunoștințele în cele mai utile arii de business. Programul este foarte bine acorat în realitatea curentă de business și trainerii aduc multe cunoștințe, pasiune și informații utile. Pe parcursul întregului program, gazdele au dat dovadă de flexibilitate și au oferit susținere în partea tehnică”
 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate