Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
 
HR Partner  >  Furnizor
 
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Creasoft, 2020-09-22
Cine, cum si cat de eficient lucreaza de acasa? Aceasta este una dintre cele mai apasatoare intrebari ale liderilor din business, care, de jumatate de an, au majoritatea angajatilor de acasa. Sunt circa 500 de mii de angajati din birouri care inca lucreaza remote, iar monitorizarea muncii lor a devenit o problema critica pentru companii, mai ales ca programul de lucru nu mai este unul clasic.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-09-23
De doi ani, Maria lucreaza ca business analyst intr-o multinationala. A inceput sa lucreze pe acest post in aprilie 2020, la scurt timp de la declansarea pandemiei de coronavirus. Cu foarte putine exceptii, Maria a lucrat doar de acasa, dupa ce angajatorul a decis sa prelungeasca pe termen nelimitat munca remote. In ultima perioada, Maria simte ca nu mai da randament, isi gaseste greu motivatia, a limitat discutiile cu colegii doar la chestiuni legate de munca. Situatia se acutizeaza si nu vrea sa lasa lucrurile asa. Intra in dialog cu chatbot-ul coach.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-09-23
Tehnologia schimba radical modul in care oamenii lucreaza, interactioneaza si gestioneaza proiectele, la birou ori remote. Aceasta duce la eficientizarea activitatii, la scurtarea timpilor de evaluare a performantei si apoi ajuta la imbunatatirea business-ului, pentru ca defectele sunt reparate din mers cu ajutorul soft-urilor. Si acestea sunt doar cateva exemple ale modului in care digitalizarea schimba in mai bine locul de munca. Sa le luam pe rand.
Pus la dispozitie de Sandra Rosu, 2020-09-23
Cum te pozitionezi pe piata muncii globale? Primul pas este optimizarea profilului tau de LinkedIn, pe baza acestui ghid detaliat prezentat de Sandra Rosu, Talent Adviser & Marketing Lead al Amrop Romania. 
Pus la dispozitie de Radu Manolescu, 2020-09-25
Modul in care masuram, in ziua de azi, succesul si performanta companiei ia prea putin sau deloc in considerare impactul acesteia asupra mediului, sanatatii si bunastarii angajatilor sau asupra societatii per ansamblu. Daca vrem sa vedem schimbari reale, in bine, in jurul nostru, credem ca este necesar sa incurajam si sa dezvoltam un alt set de metrici care sa fie adaugate la cele existente si pe baza carora sa evaluam succesul. 
Pus la dispozitie de Learning Architect, 2020-09-30
In aceste luni am fost parteneri cu oameni speciali de L&D: oameni care au indraznit sa continue cu mult curaj, compasiune si creativitate investitia in colegi; care ne-au arat ca invatarea continua mai ales in momente grele pentru ca... la vremuri noi, skilluri noi. Asa ca am lansat o serie de dialoguri cu bune practici, esecuri utile, cu dileme, emotii, actiuni concrete, cu tot ce ne-am luat bun si provocator din lunile anterioare, din rolul de L&D. 
Pus la dispozitie de Learning Architect, 2020-09-30
„The OmniLearning Experience” este, de fapt, modul in care invata oamenii in mod natural in 2020 iar acum poate deveni modul in care invata organizatiile. Learning Architect a creat, pe baza acestui insight, o categorie inovativa de programe de invatare multichannel.
Pus la dispozitie de Stefania Antone, 2020-09-30
Stefania Antone, Managing Partner Learning Architect, povesteste in acest articol despre secretul invatarii digitale si ofera cateva sugestii practice de self-management, testate cu aproximativ o mie de oameni in ultimele sase luni, care genereaza momente constiente de invatare si obiceiuri sanatoase pentru dezvoltarea individuala.
Pus la dispozitie de IziDoc, 2020-09-30
In noul mod de lucru, angajatii lucreaza mai mult de acasa. Ne-am obisnuit deja si stim ca va dura, din motive de protectie a sanatatii in primul rand. Ceea ce mai aduce nou insa aceasta situatie, este cresterea nevoii de retentie a angajatilor. Piata muncii devine una internationala pentru angajatii cu activitate exclusiv online – computer, mail, telefon, ei putand sa inlocuiasca angajatul local.
Pus la dispozitie de Wizrom, 2020-09-30
Cele mai multe companii stiu deja ca solutiile potrivite de software le pot ajuta sa isi gestioneze mai bine resursele, sa isi consolideze performanta interna si sa isi controleze finantele. Cu toate acestea, mult mai putine companii sunt constiente de faptul ca un soft poate fi raspunsul la problemele de eficienta a muncii in echipa sau la imbunatatirea productivitatii si capabilitatilor echipei de HR.
Pus la dispozitie de Smartree, 2020-09-30
S-au publicat normele care stabilesc modalitatea de acordare a sprijinului financiar in valoare de 2.500 de lei, companiilor, pentru fiecare angajat care a lucrat in regim de telemunca in perioada starii de urgenta pentru cel putin 15 zile lucratoare. 
Pus la dispozitie de HART Consulting, 2020-10-01
Oamenii sunt creaturi ale obisnuintei – ne bazam pe rutine pentru a ne gestiona programul, a ramane productivi si a ne mentine sanatosi. Cand rutina se schimba, trebuie sa ne adaptam, sa cream noi strategii sau sa riscam sa fim ineficienti, neproductivi sau chiar nealiniati. Criza COVID-19 a avut un impact semnificativ asupra functionarii echipelor care se confrunta cu provocari comune.
Prezentarea companiei | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Social media
Servicii: Recrutare Pozitii de Top si Middle Management (Executive search), Evaluarea Leadership-ului in cadrul Organizatiei (leadership assessement), Servicii de Consultanta Specializate pentru Consiliile Directoare (board consulting)
Adresa: Str. Mr. Av. Stefan Sanatescu, nr 20, sector 1, Bucuresti
E-mail: office@amrop.ro
Telefon si/sau fax:
  • +(40) 31 103 2673
  • +(40) 21 222 13 06
  • +(40) 728 112 138
Prezentarea companiei
 
Amrop este unul din primii 10 jucatori la nivel mondial in executive search, cu 76 de birouri in 53 de tari ale lumii. Amrop ofera servicii de recrutare pentru pozitii de top si middle management de peste 40 de ani, intrand pe piata locala in 1996. Consultantii Amrop Romania au expertiza intr-o gama larga de industrii si contribuie zilnic prin activitatea lor la dezvoltarea pietei de talente din Romania.

Fiind printre primele trei firme de Executive Search din Romania, Amrop lucreaza indeaproape cu organizatiile locale si multinationale in identificarea talentelor de care acestea au nevoie pentru a-si atinge obiectivele. Intelegerea contextului clientului, identificarea si evaluarea riguroase a candidatilor precum si verificarea din cel putin cinci surse a istoricului fiecarui candidat ales ne fac sa adaugam valoarea pe care organizatiile o asteapta de la un partener strategic.

Pentru noi un proiect de recrutare este de succes atunci cand persoana pe care am plasat-o are o evolutie ascendenta in organizatia pentru care l-am recrutat. Aceasta este masura ultima a succesului. Un proiect de executive search nu se incheie in momentul in care s-a semnat oferta, ci merge dincolo de aceasta etapa.  Avem un proces de integrare in companie, pe care il urmarim atat cu clientul, cat si cu candidatul si ramanem in legatura in anul urmator plasarii.

Trei motive pentru care sa alegi Amrop Romania ca partenerul tau in executive search: o foarte buna cunoastere a PIETEI LOCALE, o echipa de CONSULTANTI SENIORI si accesul la o RETEA GLOBALA de experti.
Servicii / Produse
 
Executive Search – Recrutare Pozitii de Top si Middle Management

Abordarea noastra bazata pe intelegerea contextului si a expertizei specifice domeniului in care se desfasoara procesul de recrutare contribuie la gasirea si atragerea a ceea ce noi in Amrop numim ”Lideri pentru Viitor (Leaders for what's next)” – talente de top, profesionisti capabili sa lucreze la nivel transfrontalier pentru pietele din intreaga lume. Consultantii nostri sunt specializati in multiple industrii: tehnologie, IT, media, bunuri de larg-consum, retail, auto si industrie, servicii financiare, infrastructura, energie, vanzari, pharma etc. si isi iau angajamentul de a intervieva si a aduce in fata clientului toti acei candidati potriviti cerintelor specificate in brief.

Leadership Assessment  – Evaluarea Leadership-ului in cadrul Organizatiei

Instrumentele de evaluare a leadership-ului contribuie la consolidarea pozitionarii competitive a companiilor pe piata si ofera o viziune strategica asupra contextului intern - resurse, nevoile de dezvoltare si capacitatea de a aborda problemele strategice cheie.
Evaluarile de leadership sunt deosebit de utile in situatii legate de schimbari ale managementul superior, planificarea succesiunii, fuziuni sau achiziții, identificarea nevoilor de dezvoltare a mangementului superior, dar si pentru a evidentia punctele tari punctele slabe din cadrul companiei.

Amrop Romania utilizeaza in evaluarea si identificarea celor mai buni candidati atat instrumentele MBTI, de evaluare a comportamentului, cat si solutiile de evaluare SHL pe competente, pentru a obtine informatii obiective si relevante cu privire la profilul si gradul de potrivire a celor recrutati pe proiect. Consultantii Amrop au experienta in dezvoltarea de programe de achizitii de talente si de evaluare de personal, avand expertiza in leadership multicultural, managementul talentului sau management de proiect international.

Board Consulting – Servicii de Consultanta Specializate pentru Consiliile Directoare

Ne ajutam clientii sa identifice si sa numeasca in cadrul Consiliilor Directoare executivi independenti, potriviti cu profilul organizational al companiei. Ne asiguram in acest fel sa pastram echilibrul vizavi de ponderea membrilor cu atributii executive/non-executive, respectiv aptitudinile si experienta acestora versus notorietatea si puterea de reprezentare in exterior.        
Recomandari
 
 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate