Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
 
HR Partner  >  Furnizor
 
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2023-10-31
Majoritatea angajaților indeplinesc sarcini, nu obiective, lucru care intarzie aparitia rezultatelor. Diferenta este ca un obiectiv reprezinta ceea ce vrei sa realizezi, iar un rezultat este modul in care intentionezi sa masori in ce proportie obiectivul a fost atins.
Pus la dispozitie de Nestlers Group, 2023-10-02
Detasarea, delegarea si detasarea transnationala sunt concepte distincte in contextul Codului Muncii din Romania, fiecare avand particularitatile sale. Acestea sunt subiecte de importanta majora in mediul de afaceri si in relatiile de munca, deoarece implica schimbari temporare ale locului de munca si au implicatii semnificative asupra drepturilor si obligatiilor angajatilor si angajatorilor.
Pus la dispozitie de Eucom, 2023-10-31
Eucom a marcat un moment important in istoria lor: trecerea pragului de 100.000 de evaluari lingvistice! Si pentru ca evaluarile reprezinta cifre si statistici, Eucom a adunat date referitoare la evaluari efectuate in 2022 si 2023 (pentru primele 8 luni) si a pregatit o sinteza interesanta.
Pus la dispozitie de Eucom, 2023-10-31
Delia Dragomir, Co-fondator Eucom si gazda podcastului, si Mihail Pricop, Training Manager si Consultant Filozofic la Grupul Autonom, ne incanta in episodul 7 cu idei despre carti, cultura organizationala, investitii in resurse umane, echipe si dezvoltare personala.
Pus la dispozitie de Eucom, 2023-10-31
Pus la dispozitie de Smartree, 2023-10-31
Tu stii cat de importanta este comunicarea in cadrul oricarei organizatii? Daca vei pune accent pe crearea unui plan de comunicare clar si transparent, gradul de productivitate al angajatilor va creste cu siguranta. 
Pus la dispozitie de Smartree, 2023-10-31
Organizatiile din intreaga lume se confrunta in prezent cu numeroase provocari, de la dificultati financiare pana la probleme de personal. Pe fondul aparitiei acestor dificultati, companiile au in plan sa preintampine necesitatile angajatilor, in speranta ca astfel rata de retentie a personalului va fi una mai ridicata. 
Pus la dispozitie de Olivia Podobea, 2023-10-31
Ca lider ai o multime de responsabilitati pe care trebuie sa le indeplinesti. Delegarea sarcinilor si supervizarea acestora se numara printre ele. Insa ti s-a intamplat uneori ca sarcina pe care ai delegat-o sa nu fie indeplinita si sa fii nevoit sa o indeplinesti tu intr-un termen limita, pentru a putea duce la indeplinire obiectivul stabilit?
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2023-10-31
Quiet quitting este un trend care a facut furori pe internet, dar si prin companii, pe tot parcursul anului 2022. Daca nu din cauza faptului ca a fost primul trend lansat de TikTok care a provocat un impact real asupra angajatilor la nivel global, atunci in mod cert pentru ca reflecta just modul in care se simtea forta de munca.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2023-10-31
Am putea crede ca in ultima vreme angajatii si managerii au fost foarte entuziasmati in legatura cu integrarea AI la locul de munca. Insa, revolutia AI ocupa primul loc in topul grijilor angajatilor, dar si a managerilor de pretutindeni. 
Pus la dispozitie de Enayati Medical City, 2023-10-31
Enayati Medical City, Orasul Medical fondat de medicul Wargha Enayati, uneste sub acelasi acoperis doua spitale (chirurgical si de recuperare), o policlinica cu 60 de cabinete, un centru rezidential si o baza de recuperare medicala performanta.
Pus la dispozitie de Marco Polo CEE, 2023-10-31
In aprilie 2020, agentia UE pentru asistenta in imbunatatirea politicilor de dezvoltare sociala, a conditiilor si aspectelor legate de munca, a lansat un survey ce urmareste felul in care cetatentii UE apreciaza conditiile de trai si calitatea vietii in contextul complex generat de pandemia Covid-19.
Pus la dispozitie de Cati Lupascu, 2023-10-31
Care sunt trasaturile cheie ale liderilor exceptionali: Competenta si pasiunea, mentalitatea potrivita, adaptabilitatea, valorile morale si inteligenta emotionala. Afla cum programele EMBA/MBA de top fac diferenta atunci cand educatia intalneste persoana de calitate. 
Pus la dispozitie de Korn Ferry, 2023-10-31
Cele sase tendinte semnificative in achizitia de talente pentru 2024 ofera o privire asupra modului in care tehnologia AI influenteaza atat recrutorii, cat si candidatii, dar si importanta angajarilor timpurii si impactul lor asupra diversitatii si incluziunii. Prioritatile pentru angajarea sunt bazate pe competente, incurajand organizatiile sa se concentreze pe dezvoltarea abilitatilor esentiale.
Pus la dispozitie de Korn Ferry, 2023-10-31
In organizatii exista o importanta crescuta de a aborda declinul loialitatii si angajamentului angajatilor prin utilizarea feedback-ului continuu pentru a stimula schimbari culturale. Acesta pune accentul pe legatura esentiala dintre angajamentul angajatilor, cultura companiei si succesul afacerii.
Pus la dispozitie de Korn Ferry, 2023-10-31
Oare angajatii pierd cu adevarat o cantitate masurabila de putere a creierului? Se indreapta directorii intr-adevar catre o lume secreta de negociatori subterani pentru a plati milioane de dolari hackerilor? Si care este adevaratul motiv pentru care oamenii nu vor sa se intoarca la munca?
Pus la dispozitie de goFLUENT, 2023-11-01
Exploreaza in acest articol modul in care upskillingul competentelor lingvistice redefineste excelenta in industria BPO. Afla cum sa elimini barierele de comunicare si sa te pregatesti pentru viitor.
Pus la dispozitie de goFLUENT, 2023-11-01
A vorbi in limba clientului tau nu este o optiune, ci un imperativ strategic. Afla in acest articol de ce suportul multilingvistic este important pentru imbunatatirea experientei clientilor.
Pus la dispozitie de htss, 2023-11-01
Un plan de cariera subliniaza importanta invatarii si dezvoltarii continue. Atunci cand angajatii vad ca angajatorii lor investesc in cresterea lor, sunt mai predispusi sa ramana loiali si sa contribuie pozitiv la succesul organizatiei. 
Pus la dispozitie de htss, 2023-11-01
In mediul profesional actual, epuizarea profesionala si suprasolicitarea profesionala sunt probleme tot mai prevalente, afectand atat angajatii, cat si organizatiile. Cu toate acestea, recunoasterea semnelor acestor probleme si luarea masurilor corespunzatoare poate face diferenta.
Pus la dispozitie de htss, 2023-11-01
Automatizarea a devenit un factor cheie de eficienta, productivitate si reducere a costurilor. Microsoft Power Automate este un instrument puternic care permite organizatiilor sa isi eficientizeze fluxurile de lucru si sa automatizeze sarcinile repetitive, eliberand timp si resurse valoroase pentru activitati strategice. 
Pus la dispozitie de BIA, 2023-11-01
Suntem intr-o perioada in care multe bugete sunt „inghetate". Si parca toti asteptam sa vedem ce se intampla cu adoptarea noilor masuri fiscale si cu efectele pe care le vor avea. Din acest motiv si salariile poate au stagnat anul acesta sau au crescut cu procente mai mici decat in anii precedenti.
Pus la dispozitie de BIA, 2023-11-01
Comunicare, atentie, gandire analitica sunt doar cateva dintre abilitatile de care tii cont in evaluarea unui candidat. Insa pentru ca echipa ta sa faca fata contextului actual, trebuie sa tii cont in recrutare si de o abilitate critica, aceea de a rezolva problemele.
Pus la dispozitie de CODECS, 2023-11-01
Este timpul pentru stilul modern de leadership si liderul nou! In cei 30 de ani de lucru cu sute de organizatii, am invatat ca una din paradigmele pe cat de simpla in aparenta, pe atat de complexa atunci cand ne raportam la practica si implementarea ei propriu-zisa va ramane mereu axiomatica.
Pus la dispozitie de Amrop Romania, 2023-11-27
Amrop Romania a participat la Conferinta Globala Leadership Intelligence organizata de AESC in Londra la inceputul lunii noiembrie 2023. Am discutat despre diversitate si incluziune, etica si inteligenta artificiala (AI), impactul leadershipului, aplicatii AI in resurse umane, informatii despre pianta de talente si perspective globale asupra sustenabilitatii afacerilor.
Pus la dispozitie de KPMG Romania, 2023-11-27
​Majoritatea companiilor romanesti nu investesc in programe de leadeship – doar 45% dintre companiile participante la studiul ”Leadership si Followership in organizatiile din Romania”, realizat de KPMG in Romania in parteneriat cu Casa Paleologu, au declarat ca aloca resurse in acest scop. Aceasta este una dintre principalele concluzii ale studiului, ce isi propune sa exploreze practicile privind dezvoltarea liderilor in cadrul organizatiilor din Romania.
Pus la dispozitie de HART Consulting, 2023-11-27
Putem vorbi de cateva caracteristici universale care definesc un bun leadership, indiferent de context? ​Andreea Mihnea, Chief People Officer, First Bank, ne-a oferit cateva raspunsuri.
Pus la dispozitie de Olivia Podobea, 2023-11-27
Inceputurile la un nou loc de munca pot fi provocatoare, mai ales dupa o perioada lunga de stabilitate. De aceea, prin intermediul acestui articol scris din perspectiva unui angajat ce a trecut prin mai multe perioade de proba, poti afla cateva indemnuri ce te vor ajuta sa treci mai usor peste aceasta etapa.
Pus la dispozitie de Olivia Podobea, 2023-11-27
Te-ai intrebat vreodata unde este locul in care te regasesti mai mult ca angajat, intr-o corporatie sau contribuind la cresterea unei afaceri mai mici? Accesand acest link poti afla cum contribuie ambele medii la dezvoltarea din punct de vedere profesional.
Pus la dispozitie de Eucom Business Language, 2023-11-27
Dezvoltarea profesionala a ramas in centrul discutiilor cu experti HR. Dupa episodul 7, Delia Dragomir, CEO si Co-Founder Eucom, a continuat sa gazduiasca discutii in podcastul HeRoe.s HRing. 
Pus la dispozitie de Eucom Business Language, 2023-11-27
Intr-un context de afaceri in continua schimbare, evolutia profesionala devine o necesitate, nu doar o optiune. Aceasta functioneaza ca o cheie ce deschide drumul spre succesul individual si cresterea organizationala. Cresterea personala a angajatilor influenteaza direct prosperitatea companiilor, creand un ciclu benefic de evolutie si inovatie.
Pus la dispozitie de Eucom Business Language, 2023-11-27
Limbile straine au fost intotdeauna un subiect fascinant si complex, dar in era globalizarii si a tehnologiei avansate, ele au capatat o importanta si mai mare. Hai sa exploram cateva aspecte interesante despre limbile straine si influenta lor in lumea contemporana!
Pus la dispozitie de Smartree, 2023-11-27
Automatizarea diverselor procese la nivel de companie joaca un rol din ce in ce mai important in atingerea obiectivelor organizatiei si in mentinerea competitivitatii acesteia in piata, intr-o perioada marcata de un dinamism accentuat in ceea ce priveste schimbarile de abordare a planurilor si strategiilor de business. 
Pus la dispozitie de Smartree, 2023-11-27
Un sondaj privind sperantele si temerile angajatilor la nivel mondial, realizat de PwC in 2023, a dezvaluit faptul ca acestia sunt deschisi la noi provocari si la dobandirea de noi abilitati. De asemenea, studiul a adus in discutie si dificultatile cu care se confrunta liderii din organizatii la momentul actual.
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2023-11-28
Sfarsitul de an este un moment important de bilant pentru toate companiile si o ocazie de a aprecia eficacitatea procesului de managementul performantei. Unele companii demareaza procese complexe de evaluare, dar ce e de facut daca organizatia nu dispune de un astfel sistem de evaluare complex si cuprinzator?
Pus la dispozitie de Radu Manolescu, 2023-11-28
In ciuda impactului dovedit asupra productivitatii si a unor statistici care ar trebui sa traga un semnal de alarma (problemele de sanatate mintala costa tarile dezvoltate 3-4% din PIB), schimbarea ramane lenta.
Pus la dispozitie de BIA Human Capital Solutions, 2023-11-28
Dupa angajarile numeroase in urma pandemiei globale, vedem multe corporatii, in special cele din sectorul IT care au inghetat angajarile sau anunta disponibilizari. Indiferent daca lucrezi intr-o companie cu peste 500 de angajati sau intr-un start-up, disponbilizarile nu sunt niciodata usoare.
Pus la dispozitie de BIA Human Capital Solutions, 2023-11-28
76% dintre angajati si persoanele aflate in cautarea unui loc de munca au spus ca diversitatea este importanta atunci cand se iau in considerare ofertele de munca, arata un studiu Glassdoor, desfasurat in 2021. Un studiu realizat de McKinsey a constatat ca organizatiile cu echipe executive diverse au depasit performanta colegilor din industrie cu 21% in ceea ce priveste profitabilitatea.
Pus la dispozitie de htss, 2023-11-28
Managerii de astazi sunt asteptati sa fie nu doar lideri, ci si strategi agili, inovatori priceputi la tehnologie si buni comunicatori. Pentru a indeplini in mod eficient aceste roluri in expansiune, managerii au nevoie nu doar de experienta, ci si de invatare continua.
Pus la dispozitie de htss, 2023-11-28
Orele suplimentare excesive nu numai ca maresc costurile cu forta de munca, dar pot duce si la epuizarea angajatilor si la scaderea productivitatii. Pentru a mentine un echilibru sanatos intre viata profesionala si cea privata, controland in acelasi timp cheltuielile, este esential sa implementezi eficient limitarile privind orele suplimentare ale angajatilor.
Pus la dispozitie de CODECS, 2023-11-28
A fi manager in ziua de azi inseamna a avea o munca dificila si pretentioasa, care necesita o serie de aptitudini, atitudini si comportamente distinctive. In cadrul programelor CODECS Business School Professional le prezentam pe cele mai importante dintre ele.
Pus la dispozitie de CODECS, 2023-11-28
Coaching-ul este o modalitate puternica de dezvoltare personala si profesionala, oferind instrumentele si cunostintele necesare pentru a atinge potentialul maxim. Iata sase carti de la CODECS care merita sa fie pe lista ta de lectura pentru o evolutie semnificativa.
Pus la dispozitie de Wizrom, 2023-11-28
Descopera cum poti sa depasesti cu succes momentele de schimbari majore in piata, reorganizarile interne sau evenimentele neprevazute! Materialul Wizrom, 5 motive pentru care ai nevoie de un soft de resurse umane in vremuri incerte, iti dezvaluie strategiile esentiale pentru a-ti asigura compania in fata provocarilor neasteptate.
Pus la dispozitie de Valoris HR, 2023-11-28
In cadrul industiilor dinamice in care activam cu totii, achizitionarea talentelor reprezinta un aspect esential. Abordarea conventionala in recrutare devine tot mai depasita, odata cu evolutia si diversificarea industriilor. Nevoia de competente specializate este tot mai acuta, iar gasirea angajatilor potriviti pentru rolurile specializate necesita azi mult mai mult decat un proces standard de recrutare.
Pus la dispozitie de Emanoil Draganescu, 2023-11-28
Vorbeste cu oricine are ceva experienta in managementul relatiilor cu clientii si iti va spune ca pentru a putea avea relatii de calitate, ai nevoie de procese puternice si oamenii cat mai bine pregatiti. In acest articol insa am sa vorbesc de un aspect deseori neglijat si anume managementul asteptarilor.
Prezentarea companiei | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Social media
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2023-11-28
Sfarsitul de an este un moment important de bilant pentru toate companiile si o ocazie de a aprecia eficacitatea procesului de managementul performantei. Unele companii demareaza procese complexe de evaluare, dar ce e de facut daca organizatia nu dispune de un astfel sistem de evaluare complex si cuprinzator?
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2023-10-31
Majoritatea angajaților indeplinesc sarcini, nu obiective, lucru care intarzie aparitia rezultatelor. Diferenta este ca un obiectiv reprezinta ceea ce vrei sa realizezi, iar un rezultat este modul in care intentionezi sa masori in ce proportie obiectivul a fost atins.
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2023-09-29
Evaluarea 360 este instrument agil de masurare a performantei, care aduce un plus de claritate, de precizie si de obiectivitate evaluarii standard. Dar, ca orice instrument, el trebuie reglat, iar acest lucru se face prin adresarea unor intrebari specifice, în functie de scopul evaluarii.
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2023-08-31
Co-Factor pune la dispozitia partenerilor sai un instrument 100% personalizabil, oferind fiecarui angajat o vizibilitate clara asupra tabloului sau de performanta, permitand o evaluare completa si complexa a fiecărui angajat si a intregii organizatii. 
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2023-08-31
Evaluarile sunt o parte critica a oricarei strategii eficiente de management al performantei, dar un sistem standard, prin raportari directe, nu ofera toate avantajele evaluarii 360.
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2023-07-27
Poate ai observat si tu ca primirea unui feedback e intotdeauna insotita de o oarecare emotie... Dar feedback-ul este un instrument indispensabil, extrem de util pentru cresterea performantei si a implicarii angajatilor, iar, dintre toate, s-a demonstrat ca feedback-ul pozitiv are o eficientă sporita in orice organizatie.
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2023-07-27
O buna cultura a comunicarii se bazeaza pe procesele de feedback si este un indicator-cheie pentru sanatatea companiei. Dar abordarile manageriale sunt diferite si nu întotdeauna angajatii primesc feedback sau feedback-ul pe care il primesc nu este suficient de lamuritor, nu-i ajuta sa-si creasca performanta.
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2023-06-29
35% dintre angajatii romani sunt stresati la locul de munca (Gallup), iar principala cauza a stresului este (ne)indeplinirea obiectivelor fixate. Acest lucru nu se datoreaza neputintei lor de a performa, ci, de cele mai multe ori, lipsei de sprijin din partea superiorilor in procesul de atingerea obiectivelor. Angajatii se simt abandonati, lasati sa se descurce pe cont propriu. Multi se plang ca managementul le fixeaza un target nerealist, fortandu-le limitele. 
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2023-06-29
Angajatii sunt primii ambasadori de brand, dar nu singurul canal prin care o companie isi construieste reputatia sau ceea ce numim employer branding. Un brand de angajator puternic este recunoscut pentru cultura sa organizationala, pentru oportunitatile de dezvoltare si avansare pe care le au angajatii in cariera, pentru beneficiile si recompensele oferite, dar si pentru valorile si angajamentul fata de angajati si clienti sau pentru programele de responsabilitate sociala.
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2023-05-30
TOTUL incepe cu o idee. Orice inovatie, orice plan de actiune sau orice viziune pentru viitor are la baza o IDEE, care apare ca rezultat al procesului de gandire si creativitate. Ideile sunt sursa de inovatie in orice domeniu. Prin impartasirea, gestionarea si promovarea ideilor, adica prin procesul de IDEA MANAGEMENT, se poate stimula creativitatea, se poate spori inovatia, se pot produce schimbari pozitive.
Pus la dispozitie de Co-Factoe, 2023-04-28
Comunicarea interna este unul dintre cei mai importanti piloni organizationali. Dar chiar si cea mai elaborata strategie de comunicare nu va functiona daca angajatii nu-si citesc mesajele. Daca vrei sa construiesti o comunicare autentica, mesajele tale trebuie sa bifeze cateva conditii de baza, sintetizate in doua reguli memorabile.
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2023-04-28
Cultura organizationala determina, in mare masura, succesul sau falimentul organizational, avand un impact urias asupra performantei. Dar ce inseamna o cultura sanatoasa, cum recunoastem o cultura toxica si, mai ales, ce instrumente au companiile la indemana pentru a cultiva un mediu de lucru pozitiv si de sustinere?
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2023-02-28
Retentia angajatilor este un aspect crucial, de care depinde succesul oricarei companii. Pastrarea talentelor devine o misiune din ce in ce mai dificila, caci angajatii sunt mult mai activi pe piata muncii si mai dornici sa faca o schimbare profesionala, incurajati, mai ales, de modul de lucru hibrid. Am intocmit o lista scurta a celor mai frecvente motive pentru care angajatii decid sa paraseasca o companie.
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2023-02-28
Pentru ca luna martie debuteaza cu Ziua Martisorului, ne-am inspirat din cultura populara pentru a va darui acest martisor virtual - idei despre cum aceasta zi speciala poate contribui la consolidarea culturii organizationale.
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2023-01-31
Lipsa de timp, resurse sau motivatie sunt principalele motive pentru care doar 16% dintre oameni sunt capabili sa-si urmeze rezolutiile si sa-si atinga obiectivele. Cum pot rezolva companiile aceasta problema?
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2022-12-02
Evaluarea anuala este un moment de bilant, pregatit cu extrema atentie de HR si asteptat cu nerabdare de angajati, un bilant absolut necesar si util, de o importanta strategica. Studii recente au scos la iveala nevoia angajatilor de a fi evaluati nu doar prin calcularea cantitativa a performantei lor, ci si prin analiza aptitudinilor.
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2022-10-31
Ne vine sa credem sau nu, se apropie finalul acestui an - un motiv intemeiat de evaluare a rezultatelor. Se zice ca ce nu poti masura, nu poti imbunatati. In acest sens, s-ar spune ca orice sistem standard de evaluare a performantei, care colecteaza feedback prin raportari directe, poate fi util.
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2022-10-31
Cea mai des intalnita intrebare pe care ne-au pus-o clienții nostri este "Care sunt intrebarile potrivite in Evaluarea 360?". Am considerat utila trecerea in revista a principalelor intrebari, grupate pe categorii, pentru a va usura sarcina evaluarii. Bineinteles, trebuie sa tineti seama de scopul evaluarii – evaluarea performantei sau gasirea unor solutii optime pentru dezvoltarea profesionala a angajatilor.
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2022-09-30
“Performance Management” este, poate, cea mai uzitata sintagma organizationala din ultimii ani in companiile din intreaga lume. Si nu doar pentru ca s-a dovedit un instrument eficace de management corporativ, ci, mai ales, pentru ca el contribuie la crearea unui mediu in care oamenii pot performa in adevaratul sens al cuvantului.
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2022-09-30
Q4 este cel mai precipitat trimestru in viata oricarei companii. E ultima sansa a angajatilor de a performa pe anul in curs, de a-si indeplini sau depasi target-ul, de a se apropia de bonusurile care stralucesc ademenitor la orizont.
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2022-08-30
Beneficiile materiale fac lucrurile sa mearga minunat, iar angajatii sunt fericiti sa primeasca recunoasterea financiara, atat timp cat compania dispune de bugete specifice pentru bonusuri, cresteri salariale si stimulente. Dar ce faci cand aceste bugete sunt blocate? Dintr-un motiv sau altul, la un moment dat, aceasta situatie i s-ar putea intampla oricui. 
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2022-06-29
In ultimul timp, tot mai multe companii organizeaza programe inovatoare de recunoastere non-financiara, precum sistemele de puncte sau panoul social, si recompenseaza chiar si nominalizarile, pentru a include cat mai multi angajati in cercul aprecierii. Descopera ce impact are recunoasterea angajatilor in cadrul organizatiilor.
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2022-06-29
Co-Factor admira profund si sprijina activ companiile care sunt dornice sa-si imbunatateasca procesele organizationale si care sunt suficient de curajoase pentru a lua in serios jocul la locul de munca. De aceea, am pregatit pentru tine informatii utile despre cum si unde poate fi folosita gamificarea.
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2022-05-25
Pentru companii, digitalizarea a adus in prim-plan comunicarea in timp real, 24 de ore din 24, si a schimbat complet regulile. Multor organizatii le lipseste digitalizarea in procesul lor de comunicare (internă sau externa), in timp ce altele se confrunta cu provocarea de a umaniza comunicarea, digitalizandu-si, in acelasi timp, procesele organizationale. 
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2022-05-25
Evaluarile sunt esentiale pentru orice strategie eficienta de management al performantei si o parte importanta a sistemului general de masurare a performantei. Descopera care sunt beneficiile evaluarilor 360 si care sunt intrebarile potrivite pentru o astfel de evaluare.
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2022-04-28
Folosind resurse profesionale de un inalt nivel si intreaga experienta practica acumulata, Co-Factor si KPMG Romania au pregatit o serie de intrebari, atent structurate, pe un subiect challenging: Managementul Performantei. La finalul assessment-ului, in functie de raspunsurile tale, se va genera o diagnoza completa a nivelului de performanta din compania ta, pentru a te ajuta sa identifici cat mai clar realitatea si potentialul organizatiei.
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2022-04-28
Paradoxal, intalnirile individuale cu angajatii (one-to-one) pot elibera agendele managerilor si ii pot ajuta sa castige timp suplimentar. Si asta nu e tot! Am pregatit pentru tine un prim episod in care vom detalia ce este o intalnire one-to-one, cum se pregateste o astfel de intalnire, cat e recomandat sa dureze si care este frecventa.
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2022-02-28
Descopera cum poate fi crescut nivelul individual, de echipa sau organizational de implicare si care sunt cele 5 principii de baza pentru a creste implicarea angajatilor.
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2021-11-29
Descopera cum poti stimula implicarea angajatilor in perioada sarbatorilor. Am pregatit un material care sa vina in sprijinul acelor lideri pentru care pilonul employee engagement este unul important in arhitectonica organizatiei. 
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2021-10-27
Pornind de la nevoia acuta de monitorizare si strategizare a fiecarei etape din companiile dezvoltate, avand un volum mare de angajati si confruntandu-se cu numeroase provocari zi de zi, liderii si managerii din organizatii incep sa constientizeze din ce in ce mai mult nevoia de a seta obiective foarte clare si de a avea tot timpul un sistem digital integrat pentru gestionarea rezultatelor obtinute. Descopera ce sunt OKR-urile.
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2021-10-27
Nevoia psihologica de feedback (raspuns la actiune) este una de baza, iar implinirea ei contribuie la dezvoltarea noastra. Cuvantul "feedback" se aude, probabil, cel mai des intr-o companie. Si nici nu e de mirare, caci echilibrul, in cadrul oricarei organizatii, este asigurat de o buna comunicare intre membrii echipei, iar feedbackul este un element absolut necesar pentru imbunatatirea comunicarii si cresterea performantei. 
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2021-10-01
Din dorinta de a va oferi acces la resurse cat mai inspirationale, am invitat o serie de experti HR de top din Romania sa impartaseasca experienta lor in materie de programe generatoare de engagement. Printre instrumentele utile si solutiile testate de ei insisi, s-au evidentiat cateva directii ce pot fi ramificate in actiuni tactice de generare de engagement. 
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2021-10-01
Raspunsurile celor 14 specialisti in HR la problema randamentului in training reunesc instrumente utile de HR si idei de actiuni care ajuta la fixarea, internalizarea si aplicarea in practica a competentelor dobandite in cadrul trainingurilor pentru a genera valoare adaugata tangibila.
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2021-08-31
De la nevoia acuta de digitalizare a proceselor strategice de HR, la cresterea engagementului sau eficientizarea procesului de onboarding, trecem in revista cele mai importante 5 probleme intalnite in organizatii si prezentam o solutie la indemana.
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2021-08-31
Am invitat o serie de experti HR de top din Romania sa impartaseasca experienta lor in materie de programe generatoare de engagement. Iti prezentam cateva instrumente utile si solutii aplicate, care se evidentiaza prin conturarea de actiuni tactice de generare de engagement.
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2021-07-16
14 experti HR de top din Romania ne impartasesc experienta lor bogata in materie de stimulare a creativitatii angajatilor si ne fac recomandari de instrumente si idei pentru a declansa potentialul creativ al angajatilor intr-un material din seria “Idei care dau idei”. La sfarsitul acestui articol, puteti accesa linkul care va va conduce la documentul integral.
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2021-07-16
PROIECT PREMIAT in cadrul Galei Premiilor de Excelenta HR Bucuresti, 2015, Categoria “Managementul Performantei”. Obiectivele au fost stabilite in urma unui audit initial, organizat de Co-Factor, audit la care a participat managementul de top si care a vizat subiecte organizationale strategice, cu scopul cresterii implicarii si performantei angajatilor.
 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011-2023 HR Club. Toate Drepturile Rezervate