Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
 
HR Partner  >  Furnizor
 
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Cristina Ion, 2020-08-31
Care au fost factorii de succes de pana acum in retail? Cristina Ion, Knowledge Manager & Talent Partner al Amrop Romania, marcheaza 4 exemple de bune practici de luat in considerare de acum inainte, in acest articol publicat de Business Review.
Pus la dispozitie de Consiergo, 2020-08-19
Stim ce gandesti: un concierge este un lux pentru persoanele care stau la hoteluri de cinci stele si iau masa la restaurante cu stele Michelin. Dar daca iti spunem ca serviciile de concierge ar putea fi un beneficiu pentru angajatii din compania ta? Si nu doar pentru top manageri. Concierge-ul poate deservi toate nivelurile unei organizatii si aproape in orice mediu de lucru.
 
Pus la dispozitie de Ioana Dumitru, 2020-08-28
Ioana Dumitru, Directorul departamentului de Externalizare din cadrul Romanian Software, a scris in Revista Cariere un articol despre beneficiile externalizarii proceselor de HR in contextul pandemiei. "Criza sanitara a pus departamentele de HR in fata multor provocari si, cu siguranta, a testat capacitatea de rezistenta a profesionistilor din acest domeniu. Multe aspecte legate de modul de lucru s-au schimbat aproape peste noapte, insa companiile s-au adaptat din mers si au cautat solutii pentru a-si proteja angajatii si business-urile."
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-08-28
De la interactiunea virtuala prin mesaje personalizate, interviuri la distanta pentru care te pregatesti la fel ca atunci cand mergi la birou pana la teste grila interactive, care scurteaza procesul de selectie, sunt numeroase metodele prin care expertii HR isi eficientizeaza procesele de recrutare intr-un an in care lumea afacerilor a devenit preponderent una virtuala. Sa vedem care sunt cele mai eficiente si rapide metode prin care liderii HR atrag talentele de pe piata si de ce aleg sa externalizeze procesele de recrutare.
Pus la dispozitie de Creasoft, 2020-08-28
Cine, cum si cat de eficient lucreaza de acasa? Aceasta este una dintre cele mai apasatoare intrebari ale liderilor din business, care, de jumatate de an, au majoritatea angajatilor de acasa. Sunt intre 300 si 400 de mii de angajati din birouri care inca lucreaza remote, potrivit estimarilor Creasoft.
Pus la dispozitie de BIA HR, 2020-08-31
In perioada martie - iunie, cei 3,5 milioane de copii de varsta scolara din Romania au experimentat in masa scoala online. Inainte de inceperea noului an scolar, autoritatile au anuntat revenirea elevilor in clase reale, nu virtuale. Decizia a nascut multiple polemici, dar nimeni nu stie cu certitudine care este varianta ideala.
Pus la dispozitie de Mariana Cosenco, 2020-08-31
Platim tribut pentru educatie. Scoala este prima particica de lume mare, reala, care vine in intampinarea copilului si care ar trebui sa il sprijine pe copil sa se desprinda de mediul parintesc. Scopul final al scolii nu este sa indese cunostinte in capetele copiilor ci mai degraba sa le rafineze o identitate de sine separata de turma.
Pus la dispozitie de Smartree, 2020-08-31
Legea Kurzarbeit, o initiativa a mediului de afaceri romanesc, a fost initial dezvoltata in Germania si va avea aplicabilitate si in Romania, fiind reglementata prin Ordonanta de Urgenta nr. 132/2020. Kurzarbeit este o masura de flexibilizare a raporturilor de munca intre angajatori si salariati, pe termen scurt, in scopul mentinerii stabilitatii locurilor de munca pe timp de criza, cum este si cea pe care o traversam. 
Pus la dispozitie de Mihai Popa-Radu, 2020-08-31
Popularitatea din ce in ce mai crescuta a mindfulness din ultimii ani a dus la un val de informatii, cursuri si servicii in jurul acestui subiect. Practicat corect, mindfulness ofera foarte multe beneficii. De aceea, in acest articol, am abordat cateva din intrebarile si subiectele care apar frecvent in discutiile din cadrul programelor noastre de Mindful Leadership. 
Pus la dispozitie de HART, 2020-08-31
Intr-un moment in care liderii iau decizii in conditii de presiune ridicata si cu bugetele mai stranse ca niciodata, abordarea problemelor oamenilor dificili este extrem de complicata. Afla din articolul nostru care sunt cele mai frecvente situatii in care recomandam organizatiilor sa arunce o alta privire asupra datelor Hogan pe care le detin deja si cum le pot utiliza. 
Pus la dispozitie de IBR, 2020-09-01
Dr. Emanuela Savu a preluat Conducerea Institutului Bancar Roman (IBR) cu doua saptamani inainte de izbucnirea crizei COVID-19. De formatie economist, detinatoarea unui doctorat in economie, a lucrat inca de la debutul profesional in cadrul IBR, parcurgand ierarhic toate treptele. A contribuit fundamental la toate etapele de formare profesionala post-decembrista a bancherilor, inclusiv in perioada dificila de tranzitie la economia de piata. 
Pus la dispozitie de SAP, 2020-09-02
Achizitia de oameni talentati reprezinta unul dintre cele mai importante roluri ale departementului de HR, insa nevoia de adaptare la provocarile si oportunitătile noii realitati determina schimbari masive în practicile de recurtare. Astfel, solutiile care ofera un grad crescut de eficienta recrutorilor – atat raportat la timp, cat si la buget – vor fi elemente diferentiatoare în ceea ce tine de calitatea resursei umane atrasa de companii, respectiv experienta angajatilor.
Pus la dispozitie de A_BEST, 2020-09-09
A_BEST (http://www.abest.ro/), unul dintre cele mai mari centre independente de invatare a limbilor straine din Romania, functioneaza la acest moment  integral in mediul virtual, in contextul COVID-19. Astfel, echipa de traineri si traducatori A_BEST asigura in continuare remote servicii lingvistice de calitate, pentru companiile care activeaza pe piete straine si pentru care comunicarea eficienta si rapida cu partenerii de afaceri este vitala.  
Pus la dispozitie de Creasoft, 2020-09-22
Cine, cum si cat de eficient lucreaza de acasa? Aceasta este una dintre cele mai apasatoare intrebari ale liderilor din business, care, de jumatate de an, au majoritatea angajatilor de acasa. Sunt circa 500 de mii de angajati din birouri care inca lucreaza remote, iar monitorizarea muncii lor a devenit o problema critica pentru companii, mai ales ca programul de lucru nu mai este unul clasic.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-09-23
De doi ani, Maria lucreaza ca business analyst intr-o multinationala. A inceput sa lucreze pe acest post in aprilie 2020, la scurt timp de la declansarea pandemiei de coronavirus. Cu foarte putine exceptii, Maria a lucrat doar de acasa, dupa ce angajatorul a decis sa prelungeasca pe termen nelimitat munca remote. In ultima perioada, Maria simte ca nu mai da randament, isi gaseste greu motivatia, a limitat discutiile cu colegii doar la chestiuni legate de munca. Situatia se acutizeaza si nu vrea sa lasa lucrurile asa. Intra in dialog cu chatbot-ul coach.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-09-23
Tehnologia schimba radical modul in care oamenii lucreaza, interactioneaza si gestioneaza proiectele, la birou ori remote. Aceasta duce la eficientizarea activitatii, la scurtarea timpilor de evaluare a performantei si apoi ajuta la imbunatatirea business-ului, pentru ca defectele sunt reparate din mers cu ajutorul soft-urilor. Si acestea sunt doar cateva exemple ale modului in care digitalizarea schimba in mai bine locul de munca. Sa le luam pe rand.
Pus la dispozitie de Sandra Rosu, 2020-09-23
Cum te pozitionezi pe piata muncii globale? Primul pas este optimizarea profilului tau de LinkedIn, pe baza acestui ghid detaliat prezentat de Sandra Rosu, Talent Adviser & Marketing Lead al Amrop Romania. 
Pus la dispozitie de Radu Manolescu, 2020-09-25
Modul in care masuram, in ziua de azi, succesul si performanta companiei ia prea putin sau deloc in considerare impactul acesteia asupra mediului, sanatatii si bunastarii angajatilor sau asupra societatii per ansamblu. Daca vrem sa vedem schimbari reale, in bine, in jurul nostru, credem ca este necesar sa incurajam si sa dezvoltam un alt set de metrici care sa fie adaugate la cele existente si pe baza carora sa evaluam succesul. 
Prezentarea companiei | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Social media
Pus la dispozitie de KPMG Romania, 2019-10-25
Metoda design thinking poate fi un instrument valoros in transformarea procesului de management al performantei. Folosirea tehnologiei pentru gestionarea performantei poate contribui semnificativ la imbunatatirea experientei angajatului, aducand atat beneficii de eficienta cat si mai multa valoare in proces.
Pus la dispozitie de KPMG Romania, 2019-05-31
A 5-a editie a studiului KPMG Global CEO Outlook releva ca mai mult de jumatate dintre directorii executivi (CEO) intervievati sunt increzatori in succes, dar sunt realisti, 53% estimand o crestere moderata de 2% pentru urmatorii trei ani (in scadere de la 55% in 2018). Similar cu editia precedenta, liderii in afaceri mentin estimarea pozitiva pentru cresterea economiei globale in urmatorii trei ani, desi numarul acestora a scazut de la 67% la 62% in ultimele 12 luni. Increderea in viitor este intarita si de politicile de angajare, 36% dintre CEO estimand ca vor creste numarul angajatilor cu peste 6% in urmatorii trei ani.
Pus la dispozitie de KPMG Romania, 2018-03-28
Progresul tehnologic, schimbarile demografice, economice si sociale au dus la cresterea importantei unor competente care nu demult erau vazute doar ca "nice-to-have".  Incepand cu modul in care educam copiii in sistemul de invatamant, pana la competentele pe care le dezvoltam la angajatii nostri, pregatirea indivizilor pentru noua era a muncii este unul din subiectele care ar trebui să fie pe agenda tuturor guvernelor si organizatiilor, HR-ul avand un rol de architect in acest proces.
Pus la dispozitie de KPMG Romania, 2017-08-28
Industria de outsourcing se confrunta, si ea, cu o serie de provocari in ceea ce priveste managementul HR, provocari generate atat de modelul de business, dar si de caracteristicile demografice ale fortei de munca. Cateva dintre solutiile folosite de organizatiile din aceasta industrie pot fi interesante si pentru alte sectoare de activitate.
Pus la dispozitie de KPMG, 2017-07-28
Productivitatea a reprezentat intotdeauna un indicator masurat de organizatii in toate procesele de business, fiind definita ca un raport simplu intre efort versus rezultate. In contextul in care organizatiile trec prin procese complexe de schimbare, productivitatea poate fi afectata de o serie de factori. Concentrarea pe crearea unei culturi organizationale puternice ajuta la gestionarea riscului de productivitate scazuta. 
Pus la dispozitie de KPMG, 2017-06-30
Atentia acordata metricilor si indicatorilor de HR a crescut in ultima perioada, devenind o prioritate pentru multe organizatii.
Care sunt indicatorii de HR relevanti pentru organizatia noastra, cum ii putem monitoriza in mod eficient, ce abilitati sunt necesare in HR pentru a identifica, evalua și monitoriza indicatorii astfel incat sa crestem valoarea adaugata adusa organizatiei? 
Pus la dispozitie de KPMG, 2017-05-31
Impozitul pe gospodarii este subiectul cel mai fierbinte din ultima luna. Toata lumea pare sa aiba o parere pe acest subiect si e foarte bine ca se discuta public despre aceste lucruri.
Din perspectiva noastra, implementarea unui nou sistem de impozitare al persoanelor fizice nu se poate face peste noapte. Va invitam sa cititi despre acest subiect, cat si despre alte teme de HR in cadrul editiei Mai a KPMG People Services Newsletter.
Pus la dispozitie de KPMG, 2017-02-27
Am vorbit la conferinta anuala de fiscalitate a KPMG Romania despre profilul angajatului in 2020. Am vorbit despre tendintele care influenteaza piata fortei de munca, respectiv mixul de generatii, globalizare, schimbari legislative, tehnologice. Toti acesti factori au impact asupra fortei de munca, si in acest context, indivizii, companiile si guvernele trebuie sa se preocupe de modul in care se adapteaza si gestioneaza schimbarile ce vor schimba semnificativ peisajul fortei de munca in doar cativa ani. 
Pus la dispozitie de MMM Consulting, 2017-02-27
Un articol interesant, cu o abordare realista si actuala asupra schimbarilor din organizatii din prisma unor factori esentiali :
•         Comunicarea - crearea unui limbaj comun in intelegerea nevoilor personale in interactiunile sociale de la locul de munca si din societate
•         Productivitatea personala si capacitatea de a forma obiceiuri si rutine productive
•         Intelegerea motivatiilor personale si crearea unui mediu de lucru cu relatii si obiective asumate
Pus la dispozitie de KPMG Romania, 2016-04-28
KPMG in Romania a lansat recent studiul intitulat “Salariul minim in Europa in contextul detasarilor transnationale”. Studiul furnizeaza informatii despre reglementarile privind salariul minim in statele membre UE, ale Spatiului Economic European si in Confederatia Elvetiana, si isi propune sa fie un instrument util pentru angajatorii care detaseaza personal in alte state member, astfel incat acestia sa aiba o viziune mai clara asupra cerintelor legislative din aceste state.
Pus la dispozitie de KPMG Romania, 2016-03-30
Studiile de opinie a angajatilor se utilizeaza in ultimii ani la scara larga. Insa, in ciuda investitiei, de multe ori considerabile, de timp si resurse financiare, eficienta acestor studii s-a dovedit a fi una scazuta. Care sunt de fapt motivele?
Pus la dispozitie de KPMG Romania, 2016-01-29
In era internetului si a digitalizarii se discuta, din ce in ce mai mult, despre spatiul de lucru virtual, ce poate inlocui modul traditional de lucru. Desi exista o serie de avantaje evidente, companiile sunt inca rezervate in a adopta, in general, sisteme de lucru de la distanta. Acestea se tem ca astfel de sisteme ar putea avea impact negativ asupra productivitatii angajatilor. Citeste mai multe detalii in buletinul lunar People Services al KPMG.
Pus la dispozitie de KPMG Romania, 2016-01-28
Multe organizatii vad imbatranirea fortei de munca ca pe o provocare semnificativa, avand in vedere cresterea proportiei persoanelor in varsta comparativ cu persoanele de varsta activa. Planificarea strategica a fortei de munca, strategiile sanatoase de atragere si retentie a talentelor, transferul de cunostinte, planificarea succesiunii – sunt doar cateva dintre solutiile pe care acestea le pot avea in vedere pentru a raspunde acestei provocari. 
Pus la dispozitie de KPMG Romania, 2015-07-30
Se vorbeste des in zilele noastre despre HR Analytics, desi subiectul este inca intr-o etapa embrionara. Un raport recent al KPMG pe baza unui studiu international releva ca 55% dintre executivii chestionati raman sceptici cu privire la potentialul Big Data de a schimba semnificativ HR-ul. Totusi, majoritatea covarsitoare a acelorasi sceptici (82%) anticipeaza ca organizatiile lor vor incepe sa foloseasca mai mult Big Data in urmatorii 3 ani. Mai multe detalii despre cum poate HR-ul folosi aceasta oportunitate pentru a intelege care sunt butoanele pe care trebuie sa apese pentru a creste performanta, angajamentul si motivatia angajatilor, cu impact in performanta organizatiei, puteti citi in raportul KPMG “Evidence-Based HR: The Bridge Between your People and Delivering Business Strategy” 
Pus la dispozitie de KPMG Romania, 2014-09-29
La aproximativ 15 ani de cand "razboiul pentru talent" a schimbat modul in care companiile isi gandeau strategiile de resurse umane, din ce in ce mai multe se concentreaza acum preponderent asupra asa zisilor HiPos. Dupa criza economica, razboiul pentru talent a revenit in forta – iar companiile isi revizuiesc tacticile pentru a castiga avantaj competitiv. 
Pus la dispozitie de KPMG Romania, 2014-04-30
Traim vremuri interesante pentru practicienii de Resurse Umane. Tehnologia cloud aduce o oportunitate reala de a crea o functiune de HR diferita, care isi poate demonstra valoarea adusa in organizatii. 
Pus la dispozitie de KPMG Romania, 2014-01-30
Rezultatele studiului KPMG cu privire la riscurile asociate Managementului Talentelor releva faptul ca organizatiile continua sa aiba o perspectiva limitata asupra acestui subiect, concentrandu-se, in general, pe implementarea unor solutii punctuale eficiente pe termen scurt si ignorand nevoia de a configura programe de talent management sustenabile, aliniate nevoilor organizationale.
Pus la dispozitie de KPMG Romania, 2013-11-27
KPMG Romania va prezinta “Noutati legislative cu impact in domeniul salarizarii” intr-o noua editie a publicatiei KPMG “People Services Newsflash” care prezinta subiecte de interes din legislatia recent publicata, precum: acordarea tichetelor de masa, aplicarea noii forme a legii uceniciei, clasificarea ocupatiilor si salariul minim brut pe tara. 
 
Pus la dispozitie de KPMG Romania, 2013-10-28
Abilitatea unei organizatii de a anticipa si de a-si asigura numarul potrivit de angajati, cu abilitatile potrivite pentru atingerea obiectivelor acesteia atat pe termen scurt dar si mediu sau lung, devine vitala in zilele noastre, iar in urmatorii ani companiile vor trebui sa se aplece mult mai atent asupra planificarii fortei de munca pentru a sustine succesul dorit. Aceasta este concluzia la care a ajuns KPMG in cadrul atelierului organizat in data de 23 octombrie 2013 la Conferinta Anuala HR Club.
Pus la dispozitie de KPMG Romania, 2013-07-26
In zilele noastre inovatia este vitala pentru organizatii, ajutand companiile sa se diferentieze de competitori si contribuind la succesul acestora pe termen lung. Accentul crescut pe inovatie se datoreaza in mare parte situatiei economice globale, iar pentru functia de  Resurse Umane este si o foarte buna oportunitate de a contribui la dezvoltarea companiei prin dezvoltarea si promovarea unei culturi a inovatiei. 
Pus la dispozitie de KPMG Romania, 2013-06-26
Stim deja ca Social Media transforma modul in care ne desfasuram activitatea…si va continua sa faca asta. E important ca profesionistii de Resurse Umane sa inteleaga care sunt instrumentele pe care le au la dispozitie si sa poata evalua riscurile si oportunitatile pe care Social Media le ofera organizatiilor. In publicatia Human Resources and Social Media, KPMG analizeaza modul in care Social Media influenteaza unele procese de HR, cum putem gestiona riscurile aferente si cum poate sustine departamentul de HR integrarea Social Media in strategia de afaceri.
Pus la dispozitie de KPMG Romania, 2013-05-29
Deseori executivii considera ca departamentul de HR ofera mai degraba cantitate decat calitate, cand vine vorba de informatiile pe care le transmite Board-ului. In prezent organizatiile au la dispozitie o gama larga de informatii, care sunt de cele mai multe ori dispersate si rareori analizate integrat. Rezultatul: cifrele legate de oameni sunt in realitate un secret foarte bine pastrat. Conform publicatiei KPMG ‘People are the Real Numbers’ aceasta situatie trebuie sa se schimbe daca HR-ul isi doreste sa aiba un cuvant de spus in stabilirea strategiei de business.
Pus la dispozitie de KPMG Romania, 2013-04-25
In zilele noastre multe organizatii prefera sa urmeze "calea batuta" si sa importe practici de resurse umane care s-au dovedit de succes in alte parti, esuand deseori sa isi adapteze abordarea la cerintele si nevoile specifice, generand astfel frustrare si ingrijorare in randul executivilor. Publicatia KPMG “Tune into talent” ofera o abordare potentiala pentru construirea si implementarea unei strategii eficiente de management al talentelor, evidentiind principalele deficiente in abordarea unor “ bune practici" fara a acorda atentia cuvenita nevoilor specifice ale organizatiei.
 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate