Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
 
HR Partner  >  Furnizor
 
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Editura DPH, 2021-12-06
Editura DPH propune o serie de colectii menita sa sprijine companiile intr-un mod integrat in eforturile lor de a sustine atat o dezvoltare continua a abilitatilor si cunostintelor angajatilor, cat si nevoile emotionale ale acestora. Cartile, editate intr-un stil prietenos, pe suport de hartie de calitate, bucura cititorul de la prima atingere.
Pus la dispozitie de K.M.Trust & Partners, 2022-01-06
Eficientizarea, atragerea si pastrarea oamenilor-cheie sunt marile prioritati ale acestei perioade si ale anului 2022 la varful marilor companii active in Romania. Afla principalele concluzii ale studiului “Insights from the Top” realizat de compania de de Executive Search si Dezvoltare Organizationala K.M.Trust & Partners la final de 2021.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2022-01-06
O echipa poate fi extrem de valoroasa, mai ales daca angajatorii aleg sa investeasca in evaluarea si dezvoltarea aptitudinilor. Evaluarea ajuta nu doar la monitorizarea evolutiei personalului, cat si la dezvoltarea unui plan de cariera personalizat, in functie de abilitatile si nevoile fiecarui angajat. Deoarece suntem in acea perioada a anului in care se efectueaza de obicei evaluarea personalului, va invitam sa cititi un articol despre solutiile software de management al performantei. 
Pus la dispozitie de Oraroo, 2022-01-06
Deconturile de cheltuieli sunt considerate, in general, aspecte pur legate de contabilitate. Atunci insa cand fluxul de procesare a deconturilor in companie este dificil, implica formulare pe hartie cu multe reguli neclare sau produce adesea o mare bataie de cap angajatilor, acesta devine un subiect de resurse umane. 
Pus la dispozitie de Oraroo, 2022-01-06
Fiecare manager al unei echipe de consultanta incearca sa imbunatateasca si sa mentina la valori inalte utilizarea facturabila. Fiecare consultant este, cel putin partial, evaluat si compensat pentru ore utilizate si facturate. Obtinerea vizibilitatii asupra utilizarii facturabile sau a modului de calcul in baza unei procesari manuale este o provocare. 
Pus la dispozitie de Oraroo, 2022-01-06
Generarea de documente pe baza de sabloane reprezinta un ajutor de specialitate – atunci cand un angajat solicita un document, tu il ai la indemana. Asta iti permite sa te concentrezi pe ceea ce este cu adevarat important in activitatea ta. Functionalitatea oferita de platforma Oraroo vine in intampinarea nevoii de eficientizare pentru responsabilii de resurse umane.
Pus la dispozitie de BIA HR, 2022-01-06
2022 va fi un an al candidatilor, tendinta deja stabilita in 2021. Si ai mult mai multe avantaje in business cand arati apreciere oamenilor alaturi de care lucrezi in loc sa recrutezi continuu si sa incepi mereu de la zero cu oameni noi. Cu toate acestea, ai si pozitii noi in companie, foarte specializate, pentru care nu poti recruta colegii din companie. Cum atragi talentele? Cum mentii echilibrul, astfel incat oamenii din echipa sa simta ca sunt apreciati in continuare?
Pus la dispozitie de BIA HR, 2022-01-06
Bianca Matei, HR Consultant in cadrul BIA HR, nu a tinut sa urmeze fidel drumul prescris de facultate, ci si-a dat voie sa experimenteze joburi in diferite domenii si sa deprinda din fiecare abilitatile care azi, in echipa BIA, ii permit sa aduca valoare in colaborarea cu partenerii business. Pe langa activitatea de consultanta in HR, gandeste si programele de wellbeing pentru BIA HR. 
Pus la dispozitie de Arianna Huffington, 2022-01-06
Desi intalnirile virtuale au fost ca un colac de salvare atunci cand cei mai multi dintre noi am fost nevoiti sa lucram de acasa, astazi suntem pur si simplu coplesiti de ele: timpul petrecut in intalnirile saptamanale a crescut cu 150% si creste constant.
Prezentarea companiei | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Social media
Servicii: Recrutare Pozitii de Top si Middle Management (Executive search), Evaluarea Leadership-ului in cadrul Organizatiei (leadership assessement), Servicii de Consultanta Specializate pentru Consiliile Directoare (board consulting)
Adresa: Str. Mr. Av. Stefan Sanatescu, nr 20, sector 1, Bucuresti
E-mail: [email protected]
Telefon si/sau fax:
  • +(40) 31 103 2673
  • +(40) 21 222 13 06
  • +(40) 728 112 138
Prezentarea companiei
 
Amrop este unul din primii 10 jucatori la nivel mondial in executive search, cu 76 de birouri in 53 de tari ale lumii. Amrop ofera servicii de recrutare pentru pozitii de top si middle management de peste 40 de ani, intrand pe piata locala in 1996. Consultantii Amrop Romania au expertiza intr-o gama larga de industrii si contribuie zilnic prin activitatea lor la dezvoltarea pietei de talente din Romania.

Fiind printre primele trei firme de Executive Search din Romania, Amrop lucreaza indeaproape cu organizatiile locale si multinationale in identificarea talentelor de care acestea au nevoie pentru a-si atinge obiectivele. Intelegerea contextului clientului, identificarea si evaluarea riguroase a candidatilor precum si verificarea din cel putin cinci surse a istoricului fiecarui candidat ales ne fac sa adaugam valoarea pe care organizatiile o asteapta de la un partener strategic.

Pentru noi un proiect de recrutare este de succes atunci cand persoana pe care am plasat-o are o evolutie ascendenta in organizatia pentru care l-am recrutat. Aceasta este masura ultima a succesului. Un proiect de executive search nu se incheie in momentul in care s-a semnat oferta, ci merge dincolo de aceasta etapa.  Avem un proces de integrare in companie, pe care il urmarim atat cu clientul, cat si cu candidatul si ramanem in legatura in anul urmator plasarii.

Trei motive pentru care sa alegi Amrop Romania ca partenerul tau in executive search: o foarte buna cunoastere a PIETEI LOCALE, o echipa de CONSULTANTI SENIORI si accesul la o RETEA GLOBALA de experti.
Servicii / Produse
 
Executive Search – Recrutare Pozitii de Top si Middle Management

Abordarea noastra bazata pe intelegerea contextului si a expertizei specifice domeniului in care se desfasoara procesul de recrutare contribuie la gasirea si atragerea a ceea ce noi in Amrop numim ”Lideri pentru Viitor (Leaders for what's next)” – talente de top, profesionisti capabili sa lucreze la nivel transfrontalier pentru pietele din intreaga lume. Consultantii nostri sunt specializati in multiple industrii: tehnologie, IT, media, bunuri de larg-consum, retail, auto si industrie, servicii financiare, infrastructura, energie, vanzari, pharma etc. si isi iau angajamentul de a intervieva si a aduce in fata clientului toti acei candidati potriviti cerintelor specificate in brief.

Leadership Assessment  – Evaluarea Leadership-ului in cadrul Organizatiei

Instrumentele de evaluare a leadership-ului contribuie la consolidarea pozitionarii competitive a companiilor pe piata si ofera o viziune strategica asupra contextului intern - resurse, nevoile de dezvoltare si capacitatea de a aborda problemele strategice cheie.
Evaluarile de leadership sunt deosebit de utile in situatii legate de schimbari ale managementul superior, planificarea succesiunii, fuziuni sau achiziții, identificarea nevoilor de dezvoltare a mangementului superior, dar si pentru a evidentia punctele tari punctele slabe din cadrul companiei.

Amrop Romania utilizeaza in evaluarea si identificarea celor mai buni candidati atat instrumentele MBTI, de evaluare a comportamentului, cat si solutiile de evaluare SHL pe competente, pentru a obtine informatii obiective si relevante cu privire la profilul si gradul de potrivire a celor recrutati pe proiect. Consultantii Amrop au experienta in dezvoltarea de programe de achizitii de talente si de evaluare de personal, avand expertiza in leadership multicultural, managementul talentului sau management de proiect international.

Board Consulting – Servicii de Consultanta Specializate pentru Consiliile Directoare

Ne ajutam clientii sa identifice si sa numeasca in cadrul Consiliilor Directoare executivi independenti, potriviti cu profilul organizational al companiei. Ne asiguram in acest fel sa pastram echilibrul vizavi de ponderea membrilor cu atributii executive/non-executive, respectiv aptitudinile si experienta acestora versus notorietatea si puterea de reprezentare in exterior.        
Recomandari
 
 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate